Skocz do zawartości

Polecane posty

Klient nie płaci za Mints'a, tylko za usługi w Mints, więc to one powinny mieć stały dostęp do internetu : )

 

Pisałem o sieci mints, do której przecież są podpięte usługi klientów więc mając np dedyka w mints masz taki dostęp do sieci jak podałem na raportach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak przeciążona jest matka (czy to od strony sprzętu, czy łącza) to vps / współdzielony niestety nie mają / nie są w stanie wykorzystać tego dostępu - często nawet do tego stopnia, że podstawowym narzędziom takim jak panel hypervm zdarza się nie funkcjonować - brak dostępu, bądź ograniczony dostęp i odmowa wykonania zadania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Klienci od VPSów za pińć złoty wymagający dedykowanej administracji i SLA 99,99 to już klasyk, ale nie rozumiem w zasadzie dwóch kwestii w tej całej dyskusji

 

Raczej 100% bo o każdym downtime jest info po 2 minutach na forum, po 4 minutach jest już ok :)

 

Ja w MH na korzystałem z backupu, z VPSa na testy i konta testowego hostingowego. Wszystko było ok.

 

Teraz mam najniższy pakiet hostingowy tylko i wyłącznie pod maile. DNSy nawet trzymam na CF. Zrezygnowałem w innych usług nie dlatego że było coś nie tak, ale z powodu braku użytku sprzętu. Administruje dedykiem w MH i śmiga świetnie. Usługa nie jest na mnie, ale jako jedyny mam roota tam ;)

 

Za 5zł mc (w sumie jak by liczyć to 2.5zł / mc, pewnie z 15-20 zł rocznie kupując wpln) to usługi są na 10/10. Ostatnio support odpowiedział mi na "odświeżony" ticket po 17 minutach z ukończonym zadaniem. Chodziło o pierdołę, ale czas reakcji jest bardzo wysoki. Droższe firmy mogą pozazdrościć.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kubah

tango down, wszystko ze stajni biznes hostu


i wróciło... a lezalo z 5 min :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

I o co tyle krzyku? :D

 

Pewnie nie zdążyłeś przez te 5 minut sprawdzić czy wszystko w BH padło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tango down, wszystko ze stajni biznes hostu

i wróciło... a lezalo z 5 min :P

 

Bez przesady, pojawił się problem na jednej transmisji do PLIX - sesja bgp do plix położyła się automatycznie po 120 sek jakie jest ustawione holdtime dla tej sesji i ruch automatycznie przepiął się na sesję zapasową.

 

 

Także "wszystko" to jedna sesja do PLIX

 

pozostałe

 

- netia

- atman

- hti

- druga sesja PLIX

 

Pracowały normalnie więc daleko do określenia wszystko ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kubah

 

Bez przesady, pojawił się problem na jednej transmisji do PLIX - sesja bgp do plix położyła się automatycznie po 120 sek jakie jest ustawione holdtime dla tej sesji i ruch automatycznie przepiął się na sesję zapasową.

 

 

Także "wszystko" to jedna sesja do PLIX

 

pozostałe

 

- netia

- atman

- hti

- druga sesja PLIX

 

Pracowały normalnie więc daleko do określenia wszystko ;)

 

Widocznie miałem to szczęscie że wszystkie łącza z których korzystałem leciały PLIXem.

 

jak-nie-dziala-jak-dziala.biznes-host.pl

;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem zadowolony. Oto krótka ma historia bycia ich klientem:

 

Zakupiłem vps. Po kilku godzinach była awaria i nie dało się korzystać z usługi vps. Awaria trochę trwała, jakoś koło doby, nieważne. Na moje zapytanie obsługa odpowiedziała po naprawieniu awarii i przeprosiła mnie za ten kłopot. W ramach rekompensaty przyznała mi 14 darmowych dni. Takie rozwiązanie sprawy całkowicie mnie usatysfakcjonowało.

 

Finał niestety legł w padole ludzkiej niekompetencji i amatorki. Okazało się, że księgowość tej firmy nie potrafi uwzględnić okresu darmowego, dlatego nie dostanę ani faktury wystawionej 14 dni później niż normalnie, ani faktury dotyczącej krótszego okresu usługi, czyli opiewającej na połowę kwoty.

 

Obsługa firmy wyjaśniła mi, że ten okres darmowy to jest to, że od pierwszego wezwania do zapłaty oni nie zablokują mi vps'a przez 14 dni.

 

Sorka, ale wzywanie do zapłaty, kiedy zapłata się nie należy, jest moim zdaniem nie fair. Albo się legalnie przyznaje darmowe dni, albo trzeba się przyznać, że się nie potrafi tych darmowych dni formalnie ująć w księgowości. Wzywanie do zapłaty to jest stawianie klienta w sytuacji dłużnika. Nie można stawiać klienta w sytuacji dłużnika, kiedy jest dogadane, że 14 dni będzie nieodpłatne.

 

Cóż, przez 4 tygodnie czułem się osobą kulturalnie traktowaną przez usługodawcę i nawet czułem się przeproszony za awarię. A teraz kiszka.

---

edit: A co, gdybym płacił wszystko w terminie, i wezwań do zapłaty by nie było? Wtedy darmowych dni nie byłoby nigdy, bo wedle tłumaczenia obsługi Mintshost takie darmowe dni to jedynie zwłoka z zablokowaniem vps'a, kiedy ktoś nie płaci.

Edytowano przez trzczy (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

14dni to jednak dużo za jeden dzien nie dzialania
a immunited w możliwości zwłoki do 14 każdej platnosci to ciekawa sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że powinieneś jeszcze raz skontaktować się z suportem by ci wyjaśnili te nieporozumienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale z korespondencji z nimi wynika, że temat zamknięty. Interpretacja darmowych dni jako zwłoki z zablokowaniem vps'a załatwia temat. A ja nie lubię ponagleń do zapłaty, szczególnie jak nie mają pokrycia we wcześniejszych ustaleniach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem z maintshost wiecznie coś nie działa. Strona WWW raz działa raz nie ostatnio 2 tygodnie była jakaś awaria nie można było wejść na pocztę oraz na DA, teraz znowu 3 dzień nie działa mi WWW... VPS ma ciągłą stratę pakietów.... Jak piszę zgłoszenie to piszą że matka jest atakowana. Piszę na temat www to też piszą ze mają problemy z matką. Czyli wychodzi że wszystkie matki ich serwrów mają problemy. Napisałem im o tym na fanpage to moja wiadomość została skasowana a ja dostałem bana.

Zgłoszenie techniczne:
http://scr.hu/8hdz/n2zui
http://scr.hu/8hdz/lheef

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Mi strona WWW działa dobrze, a na dedyku dzisiaj grałem w GO i super się grało. Może jakiś serwer ma problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi strona WWW działa dobrze, a na dedyku dzisiaj grałem w GO i super się grało. Może jakiś serwer ma problem.

 

 

Zgadam się z użytkownikiem @up.

 

Wszystko działa jak należy.

Jak wam wszystko dobrze działa to się cieszę, a mi nic dobrze na tym hoście nie działa ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakość usług nawet nawet, ale ten support ... a nawet jego brak :unsure:

 

Live chat z 21/10/2015 23:38:

Guest says:
witam,
Rafał says:
Witam
Guest says:
mogę prosić o restart hasła dla konta glo****** na da5
Guest says:
i wysłanie go na marcin.zielinski@*********.pl
Rafał says:
nie. musi Pan napisać ticket
Guest says:
ok

 

 

a tu zgłoszenie o które prosili. Ponad tydzień czekam na odpowiedz i nic.:

wkxvsfbverlglqixgnxas1rugu.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Macin, przecież to konto jest poza systemem zamawiania. Pisanie takich postów o byłym pracodawcy nie świadczy o tobie najlepiej.

 

Uzupełniając, w tym temacie pojawiały się negatywne opinie o supporcie - większość dotyczy zgłoszeń z okresu do sierpnia 2015. Od tego zmieniło się dużo i wiele osób pojawiających się w tym temacie nie pracuje już w mintshost.

 

Mamy nadzieję, że uda się odbudować zaufanie klientów do supportu. Jeżeli mielibyście jakieś pytania czy niemiłe zdarzenia z supportem to proszę o informację na priv - wyjaśnimy wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pisałem zgłoszenie, aby ta usługa została dodana do mojego konta i została wygenerowana faktura, ale ewidentnie ciężko mi opisać przez ponad tydzień. Nadal sądzę że jakość usług jest dobra i dlatego chcę trzymać u was swoje usługi, ale to jak olewaliście moje zgłoszenie to chyba lekka przesada.

 

P.S nadal czekam na odpowiedź na to zgłoszenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×