Gość nrm Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 nie umiecie nawet powiedzieć co nie tak jest z moimi skryptami Do czego to doszło, hostingi muszą robić audyt cudzych skryptów... 5 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ryszka 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 Support nie potrafił nawet wskazać jaki parametr został przekroczony Do czego to doszło, hostingi muszą robić audyt cudzych skryptów... Ale mogliby chyba napisać na czym się zatyka: Czy kwestia zapytań do bazy danych, czy czegoś innego? Nie wiem za bardzo jest na shared i nigdy nie miałem takiego przypadku, a projekty bardziej rozwinięte miałem zazwyczaj na minimum VPS więc tam wszystko sam miałem pod ręką i wszystko mogłem sprawdzić. O BH teraz nie za ciekawie pisze jednak nie jedna osoba... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 Hosting powinien powiedzieć (a w zasadzie to większość ma to w panelu do samodzielnego obejrzenia na wykresach) z jakiego powodu są 508 (wyczerpanie zasobów): np. za dużo procesów, za dużo CPU, przekroczona pamięć etc. ale CO konkretnie to spowodowało to już niestety można co najwyżej zgadywać bez BARDZO wnikliwego rozpoznania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ryszka 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 Tak, zgadza się. Napisałem tak bo szczerze hosting, hostingowi nierówny i panel, panelowi nierówny. Nie widziałem panelu BH i nie wiem co tam jest zaszyte. Jeżeli udostępniają takowe statystyki to sprawa jasna ze strony shared. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zajadacz 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 @nrm: Czy ja gdzieś mówiłem o audycie i konkretnej linijce w skrypcie? Niech mi powiedzą jaki parametr jest przekroczony, to sobie sam znajdę co jest nie tak Prawda jest taka, że przecież nie o to chodzi. Normalne, że limity były są i będą na wszystkich shared hostingach. Chodzi o podejście do klienta i o to, że nawet nie raczyli poinformować z wyprzedzeniem, że od wtedy i wtedy "zaczynamy przestrzegać limitów", tutaj i tutaj w panelu możecie sprawdzić jakie obciążenie generujecie, a dla poszczególnych pakietów do dnia xx.xx limity będą następujące. To by w zupełności wystarczyło i dla mnie byłoby to dobre podejście do klienta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 Masz chyba w BH dostęp do wykresów obciążenia różnych parametrów. Napisz w końcu w czym ci zawinili. Błędy skryptu masz w error logach w DA, obciążenie w DA. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ryszka 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 Chyba tutaj chodzi o zmianę polityki firmy i o to, że przycięli te limity... Usługa mogła normalnie chodzić ale po przejęciu przez H88 z tego co czytam różnie bywało Teoretycznie ktoś z BH się wypowiedział w tym temacie o ograniczeniach ale jak dla mnie nie zostało napisane, że limity wrócą do poprzedniego poziomu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 Może dzięki tym limitom usługa zacznie działać stabilniej? Może warto pomyśleć w tym aspekcie? Myślę że BH czy H88 nie robi tego na złość, ale aby zachować pewien standard usługi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zajadacz 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 (edytowany) @Kamikadze: Podejściem do klienta i niepoinformowaniem o zmianie polityki firmy. Z ich winy poleciało mi 1/3 zaplecza z jednego systemu wymiany linków. Do tego musiałem tracić czas na natychmiastowe przeniesienie tych stron gdzie indziej, bo nie chcieli mi nawet na kilka dni zdjąć limitu, żebym mógł się płynnie i bez problemów wynieść ze stronami. No i tych wykresów wcześniej nie było. Pojawiły się po zmianie serwera, ale w mailu o zmianie serwera nikt nie poinformował, że pojawią się wykresy i że zaczną przestrzegać jakiś limitów. O tym nie było ani cholernego słowa. Nie ma to jak 100% profesjonalizmu i komunikacji z klientem. Potem jeszcze mnie wnerwili w dalszej korespondencji, bo sobie ubzdurali, że w ich regulaminie jest napisane, że reklamacje mogę składać jedynie pisemnie. Oczywiście jest to bzdurą, bo nie ma takiego punktu. Podziwiam jaki można mieć tak niekompetentną obsługę klienta i tak chędożyć go w rzyć. Edytowano Grudzień 9, 2016 przez zajadacz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lucaspl 18 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 Reklamację wg. prawa można składać nawet telefonicznie. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Jeżeli limity były wpisane w specyfikację usługi, to nie powinieneś mieć teraz do nich żalu - to nie jest fair. Podobnie jak próba udowodnienia, że powinni informować... o przestrzeganiu limitów, na które się zgodziłeś akceptując warunki umowy (regulaminu). Żaden operator nie może natomiast wprowadzać limitów dla już trwających abonamentów bez poinformowania klientów. W takiej sytuacji użytkownik ma prawo wypowiedzieć umowę i upomnieć się o rekompensatę za pozostały okres abonamentowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nikolaj 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 zatem jeżeli operator o tym nie powiadomił oraz nie podał daty automatycznej akceptacji nowych warunków to czy użytkownik ma bezterminową opcję rezygnacji w każdej chwili, czy miesiąc, czy rok? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zajadacz 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 Zakładałem tam koto ze 2 czy 3 lata temu (już nie pamiętam) i nie wiedziałem o tym, że w ogóle są jakieś limity. Być może były i nawet mogły być były przestrzegane. Skąd mam wiedzieć czy były i czy ich przestrzegali, skoro nie było możliwości ich monitorowania? No i w regulaminie jest limit na CPU, którego nie przekraczałem. Przekraczałem jakiś inny parametr (bodaj liczbę procesów), którego w regulaminie nie widziałem. Teraz z ciekawości zalogowałem się w panel i widzę, że limity są podniesione i że je zmieniali (załącznik). Człon by ich strzelił. Wyniosłem się, mam 0 DNS-ów kierujących na hosting, support twierdził uparcie, że limity są takie jak mają być, a okazało się, że jednak były złe, skoro coś przy nich pozmieniali nawet o tym nie informując. Nie ma to jak profesjonalizm i przyznanie się firmy do błędu. Ciekawe jak zareagują na wezwanie do zapłaty, które dostaną, za 20 dni bo pewnie nie odpowiedzą na zgłoszenie, które automatycznie dostało status "closed", a w którym napisałem, że domagam się zwrotu kasy za hosting. Jakby nie patrzeć brak odpowiedzi w ciągu 30 dni=automatyczne uznanie reklamacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 Zapomniałeś o małym myku. Mają w ofercie dopuszczalne obciążenie / parametry opisane w procentach. Jesteś w stanie udowodnić im że limit jest ustalony niż umowny procent? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pan Kot 1535 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 Jak czytam ten temat to serio mam wrażenie, że klienci i administracja rozmawiają o dwóch zupełnie różnych firmach . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 (edytowany) Konto @zjadacza to s60 z tego co pamiętam - te konta miały limity 13% cpu i 256M RAM (w momencie gdy usługa była zamawiana). Obecnie limity zostały podniesione jak widać na wykresach do 100% CPU (100% jednego rdzenia) i 1G RAM. Niestety dla kilku kont te i tak podwyższone limity w porównaniu do tych z oferty okazały się zbyt drastyczne. Kilka kont, na których było umieszczonych po kilkaset domen miały problem działaniem i zgłaszały błędy przekroczenia zasobów. Stary model limitowania zasobów nie był doskonały i dopuszczał znaczne przekroczenia zasobów kosztem czasów ładowania. Nowy model nie dopuszcza do takiej sytuacji. Nie zmienia to faktu że oferta nie zmieniła się jak niektórzy sugerują. Zmiany w modelu są odczuwalne dla klientów, którzy nie przekraczali limitów - teraz ich strony ładują się tak jak powinny - płynnie i bez opóźnień. Nie muszą one konkurować o zasoby jak to miało miejsce przed migracją na nową platformę. Uważni co śledzą ten wątek zauważyli że klienci wielokrotnie narzekali na jakość shared. Mamy nadzieję, że rozwiązania które wdrażamy spowodują, że takich sytuacji będzie jak najmniej. Edytowano Grudzień 9, 2016 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zajadacz 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 @tgx: Tylko że mnie to już w tej chwili nie obchodzi. Wasz support dawno temu zawalił sprawę po całości traktując mnie z góry i nie czytając ze zrozumieniem moich zgłoszeń. Czy się to komuś podoba czy nie, "firma" dostanie wezwanie do zapłaty, żeby zwrócić mi kasę za hosting. Potem będzie drugie wezwanie i sprawa poleci do e-sądu. Stać mnie na to żeby zrobić to dla tak małej kwoty, bo chodzi o zasady i uczciwość. Co więcej te limity zostały podniesione po ponad tygodniu i zabraniu domen z tzw. serwerów waszej beznadziejnej firmy. I naucz się interpretować wykresy, przydatna umiejętność. Widać wyraźnie, że limit CPU było na 25% a ram był na 1 GB. Ale nie to było problemem, a liczba aktywnych procesów, o których ograniczaniu nie ma ani słowa w warunkach usług. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gamsiu 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 Gdyby komuś przyszło do głowy przejście na VPSa to gorąco odradzam. VPSy też mają limity. Ruch z VPSów przechodzi przez ich proxy na którym to niemiłosiernie wszystko limitują. W efekcie load 0.1 - 0.2 a strony plują błędami 5xx. Dowiedziałem się też że z wykupionych IP najlepiej żebym nie korzystał. Serwer VPS z wykupioną administracją jednak już tej administracji miał nie będzie i mam sobie radzić sam Ticketów nie ma sensu pisać bo albo są zamykane bez odpowiedzi, albo wiszą tygodniami bez odpowiedzi albo przychodzi jakaś odpowiedź nie związana z problemem. Na zgłoszenie problemu po 2 dniach potrafi przyjść odpowiedź "proszę sprawdzić logi". Za to Pan Tomasz "tgx" przebił wszystko odpisując po kilku dniach, że problemem są DNSy, które kierują na inne serwery i wystarcz je zmienić na DNSY BH Ano DNSy po kilku dniach już były inne faktycznie bo strony były w trakcie przenoszenia na do innej firmy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2016 Widać wyraźnie, że limit CPU było na 25% a ram był na 1 GB. Ale nie to było problemem, a liczba aktywnych procesów, o których ograniczaniu nie ma ani słowa w warunkach usług. Tak limit był na 25%, ale zamawiałeś w ofercie usługę z limitem 13%. Próbowaliśmy wprowadzić limity w jak najmniej dotkliwy na początku go podwajając, jednakże nawet to okazało się niewystarczające. 2 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zajadacz 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2016 (edytowany) @tgx: A może się odniesiesz do tego co było problemem (limitowanie liczby procesów o którym nic nie ma w warunkach usług)? I może też wypowiesz się w kwestii waszego żałosnego supportu i tego że olał sprawę po całości? Może wreszcie kopniesz kogoś tam w tyłek w waszej śmiesznej firemce, żeby polubownie załatwić sprawę i żebyście oddali kasę na nr konta, który podałem w tickecie, a który został zamknięty ot tak?Doskonale zdaję sobie sprawę że od biznes-host obecnie nie można oczekiwać niczego poza nieudolnym PR-owym wyciszeniem sprawy, ale ja wam nie odpuszczę, bo przez was miałem zrąbany weekend. Zamiast mieć wolne musiałem przenosić strony.Edit: I żeby była jasność. U konkurencji, co się nazywa tak jak pewien system operacyjny spod znaku pingwina za 300 zł netto mam dużo więcej niż u was za te same pieniądze. I nie chodzi mi o liczbę IP, bo tam jest połowę mniej, ale o obciążenie. Na jednym koncie mam u nich więcej domen niż u was. Ograniczyliście mnie mniej niż teoretycznie powinniście ograniczać najwyższy pakiet (ten za 300 zł), więc kupno najwyższego pakietu u was nie ma kompletnie żadnego sensu. No i jak wykorzystać te 100 IP? Stawiając jedynie statyczne strony? Kpina z użytkowników i tyle. Edytowano Grudzień 10, 2016 przez zajadacz (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ryszka 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2016 Może dzięki tym limitom usługa zacznie działać stabilniej? Może warto pomyśleć w tym aspekcie? Myślę że BH czy H88 nie robi tego na złość, ale aby zachować pewien standard usługi. Na złość z całą pewnością nie. Chodzi jednak zapewne o kaskę (more overselling?) pod przykrywką czegoś innego (stabilność?). Mało jednak wiem, a tylko tak domyślam się. Trochę śmieszne (tragiczne) są sytuacje tutaj opisane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nikolaj 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 11, 2016 H88 stacza się na dno coraz bardziej... najistotniejszą stronę pare minut temu przenioslem na zapasowy serwer i już chodzi dajcie znać jak wszystko zacznie działać Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość l3szcz Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2016 @Ryszka, @zajadacz - wiecie co to error logi? Polecam poczytać jeżeli macie winne skrypty. Poza tym - czytaliście regulaminy na stronie biznes-hostu? Jeżeli nie to polecam zrobić to jak najprędzej. Wszyscy się rzucają bo "LICZY SIĘ KASA A NIE KLIENT hurr durr" a w rzeczywistości sami jesteście sobie winni skoro nawet nie przeczytacie regulaminu - który de facto przy rejestracji zatwierdzacie, że go akceptujecie. Tak samo jest z regulaminem promocji czy usług.. Więcej rozumu Polacy, więcej rozumu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2016 "Error logi", "winne skrypty". Nie każdy klient hostingowy wie co to. Dla niego jeżeli działało to ma działać dalej. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2016 wiecie co to error logi? Polecam poczytać jeżeli macie winne skrypty. W poście #447 zajadacz zamieścił screen z wykresów CloudLinuxa w którym widać, że usługodawca wachlował limitami. Całość wygląda po prostu tak, że firma wzięła się w końcu za porządki własnej infrastruktury i doprowadzenie rzeczywistych parametrów usług do oferty. Więc wolna amerykanka się skończyła i klienci zaczęli *nagle* dostawać dokładnie to, za co od zawsze płacili. No i są lamenty, bo przecież PRZED działało dobrze, teraz działa ŹLE. Ale tu winni nie są KLIENCI. Bo oni żyli w mniejszej lub większej nieświadomości, że przekraczają jakieś limity i dostają więcej niż za to płacą. Winny jest tylko i wyłącznie BIZNES-HOST, głównie przez braki w komunikacji korporacyjnej. Cywilizowane podejście nakazywało by po 1) poinformować o tym, że nałożonych limitów nie było a być powinny; 2) dać okres przejściowy, aby klient mógł przetestować jak jego strona działa w realnych parametrach usługi i aby mógł coś ewentualnie zoptymalizować w swoich skryptach lub zwiększyć parametry usługi, aby był wilk syty i owca cała. A co tu widzimy? Ciche nagłe wprowadzenie kagańca, a jakiekolwiek zgłoszenia dot. tego, że coś przestało działać obsługiwane są w tonie "przekraczasz regulaminowe limity, spier*". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zajadacz 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2016 Podpisuję się obiema rękami pod tym co napisał @kafi. Zawalili kontakt z klientem po całości. Chociaż tyle dobrego, że (wreszcie!) raczyli odpisać po prawie 3 tygodniach i zaoferować zwrot pieniędzy za pozostały okres abonamentu. Ale co się z nimi namęczyłem to moje... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach