Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[dyskusje] masternet.pl

Polecane posty

spóźniona wpłata na opcję domeny i zamiast zwrócić kasę

poje.... wystawiają fakturę na jakieś punkty

 

a teraz każą sobie wysyłać pisma by kase otrzymać spowrotem

 

zdecydowanie odradzam tę firmę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spóźniona wpłata na opcję domeny i zamiast zwrócić kasę

poje.... wystawiają fakturę na jakieś punkty

 

a teraz każą sobie wysyłać pisma by kase otrzymać spowrotem

 

zdecydowanie odradzam tę firmę

 

Opinia pisana ewidentnie pod wpływem emocji.

W przypadku dowolnych płatności, faktury wystawiane są automatycznie w chwili wpłynięcia środków, skoro taka już została wystawiona,

aby otrzymać zwrot stosuje się faktury korygujące/reklamacje, przecież usługodawca nie będzie płacił podatków 'za nic'.

Abonent musiał widzieć, że opłaca usługę po terminie płatności, dyspozycję zwrotu wpłaty zlecił dopiero po wielu dniach, gdyby jeszcze tego samego dnia to co innego.

Mało tego, abonent cały czas ma możliwość uruchomienia opcji.

Pewne procedury obowiązują wszystkich.

 

Ciekawe co autor miał na myśli pisząc "poje....", z pewnością miała to być fraza pełnej kulturki :)

Wszystkie parametry ocenione na 1, chociaż z większości z nich autor opinii w ogóle nie korzystał.

 

Dalszego komentarza w tej sprawie nie będzie.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

A możesz coś więcej napisać? Bo wystawiłeś negatywną opinię i to dosyć mocną, bez podania szczegółów co i dlaczego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A możesz coś więcej napisać? Bo wystawiłeś negatywną opinię i to dosyć mocną, bez podania szczegółów co i dlaczego...

 

Patrz wyżej + post @MasterNET.pl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaja sobie robią,

skoro kasa przyszła za późno

zamiast zwrócić kasę to sobie jakieś punkty robią

 

ukradli 50zł i nie chcą zwrócić

 

pisalem maila z reklamacją, totalna olewka, kasa ukradziona, takich złodziei jeszcze nie widzialem

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@kori, wszystko zostało Ci wyraźnie wyjaśnione, a mimo to żadna reklamacja/pismo zgodnie z regulaminem nie wpłynęło.

Twoje trolowanie kradzioną kasą, złodziejami w stronę firmy jest sprzecznym z prawem działaniem i sam możesz sobie narobić problemów, z całą pewnością nikt takiego zachowania tolerował dalej nie będzie. To to samo jakbyś szedł ulicą i ktoś obok Ciebie krzyczał, że ukradłeś pieniądze chociaż nie zrobiłeś.

 

Pieniądze zostaną zwrócone po dopełnieniu przez klienta formalności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pisalem poprzez system ticketów, niestety olewka, kasy jak nie bylo tak nie ma

 

 

kombinują pod górę, piszą o fakturze korygującej, której jakoś sobie nie potrawią wystawić

dziwne jest że pomimo próśb mailowych, pieniądze nadal nie wracają

 

przestrzegam przed masternetem, same problemy

kombinują ile wlezie by kasy nie zwrócić

 

przypomnę iż żadnych punktów nie zamawiałem

co już jest sprzeczne z prawem, którego tak bardzo "przestrzegają"

 

"dostarczają" niezamawiany przedmiot i wystawiają fakturę na niego, uważacie to za prawidłowe?

nawet nie raczyli uprzedzić czy zapytać czy chce te ich punkty, odrazu faktura i nara kasko

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pisalem poprzez system ticketów, niestety olewka, kasy jak nie bylo tak nie ma

 

kombinują pod górę, piszą o fakturze korygującej, której jakoś sobie nie potrawią wystawić

dziwne jest że pomimo próśb mailowych, pieniądze nadal nie wracają

 

przestrzegam przed masternetem, same problemy

kombinują ile wlezie by kasy nie zwrócić

 

przypomnę iż żadnych punktów nie zamawiałem

co już jest sprzeczne z prawem, którego tak bardzo "przestrzegają"

 

"dostarczają" i wystawiają fakturę na niezamawiany przedmiot, uważacie to za prawidłowe?

 

Weź już dorośnij i skończ, bo nawet te Twoje posty się ciężko czyta.

 

Kasa przyszła, wystawili fakturę. Nie widzisz problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no widzę problem

 

1. wystawili fakturę za coś czego nie zamawiałem

2. nie zapytali czy chce ich punkty

3. faktury korygującej nie potrafią sobie wystawić

4. mailowe reklamacje spuszczają na drzewo

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no widzę problem

 

1. wystawili fakturę za coś czego nie zamawiałem

2. nie zapytali czy chce ich punkty

3. faktury korygującej nie potrafią sobie wystawić

4. mailowe reklamacje spuszczają na drzewo

 

A przypadkiem nie poprosili o pisemną reklamację, którą ty spuściłeś na drzewo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czytajmy regulaminy.

 

§7 Postępowanie reklamacyjne
  1. Reklamacja składana przez Abonenta, w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług, powinna zostać sporządzona w formie pisemnej (listem poleconym) na adres korespondencyjny MasterNET.pl która powinna określać:
    - imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Abonenta, zwanego dalej "reklamującym",
    - określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu,
    - przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
    - datę i podpis Klienta lub osoby uprawnionej do reprezentowania Klienta,

Tak prosto kogoś oczernić, ale trudniej potem przeprosić. Szczególnie w przypadku tak mocnego zarzutu jak kradzież. Pieniądze wysłałeś dobrowolnie.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie odnoszę się jedynie do Masternet, ale ogólnie wyrażam moje zdanie na temat trybu składania reklamacji.

 

Moim zdaniem, jeśli zamówienie usługi/produktu może odbyć się drogą elektroniczną, to i powinno być możliwe złożenie reklamacji drogą elektroniczną. Jeśli zamówienie może odbyć się drogą telefoniczną, to i powinna być możliwość złożenia reklamacji odnośnie tej usługi drogą telefoniczną. Jeśli zakup usługi lub produktu mógł odbyć się drogą ustną i wyrażeniem słowa "kupuję" w kontakcie ze sprzedawcą, to i powinna być możliwość złożenia reklamacji taką samą ustną metodą.

 

Tymczasem mamy do czynienia w przypadku niejednej firmy (jeszcze raz podkreślam: odnoszę się ogólnie do znanych z różnych źródeł sytuacji, nie konkretnie do Masternet) z sytuacją, że do zamówienia jakiejś usługi wystarcza powiedzenie słów "tak, zamawiam" przez telefon, a już do rezygnacji lub reklamacji tejże usługi wymyślona jest w jakimś regulaminie (wewnętrzny dokument firmy, nie prawo powszechne) "droga przez mękę".

 

  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Nie odnoszę się jedynie do Masternet, ale ogólnie wyrażam moje zdanie na temat trybu składania reklamacji.

 

Moim zdaniem, jeśli zamówienie usługi/produktu może odbyć się drogą elektroniczną, to i powinno być możliwe złożenie reklamacji drogą elektroniczną. Jeśli zamówienie może odbyć się drogą telefoniczną, to i powinna być możliwość złożenia reklamacji odnośnie tej usługi drogą telefoniczną. Jeśli zakup usługi lub produktu mógł odbyć się drogą ustną i wyrażeniem słowa "kupuję" w kontakcie ze sprzedawcą, to i powinna być możliwość złożenia reklamacji taką samą ustną metodą.

 

Tymczasem mamy do czynienia w przypadku niejednej firmy (jeszcze raz podkreślam: odnoszę się ogólnie do znanych z różnych źródeł sytuacji, nie konkretnie do Masternet) z sytuacją, że do zamówienia jakiejś usługi wystarcza powiedzenie słów "tak, zamawiam" przez telefon, a już do rezygnacji lub reklamacji tejże usługi wymyślona jest w jakimś regulaminie (wewnętrzny dokument firmy, nie prawo powszechne) "droga przez mękę".

 

 

Przecież to nie jest przypadkowe, że to działa w tą, a nie w przeciwną stronę ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie odnoszę się jedynie do Masternet, ale ogólnie wyrażam moje zdanie na temat trybu składania reklamacji.

 

Zdecydowanie tak!

 

Przy czym, w tym konkretnym przypadku koleś jest jakiś totalnie odwerwany od rzeczywistości i nie zdziwię się, jak Masternet będzie chciał sobie z nim powojować przed Temidą.

 

Z drugiej strony - powtórzę to samo co w paru innych wątkach o tego typu osobach, każdy myślący człowiek widzi kto to jest, jakim językiem się posługuje, jaką "argumentacją" się posługuje i nt. takiej "opinii" zdanie sobie wyrobi odpowiednie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Tak prosto kogoś oczernić, ale trudniej potem przeprosić. Szczególnie w przypadku tak mocnego zarzutu jak kradzież. Pieniądze wysłałeś dobrowolnie.

 

no wlasnie czemu jeszcze nie przeprosili za te fakturę za coś czego nie zamawiano

czemu tak im trudno odesłać kasę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie czemu jeszcze nie przeprosili za te fakturę za coś czego nie zamawiano

czemu tak im trudno odesłać kasę

 

Nie kompromituj się już bardziej na tym forum.

 

spóźniona wpłata na opcję domeny i zamiast zwrócić kasę

poje.... wystawiają fakturę na jakieś punkty

 

a teraz każą sobie wysyłać pisma by kase otrzymać spowrotem

(...)

 

 

(...)

Abonent musiał widzieć, że opłaca usługę po terminie płatności, dyspozycję zwrotu wpłaty zlecił dopiero po wielu dniach, gdyby jeszcze tego samego dnia to co innego.

Mało tego, abonent cały czas ma możliwość uruchomienia opcji.

Pewne procedury obowiązują wszystkich.

 

Ciekawe co autor miał na myśli pisząc "poje....", z pewnością miała to być fraza pełnej kulturki :)

Wszystkie parametry ocenione na 1, chociaż z większości z nich autor opinii w ogóle nie korzystał.

(...)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×