Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość kissi

Z: [opinie] GlowaNet.pl

Polecane posty

Gość kissi

. Wyslalem oferte o 3:15 w nocy i dostalem o 3:20 telefon z wycena. Naprawde jest to rzadko spotykane w Polsce.

 

 

nie rzadko a wcale, nikt myślący nie dzwoni do klienta o 3 w nocy przedstawiając mu ofertę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odwracasz sytuację kissi, to klient skontaktował się z administracją pierwszy więc administracja odpowiedziała natychmiast - choć nie musiała. Jeżeli już to nikt myślący nie dzwoni/wysyła sms z propozycją oferty do administracji o 3 w nocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

P.S. 2 Glowa chyba "imprezowal" soczki i te sprawy) z kamazem ;))) - Dlatego dzieciaki nie spaly. Nie wiem czy to przypadek czy po prostu tak jest. Raz zadzwonilem i jestem bardzo zadowolony - pozytywnie.

 

 

To pomówienia czy sprawdzona wiadomość ? :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Kissi a dlaczego mialem sie nie skontaktowac ? skoro odebral to wszystko OK moim skromnym zdaniem. Bo co bo o 3 w nocy, moze pracuje o tej godzinie. Z tego co widac polskie firmy ida na plus.To chyba dobrze procentuje na przyszlosc (wiecej imprez kamazem jest oplacalne). A jakbym dzownil z USA i chcial "sentymentalnie" wziac konto w glowanet ? Wracajac do meritum po prostu musialem przeniesc do godziny 5-6 rano strone wraz z domenami ( powiedzmy wymagania klienta) i mi sie udalo. To chyba duzy plus !

 

@nano

To fakt !

 

Z gory dziekuje. Pozdrawiam.

Edytowano przez bryn1u (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To tylko pokazuje poziom firmy Adama Głowińskiego skoro klienci piszą że imprezuje wspólnie z jakąś osobą. "Dlatego dzieciaki nie spaly" - polecam zastanowić się zanim powierzymy mu swoje bazy danych ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Kissi ja nie jestem normalny.

 

To tylko pokazuje poziom firmy Adama Głowińskiego skoro klienci piszą że imprezuje wspólnie z jakąś osobą. "Dlatego dzieciaki nie spaly" - polecam zastanowić się zanim powierzymy mu swoje bazy danych ;)

 

Do wszystkiego mozna sie (brzydko mówię). Takich ludzi nie lubie. Moze jeszcze mieli (brzydko mówię) nie twoj interes. A po drugie bylo to w pol zarcie. Zrobil co do firmy nalezalo i zrobil to bardzo dobrze nie twoj interes w tym co robi chlopak po nocy kazdy "zyje" na swoj sposob. Prosze Cie nie pisz takich rzeczy bo jest to zenujace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość thetox

Ja raz tylko dzwoniłem póżno o koło 1 w nocy do home.pl bo hasło zgubiłem do domeny a było mi pilnie potrzebne a nie wiedziałem co zrobic, bo nie wystarczyło tylk wpisac e-mail który jest na konto trzeba było specjalny wniosek wypełnić, matka w tedy jeszcze nie spała i slyszała jak dzowniłem i mówi gdzie ten dzwoni prawie o 1 w nocy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki klient taka firma i jaka firma taki klient.

 

Okej nie odieramy telefonow od was zebyscie zmienili zdanie. Smiechu warte. Czlowiek ma weekend odebral, pomog i zle. Moim zdaniem jestescie ch... Zebyscie kiedys potrzebowali wlasnie o 3 w nocy www i wam ludzie powiedza "wez spier..... mam weekend" az prosze o to. Co do firmy chyba jest duzo na plus patrzac na komentarze i zadowolenie uzytkownikow.

 

P.S skoncz z tymi tandetnymi powiedzeniami "jaki klient taka firma" to jest chlopie zenujace. Osmieszasz sie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez

To co ludzie? Wy swieci jestescie co? Nie chodzicie na imprezy? Nie pijecie alkholu? Wow, brawo.

 

Na przyszlosc wiem, ze gdy zalozycie firmy, to zeby do was nie przechodzic bo nie bd odbierac w nocy...

 

do tego, PO TO SA TELEFONY ALARMOWE ZEBY DZWONIC GDY COS PILNIE TRZEBA, co nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra ten temat chyba nie ma sensu. Sam pracuję w necie po nocach i fajnie że ktoś też siedzi wtedy i nie muszę czekać do rana bo na koncie hostingowym wykonuje wiele operacji tygodniowo.

 

 

 

 

Co do glowanet to nie mam zastrzeżeń, najbardziej sobie chwalę obsługę klienta. Bardzo szybka reakcja i konkretna pomoc. Hosting szybki i wydajny, ostatnio coś zamulał wieczorami, ale zgłosiłem w Pomocy technicznej i problem ustąpił.

 

Co mi się nie podoba? Mała ilość miejsca na dysku, wiele operatorów w tych cenach oferuje większą powierzchnię serwera. Za to transferu jest wystarczająco a w tych pakietach Biznes bez limitów.

 

W glowanet mam cały swój biznes, stronę studio, moje forum, całe zaplecze stron i domen. Bardzo chwalę i polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Matmaxalez w profesjonalnej firmie:

- szef raczej nie jest BOKiem

- BOK nie pracuje, gdy imprezuje (i vice versa).

 

Dzieciakom pewnie się spodoba, że o 3 nad ranem mogli zadzwonić i pogadać z "szefem"/"BOKiem", ale ja to raczej bym się bał takiej firmy - dla mnie to jest błąd ze strony firmy.

 

To wypowiedź ogólna, nie chodzi mi (tylko) o Głowanet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Matmaxalez w profesjonalnej firmie:

- szef raczej nie jest BOKiem

- BOK nie pracuje, gdy imprezuje (i vice versa).

 

Dzieciakom pewnie się spodoba, że o 3 nad ranem mogli zadzwonić i pogadać z "szefem"/"BOKiem", ale ja to raczej bym się bał takiej firmy - dla mnie to jest błąd ze strony firmy.

 

To wypowiedź ogólna, nie chodzi mi (tylko) o Głowanet.

Sponsi, nikt tu nie dywaguje "profesjonalności" Głowanetu, jednakże część pokemonów zaczęła szukać również dziury całym i odwracać sytuację ku takiej, w której klient jest na tym forum szykanowany i wyzywany z powodu korzystania z usług tejże firmy.

Sprawa Adama ( a może raczej to już wina ;d ), czy po nocach odpisuje na tickety/zapytania ofertowe oraz czy odbiera telefony, jednakże jeśli już odbiera telefon i przerywa imprezę, żeby odpowiedzieć na kwapiące zainteresowanego pytania i nie bełkocze do słuchawki, to nie powinno to robić żadnego problemu, ale jak widać, jak ktoś się postara, to i w takim szczególe znajdzie podparcie, żeby wysmarować firmie od najgorszych.

Edytowano przez ^^KaMaZZ~.^ (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Okej nie odieramy telefonow od was zebyscie zmienili zdanie. Smiechu warte. Czlowiek ma weekend odebral, pomog i zle. Moim zdaniem jestescie ch... Zebyscie kiedys potrzebowali wlasnie o 3 w nocy www i wam ludzie powiedza "wez spier..... mam weekend" az prosze o to. Co do firmy chyba jest duzo na plus patrzac na komentarze i zadowolenie uzytkownikow.

 

P.S skoncz z tymi tandetnymi powiedzeniami "jaki klient taka firma" to jest chlopie zenujace. Osmieszasz sie.

 

Ja powiem tak, ja zastrzeżeń nie mam . Ale teraz wszyscy będą obsmarowywać Adama, bo niby 'włamał' się na serwer GH. Teraz jest oblewanie Adama w stylu. ' Mamo, a Andrzej się obraził i oczernia mnie przy moich " Kolegach" ' . Dla mnie to jest żałosne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak, ja zastrzeżeń nie mam . Ale teraz wszyscy będą obsmarowywać Adama, bo niby 'włamał' się na serwer GH. Teraz jest oblewanie Adama w stylu. ' Mamo, a Andrzej się obraził i oczernia mnie przy moich " Kolegach" ' . Dla mnie to jest żałosne.

 

Generalnie od 2 dni jedynie gradobicie i koklusz nie są wynikiem działania głowanetu ;)

Przejdzie Wam, a i Pan GrandHost się od wymiaru sprawiedliwości dowie tego i owego (jakoś nie widzę w tej sprawie 15stu wyroków :P ), zaś Pan Głowa może się czegoś nauczy.

Edytowano przez www.ionic.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez

Dzieciakom pewnie się spodoba, że o 3 nad ranem mogli zadzwonić i pogadać z "szefem"/"BOKiem", ale ja to raczej bym się bał takiej firmy - dla mnie to jest błąd ze strony firmy.

 

1. nie obrazaj

2. Jezeli masz problem, nie masz czasu czekac do rana bo np. masz sklep internetowy i rano musi dzialac to co? To nic, strace te pareset zlotych no i co, nie? Czyli firmy ktore maja numery awaryjne to do nich tez tylko dzieci dzwonia i zle ze firmy maja takowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kissi

To nic, strace te pareset zlotych no i co, nie?

 

tracisz "miliony" i używasz shared hostingu od dzieciaka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tracisz "miliony" i używasz shared hostingu od dzieciaka?

 

Ja się nie będę zniżał do twojego poziomu 'dzieciaku' pewnie we wtorek egzamin pisał i chce się popisać xD , ale jak tak nazywasz Adama dzieciakiem to zadzwoń do niego i mu to powiedz . w tym temacie nie jest tylko mowa o shared, widać jakim jesteś dzieckiem bez czytania ze zrozumieniem tematów, i jego strony.

 

//Edit

Jak dla mnie to ten Kissi to podstawiony 'klient' z GH . Teraz będzie oczerniał Adama . A że niektóre osoby miały tu układy, to pewnie więcej osób ma ...

 

I żeby nie było, nie jestem powiązany z Adamem.

Edytowano przez hicky (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×