Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Victor

Prośba o dobranie Serwera Dedykowanego - już wiem, czego potrzebuje.

Polecane posty

Witajcie Panowie, miesiąc temat pisałem temat, o dobór dedyka, lecz teraz wiem czego potrzebuje. Tak właściwie, problemu by nie było, gdybym nie przeczytał negatywnych opinii na temat Kimsufi.

 

To, co potrzebuje (mniej więcej):

Procek - 1,5Ghz (bez różnicy, czy jedno, czy dwu rdzeniowy; nie znam się na tym)

RAM - 1 GB

Dysk - 50 GB

Uptime - 98%

Net (upload) - 2/5 MB/s

Transfer - 20 GB/m-c

Najlepiej windows, ew. jakiś okres testowy na linuxa (Ubuntu Desktop), bym mógł się z tym zapoznać (taki miałem w domu, i nie zamierzam od razu wchodzić na Debiana [chodź są podobne]). Ma być pulpit zdalny i tyle. ;) Serwer musi być do kupienia w polsce (przelew na polskie konto), pingi w granicach 55~, lecz 30~ pod serwer CS też nie będzie złe ; d.

 

Cena: max. 180zł (trudno co? ;d)

 

Pozdrawiam,

Vic~

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na dedyki z tego co mi wiadomo okresu testowego nie ma, opłata instalacyjna 100zł wynosi.

P.S.

Jesteś pewien że 20giba transweru wystarczy? Ile ten serw ma mieć slotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opłata instalacyjna 100zł - odpada, chcę się zamknąć w 180. Serwer? Głównie Tibii. Dużo to transferu nie żre, więc w tyle powinienem się zmieścić. Jak będzie 50/100 to nie pogardzę.

 

W livenet.pl, najtańszy 170zł (z linuxem), więc dopłata będzie dość bogata.

 

Nie rozumiem, dlaczego tylko OVH mają tak tanie serwery...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
livenet.pl ;) Daja za doplata dostaniesz XP ;P

No dostanie, ale on chciał do max 180zł, a po za tym to po co mu taki serw jak najtańszy w livenecie? Pan Victor ma małe wymagania więc najtańsza oferta z webh wystarczy:)

A w ogóle to po co płacić za coś co jest gorsze od czegoś co jest za darmo?(łindołs i linux)