Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[dyskusje] Logout.pl / biznes-host.pl

Polecane posty

Podejście macie słabe. Twierdzicie, że jest atakowana konkretna maszyna ale niechcecie przenieść mnie dla świętego spokoju na inną maszynę bo problem może wystąpić wszędzie...

 

To zadaj sobie pewne pytanie. Czy atak był wymierzony w Ciebie? Bo mi wydaje się że nie. Z tego co inni pisali, problem dotyczy większej liczby osób. Przeniesienie to nie wyjście tylko strata czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoko, wy tutaj jesteście ekspertami. Skoro by nie dał to by nie dał.

Przeniosłem już część rzeczy na innego VPSa więc problem można uznać za rozwiązany.

 

 

Bardziej ciekawi mnie to, że dostałem właśnie informację, że środków nie zwracają :)

 

To mnie rozbawiliście. Od ponad dwóch tygodni mój serwer lata jak po***.... nic na nim nie działa bo nie możecie poradzić sobie z DDOSem i jeszcze beszczelnie odpisujecie mi że nie mam prawa do zwrotu kasy za serwer który nie działa prawidłowo ?

Edytowano przez Defi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Straszne jest to, że klienci tracą swoje "fortuny" przez takie niedostępności ich "cennych" serwerów. :P

Edytowano przez strefapc (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ty piszesz to do mnie ? Bo chyba coś ci się pomyliło :) Powinieneś bardziej napisać że stary koń kupił serwer i nei wie co to BH.

Powiem ci że byłem zadowolony, nadal mam jeden serwer w BH od 2,5 roku i nie miałem z nim większych problemów - co niezmienia faktu, że zabiertam też i ten serwer z BH bo nie będę ryzykował - szczególnie że na tym serwerze działa więcej usług.

 

 

 

Edytowano przez Defi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ty piszesz to do mnie ? Bo chyba coś ci się pomyliło :) Powinieneś bardziej napisać że stary koń kupił serwer i nei wie co to BH.

Powiem ci że byłem zadowolony, nadal mam jeden serwer w BH od 2,5 roku i nie miałem z nim większych problemów - co niezmienia faktu, że zabiertam też i ten serwer z BH bo nie będę ryzykował - szczególnie że na tym serwerze działa więcej usług.

 

 

 

Bo aplikacja teamspeak jest dziurawa jak szwajcarski ser, który trzeba zabezpieczyć.

 

3.0.10.3 - 3.0.11.1 - exploti na port 10011.

 

3.0.11.2 - 3.0.11.3 - exploit na crashowanie ts3 przy pomocy opisu kanalu.

 

ETC.

 

Co do atakow ddos na ts3 to proszę Ciebie o szanowanie firmy BH i ograniczenie zbędnych wypowiedzi. Moze atakuja Ciebie exploitem?

Edytowano przez SchErk (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teamspeak3 od samego początku jest podatny na wszelkiego rodzaju exploity, wiec nie ma co... jeżeli chodzi o ddosy to jest to zmorą każdej firmy nie zależnie czy ma kogoś z ts czy nie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teamspeak3 od samego początku jest podatny na wszelkiego rodzaju exploity, wiec nie ma co... jeżeli chodzi o ddosy to jest to zmorą każdej firmy nie zależnie czy ma kogoś z ts czy nie..

 

Ale po co się tak denerwuje i pisze głupawe posty.. Jeżeli ktoś mu bije exploitem lub faktycznie jest to atak DDOS o wielkości +20Gbps to za 108 zł rocznie, może najwidoczniej pomarzyć o ochronie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Ale po co się tak denerwuje i pisze głupawe posty.. Jeżeli ktoś mu bije exploitem lub faktycznie jest to atak DDOS o wielkości +20Gbps to za 108 zł rocznie, może najwidoczniej pomarzyć o ochronie!

 

Gdybyś tylko umiał czytać ze zrozumieniem, Twoje życie stało by się piękniejsze. Więc proszę cię przeczytaj uważnie:

 

1) To nie jest atak we mnie i w mojego Teamspeaka - to atak na coś innego na matce - takie dostałem info.

2) Mój teamspeak jest zabezpieczany na bieżąco i nigdy nie miałem z tym problemu

3) Mój ts nie jest publikiem - siedzi tam do 40 osób.

4) Stoją tam też inne moje usługi - więc zalezy mi żeby serwer był stabilny.

5)Denerwuje się bo kupiłem serwer - wydałem 108zł i nie mogę z niego korzystać tak ja chce - a mam do tego prawo - teraz zrozumiałeś ?

Edytowano przez Defi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2) Mój teamspeak jest zabezpieczany na bieżąco i nigdy nie miałem z tym problemu

 

 

Przed czym masz zabezpieczony? Przed atakiem DDoS? Jak ten serwer gówniarstwo wypatrzy to te zabezpieczenia będą warte gów...

Nie bronię tu w żaden sposób BH tylko dziwię się ludziom, którzy wiedzą jaki wolumen klientów ma BH i MH a stawiają swoje projekty (jak twierdzą poważne) a później gorzkie żale po forach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Przed czym masz zabezpieczony? Przed atakiem DDoS? Jak ten serwer gówniarstwo wypatrzy to te zabezpieczenia będą warte gów...

Nie bronię tu w żaden sposób BH tylko dziwię się ludziom, którzy wiedzą jaki wolumen klientów ma BH i MH a stawiają swoje projekty (jak twierdzą poważne) a później gorzkie żale po forach.

Po co się nakręcasz?? Teamspeak3 to nie tylko DDOS, a również exploity i przed nimi można się odpowiednio zabezpieczyć. Patrząc na to z innej strony, jeśli miałbym poważny projekt to bym postawił to na innym serwerze niż trzymać z tsem bo to różnie bywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czytam to forum bo jest tu dużo ciekawych informacji, jednak czasem Wasze komentarze nic nie wnosza do tematu więc po co je pisać.

 

Nie mam żadnych powaznych projektów na MH jednak nawet od tych mniej poważnych oczekiwał bym prawidłowego funkcjonowania. Nie mam zabezpiecznia przez DDoS jak wiesz mam serwer za 108zł ;) - chodziło mi o znane dziury które da się załatać.

 

Ten TS stał 3 lata na serwerze BH i nie było z nim problemów. Zaczeło się z miesiąc temu to przerzuciłem go na inną maszynę MH - resztę znacie.

 

 

Teraz wyrzuciłem TS3 do OVH i stoi tam tylko to więc nie mam już z tym problemu.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Przed czym masz zabezpieczony? Przed atakiem DDoS? Jak ten serwer gówniarstwo wypatrzy to te zabezpieczenia będą warte gów...

Nie bronię tu w żaden sposób BH tylko dziwię się ludziom, którzy wiedzą jaki wolumen klientów ma BH i MH a stawiają swoje projekty (jak twierdzą poważne) a później gorzkie żale po forach.

 

proszę nie porównuj BH z MH, bo wiedza ludzi/ support jest tu bez porównania... Od zawsze jestem z BH i należę do grona zadowolonych klientów ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

proszę nie porównuj BH z MH, bo wiedza ludzi/ support jest tu bez porównania...

 

Nie piszę o ludziach i jakości supportu.

Obie te firmy mają to samo DC i łącze też a MH pracuje ostro na opinie BH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nie piszę o ludziach i jakości supportu.

Obie te firmy mają to samo DC i łącze też a MH pracuje ostro na opinie BH.

Człowieku co ty piszesz? MH I BH to jedna firma więc co w tym dziwnego że maja te same DC, a jeśli chcesz wiedzieć to w DC BH nie tylko bh czy mh ma serwery... a również inne firmy z tego co słyszałem. W biznes-host.pl serwery VPS, konta www oraz domeny mam od 2007roku - 9 lat !... niedawno uptime serwera vps to okrągły rok, a nawet troszkę więcej.

Edytowano przez N0Name (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Człowieku to piszę. Vps w BH, gdzie tylko serwer dns średni uptime 5 dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Człowieku to piszę. Vps w BH, gdzie tylko serwer dns średni uptime 5 dni.

 

Nie przesadzajmy. StrefaPC, jak masz taki problem to podaj mi na priv nr ticketa - sprawdzę. Nie mamy problemów z utrzymaniem uptime dla serwerów hostujących.

 

Informacyjnie

 

Pierwszy etap zmian w sieci jest już zrealizowany. Obecnie dotkliwość ataków została znacznie zminimalizowana. Nawet dla osób, które są celem ataku.

 

Pracujemy nad kolejnymi zmianami w tym zakresie.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nie przesadzajmy. StrefaPC, jak masz taki problem to podaj mi na priv nr ticketa - sprawdzę.

 

Już nie potrzebuję sprawdzania. Nie przesadzam bo tak działał ten vps.

Byłem świadomy co biorę i nie płacze po forach, że mi nie działa i tracę fortunę.

Mam nadzieję, ze poprawi się działanie waszych serwerów i infrastruktury chociaż będzie to bardzo trudne przy takim volumenie klientów.

Edytowano przez strefapc (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Już nie potrzebuję sprawdzania. Nie przesadzam bo tak działał ten vps.

 

To pisz proszę rzetelnie bo wprowadzasz w błąd. Nie mamy problemu z naszymi serwerami VPS, ani z częścią sieci, w której są usługi BH. Problem był jedynie z podsiecią MintsHost (mam tu na myśli łącze, co było związane z atakami ddos)

 

 

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

To pisz proszę rzetelnie bo wprowadzasz w błąd.

 

 

Piszę ze swojego doświadczenia korzystając przez rok z vps da w BH. Działający jeszcze vps ma 14 dni uptime. Sam się zrestartował? Wcześniej restarty co 3, 5 dni. Obciążenie CPU 1% zużycie ramu 79MB.

Edytowano przez strefapc (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Piszę ze swojego doświadczenia korzystając przez rok z vps da w BH. Działający jeszcze vps ma 14 dni uptime. Sam się zrestartował? Wcześniej restarty co 3, 5 dni. Obciążenie CPU 1% zużycie ramu 79MB.

 

Jest coś takiego jak prace konserwacyjne. Nie widzę ticketów odnośnie problemu z restartami.

Proszę jak piszesz ze swojego doświadczenia to przynajmniej daj jakieś podstawy, że kontaktowałeś się z supportem, czy próbowałeś analizować/diagnozować czy cokolwiek innego. Pisanie publicznie o globalnych problemach na podstawie swoich problemów, które nawet nie były zgłaszane to tak średnio... szczególnie że ostatni kontakt z supportem miałeś w czerwcu 2015 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Jest coś takiego jak prace konserwacyjne. Nie widzę ticketów odnośnie problemu z restartami.

Proszę jak piszesz ze swojego doświadczenia to przynajmniej daj jakieś podstawy, że kontaktowałeś się z supportem, czy próbowałeś analizować/diagnozować czy cokolwiek innego. Pisanie publicznie o globalnych problemach na podstawie swoich problemów, które nawet nie były zgłaszane to tak średnio... szczególnie że ostatni kontakt z supportem miałeś w czerwcu 2015 roku

 

Myślę, że nie ma co dalej ciągnąc tego wątku. Pisałem,że miałem tam tylko serwer dns, więc nie przeszkadzały mnie te restarty i nie zgłaszałem ticketów. Restary to jedno, dysk vps ma 746GB.

Drążąc temat można do wielu rzeczy się przyczepić ale po co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale co, masz vps większy niż 756 GB czy o co chodzi z tym dyskiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

To pisz proszę rzetelnie bo wprowadzasz w błąd. Nie mamy problemu z naszymi serwerami VPS, ani z częścią sieci, w której są usługi BH. Problem był jedynie z podsiecią MintsHost (mam tu na myśli łącze, co było związane z atakami ddos)

 

 

ja bylem wlasnie w BH, nie w MH, jezeli dobrze pamietam to od lipca 2009 r. (ten VPS od roku mialem)

Edytowano przez matmaxalez (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×