Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość DamianM A-H

Neostrada

Polecane posty

Gość Active-Hosting

Witam.

Wczoraj o godzinie 21:35 siedzą sobie i robię swoje odeszłam od komputera na jakieś 30 minut, wróciłem.... iiii nie mam internetu :D lampka od PPP zgaszona no więc mówię fajnie....

 

Dzwonię do TP :)

Pan który odebrał pyta się mnie jaki mam modem tp(ktoś tego używa?) mówię, nie ja mam router Pan pyta jak Pan ma router podłączony do komputera (myślę Jezu co za tępak) normalnie kablem LAN odpowiadam a on do mnie kablem LAN Pan mówi aha no dobrze proszę chwileczkę poczekać sprawdzę to i tamto.

Czekam no i tu nagle się dowiaduję, że awarii nie ma tylko jest inna przyczyna, której mi nie może podać, bo usługa nie jest na mnie tylko na inną osobę.... (w przypadku awarii by powiedział o co chodzi).

Ja mówię dobrze i co teraz zrobić? (Kazał mi zawołać właściciela na którego jest usługa)

Po około 2 godzin dzwonienia na 19393 i na 800102102 dowiedziałem się o co chodzi :)

Nie zaksięgowali wpłaty za LISTOPAD 2008 i dopiero po prawie pół roku wyłączyli internet :D

To jest właśnie cała prawda o TP i ich odpowiedzialności.

 

Pozdrawiam D.M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Normalka, między innymi dlatego nie korzystam z usług które mają coś wspólnego z tą śmieszną firmą :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość patrys
i robię swoje odeszłam od komputera na jakieś 30 minut, wróciłem(...)

 

zawsze wiedziałem, że coś nie tak :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zawsze wiedziałem, że coś nie tak :)

:D:D

a co do tematu no to normalnie u nich, miałem podobnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coś wspólnego z tą śmieszną firmą :D

Skoro ta firma jest taka śmieszna, to czemu tak istotne są do nich niskie pingi, bezpośredni peer?

Skoro ta firma jest taka śmieszna, to czemu wszystkie pijawki (bo inaczej 99% operatorów BSA nie można nazwać) tak bardzo chcą mieć dostęp do jej sieci po kosztach?

 

Odnośnie infolinii - to konsultant ma prostą kreaturę, która mówi mu, o co ma zapytać.

Nie oszukujmy się - 90% "uszkodzeń" neostrady, które miałem okazję diagnozować jako wezwany informatyk to... filtr podłączony do telefonu odwrotnie (no bo tak łatwiej), czy też modem DSL podłączony przez filtr :), ewentualnie zła konfiguracja zakupionych przez klientów routerów (złe ścieżki, złe dane logowania, czy też wybrany zły Annex).

 

Co do tego, że konsultant jest tępakiem... raczej to słowo świadczy tylko o tobie i o tym, że tępy/ograniczony to jesteś ty :)

Pytanie, jak jesteś podpięty do routera IMO nie jest błahe - może być kablem Ethernet, może być przez USB, może być przez WiFi, może być przez opto-transceiver. A każda z tych metod ma swoje problemy :)

 

A wogóle to dziwie się, że zechcieli wogóle z tobą rozmawiać o czymkolwiek.

Bo to chyba logiczne, że jakiekolwiek dyspozycje może wykonywać tylko abonent (widoczny na umowie).

 

 

Na koniec dodam, że support jest kierowany do określonej klienteli.

Chcesz mieć lepszy? Weź sobie iDSL dla biznesu - tam sobie pogadasz zaawansowanie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting
Pytanie, jak jesteś podpięty do routera IMO nie jest błahe - może być kablem Ethernet, może być przez USB, może być przez WiFi, może być przez opto-transceiver. A każda z tych metod ma swoje problemy :D

 

Wiem, wiem, wiem, ale 80 % / 90 % podłączeń to RJ45.

 

Ok nie jest tępakiem fakt, jeżeli mnie klient o coś pyta to i ja mu zadam nie raz błahe pytanie.

 

 

 

odeszłam - ? :D

Nie mogłem już edytować Posta ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie zaksięgowali wpłaty za LISTOPAD 2008 i dopiero po prawie pół roku wyłączyli internet :D

To jest właśnie cała prawda o TP i ich odpowiedzialności.

A co w tym dziwnego / śmiesznego? Poza tym nie po pół roku tylko po 3 miesiącach...

 

Wiem, wiem, wiem, ale 80 % / 90 % podłączeń to RJ45.
Chyba w Nibylandii... Normalnie sporo leci via USB...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting
A co w tym dziwnego / śmiesznego? Poza tym nie po pół roku tylko po 3 miesiącach...

 

Chyba w Nibylandii... Normalnie sporo leci via USB...

 

USB 2.0 ma maks 480 Mb/s

1 wtyk Ethernet ma na kablu kategorii 6 do 10 Gbit/s

USB 3.0 z warunkami nowej specyfikacji będą mogły pracować z prędkością 4,8 Gb/s

 

jeżeli USB do sieci to 3.0 a jeżeli ma być 2.0 to lepszy RJ45 na kablu kat 6

 

Pozdrawiam D.M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting
Jak rozumiem w domu masz nowa neostrade o prędkości 10Gbit/s :>?

 

 

 

Pozdr. :D

 

Nie mam w domu kabla kategorii 6 tłumaczyłem tylko coś, mniejsza o to.

Nie ma takiej Neostrady Kamil więc nie wiem po co zadajesz takie pytania, aby nabić post ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeżeli USB do sieci to 3.0 a jeżeli ma być 2.0 to lepszy RJ45 na kablu kat 6

 

Piszesz, że lepiej kablem RJ45 bo USB jest zbyt "wolne" (bynajmniej wyniak to z tego co napisałeś) więc zacząłem się zastanawiać czy ty faktycznie potrzebujesz więcej niż te 480Mb/s ;P

 

 

;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting
Piszesz, że lepiej kablem RJ45 bo USB jest zbyt "wolne" (bynajmniej wyniak to z tego co napisałeś) więc zacząłem się zastanawiać czy ty faktycznie potrzebujesz więcej niż te 480Mb/s ;P

 

 

;-)

 

Ja nie :D Wiadome bo po co mi to, napisałem jak jest :)

Pozdrawiam miłego dnia :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
USB 2.0 ma maks 480 Mb/s

1 wtyk Ethernet ma na kablu kategorii 6 do 10 Gbit/s

USB 3.0 z warunkami nowej specyfikacji będą mogły pracować z prędkością 4,8 Gb/s

 

jeżeli USB do sieci to 3.0 a jeżeli ma być 2.0 to lepszy RJ45 na kablu kat 6

A co to ma w ogóle wspólnego z tematem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Mnie też wkurza szablonowe podejście.. czasem to się przydaje, gdy idę kupić igłę i nici, ale gdy dzwonię do Czelo/Tepsy/Plus GSM to mnie mierzi słysząc typowe bzdury.. no ale czasem trzeba przez to przejść... gdy dzwonię do mBanku, to lubię nawet debila poudawać, że "jaka jest różnica między kontem oszczędnościowym a czymśtam".. bo co, niech mi tłumaczą!

 

Także może rzeczywiście to kwestia tego gdzie się siedzi..

 

Inna sprawa, że z tym rachunkiem za listopad i ogólnie z tepsą to tupet... choć tępakami nie są, zaręczam... największe firmy w Polsce (w sensie molochy/złodzieje typu tepsa, poczta, ZUS itd.) mają dokładnie rozpisane (przez agentów głównie) jak doić naiwnych polaczków - a to wszystko dzięki politykom (łapówy robią swoje).. no i męczymy się na poczcie, w tepsie, itd. potem przychodzi taki Tusek, obiecuje drugą Irlandię... a ludzie łykają haczyk.. i potem zamiast gruntownych zmian i rozp.. całego tego systemu, to jakieś tylko drobne bzdury + aborcja i inne pierdoły... koniec końców obywatel jest rżnięty na każdym kroku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować  

×