Skocz do zawartości

Polecane posty

wygląda na problemy z siecią w efuturo, raz działa, raz nie ~8 minut jakoś trwa tak mniej więcej

 

 

16.42 - wstało all

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

Maja problemy i to od dluzszego czasu ...

Po czestotliwosci widac ze problem zaczyna narastac i najwyrazniej narazie nie sa podejmowanie przeciw dzialania .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

tak, to prawda przed chwilką byly male problemy z laczem, ale juz wszystko smiga ;)

 

RUFIK zglaszales gdzies swoje problemy(np. do mnie??)

 

 

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK
Witam,

 

tak, to prawda przed chwilką byly male problemy z laczem, ale juz wszystko smiga ;)

 

RUFIK zglaszales gdzies swoje problemy(np. do mnie??)

 

 

Pozdr.

 

Czesc, dzwonilem do Sebastiana i juz wszytko zostało wyjasnione ;)

 

pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mieliśmy atak ddos, który zapchał całe nasza łącza dostępowe. Dlatego też wystąpiła krótka przerwa w dostępie do usługi + przez 10-15 minut występowały lossy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK

znów to samo, loss 100%, time puty itp ...

i Sebasitan tel. wylaczyl ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wszystko smiga jak by na nowo powstało moje strony się super hiper generuja xD żeby tak zawsze bylo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

RuFiK, Sebastian pewnie działał by wszystko wróciło do normy, nie wiem czy podczas analizowania i eliminowania skutków awari chciałbyś służyć jako infolinia ;) W takich momentach liczy się czas działania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasami to mi się śmiać chcę z tych postów.

Serwery/sieć nie działały - owszem, to fakt - potwierdzone nawet przez Sebaka, że był DDoS.

 

Ale posty w stylu - wyłączył telefon są po prostu śmieszne. eFuturo jest firmą zdaje się jednoosobową, do tego strasznie tanią jak na warunki (czasami nawet mam wrażenie, że zbyt tanią...), no i do tego szanowny pan hrabia Rufik oczekuje 24godzinnej priorytetowej hotline specjalnie dla niego dostępnej. Nie wpadłeś na to, że ktoś inny mógł dzwonić w tym czasie i stąd poczta/zajętość? Ewentualnie serwerownie to budynki gdzieś w podziemnych bunkrach - może zasięgu nie było?

 

Jeśli tak bardzo potrzebujesz telefonicznej obsługi klienta na każde zawołanie, to zamów sobie serwer/vpsa w wdc, hostingcenter, ATM... ale to chyba lekko nie ta półka cenowa.

 

Jednym słowem => ile płacisz, tyle wymagasz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Fiercio to, ze firma ma w nazwie imię i nazwisko, to wcale nie znaczy, że w niej nie są zatrudnieni dodatkowi pracownicy.

W eFuturo pracują oprócz mnie 2 osoby, więc nie jest to 1 os. firma...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Już dawno :)

Mój VPS wstał 2 minuty przed napisaniem postu na WHT, więc nie tak dawno... ;) (był niedostępny od ~18.45 do ~20.20).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt już działa, ale ostatnio webh dużo ma tych problemów.. Mam nadzieje, że bedzie tak jak kiedyś ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×