Skocz do zawartości
Adam Boduch

Hosteurope.de - Jak Zrezygnowac?

Polecane posty

Kilka tygodni temu zarejestrowalem swoje konto w hosteurope.de. Ci zas wyslali mi poczta list z jakims kodem (heh) na co przystac nie moglem bo konto mi bylo potrzebne od zaraz. Napisalem wiec do nich maila ze chce anulowac moje zamowienie i wykasowac swoje dane z bazy. Widac nie poskutkowalo, bo dzisiaj wyslali mi maila i sciagneli miesieczna oplate z karty kredytowej :P

 

Dzis napisalem drugiego maile ze chce zrezygnowac i zadam zwrotu pieniedzy. Co mam zrobic aby sie wycofac? Czy konieczne bedzie zablokowanie calej karty??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kilka tygodni temu zarejestrowalem swoje konto w hosteurope.de. Ci zas wyslali mi poczta list z jakims kodem (heh) na co przystac nie moglem bo konto mi bylo potrzebne od zaraz. Napisalem wiec do nich maila ze chce anulowac moje zamowienie i wykasowac swoje dane z bazy. Widac nie poskutkowalo, bo dzisiaj wyslali mi maila i sciagneli miesieczna oplate z karty kredytowej :)

 

Dzis napisalem drugiego maile ze chce zrezygnowac i zadam zwrotu pieniedzy. Co mam zrobic aby sie wycofac? Czy konieczne bedzie zablokowanie calej karty??

 

 

platnosc karta mozna wycofac nawet po roku od wplacenia o ile wiem :P takze pobaw sie a potem "zwroc kase"

 

niedogadasz sie ogolnie, beda udawac ze nierozumieja albo odpowiadac na zupelnie inne pytania niz zadales

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Adam Boduch zapoznałeś się z pełną treścią regulaminu i umowy?

Czy tylko z treściami które zrozumiałeś ?

 

Pozdrawiam;

Szczepanik Adrian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Idę o zakład, że w regulaminie(AGB) firmy HostEurope jest wyraźnie napisane jak należy rezygnować z usług, a że to są Niemcy, to zapewne musisz im wysłać pisemko faksem,

zaś cała operacja odbędzie się z zachowaniem 30-to dniowego okresu wypowiedzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ci niemcy czytali moje e-maile i gdyby byli w porzadku uwzgledniliby prosbe aby nie przysylali mi cholernego kodu aktywacyjnego na ktory musialem czekac kilka dni i nie byloby sprawy. A tak zwyczajnie - zlali mnie, nie odpowiedzieli na zadnego e-maila i naciagneli na kase...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie byłeś świadomy do czego się zobowiązujesz wysyłajac zamówienie?

Chcesz zrezygnować z zamówionej usługi to postępuj zgodnie z regulaminem a nie własnego widzimisie ...

Chyba czas dorosnąć do odpowiedzialności i konsenwecji...

 

Pozdrawiam;

Szczepanik Adrian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Konsekwencje juz ponioslem - pobrali mi z karty pieniadze za usluge z ktorej nawet nie skorzystalem. Przyznaje - nie wladam niemieckim, musze sie poslugiwac slownikiem i translatorami, nie wiedzialem o tym, ze do aktywacji konta potrzebny jest ID ktory wysylany jest tradycyjna poczta.

 

Powiedzmy sobie szczerze: podalem nr karty, zaraz po rejestracji gdy sie dowiedzialem ze musze czkeac na list, wyslalem e-maila z informacja oraz prosba o anulowanie zamowienia. Niemcy postanowili natomiast olac to. Bo czemu nie wykorzystac frajera? W koncu podal juz nr karty... Chyba nie sugerujesz ze mialbym spokojnie wyslac im fax i czekac kolejny miesiac (okres wypowiedzenia) aby grzecznie oddac im kolejna miesieczna oplate za konto z ktorego ani razu nie skorzystalem? :)

 

Nauczke ponioslem, oj tak..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×