Skocz do zawartości

marekxbx

Firma
  • Zawartość

    863
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    5

marekxbx wygrał w ostatnim dniu 25 Sierpień 2017

marekxbx ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

71 Pomocny

O marekxbx

  • Ranga
    www.HitMe.pl

Informacje osobiste

  • Firma
    HitMe.pl
  • Imię
    Marek
  • Nazwisko
    Bajerski

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    https://hitme.pl
  • ICQ
    KLVzPdp5q/Vj8KGZeATdIxCIE+0tHbruQNDrAmh665tRCxd1z0lAcwZoAd3TLjb5
  • Skype
    marekxbx

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnio na profilu byli

25714 wyświetleń profilu
  1. [dyskusje] Hitme.pl

    Pomoc techniczna pomogła użytkownikowi przed napisaniem postu z konfiguracją wtyczki SMTP w WP, po czym jak sam napisał pokasował sobie instalacje WP/bazy. grzech1991 - Gdybyś jednak ponownie potrzebował wsparcia śmiało odezwij się na pomoc.
  2. [dyskusje] Hitme.pl

    Etitek odpisałem już wcześniej, ten wątek nie jest miejscem do wymieniania poglądów, szanuję Twoje zdanie dlatego się udzieliłem na forum Myślę, że telefonu do mnie nie miałeś, a w przyszłości zapraszam do kontaktu pod oficjalnym naszym numerem 021.
  3. [dyskusje] Hitme.pl

    Etitek, dziękuję za feedback. Tak jak w zgłoszeniu "nie migrujemy na testy " wychodzi, że źle się rozumieliście w zgłoszeniu. Nigdy nie jest za późno i zawsze możesz wątek dalej kontynuować. Odnośnie testów, to oczywiście dla naszych klientów tym bardziej dajemy możliwości aktywacji sobie niektórych naszych usług na okres testowy. Naszym celem zawsze było dostarczenie dla klientów jednakowych - najlepszych wypracowanych warunków i tak dla Ciebie zaproponowaliśmy - najlepsze możliwe opcje i najlepszy wybór :-) Dlatego, pomimo zasady Pareta, która akurat przy współdzielonym hostingu www nie ma aż takiego odzwierciedlenia, to rozwój dzięki temu infrastruktury u nas przekłada się na wszystkie nasze usługi. Kilkanaście szaf rack własnego sprzętu, w pełni własna infrastruktura, światłowody, łącza, pozwalają nam realizować usługi na najwyższym poziomie, gdzie wówczas zaczyna się zasada Pareta. U nas nie ma aż takiej dużej rozbieżności. Niebawem, przy aktualizacji sekcji "o nas", uchylimy rąbka tajemnicy o naszych zasobach Tomaszu, oczywiście ekonomia musi być na plus, dlatego tym bardziej każdy u nas ma odpowiednie warunki do danej usługi na tym samym poziomie. Zapewne też chciałeś powiedzieć, że czas poświęcony na małe usługi czasem jest większy niż przy jednej większej. To oczywiście prawda, jednak wierzymy, że zagwarantowanie wsparcia każdemu zgodnie z daną usługą owocuje w dalszej perspektywie możliwościami pewnej współpracy, dlatego często nadciągamy nasz czas i pomoc na korzyść dla klienta. Nie jesteśmy korporacją i możemy sobie na to pozwolić
  4. Serwer dedykowany i kilka VPSow

    Serwer dedykowany przy odpowiedniej konfiguracji i typie wirtualizacji poradzi sobie z kilkoma serwera vm. Musisz określić sobie tylko zapotrzebowanie obecnych serwerów vm na cpu/ram/pojemność/pasmo czy wystarczy. Zapraszam do kontaktu świadczymy też administrację na zewnątrz możemy pomóc w konfiguracji.
  5. [dyskusje] Hitme.pl

    Nie podpisał się Pan, jednak udało mi się szybko Pana sprawę namierzyć. Z Pana serwera była prowadzona wysyłka spamu, co miało dalsze konsekwencje. Nasz support od samego początku wspierał Pana w rozwiązaniu problemu. Support nie obsługuje zgłoszeń, które zawierają wyzwiska i obraźliwe słowa. Proszę kontynuować wątek z supportem, a nie poruszać na forum. MB.
  6. [dyskusje] Hitme.pl

    Etitek wywiązujemy się ze swoich zadań i administracji, cały czas przyświeca nam idea realizacji usług w parze z jakością. Zapraszam do kontaktu jeżeli masz jakieś dodatkowe pytania.
  7. [dyskusje] Hitme.pl

    Nie mamy formy kontaktu sms... Tak jak powiedziałem w razie potrzeby proszę wysłać zgłoszenia w PW lub proszę o kontakt telefoniczny.
  8. [dyskusje] Hitme.pl

    Przemku skorzystaj z kontaktu telefonicznego to postaramy się zawsze przyspieszyć, na FB jeszcze nie prowadzimy wsparcia Zależy od tematu zgłoszenia i do kogo je kierowałeś zalecam kontakt telefoniczny, w razie potrzeby proszę w pw numery zgłoszeń.
  9. [dyskusje] Hitme.pl

    Nurgiel, masz pilny temat, możesz również dzwonić.
  10. Odpowiedź otrzymałeś 20min po zgłoszeniu. Dalsze informacje w zgłoszeniu. W razie dodatkowych pytań pisz w pw.
  11. Artu zalecamy zgłaszanie na support.
  12. VPS Windows 2017

    Tak mamy w ofercie VPSy z Windows 2008/2012/2016. Test jest możliwy na specjalnych warunkach.
  13. Migracja na tańszy serwer czy warto.

    Oczywiście, że może to mieć sens. Możemy spokojnie przygotować Ci duży serwer vps gdzie w razie potrzeby będziesz mógł szybko i elastycznie skalować jego możliwości a dzięki dużemu sprzętowego raidowi 10 z cachecade SSD uzyskasz dobry kompromis między pojemnością a wydajnością.
×