Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
djunion

Łacze dla serwera

Polecane posty

Witam !

Jestem tu nowy i zielony i chcę się pobawić z serwerem.Mam pytanie odnośnie łącza pod serwer.

Mieszkam w Anglii i mam internet 8 Mb ze zmiennym IP

coś takiego :

Tiscali

Myślę nad zmianą na business broadband

business broadband

Tutaj jest up do 1 Mb , stałe IP, no i za te same pieniądze!

Czy to jest dobre rozwiązanie?

 

Chcę postawić serwer www, dla swoich potrzeb pod stronkę.

Ile osób może być połączonych z serwerem na takim łączu?

I co to ten "MAC code" czy jest to mi potrzebne ?

 

Ogólne parametry mojego serwera to:

 

Maker: Dell

Model name: Poweredge

Model number: 2650 Server

Processor: Xeon

Processor speed: 2.8GHz

RAM: 4.128GB

 

Za odpowiedzi dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
" If you are without a MAC code a £40 setup connection fee will apply. To obtain a MAC code please contact your current Internet provider.

 

Dryndnij do nich i się dowiedz o co biega z tym kodem MAC, skoro u nich masz net w tej chwili to na pewno Ci wszystko powiedzą.

 

Co do stawiania serwera na takim łączu, to odradzam. Żaden ADSL, nawet ze stałym IP się nie nadaje, 1Mbit to wcale nie jest tak dużo, w momencie, kiedy będziesz np. wysyłał maila z załącznikiem łącze się zapcha i raczej marne szanse, żeby ktokolwiek z zewnątrz mógł się połączyć z serwerem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co do stawiania serwera na takim łączu, to odradzam. Żaden ADSL, nawet ze stałym IP się nie nadaje, 1Mbit to wcale nie jest tak dużo, w momencie, kiedy będziesz np. wysyłał maila z załącznikiem łącze się zapcha i raczej marne szanse, żeby ktokolwiek z zewnątrz mógł się połączyć z serwerem.