Skocz do zawartości
Aneuszek

VPS - wiele IP polskich gdzie?

Polecane posty

Witam sory za tendencyjne pytanie ale jestem laikiem i dopiero się wgłębiam w temat

Jednak już szukam takiego hostingu gdzie będe miał do dyspozycji jak najwięcej Polskich IP które będa sie różniły tą klasa C a nie tylko końcówką w IP.

Nie potrzebuje stawiać stron na nim , nie potrzebuje pojemności dużej , transferu a ma mi to służyć jedynie w celu maskowania wejśc na wybrane strony w których druga strona nie będzie w stanie wykryć że łącze sie przez proxy.

Cieżko znaleźć proxy polskie high i gdzieś przeczytałem rade że jeśli takie chce to musze stawiać wiele vps na polskich .

 

Pewnie cos pomyliłem , proszę chociaż o linki jakieś do poczytania w których ten temat mi sie przybliży bo na razie po omacku szukam :)

Co wy doświadczeni byści e polecili którego usługodawce?

Edytowano przez Aneuszek (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maskowanie wejść, czyli zapewne do czegoś nielegalnego, w tym wypadku wątpię aby jakaś firma udostępniła ci adresy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nielegalne ? Dlaczego każdy Polak zakłada z góry że każdy wokół niego to oszust? a wszytsko o co sie pyta ma na myśli wykorzystywać nielegalnie? :)

 

No ludzie doradźcie coś bo ciężko z polskimi ip :D

 

Edytowano przez Aneuszek (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu jest to zastanawiające.. Wątpię, żeby którakolwiek z firma udostępniła Ci większą ilość adresów ip (kryzys ipv4), a nawet jeśli, to będzie chciała wiedzieć do czego Ci owe proxy będzie miało służyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli kupuje vps czy tam hosting jakis, płace za ip kolejne i zawsze się musze tłumaczyc do czego i gdzie je chce wykorzystać, dobrze rozumiem ? :)