Skocz do zawartości
Gość Mkbewe

[opinie] i365.pl

Polecane posty

traceroute mi powie dlaczego muszę czekać 15 minut na załadowanie tabelki w cPanel?

 

Wyobraź sobie, że może... Już z 5 razy różne osoby w tym topicu wspominały, że jeśli masz 1000 ms pinga na którymś hopie to nawet XXXPanel będzie się wolno ładował..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i365.pl od wczoraj wkońcu chodzi dobrze, zapytania do bazy generowane poniżej 5 sek, pingi dobre, stronki ładuja sie niemalże momentalnie [serwer s9].

 

Jednakże nie moge ich jeszcze polecić bo 2 dni to za mało by cokolwiek wnioskować ;]

 

mam nadzieje, że tak zostanie i nie bede musiał wtopić kolejnych funduszy na zmiane serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ktoś prosił o link do strony na serwie w niemczech, to zarzucam:

 

Strona używa forum oparte na bbtoNuke (most phpBB do Nuka), i Nuke 7

 

http://www.xudb.i365.pl

 

A w sprawie wypowiedzi kilku osob przytoczę pewien jakże fajny cytat: "Nie karmić trola".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie...

 

i365.pl i wykorzystanie opcji overselling powinno ukazać poniższe zdjęcie:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...7d1332e2bf.html

 

98% na backup? A co bedzie za pare dni? ;) No i jak jest tak naprawde z tym oversellingiem?

 

dla takich ludzi jak on nie ma miejsca na wht i bylby jaknajbardziej za stalym wykluczeniem go ze skladu wht. Wht to nie miejsce do obrazania innych.

 

Niestety, nie zawsze tak jest, ale musze przyznac, ze koliber2 ma racje. Nie widze sensu sie klocic o wyzszosc, kto ma wiecej lat, tutaj chodzi o sens wypowiedzi, o sposob wyrazania opinii na temat hostingu w firmie i365.pl. Jezeli znalezlismy jakies pozytywne strony badz negatywne, to czemu nie warto podzielic z wiedza na forum? A jezeli dana osoba kategorycznie nie zgadza sie z opinia innych osob, to czemu nie lepiej zalozyc inny temat, chociazby w Piaskownicy i tam dyskutowac?

 

Michal22, nikt nie lubi samolubnych egoistow, ktorzy stawiaja swoje zdanie nad wyzszoscia i nie moga pogodzic sie, ze prawda moze byc inna. Wiec prosze cie, nie mieszaj 'blotem' innych, rzucasz bezpodstawne zarzuty do Patryka i nie zdziw sie, ze ktos moze cie oskarzy o publiczne zniewazenie... :)

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Tak narzeka sie na hosting.. a teraz mam bardzo pozytywna opinie ;)

Mianowicie dzisiaj o godzinie 21:48 dokonal sie wlam na moim koncie.

Niestety wina okazalo sie forum phpBB by Przemo do ktorego info o dziurze wyszlo o 22:01. Bylem w tym przypadku bez wiekszych szans, jednak hosting w przeciagu dokladnie 40minut dooknal analizy i znalazl dziure/powod.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie natknąłem na chwilową awarię (może minuta).

Zanim wysłałem wiadomość wszystko zostało naprawione. A odpowiedź otrzymałem po 4 minutach.

Duży plus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja dołożę swoje trzy grosze. Na moich dwóch domenach nie działa od 48 godzin cPanel, na trzeciej działa. Zero reakcji supportu na moje maile.

 

Od miesiąca nie działają statystyki, gdybym chciał ukraść transfer to bym sie cieszył ale raczej mnie wkurza ta sytuacja - oczywiscie zero reakcji supportu.

 

Czas sie rozejrzec za czyms nowym, i to zdecydowanie...............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wysyłałem do i365 kilka maili - wszystkie były kwitowane otwarciem ticketu. Jeśli masz jakieś lewe konto e-mail i nie dochodzą one do Ciebie - napisz do nich z innego konta i tyle..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli masz jakieś lewe konto e-mail i nie dochodzą one do Ciebie - napisz do nich z innego konta i tyle..

Geee.... jak ja lubie takie porady :)

Zapomnialeś jeszcze napisac ze może nie mam połaczenia z internetem..

 

Zgadzam sie, mam lewe konto, takie z koncówką ...@...i365.pl

Jeszcze w wrzesniu wszystkie tickety dochodziły na to konto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kodif, jeśli masz antyspam właczony na mailu to ci mógł wiadomości od i365.pl kwalfikować do spamu.

 

Mi na każdego maila odpowiedzieli ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pomijam fakt, ze filtr na ich serwerach poczty jest tak ustawiony, ze nie dochodza do mnie maile wyslane z innych kont, ktore mam na wlasnym serwerze, a ktore bez problemu sa dostarczane ma maile WP, Onet, o2 czy Gazeta.PL.
Hm.. że co?

 

Pisze do nich srednio 2 razy na tydzien.

 

Masz za dużo wolnego czasu? :) Jeśli coś jest źle - po prostu zmień hosting.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

95% providerów (w tym i365.pl) nie zwraca pieniędzy. Ale z racji tego, że hostingi są teraz tanie to wiele nie tracisz..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale za to pisac jaka dana firma jest zla, niedobra, jacy konsultanci sa zli bo nie chca pomoc itd to zawsze kazdy ma czas i ochote.

Moje konto na i365.pl co 2-3 dni nie dziala
no tak, oczywiscie- moze napiszesz ze codziennie? Po co sie ograniczac.
Pisze do nich srednio 2 razy na tydzien.

zapewne tylko po to, by sie wyzalic jacy oni sa zli lub jaki ty masz "powazny problem" bo "serwer znowu" nie dziala i ze masz z tego powodu straty rzedu 10k/minuta. Jak Ci tak bardzo nie pasuje to pojdz sobie gdzies indziej- i zacznij narzekac na innego dostawce. Osazczedzisz sobie problemu i konsultantom tej firmy- nie beda musieli czytac twoich wypocin i na nie odpisywac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie zarejestrowałem się aby wyrazić moją opinię, ponieważ po prostu "żyłka mi pękła" od czytanie niektórych komentarzy.

 

Wątek ten obserwuje od 3 miesięcy i właśnie dzięki niemu zdecydowałem się skorzystać z hostingu i365.pl, wątek ten zmienił jednak charakter (od peanów na cześć firmy) do żalów nowych klientów.

 

Okres ten wiąże się z przeniesieniem stron klientów do Europy lub też

z promocją Hot Server (serwer s9), z którego także ja skorzystałem.

 

Problem występuje u wielu osób, także u mnie i nie jest to przypadek

czy wina skryptów. W tej chwili na moim koncie zainstalowałem prostego

autorskiego CMSa (4 zapytania do bazy, zero treści, menu to 5 linków,

stronę oglądam tylko ja). Właśnie go uruchomiłem i oto czasy:

 

Time: 2.5854 s całkowity skryptu

Time (Load): 1.29 s ładowanie modułów

SQL count: 4

SQL time: 0.6722 suma czasów zapytań

 

Jest bardzo słabo, na innych hostingach ten czas wynosi 0.05s

 

Ale nie to jest najgorsze, najgorsze jest to ze na pojawienie się

strony czekałem 15 sekund!!!

W tym czasie pasek statusu przeglądarki powolutku ładował się i nic się nie działo.

 

A teraz najlepsze:

Tyle samo czasu oczekuje na załadowanie się zwykłego HTML, standardowej planszy informacyjnej:

 

Witamy w

i365.pl...

 

która znajduje się standardowo w katalogu głównym.

 

Bywa czasami, że strony ładują się migiem: 0.5 - 1 sek.

 

Pisze to nie dlatego aby się wyżalić czy też walczyć o swoje (już dawno wykupiłem konto u konkurencji),

ale obserwując ten wątek nie mogłem już znieść jak ciągle parę osób

neguje istnienie tego problemu (zgłaszanego przez różnych

użytkowników) i zwala go na cenę, TP i inne rzeczy.

 

Problem jest i to nie podlega dyskusji.

 

Wątek ten przeglądam regularnie, właśnie z nadzieją że obsługa z

i365pl przyjmie to do wiadomości i coś zaradzi bo chyba nie warto

negować problem i czekać jak opinia o firmie spada.

 

Trzeba uczciwie powiedzieć że parametry konta są bardzo dobre, kontakt

i obsługa klienta - wzorowe, ale te potworne lagi dyskwalifikują ten

hosting jako podstawę pod poważny serwis firmowy czy informacyjny.

 

Placac 99 zlotych oczekujesz niewiadomo czego. Czlowieku- pomysl troche.

 

Szanowny kolego, od hostingu za 130 zł nie oczekuję backupów co

godzinę, uptime 100%, pingu 8ms, odpowiedzi na pytania mailowe po minucie i tak

dalej.

 

Ale niezależnie czy płacę 5zł czy 300zł oczekuję że zwykła strona HTML

załaduje się w czasie krótszym niż 2sek, bo to jest podstawa działania

hostingu.

 

Na koniec jeszcze raz apeluję: możę coś z DNS, może za dużo kont na

tym serwerze s9 - myślę, że warto poszukać problemu i odbudować

zaufanie klientów.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

nigdy nie negowaliśmy żadnych opinii tylko staraliśmy się do nich należycie ustosunkować. Nawet teraz kiedy problem dotyczący spadku wydajności (serwera s9) jest jak dziś chwilowy (znów rebuild macierzy RAID5 z powodu padu jednego dysku w trybie online) i powoduje zwolnienie serwera, który od 30 dni z loadami rzędu 3-4 działał bez żadnych problemów wystarczy, że ktoś tylko wyśle do BOK pytanie dlaczego strona ładuje się o kilka sekund dłużej czy zadzwoni a otrzyma rzeczową odpowiedź. Najpierw trzeba jednak wykonać ten krok :).

 

Niestety takie awarie się zdarzają i nie mamy na to większego wpływu, ale zawsze można się spodziewać, że w 10 minut po wystąpieniu problemu pojawi się więcej postów na ten temat na hostingowych forach niż zgłoszeń dotyczących problemu bezpośrednio do BOK firmy - coż, taka specyfika tej branży.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda gadać.

 

Mam niewielką stronę, która ma ok 30 uniq / dzień. Ok 3 zapytania do bazy na stronie.

Ładowała się jak u kolegi (czasami kilkanaście sekund).

 

Admin napisał, że narzucił na moje konto ograniczenia, bo generowała za duże obciążenie procesora. Prawie spadłem z krzesła! Moje konto przy kilkudziesięciu odsłonach / dzień!

 

Okazało się, że zużycie procesora UWAGA to 20%!

Nie dziwię się, że maszyny siadają! To zwykły OVERSELLING na wielką skalę!

Napchali kont na serwery, a potem dziwią się że są pady i wszystko wolno chodzi...

I do tego wrzucają ograniczenia na konta! Paranoja!

 

A co najgorsze admin napisał mi, że zwróci kasę, więc zmieniłem hosting, żebym się uprzednio przeniósł.

Piszę mejla do admina z nr konta, a on odpowiada, że nie zwracają pieniędzy! To po co mi pisał, że zwróci! Naraził mnie na koszty!

Straciłem wiele nerwów i nie puszczę tego płazem. Nie widzę innej opcji jak odzyskanie pieniędzy. Wszelkimi środkami...

 

Przesiadłem się na netarteria.pl (pingi ~30ms), serwery w Polsce na łączach GTS, 2% zużycie procesora, a już myślą o nowych maszynach. Obsługa szybka i konkretna (10 razy bardziej cenię niż i365.pl).

A do tego ceny dużo tańsze niż na i365.pl. Narazie hosting niebo!

 

 

wystarczy, że ktoś tylko wyśle do BOK pytanie dlaczego strona ładuje się o kilka sekund dłużej czy zadzwoni a otrzyma rzeczową odpowiedź. Najpierw trzeba jednak wykonać ten krok smile.gif.
To żart?

Napisałem kilka mejli dlaczego serwer działa tak wolno. Otrzymałem odpowiedź na co drugie pytanie, że moje strona generuje duży ruch! 30 uniq / dzień!

Totalny brak zrozumienia i odpisanie, aby się odczepił (bo już zapłacił i kasy nie zabierze)!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

proponuję rozróżnic termin "ruch" i termin obciążenie - bo po przestudiowaniu ticketów widzę, że o tym była mowa. Źle napisany skrypt może nawet przy małej liczbie odzwiedziń "zajeździć serwer" - zresztą, dość ładnie opisał to Steven z Home.pl ostatnio na łamach forum PiO - zainteresowani znajdą te informacje :).

 

Konto nie było w żaden sposób blokowane - została jedynie naniesiona blokada do maksymalnie 20 połączeń SQL na danego użytkownika (co przy tym gdy z tego loginu potrafiło wisieć i 300 połączeń blokując ruch na całym serwerze było niestety wymagane).

 

Konsultant z naszego BOKu odpisał także, w jakich wypadkach wedle regulaminu Użytkownikowi przysługuje zwrot pieniędzy.

 

Pozdrawiam z i365.

Pat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim proszę nie kłamać i nie mydlić oczu!

 

Najpierw mówi Pan o zużyciu procesora, potem o połączeniach z SQL.

 

Niech Pan mi nie mówi o źle napisanym skrypcie. Posiadam ten sam w innym hostingu i admin powiedział mi, że działa prawidłowo i nie powoduje żadnego rodzaju obciążeń. Jest jednym z szybszych autorskich skryptów!

 

Co do odpowiedzi, to od kilku dni nie otrzymałem odpowiedzi na kilka ostatnich moich mejli. A odpowiedzi są naprawdę czasami bezsensowne.

 

PS. Proszę nie dyskutować ze mną. Wyraziłem swoją opinię.

Nie tylko ja takową mam i każdy to widzi.

Zawsze ma Pan wytłumaczenie, zwalając winę na użytkowników. Świetna obsługa! :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mamy takie samo prawo do sprostowania nieprawdziwych informacji, jak Pan do pisania na tym forum i oczerniania nas w każdym możliwym temacie (w dziale opinie, czy też w koszu..) - proszę jednak zrozumieć, że liczba połączeń SQL (zwłaszcza takich z trawającymi setki sekund queries) = zużyciu procesora = zużyciu pamieci => obciążenie serwera. Wydaje mi się, że naprawdę nie jest to taka czarna magia.

 

Pozdrawiam.

Pat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ostatnio mialem bledy przy uploadzie na ftp mowiace o braku miejca na dysku... (a wykupionych wolnych MB mialem spooorooo)

czym to bylo spowodowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na moją prośbę o przeniesieniu konta na serwer w niemczech to tylko otrzymałem info że nowe konta zakładane są na serwerach w niemczech.Próbowałem otrzymać informację o tym że chcę otrzymać wpłacone pieniądze z potrąceniem za czas używania konta bo nie mogę znieść tego że czasami upłynie sporo czasu(ptrzeglądarka wyświetla komunikat o przekroczonym limicie czasu na wyświetlenie strony i połączeniu)aż strona się załaduje.Transfer mocno przerywany, uwagi użytkowników strony i narzekania, szlag człowieka trafia jak konto powyżej 100 już nawet nie pamiętam ile zapłaciłem ale mam pokwitowanie chodzi jak chce.Administrator udzielał odpowiedzi na maila ale zwsze te odpowiedzi były wymijające.Mój jeden osobisty wniosek to, straciłem w dużej części pieniądze i swoje i użytkowników, straciliśmy wielu odwiedzających a ja jako admin straciłem część zaufania jakim mnie darzyli składający się na stronę użytkownicy.

Czasami w uniesieniu przeklinałem w myślach i wmaiwiałem sobie że to jest firma KRZAK.Jeśli ktoś poważnie myśli o firmie i dotyczy to każdej firmy nie tylko hostigu to przy takim działaniu(upychaniu kont na serwer ile się da) firma będzie zmuszona do zrezygnowania ze swoich usług bo nikt u nich nie kupi ani konta ani żadnej usługi.Stronę praktycznie przeniosłem na inny serwer bo i365.pl jest tylko przydatny do psucia nerwów i przeklinania.

Pozdrawiam i życzę przyjemnego hostigu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gdyby zwrócili kasę, co najmniej połowa negatywnych opinii byłaby lepsza.

Ludzie mogliby im zaufać, gdyż mieliby pewność, że nie stracą pieniędzy.

 

To zwykłe naciąganie, a pieniądze się należą, gdyż to co ta firma oferuje na pewno nie nazywa się hostingiem!

 

1. Forum zajmujące 5,6MB wrzucałem 7 godzin.

2. Kilka razy miałem lagi, w których czekałem 5 minut na wrzucenie 15KB pliku.

3. Moja strona ładowała się 30 sekund. Po przeniesieniu na inny serwer - 0.5 sekundy.

 

 

Jutro zgłaszam całą sprawę na policję, jako wyłudzenie pieniędzy i nie wywiązywanie się z umowy.

 

Wam radzę zrobić to samo! Nie chodzi tu głównie o pieniądze, a o przestrogę!

Może wtedy będzie mniej takich firm, a inne będą oferować to co powinny!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×