Skocz do zawartości
chmuri

Potrzebny system supportowy

Polecane posty

Potrzebuje do firmy jakiś rozsądny system do obsługi zgłoszeń oraz obsługi komputerów które znajdują się w firmie. W skrócie Rysiowi psuje się laptop wchodzi do systemu zgłasza problem. Mi od razu wyświetla się użytkownik jego sprzęt adres IP login w domenie etc. W drukarce x zaczyna brakować tonera, użytkownik który ją obsługuje zgłasza problem w systemie ja zbieram raz na tydzień takie "zamówienie" i wysyłam do realizacji. Taki kompleksowy system do obsługi od strony informatycznej firm.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy chodzi ci o coś takiego, ale w czymś takim jak netsupport (używają u mnie w szkole), można nadzorować pracę innych komputerów, mieć podgląd na bieżąco co się robi, użytkownicy mogą wysyłać wiadomości do nauczyciela, można przejąć kontrolę nad komputerem, puścić pokaz (czyli osoba/grupa osób widzi twój pulpit) i wiele wiele innych takich rzeczy :P

Nie wiem jak to zda egzamin w skali całej firmy a nie jednej sali.

Pozdr.
Kszysiu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale jako system do obsługi ticketów też się sprawdzi. Dodatkowo daje możliwość trackowania czasu rozwiązania problemu przez management, co może niektórym się spodobać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz skonfigurować tam uprawnienia, aby klient końcowy widział tickety zgłoszone tylko przez niego, a servicedesk zgodnie ze swoją hierarchią poziomów?

 

Jeśli miało by to być coś bugtrackowego, to może flyspray (założenia podobne, ale napisany w php, więc nie trzeba do tego wielkiej dedykowanej kobyły stawiać (jira swoje żre :P). Jeśli coś tyci bardziej kobylastego ale jeszcze znośnego to może OTRS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz Konrad, myślę, że nie byłoby przeszkodą to, że Pani Krysia widzi, że Pani Zosia ma problem z klawiaturą, a Pan Franek z monitorem. Ale to faktycznie wszystko zależy od preferencji szefostwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Tak, ale jako system do obsługi ticketów też się sprawdzi.

 

nie sądzę ;)

 

ps. "obsługa ticketów z trackowaniem przez managment"? :D #zagranico #ponglish

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@NRM
Wygrałeś dzień hashtagami. :D

Co do tematu to mam zdanie jak kafi flyspray lub otrs z naciskiem na tego drugiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A któryś z nich przetwarza e-maile? Czyl tak jak już ktoś wspomniał Pani Krysia wyśle e-mail na helpdesk@cośtam.pl i wtedy pojawi się w systemie następnie odpisze ktoś i dostanie Pani Krysia odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×