KamilKiri 0 Zgłoś post Napisano Maj 2, 2015 Witam, wiem że aby wydano mi z OVH kod authinfo mojej domeny .pl muszę wysłać wniosek wraz z kopią dowodu osobistego listownie. Nie mam natomiast pojęcia skąd takowy wniosek wziąć i gdzie go mam wysłać.Proszę o pomoc i pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Viva 4 Zgłoś post Napisano Maj 2, 2015 Wniosek dostaniesz po kontakcie z supportem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Enceladus 0 Zgłoś post Napisano Maj 2, 2015 Witam, wiem że aby wydano mi z OVH kod authinfo mojej domeny .pl muszę wysłać wniosek wraz z kopią dowodu osobistego listownie. Nie mam natomiast pojęcia skąd takowy wniosek wziąć i gdzie go mam wysłać. Proszę o pomoc i pozdrawiam! Ja wysyłałem e-mailem z tą różnicą że ja przenosiłem na nowego właściciela ale tak samo dostałem kod auth Nie pisałem do supportu tylko zalogowałem się na stary panel i wchodziłem w procedury wypełniasz formularz, klikasz dalej czy coś podobnego panel tworzy ci pdf który drukujesz i stawiasz ręczny podpis dalej skanujesz to co podpisałeś do tego skanujesz swój dowód i wysyłasz na procedury@ovh.pl (o ile dobrze pamiętam) ogólnie to jak znajdziesz w panelu procedury to dalej już wystarczy dokładnie czytać to co tam masz napisane i powinieneś sobie poradzić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mr_Z 1 Zgłoś post Napisano Maj 4, 2015 (edytowany) dokładnie, oni mają to w starym panelu i z tego co pamiętam można wysłać już mailem, gdzieś tam jest podany Edytowano Maj 4, 2015 przez Mr_Z (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nigraS 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 3, 2015 Możecie krok po kroku podać jak otrzymać kod authinfo ? Szukam sposobu w starym i nowym panelu - bez skutku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mr_Z 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 3, 2015 hm... udało mi się znaleźć coś takiego: "Manager v3 - administracja -> Procedury -> Procedura zmiany operatora dla domen .pl (transfer wychodzący), Skan podpisanego wniosku wraz z kopią dokumentów właściciela domeny (firmy - kopia dok. nip lub regon) należy przesłać na adres: procedury@ovh.plPo zatwierdzeniu procedury kod authinfo zostanie przesłany na adres e-mail administratora usługi." naprawdę nie mogłeś napisać do ich supportu? (przez miesiąc!? ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nigraS 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 3, 2015 Dzięki za pomoc. naprawdę nie mogłeś napisać do ich supportu? (przez miesiąc!? ) Czy to do mnie pytanie?Ja dopiero od niedawna szukam rozwiązania, a co do supportu to pierwsze co to email do nich - i do dziś brak odpowiedzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mr_Z 1 Zgłoś post Napisano Czerwiec 3, 2015 (edytowany) Dzięki za pomoc. Czy to do mnie pytanie? Ja dopiero od niedawna szukam rozwiązania, a co do supportu to pierwsze co to email do nich - i do dziś brak odpowiedzi. Mea Culpa - pomyliło mi się z autorem wątku. Po szybkim sprawdzeniu w tym ichniejszym menedżerze - zawsze wysyłam z panelu i nigdy nie zdarzyło się, żeby coś zostało bez odpowiedzi (chociaż aż tyle tego nie było)... weź może zadzwoń tam... Edytowano Czerwiec 3, 2015 przez Mr_Z (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nexarius 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 3, 2015 Ja ostatnio jak pytałem ich jak wygenerować kod authinfo dla domen .pl w 15 minut dostałem odpowiedź, wiec nie widzę opcji żeby tobie nie odpowiedzieli. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nexarius 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2015 Nask nie przyjmuje już nowych wniosków na rejestracje domen po stronie NASK, jedyne co można zrobić w przypadku nowych domen to rejestrować je w OVH lub u innych operatorów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nexarius 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2015 Jak dobrze widziałem na stronie NASK'u zmienił się czas jaki właściciel ma na wytransferowanie domeny. Kiedyś było 24 dni, a teraz jest chyba nie później niż 17 dni przed końcem okresu rozliczeniowego, Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2015 Czy od strony użytkownika który chciałby przenieść domenę coś się zmieniło w tym zakresie? Bo to chyba jednak pewna rewolucja jest? Chodzi o to, że NASK jako taki nie będzie bezpośrednio świadczył usług użytkownikom końcowym. Czyli - nie rejestrują bezpośrednio nowych domen, a istniejącym swoim klientom wymuszą transfer do któregoś z partnerów. Jak dobrze widziałem na stronie NASK'u zmienił się czas jaki właściciel ma na wytransferowanie domeny. Kiedyś było 24 dni, a teraz jest chyba nie później niż 17 dni przed końcem okresu rozliczeniowego Teraz jest śmieszny paradoks - domenę można przetransferować do 6 dni przed końcem okresu rozliczeniowego lub po wygaśnięciu (wraz z odnowieniem). Wkrótce się to zmieni i wspomniane ograniczenie ma zostać zdjęte. Chyba, że im się odwidzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gnum.pl 4 Zgłoś post Napisano Lipiec 4, 2015 5 sierpnia dwa parametry ulegną zmianie. 1. Stan BLOCKED z obecnych 15 dni do 30 dni 2. Transfer przed wygaśnięciem 6 dni na 0 dni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach