Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* * * * - 4 głosów

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
403 odpowiedzi na ten temat

[opinie] slaskdatacenter.pl Livenet Sp. z o.o.

#41 Gość_hdmagc_*

Gość_hdmagc_*
  • Goście

Napisany 01 wrzesień 2011 - 22:17

Chyba jednak nie myli się.
Po zakupie BOK nie istnieje i dotyczy to BOK, który mieści sie pod adresem
http://www.slaskdata...porttickets.php
To na 100% Wasz adres.

A poparcie teorii jest proste.
1 Ticket: 31/08/2011 17:27 - bez odpowiedzi
2 Ticket 01/09/2011 14:06 - bez odpowiedzi


Powalajaca obsługa klienta.
Mam jedynie nadzieje, choć juz bardzo płonne, że "im głębiej w las tym ładniejsze drzewa" ;)
  • 0

#42 Śląsk Data Center

Śląsk Data Center

    Regularny użytkownik

  • Firma Bronze
  • 87 postów
  • Skąd:Tarnowskie Góry
  • Firma:Livenet Sp. z .o.o.

Napisany 01 wrzesień 2011 - 22:56

Chyba jednak nie myli się.
Po zakupie BOK nie istnieje i dotyczy to BOK, który mieści sie pod adresem
http://www.slaskdata...porttickets.php
To na 100% Wasz adres.

A poparcie teorii jest proste.
1 Ticket: 31/08/2011 17:27 - bez odpowiedzi
2 Ticket 01/09/2011 14:06 - bez odpowiedzi


1. dzial finansowy zajmuje sie platnosciami, informacje na temat realizacji zamowienia po zaksiegowaniu platnosci moze Panu udzielic tylko i wylacznie dzial techniczny ktory jest dostepny przez cala dobe 7 dni w tygodniu.
2. do działu finansowego wysłał Pan wiadomość o 17:27 a na naszej stronie wyraźnie pisze ze dział ten est czynny do godziny 16:00

Uruchomienie Pana serwera zaplanowane jest na dzień jutrzejszy, proszę również o kontakt z działem technicznym celem wyjaśnienia pewnych wątpliwości dotyczących zamówienia.

  • 0

#43 Gość_mSurf.eu_*

Gość_mSurf.eu_*
  • Goście

Napisany 01 wrzesień 2011 - 22:58

1. dzial finansowy zajmuje sie platnosciami, informacje na temat realizacji zamowienia po zaksiegowaniu platnosci moze Panu udzielic tylko i wylacznie dzial techniczny ktory jest dostepny przez cala dobe 7 dni w tygodniu.
2. do działu finansowego wysłał Pan wiadomość o 17:27 a na naszej stronie wyraźnie pisze ze dział ten est czynny do godziny 16:00

Uruchomienie Pana serwera zaplanowane jest na dzień jutrzejszy, proszę również o kontakt z działem technicznym celem wyjaśnienia pewnych wątpliwości dotyczących zamówienia.


On to pisał wczoraj... (31 Sierpnia...) więc mieliści caaaaały dzień
  • 0

#44 Gość_hdmagc_*

Gość_hdmagc_*
  • Goście

Napisany 01 wrzesień 2011 - 23:04

A co tu wyjaśniac?
Jasno napisałem w tickecie, że serwer jest na indywidualne zamówienie ustalone z p. Prezesem i opłacone według ustalenia, co zresztą widnieje w panelu.
Cóż 2 stówki, żaden pieniądz ale potrafi wiele zweryfikować...
  • 0

#45 Śląsk Data Center

Śląsk Data Center

    Regularny użytkownik

  • Firma Bronze
  • 87 postów
  • Skąd:Tarnowskie Góry
  • Firma:Livenet Sp. z .o.o.

Napisany 01 wrzesień 2011 - 23:10

On to pisał wczoraj... (31 Sierpnia...) więc mieliści caaaaały dzień


Tak jak napisałem dział finansowy nie zajmuje się udzielaniem odpowiedzi na temat realizacji zamówienia, dlatego odpowiedz nie została udzielona.

Po za tym kazdy klient ma obowiązek zapoznać sie z naszym regulaminem gdzie wyraźnie są podane ramy czasowe realizacji zamówień, w regulaminie podane są maksymalne terminy, w wiekszosci wypadku zamowienia realizowane są w 1-2 dni licząc od dnia zaksięgowania płatności.

Kazdy skladajac zamowienie zgadza sie z tym co zawiera regulamin, klient może mieć do nas pretensje jeśli nie przestrzegamy terminów zawartych w regulaminie, a w tym przypadku tak nie jest.
  • 0

#46 Gość_hdmagc_*

Gość_hdmagc_*
  • Goście

Napisany 01 wrzesień 2011 - 23:29

Nie ma co narazie dramatyzować, choć BOK pozostawia niesmak.

Zgodnie z przysłowiem "złe dobrego początki" wytrwale będę czekał na zapięcie zamówionej i opłaconej maszynki.
Proszę nie traktować moich wpisów jako opinia, lecz jako lekki przytyk, gdyż aby wyrazić opinie trzeba choć jakiś czas być klientem i móc mieć jakiś "staż" upoważniajacy do wyrażania rzeczowej opinii.
  • 0

#47 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3410 postów
  • Imię:Konrad

Napisany 02 wrzesień 2011 - 13:45

klient może mieć do nas pretensje jeśli nie przestrzegamy terminów zawartych w regulaminie, a w tym przypadku tak nie jest.

Ale klient nie wylewa na forum pretensji o to, że nie dostał serwera, tylko o to, że nie dostaje odpowiedzi od supportu.
Nawet takiej, że to "nie należy do kompetencji działu, do którego Pan napisał". Poza tym - skoro tak trudno jest operatorowi być proklienckim i kliknąć przycisk FORWARD, to cóż... nadal mieści się w tym, że support jest dosyć toporny ;)
  • 6

#48 Gość_hdmagc_*

Gość_hdmagc_*
  • Goście

Napisany 02 wrzesień 2011 - 22:35

No nie, teraz to juz wyraże swoja opinie.
Cyrk na kółkach z pijanym woźnicą, to jedyne grzeczne co mi przychodzi do głowy.

1. Zamawiam serwer w indywidualnej konfiguracji uzgodnieonej z Prezesem
2. Otrzymuje serwer. Znajduje pozostawione (mam nadzieje, ze przypadkiem) klucze do logowania
3. Zaczynam konfigurować pod własne potrzeby. Zaczyna sypac bledami...
4. Po 5h od otrzymania serwera otrzymuje powiadomienie, ze zapomnieli dokonczyc konfiguracji, z pospiechu, i przesyłają skrypt, któryu mam uruchomic celem zakończenia instalacji. Uruchamiam.
5 W miedzyczasie dzialania skryptu sprawdzam dyski.... o zgrozo 5400 a miały byc 7200
6. Skrypt skonczyl dzialanie. Jestem odciety od roota (ustawilem oczywiscie logowanie z klucza, skrypt usunał klucze z serwera...)
7. DA nie działa prawidłowo, co chwila "An error has occurred" Przed magicznym skryptem działało poprawnie ;)
7. Lekko wk.... pisze do magicznego technika ticket. Otrzymuje odpowiedz, że reinstalacja systemu jest odplatna bo popsuł klient :) )
8. Zażądałem reinstalacji i oddania serwera poprawnie skonfigurowanego bez późniejszych poprawek.
9. Nie czekajac na odpowiedź udaje się na szkalneczke whiskacza utopić smutki ;)
  • 0

#49 Śląsk Data Center

Śląsk Data Center

    Regularny użytkownik

  • Firma Bronze
  • 87 postów
  • Skąd:Tarnowskie Góry
  • Firma:Livenet Sp. z .o.o.

Napisany 03 wrzesień 2011 - 00:11

No nie, teraz to juz wyraże swoja opinie.
Cyrk na kółkach z pijanym woźnicą, to jedyne grzeczne co mi przychodzi do głowy.

1. Zamawiam serwer w indywidualnej konfiguracji uzgodnieonej z Prezesem
2. Otrzymuje serwer. Znajduje pozostawione (mam nadzieje, ze przypadkiem) klucze do logowania
3. Zaczynam konfigurować pod własne potrzeby. Zaczyna sypac bledami...
4. Po 5h od otrzymania serwera otrzymuje powiadomienie, ze zapomnieli dokonczyc konfiguracji, z pospiechu, i przesyłają skrypt, któryu mam uruchomic celem zakończenia instalacji. Uruchamiam.
5 W miedzyczasie dzialania skryptu sprawdzam dyski.... o zgrozo 5400 a miały byc 7200
6. Skrypt skonczyl dzialanie. Jestem odciety od roota (ustawilem oczywiscie logowanie z klucza, skrypt usunał klucze z serwera...)
7. DA nie działa prawidłowo, co chwila "An error has occurred" Przed magicznym skryptem działało poprawnie ;)
7. Lekko wk.... pisze do magicznego technika ticket. Otrzymuje odpowiedz, że reinstalacja systemu jest odplatna bo popsuł klient :) )
8. Zażądałem reinstalacji i oddania serwera poprawnie skonfigurowanego bez późniejszych poprawek.
9. Nie czekajac na odpowiedź udaje się na szkalneczke whiskacza utopić smutki ;)




odp. na pkt 1.
indywidualna konfiguracja polegajaca na wymianie dyskow na wieksze, klient zażyczył sobie dyski o pojemności 1TB 7200 rpm zamiast standardowych 500GB, poszlismy klientowi na rke i otrzyma serwer z dyskami 1TB za co nie musial doplacac bo dostał serwer w takiej samej cenie jak z dyskami 500GB taki mały rabat z naszej strony na start, mimo to klient jest niezadowolony, dostal dyski ktore obracaja sie z predkoscia w przedziale 5400 do 7200 w zaleznosci od obciazenia zamiast tylko predkoscia 7200 rpm, oczywiście klient ma prawo miec pretensje

odp. na pkt 2.
klucz nie został usunięty ze względu na pospiech skrypt http://host.sldc.pl/da-debian6x64.sh nie został odpalony po zainstalowaniu DA, skrypt ten uruchamiamy zawsze po instalacji DA, usuwa on miedzy innymi nasz klucz ssh ktory nie jest juz potrzebny po przekazaniu serwera klientowi

dla scislosci pliczek ten nie jest nawet skryptem, jest to zbiór polecę konfiguracyjnych system po zainstalowaniu directadmina, normalnie wszystkie te polecenia trzeba byłoby wpisywać ręcznie.

polecenia te to miedzy innymi:

- instalacja pakietów lynx unzip unrar
- synchronizowany jest czas
- pobierany jest plik sources.list dla apt zawierający adres do naszego mirrora debiana
- pobierany jest plik 70debconf ktory zawiera parametr dzieki ktoremu apt-get dziala poprawnie, nie pojawiają sie błędy dla /tmp jeśli partycja ta jest zamontowana z parametrem noexec
- pobierany jest my.cnf zawierajacy miedzy innymi konfiguracje prawidlowego kodowania dla mysql czyli latin2, nie ma wtedy problemów z kodowaniem w skryptach
- tworzony jest /home/admin/admin_backups dla kopii DA
- pobierany jest plik cron zawierający polecenia aktualizacje system automatycznie raz w miesiącu oraz wysysając informacje o stanie dysków
- pobierany jest plik Config.pm dla cpan dzieki czemu nie trzeba go konfigurować
- instalowane są pakiet cpan niezbędne do prawidłowego działania filtra antyspamowego
- pobierane są pliki apacha httpd-default.conf httpd-info.conf httpd-mpm.conf dzieki czemu apacha dziala wydajniej i bezpieczniej
- instalowany jest ioncube dla php 4 cgi i php 5 cli
- instalowany jest zend dla php 5 cli
- pobierane są pliki php.ini wstępie skonfigurowane
- pobierany jest plik exim.conf skonfigurowany do pracy z filtrem antyspamowym
- usuwane sa zbedne logi

odp na pkt 3.
oddany został Panu sprawnie dzialajacy system, nie licząc tego ze nie został do końca zoptymalizowany, system dziala bez zarzutu, zreszta nie poinformowal Pan nas o problemach, o tym ze cos sie dzieje dowiadujemy sie z forum... jak sam Pan wspomniał problemy miał Pan już przed uruchomieniem da-debian6x64.sh

odp na pkt 4.
skryptem ( http://host.sldc.pl/da-debian6x64.sh) ktory Pan otrzymal nie mogl Pan uszkodzic systemu, o ile sam Pan tego nie zrobił wcześniej, opisalem w pkt 2 co robi ten pliczek, kazdy moze sobie rowniez podejrzec plik i sprawdzic co zawiera jeśli miał Pan trudności w konfiguracji mogl Pan napisac z pewnością coś byśmy doradzili

odp na pkt 5.
otrzymał Pan nowe dyski wdc z serii green, standardowo montujemy takie dyski w serwerach, nikt nie narzeka oprócz Pana, dyski wdc green wg strony producenta dostosowują swoja predkosc obrotowa do aktualnego obciążenia, funkcja IntelliPower dostosowuje prekosc obrotowa w przedziale w przedziale 5400 do 7200 rpm, wg mojej oceny dyski spelniaja Pana specyfikacje czyli 1TB 7200 rpm

odp na 6.
potwierdzam skrypt da-debian6x64.sh usuwa klucz

odp na 7.
to bardzo dziwne jak dla mnie, jakim cudem skrypt który Pan uruchomił da-debian6x64.sh może zakłócić prace directadmina skoro żadne z polecenie w tym pliku nie ma żadnego powiązania z plikami konfiguracyjnymi DA ?

odp na 8.
dyski zostaną wymienione jeśli argumenty związane w prędkością dysków zostaną potwierdzone w rozmowę z przełożony co nastąpi w poniedziałek

jesli zapadnie decyzja o wymianie klient we wtorek otrzyma nowe dyski, co do reinstalacji zostanie ona wykonana bezplatnie, klient zostal poinformowany ze otrzyma czysty system debian 6 x64 minimal bez naszych modyfikacji, directadmina zainstaluje we własnym zakresie, nie bedzie mogl nam wtedy zarzucić rzekomej niekompetecji w konfiguracji wykonanej przez nas.

reasumujac nie wszystkich mozna zadowolic mimo usilnych staran
  • 0

#50 Miłosz

Miłosz

    Weteran WHT

  • Moderatorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4002 postów
  • Skąd:Tuchola
  • Firma:Sys-Com / M-Networks Sp. z o.o.
  • Imię:Miłosz
  • Nazwisko:Oller

Napisany 03 wrzesień 2011 - 00:41

- pobierany jest my.cnf zawierajacy miedzy innymi konfiguracje prawidlowego kodowania dla mysql czyli latin2, nie ma wtedy problemów z kodowaniem w skryptach

Nie żebym się czepiał, ale może jednak lepiej dać ten utf8 w default-character-set? Wszędzie pracuję na utf-8 i nie zauważyłem jakichś większych problemów przy przenoszeniu stron. Lepiej chyba pracować na utfie, niż w nieskończoność ciągnąć tego latina. Jeśli klient będzie potrzebował latina to sobie ustawi dla wybranej bazy.
  • 10
Miłosz GG: 3312894 e-mail/JID: milosz@sys-com.pl
Konfiguracja i administracja serwerami dedykowanymi/VPS - Faktura VAT
sys-com.pl

#51 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3410 postów
  • Imię:Konrad

Napisany 03 wrzesień 2011 - 08:40

Widząc zainstalowane php w wesji cli (czyt. mod_php) to aż ciarki po plecach przechodzą ;)
Przecież to same problemy (chociażby z uprawnieniami plików)...
  • 0

#52 patrys

patrys

    Weteran WHT

  • Moderatorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3190 postów
  • Skąd:Słupsk / Szczecin
  • Firma:NetFS
  • Imię:Patryk
  • Nazwisko:Gorczyca

Napisany 03 wrzesień 2011 - 11:26

Nie żebym się czepiał, ale może jednak lepiej dać ten utf8 w default-character-set? Wszędzie pracuję na utf-8 i nie zauważyłem jakichś większych problemów przy przenoszeniu stron. Lepiej chyba pracować na utfie, niż w nieskończoność ciągnąć tego latina. Jeśli klient będzie potrzebował latina to sobie ustawi dla wybranej bazy.

Powinno się ustawiać takie kodowanie jakiego oczekuje klient, jeżeli nie precyzuje zostawić standardowe.

Widząc zainstalowane php w wesji cli (czyt. mod_php) to aż ciarki po plecach przechodzą ../../public/style_emoticons/default/wink.gif
Przecież to same problemy (chociażby z uprawnieniami plików)...

Nie jest wielkim problemem dopisać do skryptu instalacje z fastcgi jednak zdarzały się problemy z funkcjonowaniem jakiś tam aplikacji.
Jak klient nie pisze jakie chce to po co sobie utrudniać ;)
Co do uprawnień gdyby miało działać to php można by dać moduł ruid2, a gdyby stało tam proxy to zmienić mpm na itk...
  • 0
| Administracja serwerami - Potrzebujesz pomocy? Napisz! |

#53 Gość_hdmagc_*

Gość_hdmagc_*
  • Goście

Napisany 06 październik 2011 - 12:59

Jestem ich klientem 2 miesiące. Mimo nieporozumień wynikających z zamontowania innych dysków, błędu w fakturze, kiepskich procedur powiadamiania klienta o pracach oraz błędnego wyłączenia serwera na kilka chwil, muszę przyznać, że serwer działa stabilnie.
Przez te 2 miechy nie było żadnych problemów sprzętowych, sieciowych ani też innych dziwnych zachowań.
Pewnie jakby dopracowali support (system powiadamiania) to nie byłoby się do czego przyczepić.
Narazie mogę polecić, ale wiem, że 2 miesiące nie jest wykładnią dlatego też warto poczekać na użytkownika z większym stażem.
  • 0

#54 bryn1u

bryn1u

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 334 postów

Napisany 12 styczeń 2012 - 19:13

Witam serdecznie.

Czy moze ktos cos napisac na chwile obecna o jakosci uslug ? Mam zamiar kupic dedyka/dedyki, ale mam watpliwosci zwiazane z przeszloscia problemow dlatego tez interesuje mnie na chwile obecna jak jest u nich w firmie.

Pozdrawiam.
  • 0

#55 Miłosz

Miłosz

    Weteran WHT

  • Moderatorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4002 postów
  • Skąd:Tuchola
  • Firma:Sys-Com / M-Networks Sp. z o.o.
  • Imię:Miłosz
  • Nazwisko:Oller

Napisany 12 styczeń 2012 - 20:52

O jakichś chyba 2 miesięcy jest w miarę spokojnie.
  • 0
Miłosz GG: 3312894 e-mail/JID: milosz@sys-com.pl
Konfiguracja i administracja serwerami dedykowanymi/VPS - Faktura VAT
sys-com.pl

#56 chauwa

chauwa

    Nowy użytkownik

  • WHT Pro
  • 11 postów
  • Imię:Aneta
  • Nazwisko:C

Napisany 03 lipiec 2012 - 12:56

Moja opinia jest bardzo dobra. Szybko, tanio i sprawnie mam nadzieje, że to się nie zmieni jestem klientka już miesiąc i działanie maszyny jak działanie bok. bardzo dobre i na wysokim poziomie odpisywali na zapytania nawet w dni wolne od pracy:)
  • 0

#57 Edart

Edart

    Weteran WHT

  • Nowy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1082 postów
  • Firma:FHU EDART

Napisany 06 lipiec 2012 - 22:02

to od dłuższego czasu inna jakość, to co było 2-3 lata temu to inna bajka, od dawna jest ok
  • 0



Najlepszy tani hosting stron www.
Bierzesz co potrzebujesz hosting skrojony na miarę
( ponad 500 adresów IP do wyboru do koloru )
Tanie serwery shoutcast , e-rds, autopiloty mp3 i ACC+, TransCoder ...


#58 juvenito

juvenito

    WHT.pl

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1497 postów
  • Skąd:Manchester
  • Imię:Marcin

Napisany 07 lipiec 2012 - 00:12

Ja również potwierdzam. Jakość jest ok. Raz zdarzyła się przerwa kilku minutowa (2 miechy temu), od tamtej pory jest świetnie.
  • 0

#59 Carusek

Carusek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 1 postów
  • Skąd:Kraków
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Caruso

Napisany 07 lipiec 2012 - 10:37

Ja Polecam Hosting, nie ma co się obawiać.
  • 0

#60 cezary188

cezary188

    Stały użytkownik

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPip
  • 302 postów

Napisany 07 lipiec 2012 - 10:51

No wlasnie czyli temat przeradza sie z Absolutnie nie kupowac do warto kupic? Bo przyznam ze ceny maja wporządku i sam sie niezastawiałęm nad kupnem czegos tam.
  • 0
Administracja bardzo mnie nie lubi :D





1 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych użytkowników