Skocz do zawartości

Polecane posty

odnoszę dziwne wrażenie, że to było coś powazniejszego niż zwykła awaria urządzenia sieciowego
Raczej normalne i prawidłowe bo w końcu wymiana urządzenia to tylko kilkanaście minut, ktoś wspomniał, że na serwerze ma starą wersję bazy.

 

Polityka progreso w odniesieniu do starych klientów jest taka sama jak tepsy. Dlaczego? Już to udowadniałem na tym forum, ale panowie admini usunęli wątek.
Nie można żyć non-stop promocjami i rabatami. Nawet takie home.pl nie daje zniżek przy odnawianiu usługi.

Ale przecież progreso daje 10%? zniżki przy odnowieniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chcem snuc teori spiskowych, ale wydaje mi sie, ze jak by padlo urzadzenie sieciowe to by razem wrocily wszystkie serwery (nie wiem jak to jest powpinane tam), a tutaj tak sie nie stalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz

Wiekszosc serwerow juz stoi z wyjatkiem p4 i p12. Te powinny wrocic do max godziny.

 

Absolutnie nic nie stalo sie z danymi. Rufik - nie wiem skad Ci to do glowy przyszlo:

 

root@p16:~# uptime

00:41:49 up 20 days, 9:18, 1 user, load average: 1.46, 2.24, 1.93

 

Maszyna nie byla wogole ruszana w czasie tej awarii i dziala bez zadnych przerw (z wyjatkiem przerwy w dostepie do sieci).

 

Tak wiec informuje wszystkich oficjalnie ze absolutnie nic nie stalo sie z maszynami / dyskami - te nie byly wogole ruszane. Uszkodzony byl glowny switch, ktory zaopatrywal kilka pozostalych switchy w lacze. p4 i p12 jeszcze wstaja, bo musielismy je wylaczyc i teraz wykonuje sie sprawdzenie filesystemow (a to trwa nawet do 2h).

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

jamesbond spokojnie bo mnie pogryziesz ;-)

 

zaloz sobie moze nowe konto i przenies dane i bedzie ;-)

bo widze, ze tu jest tak jak w tpsa ;D

z neostradą konkretnie

 

 

adamszelendziorz: tylko 5 godzin zajęła wymiana switcha?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego p4 i p12 musiały zostać wyłączone?

Jak już konferencja prasowa trwa, to i ja się przyłączę ;)

 

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
adamszelendziorz: tylko 5 godzin zajęła wymiana switcha?

 

Sprawa byla troche bardziej skomplikowana. Ale o szczegolach informowac, pozwol, ze nie bede :) Gdyby sprawa byla prosta, serwery bylyby dostepne znacznie szybciej. Nie lezelismy plackami na brzuchach w kazdym razie ;)

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

tak czy inaczej - z mojego punktu widzenia(tj. od tygodnia) drugi raz daliście ciała...

 

tyle na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
tak czy inaczej - z mojego punktu widzenia(tj. od tygodnia) drugi raz daliście ciała...

tyle na ten temat

 

Nie przypominam sobie tydzien temu zadnej awarii ale skoro piszesz, to pewnie cos bylo na rzeczy. Coz - jedyne co nam pozostaje (jezeli masz juz oplacony serwer) to dac sie przekonac do nas w kolejnych tygodniach / miesiacach, zapewniam, ze nie bedziesz zawiedziony:) Tak to juz jest ze awarie dotykaja userow ktorzy maja u nas serwery od 5 lat, a takze tych co maja serwer dopiero tydzien.. Nie mozna tego nazwac inaczej niz wielkim pechem ;)

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zaloz sobie moze nowe konto i przenies dane i bedzie ;-)

bo widze, ze tu jest tak jak w tpsa ;D

z neostradą konkretnie

No jest podobnie jak z neostradą. Ale z neostrada jest tak, że jak skończy ci sie umowa to możesz podpisać nową umowę promocyjną.

W Progreso tak dobrze nie ma. Utworzenie nowego konta i przeniesienie danych nic nie daje - przynajmniej tak mi Adam wykładał.

Chyba, że podasz nowe dane do faktury to cie potraktuja jak nowego klienta, bo dla starego prezentów nie mają. No poza tymi 10% rabatu co napisał Adrian Szczepanik. Ale oczywiste, że nowi mają lepszą promocję. To, że Home tak samo działa nie znaczy, że jest to dobre - popełniają ten sam błąd.

 

ps. jednak warto być w Progreso bo support jest doskonały, wierzę że marketing kiedyś poprawią, pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
bo dla starego prezentów nie mają. No poza tymi 10% rabatu co napisał Adrian Szczepanik.

 

Nie 10%, a 10% wiecej kazdego roku. Przy trzecim odswiezeniu masz serwer o 1/3 ceny taniej. Znajdz mi operatora, ktory tyle daje "starym" uzytkownikom! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze wszystko po staremu. Nowoscia jest tylko przepowiadany przez kogostam upadek. Anyway - co tu duzo pisac. GTS dal ciala, zle zlokalizowal usterke, szukal u nas a wychodzi na to, ze bylo u nich... i niepotrzebnie przeciagnal czas reakcji. Zdarza sie. Histeryczne i apokaliptyczne wizje zostawie naszemu stalemu fanklubowi. Co z tym zrobimy? Nic. A nie, moment. Na grudzien szykujemy mala niespodzianke. Duzych nie bedzie. Bedzie za to sporo malych. Wnioski i zazalenia -> extranet albo gg, ja tu ostatnio wpadam raz na rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobranoc Adam, dobranoc Wojtek. Nie kontynuujemy o promocji, bo sporo nagadaliśmy sie na ten temat w wątku który poprzednio został przez adminów skasowany. Jak wam mówiłem za obsługę techniczną was chwalę, za marketing ganię ;) Dobranoc wszystkim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wszyscy jechali po i365.pl, jakie to złe i nie dobre, wszyscy polecali progreso i progreso, a jak widać progreso teraz daje ciała... i to w moim przypadku już drugi raz, a konto mam praktycznie od tygodnia....
Pamiętam poprzednią awarię kilka miesięcy temu. Polecałem wtedy poważniejszą firmę niż progreso, ale wszyscy od razu mieli mi za złe, że progreso dobre, wszystkim się zdarza itd.Niestety, tym razem poszła ich cała firma i dedyki i hostingi.W innej firmie w której mam dedyka jakoś przez ten czas przerwy w działaniu nie zauważyłem. Więc chyba jednak można się lepiej zabezpieczać?
Nie 10%, a 10% wiecej kazdego roku. Przy trzecim odswiezeniu masz serwer o 1/3 ceny taniej. Znajdz mi operatora, ktory tyle daje "starym" uzytkownikom! ;)
Moim zdaniem ludziom te 10% należy się ze względu na dziecinne prowadzenie firmy i traktowanie klientów. Przez te kilka miesiecy jak śledzę losy firmy Progreso uważam, że firma jest prowadzona przez ludzi młodych i niedoświadczonych, a lansujących się na firmę z 1. ligii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pamiętam poprzednią awarię kilka miesięcy temu. Polecałem wtedy poważniejszą firmę niż progreso, ale wszyscy od razu mieli mi za złe, że progreso dobre, wszystkim się zdarza itd.Niestety, tym razem poszła ich cała firma i dedyki i hostingi.

 

drobne awarie sa dopuszczalne i wrecz nieuniknione, to wczorajsze "wielkie bum" jest juz powazniejsza sprawa i naprawde musieli by wyskoczyc z czyms rewelacyjnym w najblizszym czasie zeby zatrzymac tych klientow ktorzy wczoraj delikatnie mowiac "poczuli sie rozczarowani"

 

 

W innej firmie w której mam dedyka jakoś przez ten czas przerwy w działaniu nie zauważyłem. Więc chyba jednak można się lepiej zabezpieczać?Moim zdaniem ludziom te 10% należy się ze względu na dziecinne prowadzenie firmy i traktowanie klientów.

 

nic nikomu sie nie nalezy po prostu masz skrzywienie "hipermarketowe" - jesli nie widze ze na czyms jest naklejka PROMOCJA to nie kupuje - bez sensu (szczegolnie ze w wiekszosci przypadkow cena promocyjna jest taka sama jak zwykle a ta "przekreslona" to jakas jej wielokrotnosc)

 

 

 

Przez te kilka miesiecy jak śledzę losy firmy Progreso uważam, że firma jest prowadzona przez ludzi młodych i niedoświadczonych, a lansujących się na firmę z 1. ligii.

 

w niektorych kregach osoba majaca 50 lat to mlodzieniaszek ;)

co do wlascicieli progreso to bez wzgledu na wiek , jakies tam doswiadczenie w prowadzeniu firmy maja - w koncu juz kilka lat (lepiej lub gorzej) im sie kreci ten interes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przez te kilka miesiecy jak śledzę losy firmy Progreso uważam, że firma jest prowadzona przez ludzi młodych i niedoświadczonych, a lansujących się na firmę z 1. ligii.

 

W home zdaje sie ledwie pare lat temu studia konczyli. Nie sa juz mlodzi? ;-). Z nazwa.pl podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a nie mówiłem, że na Święta będzie coś fajnego w progreso? : ))))

 

a co w jastrzebiu jakas impreza sie szykuje ? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sprawa byla troche bardziej skomplikowana. Ale o szczegolach informowac, pozwol, ze nie bede :) Gdyby sprawa byla prosta, serwery bylyby dostepne znacznie szybciej. Nie lezelismy plackami na brzuchach w kazdym razie ;)

pozdr.

 

przy tego typu padzie, aby zachować resztki zaufania do firmy, myślę że na miejscu jednak byłyby jakieś bardziej szczegółowe wyjaśnienia.

"Nieprzerwany dostęp do naszych zasobów możliwy jest dzięki unikalnemu systemowi spiętych siecią blisko czterdziestu markowych serwerów Compaq i zwielokrotnionych łącz do największych sieci w Polsce i za granicą o łącznej przepustowości 40Mbit."

Czy te zwielokrotnione łącza są wszystkie podpięte do jednej maszyny na bramce, która jeżeli pada to wymienia ją się przez ponad 5 godzin? Poprostu chciałbym wiedzieć czy to jest norma w progreso i zacytowany ze strony tekst jest tylko pustym frazesem czy miał miejsce zbieg jakichś wybitnie nieszczęśliwych okoliczności (jakich, jakim cudem??).

 

PK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Nie przypominam sobie tydzien temu zadnej awarii ale skoro piszesz, to pewnie cos bylo na rzeczy. Coz - jedyne co nam pozostaje (jezeli masz juz oplacony serwer) to dac sie przekonac do nas w kolejnych tygodniach / miesiacach, zapewniam, ze nie bedziesz zawiedziony:) Tak to juz jest ze awarie dotykaja userow ktorzy maja u nas serwery od 5 lat, a takze tych co maja serwer dopiero tydzien.. Nie mozna tego nazwac inaczej niz wielkim pechem ;)

pozdr.

 

dokładniej to chodziło mi o prędkość aktywacji konta i domeny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski
Polityka progreso w odniesieniu do starych klientów jest taka sama jak tepsy. Dlaczego? Już to udowadniałem na tym forum, ale panowie admini usunęli wątek a szkoda.

Witam,

 

Proszę o szczegóły/dowody zaistniałej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×