kori 29 Zgłoś post Napisano Październik 10, 2014 spóźniona wpłata na opcję domeny i zamiast zwrócić kasę poje.... wystawiają fakturę na jakieś punkty a teraz każą sobie wysyłać pisma by kase otrzymać spowrotem zdecydowanie odradzam tę firmę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Październik 10, 2014 spóźniona wpłata na opcję domeny i zamiast zwrócić kasę poje.... wystawiają fakturę na jakieś punkty a teraz każą sobie wysyłać pisma by kase otrzymać spowrotem zdecydowanie odradzam tę firmę Opinia pisana ewidentnie pod wpływem emocji. W przypadku dowolnych płatności, faktury wystawiane są automatycznie w chwili wpłynięcia środków, skoro taka już została wystawiona, aby otrzymać zwrot stosuje się faktury korygujące/reklamacje, przecież usługodawca nie będzie płacił podatków 'za nic'. Abonent musiał widzieć, że opłaca usługę po terminie płatności, dyspozycję zwrotu wpłaty zlecił dopiero po wielu dniach, gdyby jeszcze tego samego dnia to co innego. Mało tego, abonent cały czas ma możliwość uruchomienia opcji. Pewne procedury obowiązują wszystkich. Ciekawe co autor miał na myśli pisząc "poje....", z pewnością miała to być fraza pełnej kulturki Wszystkie parametry ocenione na 1, chociaż z większości z nich autor opinii w ogóle nie korzystał. Dalszego komentarza w tej sprawie nie będzie. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2014 ukradli kasę, nie chcą oddać, unikać jak ognia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Październik 20, 2014 A możesz coś więcej napisać? Bo wystawiłeś negatywną opinię i to dosyć mocną, bez podania szczegółów co i dlaczego... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Październik 20, 2014 A możesz coś więcej napisać? Bo wystawiłeś negatywną opinię i to dosyć mocną, bez podania szczegółów co i dlaczego... Patrz wyżej + post @MasterNET.pl. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2014 (edytowany) jaja sobie robią, skoro kasa przyszła za późno zamiast zwrócić kasę to sobie jakieś punkty robią ukradli 50zł i nie chcą zwrócić pisalem maila z reklamacją, totalna olewka, kasa ukradziona, takich złodziei jeszcze nie widzialem Edytowano Październik 26, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2014 @kori, wszystko zostało Ci wyraźnie wyjaśnione, a mimo to żadna reklamacja/pismo zgodnie z regulaminem nie wpłynęło. Twoje trolowanie kradzioną kasą, złodziejami w stronę firmy jest sprzecznym z prawem działaniem i sam możesz sobie narobić problemów, z całą pewnością nikt takiego zachowania tolerował dalej nie będzie. To to samo jakbyś szedł ulicą i ktoś obok Ciebie krzyczał, że ukradłeś pieniądze chociaż nie zrobiłeś. Pieniądze zostaną zwrócone po dopełnieniu przez klienta formalności. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2014 (edytowany) pisalem poprzez system ticketów, niestety olewka, kasy jak nie bylo tak nie ma kombinują pod górę, piszą o fakturze korygującej, której jakoś sobie nie potrawią wystawić dziwne jest że pomimo próśb mailowych, pieniądze nadal nie wracają przestrzegam przed masternetem, same problemy kombinują ile wlezie by kasy nie zwrócić przypomnę iż żadnych punktów nie zamawiałem co już jest sprzeczne z prawem, którego tak bardzo "przestrzegają" "dostarczają" niezamawiany przedmiot i wystawiają fakturę na niego, uważacie to za prawidłowe? nawet nie raczyli uprzedzić czy zapytać czy chce te ich punkty, odrazu faktura i nara kasko Edytowano Październik 26, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Październik 26, 2014 Straszny chaos w twoich postach jest... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2014 pisalem poprzez system ticketów, niestety olewka, kasy jak nie bylo tak nie ma kombinują pod górę, piszą o fakturze korygującej, której jakoś sobie nie potrawią wystawić dziwne jest że pomimo próśb mailowych, pieniądze nadal nie wracają przestrzegam przed masternetem, same problemy kombinują ile wlezie by kasy nie zwrócić przypomnę iż żadnych punktów nie zamawiałem co już jest sprzeczne z prawem, którego tak bardzo "przestrzegają" "dostarczają" i wystawiają fakturę na niezamawiany przedmiot, uważacie to za prawidłowe? Weź już dorośnij i skończ, bo nawet te Twoje posty się ciężko czyta. Kasa przyszła, wystawili fakturę. Nie widzisz problemu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2014 (edytowany) no widzę problem 1. wystawili fakturę za coś czego nie zamawiałem 2. nie zapytali czy chce ich punkty 3. faktury korygującej nie potrafią sobie wystawić 4. mailowe reklamacje spuszczają na drzewo Edytowano Październik 26, 2014 przez kori (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bybunny 540 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2014 no widzę problem 1. wystawili fakturę za coś czego nie zamawiałem 2. nie zapytali czy chce ich punkty 3. faktury korygującej nie potrafią sobie wystawić 4. mailowe reklamacje spuszczają na drzewo A przypadkiem nie poprosili o pisemną reklamację, którą ty spuściłeś na drzewo? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Październik 26, 2014 Panowie, czytajmy regulaminy. §7 Postępowanie reklamacyjne Reklamacja składana przez Abonenta, w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług, powinna zostać sporządzona w formie pisemnej (listem poleconym) na adres korespondencyjny MasterNET.pl która powinna określać: - imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby Abonenta, zwanego dalej "reklamującym", - określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu, - przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację, - datę i podpis Klienta lub osoby uprawnionej do reprezentowania Klienta, Tak prosto kogoś oczernić, ale trudniej potem przeprosić. Szczególnie w przypadku tak mocnego zarzutu jak kradzież. Pieniądze wysłałeś dobrowolnie. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Październik 27, 2014 Nie odnoszę się jedynie do Masternet, ale ogólnie wyrażam moje zdanie na temat trybu składania reklamacji. Moim zdaniem, jeśli zamówienie usługi/produktu może odbyć się drogą elektroniczną, to i powinno być możliwe złożenie reklamacji drogą elektroniczną. Jeśli zamówienie może odbyć się drogą telefoniczną, to i powinna być możliwość złożenia reklamacji odnośnie tej usługi drogą telefoniczną. Jeśli zakup usługi lub produktu mógł odbyć się drogą ustną i wyrażeniem słowa "kupuję" w kontakcie ze sprzedawcą, to i powinna być możliwość złożenia reklamacji taką samą ustną metodą. Tymczasem mamy do czynienia w przypadku niejednej firmy (jeszcze raz podkreślam: odnoszę się ogólnie do znanych z różnych źródeł sytuacji, nie konkretnie do Masternet) z sytuacją, że do zamówienia jakiejś usługi wystarcza powiedzenie słów "tak, zamawiam" przez telefon, a już do rezygnacji lub reklamacji tejże usługi wymyślona jest w jakimś regulaminie (wewnętrzny dokument firmy, nie prawo powszechne) "droga przez mękę". 3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Październik 27, 2014 Nie odnoszę się jedynie do Masternet, ale ogólnie wyrażam moje zdanie na temat trybu składania reklamacji. Moim zdaniem, jeśli zamówienie usługi/produktu może odbyć się drogą elektroniczną, to i powinno być możliwe złożenie reklamacji drogą elektroniczną. Jeśli zamówienie może odbyć się drogą telefoniczną, to i powinna być możliwość złożenia reklamacji odnośnie tej usługi drogą telefoniczną. Jeśli zakup usługi lub produktu mógł odbyć się drogą ustną i wyrażeniem słowa "kupuję" w kontakcie ze sprzedawcą, to i powinna być możliwość złożenia reklamacji taką samą ustną metodą. Tymczasem mamy do czynienia w przypadku niejednej firmy (jeszcze raz podkreślam: odnoszę się ogólnie do znanych z różnych źródeł sytuacji, nie konkretnie do Masternet) z sytuacją, że do zamówienia jakiejś usługi wystarcza powiedzenie słów "tak, zamawiam" przez telefon, a już do rezygnacji lub reklamacji tejże usługi wymyślona jest w jakimś regulaminie (wewnętrzny dokument firmy, nie prawo powszechne) "droga przez mękę". Przecież to nie jest przypadkowe, że to działa w tą, a nie w przeciwną stronę ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Październik 27, 2014 Nie odnoszę się jedynie do Masternet, ale ogólnie wyrażam moje zdanie na temat trybu składania reklamacji. Zdecydowanie tak! Przy czym, w tym konkretnym przypadku koleś jest jakiś totalnie odwerwany od rzeczywistości i nie zdziwię się, jak Masternet będzie chciał sobie z nim powojować przed Temidą. Z drugiej strony - powtórzę to samo co w paru innych wątkach o tego typu osobach, każdy myślący człowiek widzi kto to jest, jakim językiem się posługuje, jaką "argumentacją" się posługuje i nt. takiej "opinii" zdanie sobie wyrobi odpowiednie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kori 29 Zgłoś post Napisano Październik 27, 2014 Tak prosto kogoś oczernić, ale trudniej potem przeprosić. Szczególnie w przypadku tak mocnego zarzutu jak kradzież. Pieniądze wysłałeś dobrowolnie. no wlasnie czemu jeszcze nie przeprosili za te fakturę za coś czego nie zamawiano czemu tak im trudno odesłać kasę Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
PapaSmerf 497 Zgłoś post Napisano Październik 27, 2014 no wlasnie czemu jeszcze nie przeprosili za te fakturę za coś czego nie zamawiano czemu tak im trudno odesłać kasę Nie kompromituj się już bardziej na tym forum. spóźniona wpłata na opcję domeny i zamiast zwrócić kasę poje.... wystawiają fakturę na jakieś punkty a teraz każą sobie wysyłać pisma by kase otrzymać spowrotem (...) (...) Abonent musiał widzieć, że opłaca usługę po terminie płatności, dyspozycję zwrotu wpłaty zlecił dopiero po wielu dniach, gdyby jeszcze tego samego dnia to co innego. Mało tego, abonent cały czas ma możliwość uruchomienia opcji. Pewne procedury obowiązują wszystkich. Ciekawe co autor miał na myśli pisząc "poje....", z pewnością miała to być fraza pełnej kulturki Wszystkie parametry ocenione na 1, chociaż z większości z nich autor opinii w ogóle nie korzystał. (...) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach