Skocz do zawartości

IOF

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O IOF

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Firma
    Informatyczna Obsługa Firm
  • Imię
    Mariusz
  • Nazwisko
    Bolewski
  1. Śmieszne. cytat: Pana Bolewskiego i jego perypetie (za które się teraz mści) pominę litościwie milczeniem, dodam tylko od siebie, że popełniliśmy błąd nie wystawiając faktury za odzyskanie jego danych z kopii bezpieczeństwa po tym jak konto zostało skasowane (po terminie płatności), gdy stało się jasne, że deklarując wpłatę po prostu nas okłamał. 1. Za nic nie muszę się mścić, jednak opinie na Państwa temat mam już wyrobioną. 2. Temat w poście dotyczył się niedziałającej usługi. Jeśli chciałby Pan poruszać inne wątki uprzejmie proszę o wyjaśnianie tego bezpośrednio ze mną (klientem) telefonicznie, osobiście, poprzez pocztę tradycyjną lub elektroniczną, a nie na forum publicznym. Z wszystkimi klientami Pan tak dyskutuje? 3. Po krótce przypomnę Panu tamtą sytuację (jednak jak pisałem w pkt. 2 publiczne poruszanie indywidualnych wątków uważam za wielkie świństwo). Poinformował mnie Pan mailem o tym, iż z określonych powodów nie wystawił mi Pan w terminie faktury za hosting, za co mnie Pan przeprosił. Ja nikogo nie okłamałem. Zadeklarowałem wpłatę, którą uiściłem. O opóźnieniu i jego powodach został Pan również poinformowany. Temat uważałem za dawno zamknięty, jednak jeśli mamy do rozliczenia jakieś kwestie finansowe proszę kontaktować się bezpośrednio ze mną. cytat: Było o tym pisane, marka modern HOST nie istnieje. Proszę schować miedzy bajki swoje insynuacje "się ulotnili" poniewaz firma świadcząca usługi nadal funkcjonuje na rynku i wszystkim klientom, którzy opłacili usługi, je świadczy w takim zakresie jak zostały zamówione. 1. O tym, że firmą, w której mam wykupiony hosting jest modernnet, a nie modern HOST dowiedziałem się w tym momencie z Pana wypowiedzi. Akceptowałem regulamin modernHOST. Ale ja jestem tylko klientem i byćmoże nie muszę być informowany o takich zmianach. 2. Tak jak pisałem mój post dotyczył się tylko niedziałającej konkretnej usługi. Nie chciałem poruszać innych wątków, jednak skoro Pan nie miał skrupułów... Nie do końca się zgadzam z drugą częścią drugiego zdania. Mimo opłacenia, przesłania potwierdznia wpłaty (dwa tygodnie przed datą wygaśnięcia) domena iof.net.pl nie została odnowiona w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości pracy serwisu interntowego. Ponad tygodniowa przerwa w dostępie do zamówionej i opłaconej usługi. Pomogła dopiero interwencja w firmie Consulting Service (rejestrator). cytat: Nie wiem co panu Bolewskiemu nie działało (logi nic o tym nie słyszały), a skoro modern HOST nie istnieje (od roku) to i logiczne, że strony nie ma. 1. Nie działały mi moje strony - brak odpowiedzi serwera. Przy okazji sprawdziłem - nie dało się wejść na stronę modernnet.pl, nie działała strona innego klienta Państwa firmy. O przerwie w działaniu mojej strony poinformował mnie mój klient (wstyd!). Sprawdziłem (trzy różne łącza - UPC Wrocław, 3G PLAY oraz DSL TP, różne DNSy) - od ok godziny 21 (post na wht napisałem po jakiś 3 godzinach) do 6 rano strony nie hulały. 6:08 wszystko ruszyło. cytat: Jeszcze jedna sprawa:... Nie interesuje mnie czy jest Pan "usatysfakcjonowany". Nie mam 16 lat, a ewentualnego pozwu się nie obawiam. Jestem w stanie udowodnić każde z wypowiedzianych tu słów. Jeśli będzie trzeba - również przed sądem. Wszelkie problemy do tej pory rozwiązywałem pisząc maile bezpośrednio do firmy. Na WHT jest dział na którym zgłasza się problemy z niedziałającym hostingiem. Ja taki miałem i o tym napisałem - moje święte prawo. Jestem MIŁO zaskoczony, aczkolwiek zaskoczony - łatwiej z Panem kontaktować się poprzez forum WHT niż osobiście przez mail (chore, ale skuteczne). A tych ostatnich nie mam już sił pisać (maili) - to w Państwa przypadku nie przynosi żadnych rezultatów. Telefon? Dzwoniąc z telefonu stacjonarnego lub komórkowego (próbowałem PLAY i PLUS) w godzinach pracy biura opisanych na Państwa stronie połączenie nie jest zestawiane - domyślam się że jest to problem z VOIPem, ale tego nie jestem w stanie udowodnić - zresztą nie moja rola. Proszę zwrócić uwagę, że nikt nie napisał, że "przecież wszystko działa". Podkreślam - po 6 rano (ok 6 godzin po napisaniu wątku problemy ustąpiły). A za wypowiedzi innych nie odpowiadam. Pozdrawiam. MB
  2. modernhost.pl modernnet webfirma.eu ... Klient zgłosił mi ok 21, że moja strona nie działa - nie wiem od kiedy, do kiedy nikt nie wie. Widzę że nie działa strona firmowa "firmy hostingowej". Oczywiście brak kontaktu z firmą, w przypadku takich awarii. Maile i tak czytane są dopiero rano... Jakby mało cyrków było z tą firmą...
  3. Witam, Mam do napisania prostą stronę internetową dla klienta. Chciałbym się jakoś zabezpieczyć stąd moja prośba: czy mógłby mi ktoś pomóc i podesłać na maila przykładowy wzór umowy na utworzenie strony www. Dzięki Pozdrawiam Mariusz
  4. Witam. Mam sobie klienta, który na początku chciał, aby postawić mu serwer WWW i Poczty na jego maszynie. Po kilku dniach "odkrył" usługę google apps w wersji standard i stwierdził, że chciałby skorzystać. Postawiłem serwerek WWW (debian/apache+php+mysql), który nawet sobie działa - skoro poszła Joomla to reszta pewnie też będzie hulała . Oczywiście dostępny jest pod IP. Kolejnym etapem jest podpięcie do tego domeny i tutaj proszę o sugestie i podpowiedzi. Ta zaparkowana jest w nazwa.pl. Najprostszym sposobem byłoby przekierowanie tego na IP, bo klient nie będzie tego pozycjonował. Ale wtedy nie obsłużę poczty na googlach... Czy można załatwić to przez NETART? Na zasadzie proszę mi ustawić rekordy MX na google, a ja sobie ustawię przekierowanie na IP? Czy jeśli ustawię przekierowanie na IP to MX pójdą się rypać? A jaki będzie efekt jeśli zlecę w nazwie ustawienie rekordów MX na googlę apps, a rekordów A na IP serwera WWW? Czy do takiej konfiguracji potrzebuję wprowadzić jakieś zmiany na serwerze (nie chciałbym obciążać go dodatkowymi usługami np. DNS)? Wiem, że najrozsądniej byłoby skorzystać freedns.sgh.waw.pl ale nie ukrywam, że nigdy wcześniej tego nie robiłem i obawiam się, że zmarnuję masę czasu "na naukę". Jeśli nie będzie innego wyjścia... Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. Mariusz
  5. Hm... na Państwa stronę http://www.modernhost.pl wszedłem dziś o godzinie 17:23 (Moje IP: 87.207.145.31). Chyba jestem mało uważny bo nie znalazłem żadnego adresu email. Proszę sprawdzić.
  6. Napisałem maila na wszystkie adresy, które znalazłem dziś na Waszej stronie. http://modernhost.pl/ Nie było dużo pisania.
  7. Pokusiłem się na serie telefonów (codziennie) - na wszystkie numery jakie udało mi się znalezc na google. Nikt nie odbierał, albo słyszałem komunikat "nie ma takiego numeru" (Telefon alarmowy: 604 497 280). W takiej sytuacji nie widzę sensu pisać maila (zresztą - mam go sobie odszukać na waszej stronie?). Wylewam żale? Wolę ostrzec innych przed (moim zdaniem) nierzetelną firmą. Chce mi Pan powiedzieć, że wszystko jest OK? Dwa tygodnie bez dostępu do modułu administracyjnego to norma? To jak mogę zarządzać serwerem? Tak - zadaję je na forum, bo nie udało mi się skontaktować bezpośrednio z żadnym przedstawicielem Pańskiej firmy. Jedyna aktywność ujawniła się właśnie tu - na forum. Reklamację? Tłumaczę Panu - odniosłem wrażenie, że firma zniknęła. Przez dwa tygodnie nikt nie odbierał telefonów. Strona nie działa. Do kogo mam ją wysłać? Adres mam sobie odnaleźć na waszej stronie? Zero informacji na temat jakiejkolwiek awarii czy terminie usunięcia. Nie uzyskałem żadnej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie (Poza ironią o Filipinach).
  8. No chyba jesteś nie poważny!!! O takich zmianach się informuje nawet jeśli byłby to setny klient z takim samym pytaniem. Państwa usługi nie są dostępne - to nie działa!!! Nie mam możliwości wejścia w panel konfiguracyjny, panel rozliczeniowy czy webmail. Nie mogę konfigurować konta, domen, zakładać kont - to nie działa!!! Nie wiadomo komu odpowiadać? Podczas zakładania konta wymagany był adres email, na który przychodziły informacje - tak trudno poinformowac klientów o problemach? Nie odbieraqcie telefonów - maili nie pisze bo założyłem że firma zniknęła! Co to za zmiany, w których niezbędna jest przerwa w dostępie do usług. A nowy system będziecie testować na klientach?? Zakładam że dopiero go dostosowujecie!? Wyłączyli stary, a teraz zaczynają myśleć o nowym?! Jak długo potrwa przerwa? Jak pominąć problemy związane z awarią?? To klienci moga pisać z pretensjami cyt:" "nie działa", nie wiadomo co, gdzie i komu ". Czy i kiedy ruszycie? Jak uzyskać authinfo do domeny?? Znikniecie z naszymi domenami??
×