Skocz do zawartości
Gość Bartosz Gadzimski

Opinie ogicom.pl

Polecane posty

Gość Bartosz Gadzimski

Opinie o ogicom.pl

 

Witam,

 

Proszę o wszystkie opinie użytkowników firmy ogicom.pl

 

Dziękuję i Pozdrawiam,

Bartek

 

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/185-ogicom-pl/

Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/185-ogicom-pl/

Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34282-dyskusje-ogicompl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pewno trzeba dobrze przeczytać regulamin bo jest bardzo zawiły i nie jasny szczególną uwagę trzeba zwrócić na ten punkt:

 

  1. Każda ze stron ma prawo rozwiązać Umowę-zamówienie w każdą rocznicę jej wejścia w życie poprzez przekazanie drugiej stronie oświadczenia w sposób właściwy dla doręczeń wskazany w Regulaminie w ust. 35 lit. b ) lub ust. 36 lit. b ) w terminie przypadającym najpóźniej na 3 miesiące przed rocznicą wejścia w życie Umowy-zamówienia.
  2. W przypadku, gdy Umowa-zamówienie nie zostanie rozwiązana w rocznicę jej wejścia w życie, Spółka zobowiązuje się do świadczenia Usług przez okres kolejnego roku, a Klient zobowiązuje się do zapłaty Wynagrodzenia za okres kolejnego roku chyba, że Warunki Szczegółowe stanowią inaczej.

W innych firmach jest tak ze jak się nie opłaci abonamentu w terminie to usługa jest zawieszana na np. 14 dni a po 14 dniach jeśli dalej nie opłacimy umowa jest zrywana.

 

A ceny mają bardzo wysokie najtańszy pakiet start kosztuje 407 zł netto czyli jakieś 490 zł brutto/rocznie. Otrzymujemy za to pojemność 1 GB, transfer roczny: 48 GB, Baza danych: opcja ;) liczba kont e-mail: 4, PHP 4.3

Moim zdaniem bardzo mało jak za tyle kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

5 lat temu byla to firma 4me.pl -- oferta byla dobra,

zostali kupieni przez Niemiecka firme czy cosik takiego.

 

ceny zostaly jak sprzed 5 lat.

zrezygnowanie u nich to problem - ja placilem rok "gratis" :/

 

ewidentnie NIE POLECAM o_O

 

edit:

a dlugi czas na ich stronie glownej bylo 403 forbidden

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie firma totalne dno, miałem wykupione u nich konto pod sklep firmowy, ale tak jak miałem tak szybko ich olałem. Support - dno totalne ciągle winą użytkownika a nie ich. Nie polecam !!! Miałem styczność z wieloma firmami lecz ta jest ostatnia na świecie do której bym chciał wrócić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hosting w firmie Ogicom jest najdroższy w Polsce.

Za 50GB/msc płacę 120zł miesięcznie. Zmuszony byłem wykupić hosting w tej firmie, gdyż na początku roku była to jedna z nielicznych firm, która hostowała nowa wersja sklepu SOTE. Jeśli chodzi o jakość usług to jest bardzo dobrze, szybki kontakt z BOKiem dodatkowo masz swojego przedstawiciela z którym się kontaktujesz. Serwery stoją we Wrocławiu i od początku roku nie było żadnej przerwy w działaniu. Z tego co wiem to ogicom jest tylko właścicielem, serwery są zarządzane przez inną firmę (zależna od ogicomu)

 

Podsumowując bardzo dobry hosting, bardzo wysokie ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie do mie dzwonili że nie wysłałem im wypowiedzenia więc im wisze kase, a przeszedłem do nich razem z SISCO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

!!! Zdecydowanie nie polecam. !!!

 

Firma potrafi wyłączyć usługę w trakcie umowy. Przez dwa tygodnie cztery różne osoby nie są w stanie wyjaśnić sprawy. Powołują się na konieczność "konsultacji z Poznaniem". I oczywiście nikt nie oddzwania. Zostałem pozbawiony możliwości dostępu do strony w okresie kiedy najbardziej ja i moi klienci jej potrzebowali. Dopóki był to Poltronic, wszystko było ok. Potem zaczęły się kłopoty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Poltronic i Sisco zanim ten rak nie zaczął ich trawić były w porządku albo nawet lepiej.. teraz to oni się zrobili "korporacja".. tak profesjonalna dla "pani Zosi z sekretariatu" jak tragiczna dla osoby, która naprawdę wie o co w tym wszystkim chodzi.. chyba się trochę zagalopowali kreując markę i ofertę.. mnie ciekawi, czy jeszcze "kapują" transfer po FTP (i chyba po http też) do 300/350 kilobajtów na sekundę... a pani z BOK praktycznie nie odpowiadała na takie pytanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak właśnie do mie dzwonili że nie wysłałem im wypowiedzenia więc im wisze kase, a przeszedłem do nich razem z SISCO

 

Mnie też to spotkało, najlepsze jest to że nie dostałem żadnej informacji o zmianie regulaminu. Firma jawnie łamie prawo.

Do tego wystawili mi rachunek za domenę .pl 500,- ;) z góry za 2 lata. Domena nie była kupiona w promocji.

Gdy chciałem przetransferować domenę to musiałem im wysyłać dowody tożsamości.

Radzę uważać na niejakiego Krzysztofa Szyszka (cto) - http://www.ktokogo.p...zysztof_Szyszka - numer 4.

Z tego co widzę to pół firmy ma kłopoty z prawem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji to ktoś ma wzór pisma wypowiedzeniowego?

 

I jeszcze 1 rzecz dla poprawy humoru, dzisiaj dostałem od nich spam z ofertą dodania strony do 5 katalogów w promocji za 600 zł., Może ktoś jest zainteresowany? Zwykle taka usługa kosztuje u nich 900,- ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wystarczą dwa zdania 'niniejszym wypowiadam umowę dotycząca hostingu zawartą między... i ..... w dniu..... od dnia ..... nie mam zamiaru korzystac z panstwa uslug hostingowych'

 

co ważne pismo TRZEBA dostarczyć osobiście/pocztą tradycyjną/kurierem 3 miesiące przed końcem umowy.

 

obawiam się, że nie ma drugiej takiej firmy na świecie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

Serdecznie witam wszystkich uczestników Forum po długiej przerwie. Pragnę wszystkich poinformować, że w firmie Ogicom zaszły w ostatnim czasie wielkie zmiany, wykraczające znacznie poza zmianę serwisu internetowego (www.ogicom.pl), do którego serdecznie zapraszam. Do zmian tych należy między innymi zmiana, budzącego wcześniej kontrowersje, regulaminu.

 

Nowy Regulamin jest zdecydowanie bardziej korzystny dla użytkowników od poprzedniego. Do głównych zmian należą między innymi:

- jednoznaczne zdefiniowanie momentu rozpoczęcia i zakończenia umowy,

- radykalne uproszczenie wypowiedzenia umowy,

- obniżenie odsetek za zwłokę w płatnościach,

- zapisy regulujące rekompensatę w razie niedziałania usług,

- wiele innych zapisów.

 

Regulamin powstał w oparciu o opinie osób z tego Forum, wyrażone w powyższych postach - za które serdecznie dziękuję. Nad zgodnością postanowień Regulaminu z prawem czuwała kancelaria prawna, specjalizująca się w zagadnieniach prawa telekomunikacyjnego oraz związanego ze świadczeniem usług drogą elektroniczną. Co więcej, został on także przesłany - informacyjnie - do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

Jednocześnie informuję, iż w BOK Ogicom zatrudnionych jest wiele osób. Nie da się z pewnością zadowolić każdego Klienta, jednak z przeprowadzonych badań wynika, że aż 92% naszych Klientów jest zadowolona z obsługi w BOK! Jeśli jednak sprawa kogoś z Forum nie została załatwiona w pełni profesjonalnie i czuje, że należy do tej grupy 8%, to niezwłocznie po takim incydencie proszę o informację na marketing@ogicom.pl - gwarantuję, że każdą sprawę zbadam osobiście i jeśli zawinił nasz pracownik zostaną wobec niego wyciągnięte konsekwencje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

proponuję się jeszcze cennikowi przyjrzeć

 

Promocyjne odnowienie domeny .pl - 149zł netto

 

na ceny hostingu/serwerów lepiej nie patrzeć,

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak działało jako SISCO to było REWELACYJNIE. Na pewno nie szukałbym innego dostawcy. Jednak dzięki "kosmicznemu" podejściu do klientów po przejęciu przez ogicom przenisłem się i wdrozyłem w VPS. Czyli sumarycznie jestem wdzięczny za te zmiany :-)

 

Tu muszę też wspomnieć bardzo dobry (zarówno w sisco jak i w ogicom) kontakt z Panem Arturem. Jednak po zmianie z sisco na ogicom sam dobry kontakt to było za mało, żeby zostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
- radykalne uproszczenie wypowiedzenia umowy,

 

Czyli że mogę w każdej chwili zrezygnować z usługi bez wysyłania listów kurierem, tak jak to jest w innych firmach hostingowych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4. W przypadku zawarcia Umowy na czas

oznaczony, po upływie czasu oznaczonego

Umowa ulega przedłużeniu na czas

nieoznaczony. Strony mogą zapobiec

przedłużeniu okresu obowiązywania Umowy na

czas nieoznaczony, składając drugiej Stronie

odpowiednie oświadczenie, przed upływemokresu oznaczonego.

 

Jeszcze coś trzeba wysyłać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak działało jako SISCO to było REWELACYJNIE. Na pewno nie szukałbym innego dostawcy. Jednak dzięki "kosmicznemu" podejściu do klientów po przejęciu przez ogicom przenisłem się i wdrozyłem w VPS. Czyli sumarycznie jestem wdzięczny za te zmiany :-)

 

Podpisuję się rękami i nogami. Fakt, nie miałem wykupionych usług bezpośrednio w ich firmie, ale w blink.pl. Za czasów Sisco wszystko działało jak w zegarku.

 

Jak wchłonął ich Ogicom, zaczęły się problemy - czy to ze stabilnością, czy to z oprogramowaniem napędzającym konto.

 

A już totalnie mnie rozwaliło, gdy przenieśli serwerownię do Polski i zostawili informację o tych samych łączach, co na granicy krajów Beneluksu: http://blink.pl/o_nas.lacza.html (screen: http://ifotos.pl/img/100819001_wehpep.png). Ta sama zawartość wisi już od kilku lat. Zwracałem na to uwagę w którymś mailu (z tego, co pamiętam, to się kontaktowałem w tej sprawie), ale zostałem zlany. Czyż to nie jest wprowadzanie klientów w błąd? Chyba że mam nieaktualne informacje i wymienione tam łącza są dostępne do bezpośredniego wpięcia w Polsce, wówczas zwracam honor.

 

Serdecznie witam wszystkich uczestników Forum po długiej przerwie. Pragnę wszystkich poinformować, że w firmie Ogicom zaszły w ostatnim czasie wielkie zmiany, wykraczające znacznie poza zmianę serwisu internetowego (www.ogicom.pl), do którego serdecznie zapraszam. Do zmian tych należy między innymi zmiana, budzącego wcześniej kontrowersje, regulaminu.

 

Szkoda, że dopiero teraz. Na negatywną markę sobie Ogicom, niestety, sobie dość mocno zapracował. Z jakim sieciowcem nie rozmawiam, to wybucha śmiechem na samą nazwę firmy...

 

Tu muszę też wspomnieć bardzo dobry (zarówno w sisco jak i w ogicom) kontakt z Panem Arturem. Jednak po zmianie z sisco na ogicom sam dobry kontakt to było za mało, żeby zostać.

 

Jak miałem konto w blink, to za czasów Sisco lepiej szło coś załatwić przez BOK... Ale na szczęście, nie muszę mieć kontaktu z żadną z obu firm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bosze! Kurierem czy e-mailem? Ktoś czytał te książki [url="http://www.ogicom.pl/pl/o_firmie

 

Zgodnie z Regulaminem, wystarczy forma pisemna, czyli nie e-mailem, ale na kartce z podpisem. Niekoniecznie kurierem i niekoniecznie listem poleconym. Różnica jest także taka, że można umowę wypowiedzieć w dowolnym momencie, a niekoniecznie na 3 miesiące przed końcem okresu abonamentowego, jak miało to miejsce we wcześniejszym regulaminie.

 

Co do strony blink.pl - dziękuję za zwrócenie uwagi i zapewniam, że informacje o tej platformie zostaną szybko zaktualizowane. Pozdrawiam serdecznie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Nowy Regulamin jest zdecydowanie bardziej korzystny dla użytkowników od poprzedniego. Do głównych zmian należą między innymi:

....

- radykalne uproszczenie wypowiedzenia umowy,

....

 

Regulamin powstał w oparciu o opinie osób z tego Forum, wyrażone w powyższych postach - za które serdecznie dziękuję.

 

 

Zgodnie z Regulaminem, wystarczy forma pisemna, czyli nie e-mailem, ale na kartce z podpisem. Niekoniecznie kurierem i niekoniecznie listem poleconym. Różnica jest także taka, że można umowę wypowiedzieć w dowolnym momencie, a niekoniecznie na 3 miesiące przed końcem okresu abonamentowego, jak miało to miejsce we wcześniejszym regulaminie.

 

rzeczywiście - radykalne......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Co do strony blink.pl - dziękuję za zwrócenie uwagi i zapewniam, że informacje o tej platformie zostaną szybko zaktualizowane. Pozdrawiam serdecznie!

 

Dlaczego dopiero po kilku latach, skoro już zwracałem na to uwagę drogą mailową parę miesięcy bezpośrednio po przenosinach? Czyżby info o "łączach" było korzystne dla firmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Różnica jest także taka, że można umowę wypowiedzieć w dowolnym momencie, a niekoniecznie na 3 miesiące przed końcem okresu abonamentowego, jak miało to miejsce we wcześniejszym regulaminie.

 

Czy chodzi o to że jeśli umowa wygasa w marcu 2011 do już dzisiaj mogę zrezygnować z usługi i dostać zwrot pieniędzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przykład NetArtu/Home pokazuje, że można dużo i dobrze i to z zyskiem dla obu stron sprzedawać usług hostingowych. Ogicom działa jednak inaczej. Zamiast sprzedać dobrą usługę w dobrej cenie próbuje naciągnąć klientów na niewiedzę (przykładem niech będzie pseudo oferta pozycjonowania opisana wyżej - dodawanie do katalogów za $) . Niestety czołówka odjechała już znacznie i Ogicom nie jest w stanie dogonić liderów rynku. Nawet mając dobre DC pod nosem. Za dużo czary mary & marketing a za mało dobrej i przemyślanej oferty.

 

W Polsce jest jednak ograniczona ilość osób która zapłaci za chleb 20 PLN skoro w lepszym i ładniejszym sklepie kosztuje 2 PLN. Po prostu społeczeństwo edukuje się informatycznie a takie wynalazki jak Ogicom tracą wtedy Klienów. Panie Arturze nie zaklinajmy rzeczywistości to trzeba zmienić ofertę nie regulamin. Regulamin i tak był pewnie niezgodny z prawem ;) albo przynajmniej głęboko nieetyczny - taki regulamin to może mieć "MANGO" a nie szanująca się firma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×