Skocz do zawartości

Polecane posty

Gość tom3kk

W 85% przypadkow dostaje odpowiedz na ticket szybko (w przeciagu 24h), lecz moj przedostatni w sprawie upgrade'u 'lenny -> squeeze' ktory napisalem 27/09/2011 nie zostal rozpatrzony, przynajmniej nie dostalem informacji.

 

Przypomnialem sie piszac nastepny ticket w sprawie IPv6 ale rowniez brak info, stworzylem ticket poniewaz kiedys ktos mi odradzil robienie tego upgrade'u u nich na VPSach z XENem (ktos z pracownikow, jakis problem z modulami czy cos juz nawet nie pamietam)

 

Niby moj VPS w hitme to tylko backup, lecz fajnie by bylo znac sytuacje.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dobra tylko mnie nie chodzi o to, że jakoś obsługi mi się nie podoba tylko o to, że ja w ogóle nie dostałem nawet przez jedną minutę w 100% działającego serwera, który wybrałem. Gdybym go dostał i coś PRZESTAŁO działać nie byłoby problemu od tego są zgłoszenia techniczne. Ale ja nawet nie zacząłem realnie korzystać z usługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pan IQ Programmer powinien się zastanowić nad sobą i swoimi wypowiedziami które odbiegają od prawdy. Nie mamy czasu dyskutować niestety z takimi osobami.

Jednak w kilku zadaniach odpowiem.

 

Konfiguracja została wykonana jednak od początku klient straszył, obrażał obsługę i ciągle mu coś nie odpowiadało - wystarczyło wyrazić chęć rezygnacji . Odnośnie zmiany pakietu po wykupieniu przez Pana usługi poinformowaliśmy iż w Pana przypadku bardziej opłaca się wybrać inną ofertę która za niewielką różnicą daje znacznie więcej.

 

Konfiguracja została wykonana, jednak klient żądał sporo więcej, przeróżnych zmian (na zaraz), zmiany były wprowadzane jednak jako że klient nie miał tego na zaraz na jego słowo, wyraził swoje zdanie obrażając i grożąc oraz zarzekał się że wszędzie nas opisze jak mu nie zrobimy.

 

Zaproponowałem nawet osobiście termin i możliwość dyspozycji dla klienta aby podał wszelkie wymagania i mógł na bieżąco sprawdzać czy mu coś nie pasuje, jednak ten odmówił.

 

Ponadto chciałbym podkreślić, że wszelkie konfiguracje których żądał klient wykraczały poza standardową konfigurację pomimo to podjęliśmy się pomocy klientowi jednak ten nie doceniał naszych starań ani tego że nie musi płacić za dodatkowe konfiguracje i stracony nasz czas.

 

Współczuje firmom którym przyjdzie z takim klientem współpracować.

 

-----------------------

 

Odpowiadając jeszcze na posty powyżej, odpowiadamy na zgłoszenia ale niestety na tym forum można wszystko napisać a później jak się okazuje lub kontaktuje się z klientem to albo nie wysłał zgłoszenia albo wysłał na złego maila...

 

Nasz support pracuje prawidłowo. Nie faworyzujemy potencjalnych klientów, każdy traktowany jest na równi jednak odnoszą się do zgłoszeń to obowiązuje kolejka i każdy otrzymuje odpowiedź, pomoc nawet w bardzo dużej ilości przypadków kiedy wybiega ona poza standardową pomoc.

Edytowano przez marekxbx (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tom3kk

Od: tomekk@oswiecim.eu.org

Do: pomoc@hitme.net.pl

Data: 27/09/2011 19:45

 

Witam,

 

Dawno temu pytalem czy mozna u Panstwa zrobic upgrade systemu z lennego na

squeeza przy wirtualizacji XEN.

[...]

 

 

Pozdrawiam

Tomasz

 

[...]
Sep 27 19:45:33 oswiecim postfix/smtp[18051]: Host offered STARTTLS: [mail.hitme.net.pl]
Sep 27 19:45:33 oswiecim postfix/smtp[18051]: 810E913EA2: to=<pomoc@hitme.net.pl>, relay=mail.hitme.net.pl[188.116.4.104]:25, delay=0.61, delays=0.13/0.01/0.4/0.07, dsn=2.0.0, status=sent (250 OK id=1R8bin-0000wM-2q)

 

Zawsze na ten mail pisalem i bylo OK, zostal on zmieniony? - jesli tak to prosze o informacje.

Jesli jest ten sam to bedziemy dalej sie bawic ze na zly e-mail poslane, zalozenie ze klient to idiota?

 

Nastepne tickety robilem via web form.

Zreszta potem sie przypomnialem o tym samym w nastepnym zgloszeniu i nie dostalem odpowiedzi, tak wiec moze niewygodne pytanie?

Z tego co widze to w panelu tylko debian 5, moze latwiej odpisac ze nie mozna robic upgradu bo 'cos', niz zostawiac ticket luzem, przepraszam ale ja to tak odbieram.

 

 

P.S.

Fakt z rozpedu w tym konkretnym przypadku nie podalem ID, tak czy siak zawsze odpisywano i proszono aby podac dodatkowo ID

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z usług tej firmy korzystam od kilku lat z jedną przerwą. support działa jak działać powinien, czyli należycie; dostajemy odpowiedź na zgłoszenia techniczne w sposób racjonalny i uważam, że dla każdego zrozumiały.

Oczywiście zdarzają się wyjątki, np. osoby, które za 50zł/m-c oczekują złotych gór - nie tędy droga, dodaj przynajmniej do tej kwoty jedno zero. Wymagają one rozwiązywania problemów technicznych, których firma nie ma obowiązku wykonywać, a w większości wykonuje lub stara się odpowiedzieć rzetelnie, aby pomóc mniej obeznanemu klientowi. Dla tych, którzy oczekują "lepszego" wsparcia technicznego istnieją płatne pakiety z SLA odpowiedzi.

Należy także zrozumieć, że w takiej firmie pracuje kilku/kilkunastu pracowników, zaś klientów jest sporo więcej. Należy rozgraniczyć swoje oczekiwania.

 

Ci którzy uważają, iż w tej firmie "support nie istnieje" w mojej opinii są w wielkim błędzie, marka istnieje od kilku lat w sieci (jeszcze dłużej w biznesie nieinternetowym) i ma się dobrze. Muszą się starać o klienta, w tej branży w 90% klientami są przedsiębiorstwa, które mają na uwadze dobry kontakt z kontrahentami.

Odpowiedzcie sobie na pytanie czy firma niemająca dobrych relacji z klientami kluczowymi i nie, miałaby odpowiednią ilość środków na zakup infrastruktury pod rozwiązania w chmurze, który jest w pełni ich własnością a nie leasingodawcy?

Moim zdaniem nie...

 

Niektóre firmy są "zjadane" w niektórych miejscach z wiadomych przyczyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z usług tej firmy korzystam od kilku lat z jedną przerwą. support działa jak działać powinien, czyli należycie; dostajemy odpowiedź na zgłoszenia techniczne w sposób racjonalny i uważam, że dla każdego zrozumiały.

Oczywiście zdarzają się wyjątki, np. osoby, które za 50zł/m-c oczekują złotych gór - nie tędy droga, dodaj przynajmniej do tej kwoty jedno zero. Wymagają one rozwiązywania problemów technicznych, których firma nie ma obowiązku wykonywać, a w większości wykonuje lub stara się odpowiedzieć rzetelnie, aby pomóc mniej obeznanemu klientowi. Dla tych, którzy oczekują "lepszego" wsparcia technicznego istnieją płatne pakiety z SLA odpowiedzi.

Należy także zrozumieć, że w takiej firmie pracuje kilku/kilkunastu pracowników, zaś klientów jest sporo więcej. Należy rozgraniczyć swoje oczekiwania.

 

Ci którzy uważają, iż w tej firmie "support nie istnieje" w mojej opinii są w wielkim błędzie, marka istnieje od kilku lat w sieci (jeszcze dłużej w biznesie nieinternetowym) i ma się dobrze. Muszą się starać o klienta, w tej branży w 90% klientami są przedsiębiorstwa, które mają na uwadze dobry kontakt z kontrahentami.

Odpowiedzcie sobie na pytanie czy firma niemająca dobrych relacji z klientami kluczowymi i nie, miałaby odpowiednią ilość środków na zakup infrastruktury pod rozwiązania w chmurze, który jest w pełni ich własnością a nie leasingodawcy?

Moim zdaniem nie...

 

Niektóre firmy są "zjadane" w niektórych miejscach z wiadomych przyczyn.

 

Twoja opinia jest nic nie warta. Przecież wyraźnie widać że dla nich 'pracujesz', tu na forum... żal czytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kaluza

Problem jest taki że support obsługuje jedna osoba - właściciel, który jest dostępny dopiero w późnych godzinach popołudniowych.

Jeżeli firma HITME nie chce stracić klientów powinna zatrudnić kogoś do supportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Support pracuje całodobowo i obsługuje go kilka osób, każdy klient otrzymuje odpowiedź w zapewnionym czasie, a że Pan otrzymuje odpowiedzi od właściciela to nic nie znaczy.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kaluza

Support pracuje całodobowo i obsługuje go kilka osób, każdy klient otrzymuje odpowiedź w zapewnionym czasie, a że Pan otrzymuje odpowiedzi od właściciela to nic nie znaczy.

 

Zapewniony czas tzn. ile ? Ponad 48h ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Odpowiedź na ticket/ zapytanie po 48 godzinach od momentu wysłania ów, to zdecydowanie przeginka. Rozumiem że czas się może wydłużyć z wielu powodów takich jak awaria hardu, awaria softu, choroba, żona/ dziewczyna/ kochanka rodzi dziecko, kac etc. Normalnie czas oczekiwania na odpowiedź nie powinien przekraczać pewnego czasu. Jeżeli problem jest banalny to odpowiedź powinna być natychmiastowa, jeżeli zaś ów jest bardziej złożony to wiadomo że trzeba przyślęczeć nad problemem i czas na odpowiedź się wydłuży, ale nie kilka dni bo to jest już przesada...

 

Obserwuję od dłuższego czasu kwestie związane z supportem HtiMe.pl oraz BudgetVPS.pl i jest bardzo wiele skarg na działalność supportu. Sama jakość działania usługi nie jest najgorsza, tylko ten support...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę zatem o podaniem imion i nazwisk osób odpowiedzialnych za support skoro jest ich kilka.

 

Jak na razie przez firmę hitme zostałem zwyczajnie okradziony. Skur#$%^& obietnicami, kłamstwami i mydleniem oczu namówił do zapłacenia za VPS, który do chwili obecnej nie został uruchomiony w poprawnej formie. Właściciel zobowiązał się do zwrotu forsy, a do dzisiaj jej nie zwrócił. Na zgłoszenie wysłane 3 dni temu nawet nie raczyli odpowiedzieć.

 

Najzwyklejsi złodzieje żerujący na naiwności klientów. Obiecują pełna opiekę, które nie ma nawet w calu. Uważam, że pisanie postów przez osoby pracujące dla hitme są żenujące, bo tylko podkreślają niski poziom usług.

 

PS: Trzeba było się nie podejmować konfiguracji czegoś czego nie potraficie skonfigurować poprawnie. Proste. Najpierw oferujecie full support, z którego się potem wycofujecie. Wystarczył jeden restart serwera by wszystko się kompletnie sypnęło. Na zgłoszenie z prośbą o klucz do DA nie odpowiedzieliście więc sam sobie skonfigurowac usług nie miałem możliwości MIMO, że wczesniej deklarowaliście iż klucz dostać mogę.

 

nq.pl, iq.pl, dhosting.pl, nazwa.pl, home.pl, ovh.pl i wiele innych... u żadnego usługodawcy nie spotkałem się z taką ignorancją.

Edytowano przez IQ Programmer (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę zatem o podaniem imion i nazwisk osób odpowiedzialnych za support skoro jest ich kilka.

 

Na tą wiadomość nie dostaniesz satysfakcjonującej Ciebie odpowiedzi z dwóch powodów, otóż obowiązuje ochrona danych osobowych oraz istnieje coś takiego jak polityka firmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

IQ Programmer - przede wszystkim nikt Pana nie nakłaniał do złożenia zamówienia, sam Pan wybrał usługę i złożył zamówienie, my tylko wysunęliśmy chęć pomocy widząc Pana zamówienie na serwer z 128MB ramu na którym nie gwarantujemy działania serwera vps z DA.

Otrzymał Pan wówczas od nas ofertę.

 

Po drugie to jest tylko moja dobra wola, że się tutaj wypowiadam i nie będę się tłumaczył przed osoba która nie potrafi przedstawić prawdziwego przebiegu informacji tylko bezczelnie wszystko przekręca, kłamie czego nie mogę pozostawić bez komentarza.

 

Na wszelkie swoje pytania otrzymał Pan odpowiedzi, również na zapytanie o licencję która chcieliśmy wydać aby mógł sobie Pan wszystko sam zrobić. W ramach usługi na która Pan przeszedł miał Pan z naszej strony zapewnioną pomoc w obsłudze serwera vps i konfiguracji serwera vps pod www z DA.

 

Po zakończeniu współpracy otrzymał Pan informację, że nie zamierzamy respektować Pana zachowania i otrzyma Pan zwrot kosztów zgodnie z naszym regulaminem pomimo rozpoczęcia działania usługi i w pełni skonfigurowanej z naszej strony, Pan ciągle miał jakieś ale i od początku to był pretekst do rezygnacji (myślę iż nie spodziewał się Pan iż 128MB z DA Panu nie wystarczy na Pana zachcianki i wszelkie konfiguracje). Na to wszystko otrzymaliśmy tylko groźby i oszczerstwa iż zacznie Pan na nas wszędzie opisywać jak mu np. w określonym przez Pana czasie czegoś jeszcze nie skonfigurujemy co nie leżało w naszych obowiązkach.

 

Jest Pan osobą nie widzącą czego chce i świadomie liczy Pan iż każdy ugnie się pod krzykiem, oszczerstwami oraz groźbami.

 

 

Pawel_15 proszę pamiętać że support podstawowy nie obejmuje pomocy w problemach klientów z działaniem ich konfiguracji oraz aplikacji jednak mimo wszystko w takich sytuacjach również staramy się pomagać, wszelkie inne zgłoszenia są obsługiwane zgodnie z naszym regulaminem lub wykupioną dodatkową pomocą, a budgetvps jest to oferta bez pomocy technicznej (jednak również użytkownicy tej usługi otrzymują od nas odpowiedzi)

 

Wszelkie nasze usługi są starannie wyselekcjonowane oparte tylko na sprawdzonych markowych rozwiązaniach sprzętowych, doskonałą współpracą z serwerownią Nephax dodatkowo ciągle się rozwijamy uruchamiając, wprowadzając po raz kolejny jako jedni z pierwszych np. usługę Cloud VPS w Polsce, a to wszystko właśnie dzięki zaufaniu tysięcy klientów dla których potrzeb rozwijamy i przygotowujemy kolejne usługi.

 

Opinie użytkowników powinny być wysuwane po współpracy z nami przez osoby które bezpośrednio miały styczność z naszą firmą a nie powtarzające słyszane pomówienie nie koniecznie mające odzwierciedlenie w rzeczywistości. Nudzi mi się prostowanie informacji osób które się wypowiadają na dany temat nie mając pojęcia o nim oraz przekazując nierzetelne informacje.

 

Dziękuje osobom wypowiadającym swoje pozytywne opinie na nasz temat jednak przykro mi jest iż są zaraz atakowane i brane za fałszywe co odstrasz inne osoby które chciałby się wypowiedzieć, jednak nie widzą w tym sensu skoro jest tu taki żałosny poziom niektórych użytkowników i ich wypowiedzi.

Edytowano przez marekxbx (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panie Marku, a gdzie jest to wyliczenie SLA z awari VPS na maszynie 14s-stej? Gdzie jest zwrot pieniędzy za niedziałającą usługę? Upominałem się od razu, lecz zostałem zbyty odpowiedzią, że w tygodniu zostanie wyliczone SLA i zostanę o tym poinformowany? A to było bodajże 2 tygodnie temu? Wydaje mi się, że to były słowa rzucone na wiatr, aby zbyć klienta?

Edytowano przez Arkoso (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arkoso to nie jest miejsce na takie pytania, informacja była podawana proszę pisać na biuro otrzyma Pan ponownie wszelkie informacje.

 

Proszę obsługę forum o przeczyszczenie tematu z zbędnych odpowiedzi.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marekxbx

 

 

"Po zakończeniu współpracy otrzymał Pan informację, że nie zamierzamy respektować Pana zachowania i otrzyma Pan zwrot kosztów zgodnie z naszym regulaminem pomimo rozpoczęcia działania usługi i w pełni skonfigurowanej z naszej strony"

 

Wobec tego gdzie są moje pieniadze złodzieju? Do chwili obecnej ich nie otrzymałem.

 

"Na wszelkie swoje pytania otrzymał Pan odpowiedzi, również na zapytanie o licencję która chcieliśmy wydać aby mógł sobie Pan wszystko sam zrobić."

 

Podaj mi zatem cwaniaku datę wysłania maila z kluczem do DA.

 

"Na to wszystko otrzymaliśmy tylko groźby i oszczerstwa iż zacznie Pan na nas wszędzie opisywać jak mu np. w określonym przez Pana czasie czegoś jeszcze nie skonfigurujemy co nie leżało w naszych obowiązkach."

 

Jesteście zwyczajnymi kłamcami i łgarzami. Bo to nie ja deklarowałem konfigurację usługi w określonym czasie tylko wy. CYTUJĘ Z MOICH MAILI!!! "Proszę o podanie REALNEGO terminur ealizacji": W odpowiedzi otrzymywałem "Dzisiaj na 100%" co było kompletnym kłamstwem.

 

Widzisz chłopczyku. Gdybym ja był klientem, który się rzuca ot tak bez powodu wówczas miałbyś prawo twierdzić, że trafiłeś na idiotę klienta. Jednakże problem polega na tym, że to Ty sam deklarowałeś mi terminy realizacji konfigruacji usługi przez co z dnia na dzień byłem zbywany aż w koncu dostałem nie działającą poprawnie usługę oraz wycofanie sięz postawionych deklaracji.

 

Fakty dla KAŻDEGO odrobinę inteligentnego człowieka są jasne kłamco. Jeśli deklarujesz kilkukrotnie termin realizacji usługi, klient ma prawo się wpienic i to solidnie. Bo hitme.net uważa, że ma prawo olewać klienta, okłamywać go, mydlić oczy rzekomo profesjonalną usługą, a w momencie kiedy klient oplaca usługę zaczyna się totalan samowolka wobec czasów wszelakich.

 

Przez dobrych kilka dni byłem bardzo uprzejmy. Pisałem wprost, że nie oczekuję realizacji usługi w 5 minut, ale NIE TOLERUJĘ okłamywania mnie, że coś się robi w momenice kiedy realizuje się inne usługi.

 

Wszystko byłoby w porzadku gdybyście po pierwsze mnie nie okłamywali. Po drugie gdybyście szanowali mój czas. Po trzecie gdybyście wywiązywali się ze stawianych deklaracji.

 

Terminy które sami deklarowaliście NASTOKROTNIE zostały niedotrzymane. Usługa NIE ZOSTAŁA skonfigurowana zgodnie z WASZYMI, a nie moimi deklaracjami. Pieniądze do chwili obecnej nie zostały zwrócone.

 

A z tego co widzę oszukanych przez firmę hitme.net jest dużo więcej. Kto wie ilu jeszcze ludzi nabiliście w butelkę mydląc oczy, a potem olewając tuż po dokonaniu opłaty za usługę.

 

I tu bynajmniej nie chodzi o rozżalonego klienta. Chodzi o serię kłamstw jakimi zostałem poczęstowany NA DZIEŃ DOBRY w dzień po przelaniu pieniędzy. Na początku wszystko było ładnie pięknie. Grzeczna obsługa rzekomo profesjonalny support. A potem żenująco niski poziom obsługi, brak poszanowania dla czasu klienta, kłamstwa, obsówy, brak kompetencji i przede wszystkim niedouczeni administratorzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@IQ Programmer urzekła mnie Twoja historia.

 

Czy Twoje życie polega tylko na ciągłym narzekaniu i narzekaniu... ?

 

Napisałeś raz, napisałeś drugi... Ale jaki jest sens powtarzać to samo po raz setny...?

 

 

PS: Współczuje każdej firmie, której przyjdzie obsłużyć takiego klienta jak Ty.

Edytowano przez Sebak (zobacz historię edycji)
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

(...)przede wszystkim niedouczeni administratorzy.

 

Twierdzisz, że firma mająca w posiadaniu kilkanaście serwerów pod same VPSy, kilka pod hosting www oraz sporą ilość (nie będę podawał większych szczegółów) pod chmurę obliczeniową nie ma wykwalifikowanej kadry? Jak wyobrażasz sobie, że by to utrzymali w przysłowiowej kupie?

 

Nadmienię, iż przed kilkustopniowym procesem zabezpieczania przed atakami ddos, gdy były one dość odczuwalne, zdarzyło mi się dzwonić na ich support około 2 nad ranem i zostałem rzetelnie poinformowany, że ruch jest już wycinany, problem ustał po kilku minutach.

 

Nie mówię tego do IQ Programmer, ale do niektórych osób - czego oczekujecie od supportu podstawowego? Odpowiedź na tickety otrzymuję w krótkim czasie, czasami jest to kilka godzin, czasami jeden, góra dwa dni.

Edytowano przez Aimer (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sebak

 

 

Njaprościej jest olać temat przemilczeń. Oszukanego klienta zapomnieć i oszukać następnego. Taka jest Twoja zasada działania jak rozumiem? Firma hitme.net jet zwyczajnie nieuczciwa. Dowody przedstawiłem w historii maili. Gdyby hitme.net faktycznie zwróciło mi pieniadze zamiast je kraść nie byłoby z mojej strony nawet jednego postu na tym forum. Oni idą w zaparte, więc ja również. Proste.

 

Aimer

 

 

Podam Ci prosty przykład.

 

Facet instaluje serwer VPS. Zgłaszam mu zgłoszenie techniczne dotyczące tego, iż zainstalowana przez niego wersja PHP nie posiada wbudowanego sterownika PDO_PGSQL driver. Wystarczy doinstalować stosowny moduł do PHP i to wie każdy byle programista nie trzeba być zaawansowanym administratorem sieci. Brak drivera nie pozwala wykonać jedno linijkowego kodu połączenia się z bazą danych i wywala komunika DRIVER NOT FOUND.

 

Wysyłam zgłoszenie techniczne na ten temat. Skoro dostałem obsługę rozszerzoną to mam prawo to zrobić. Facet odpisuje twierdząc, że driver jest zainstalowany. No to bawimy się w kotka i myszkę. Ja mu na to, że nie jest zainstalowany, bo gdyby był zainstalowany i podpięty PHP potrafiłby łączyć się z bazą danych przez PDO. Odpisuje mi znowu, że przekompilował jądro PHP na nowo i powinno być teraz ok. Wniosek z tego, że sam nie potrafi tego przetestować. Wykonuję kolejny test i NADAL jest to samo.

 

Poza tym dla wprawnego admina konfiguracja serwera trwa około godziny. Ja nie doczekałem się poprawnie skonfigurowanej zgodnie z ich zaleceniami platformy po ponad tygodniu mydlenia oczu.

 

Więc wskaż mi tu chociaż jedno miejsce, w którym administrator sprawiał wrażenie profesjonalnego, dokształconego z odpowiednimi umiejętnościami skoro po pierwsze sam nie testował tego co rzekomo oddawał w poprawnej wersji, po drugie nie potrafił dokonać standardowej konfiguracji, bo PDO jest dostępne na praktycznie wszystkich platformach hostingowych szanujących się firm.

 

I żeby była jasność.

 

"Nie mówię tego do IQ Programmer, ale do niektórych osób - czego oczekujecie od supportu podstawowego? "

 

JA RZEKOMO KORZYSTAŁEM Z SUPPORTU ROZSZERZONEGO!! Więc proszę mi tu nie wciskać kitów, że miałem za duże wymagania wobec administracji. Sami mi to zaproponowali i sami się z tego nie wywiązali. A pisać przestanę w momencie kiedy wywiążą sie z ostatniej deklaracji zwrotu forsy.

Edytowano przez IQ Programmer (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok ,moje niedoczytanie z tym supportemm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sebak

 

 

Njaprościej jest olać temat przemilczeń. Oszukanego klienta zapomnieć i oszukać następnego. Taka jest Twoja zasada działania jak rozumiem? Firma hitme.net jet zwyczajnie nieuczciwa. Dowody przedstawiłem w historii maili. Gdyby hitme.net faktycznie zwróciło mi pieniadze zamiast je kraść nie byłoby z mojej strony nawet jednego postu na tym forum. Oni idą w zaparte, więc ja również. Proste..

 

Ale ja nie mówię ze firma hitem jest super i w ogole.

 

Nie mówię tez ze nie masz racji...

 

Ale jakiniest sens powtarzać to samo przez kilka stron tematu w opiniach, do tego stopnia az stajemsie to nudne i nie smaczne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×