Skocz do zawartości

matipl

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O matipl

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Nazwisko
    Kamiński

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://matipl.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Progreso.pl

    Pamiętam poprzednią awarię kilka miesięcy temu. Polecałem wtedy poważniejszą firmę niż progreso, ale wszyscy od razu mieli mi za złe, że progreso dobre, wszystkim się zdarza itd.Niestety, tym razem poszła ich cała firma i dedyki i hostingi.W innej firmie w której mam dedyka jakoś przez ten czas przerwy w działaniu nie zauważyłem. Więc chyba jednak można się lepiej zabezpieczać? Moim zdaniem ludziom te 10% należy się ze względu na dziecinne prowadzenie firmy i traktowanie klientów. Przez te kilka miesiecy jak śledzę losy firmy Progreso uważam, że firma jest prowadzona przez ludzi młodych i niedoświadczonych, a lansujących się na firmę z 1. ligii.
  2. Chciałbym zauważyć, że fakturę proforma powinno się wystawić przed opłaceniem, tak aby klient wiedział ile, na jakie konto itp. Większość firm wystawia proformę przed opłatą. Czy to hosting, czy domeny. Jest zaskakującym fakt, że większości wszyscy tutaj zachwalają tą firmę, gdy ja pierwsze skorzystanie i zonk. Można też zobaczyć, że jeśli ktoś już zauważy jakieś niedociągnięcia jak @slaug, @spokeros lub inne osoby są od razu krytykowane, albo próbuje się im udowodnić głupotę. I ost. nadal wychodzi, jaka to ta firma nie jest. Polecałbym wzorem Google Talk zrobić listę życzeń użytkowników (najbardziej punktowoane rozwiązywane jako pierwsze) i pokolei wywiązywać się z zobowiązań.
  3. Chciałbym zauważyć, że użytkownik @slaug własnie specjalnie zapłacił za zmianę serwerów na Europejskie...I czeka, i czeka. Mija juz 3.5h od kolejnego ticketa, ktory mial naprawic cos co nieumiejetnie zrobilo Progreso. Kontakt kiepski, bo nie ma zadnego komentarza, czyli nikt nawet go jeszcze nie przeczytal. Bo nie rozumiem takie podejscia, ze pojawi sie wiadomosc po 6 miesiacach !!!!! jak to bedzie zrobione. Powinno byc od razu "w trakcie realizacji, przyblizony czas ukoczenenia 5h".
  4. Dla mnie jeśli coś się udostępnia, jak np. heldesk24h albo Domeny->administracja to powinno działać, albo być napisane "przykro nam usługa jeszcze niedostępna" jak np. w zmianie planu hostingowego. Chciałem się zapytać czy to znów jakaś awaria, że nie ma kto odpisywać na helpdesk? bo czekam na jakąkolwiek odpowiedź w stylu "zrobimy za 5h". To jest lekko przesadzona nazwa z tym 24h. Jest zrozumiałe, że w danej chwili PROBLEMEM nie mozna się zajać, ale napisać taką wiadomość MOŻNA. Więc drogi @rshmn nie zamierzam się przenywać o reszcie świadczonych usług, jeśli nie mam jak zarządzać kontem przez WWW. Dosyć że płacimy to jeszcze mamy dzwonić czy uprzejmie możecie spojrzeć w tickety? Co to ma być PRL ? Dla przykładu: w u konkurencji podpięcie domeny regionalnej (co imho jest bardziej skomplikowane, niż mój ticket w progreso) zajęło ok 4 minut poprzez ich Pomoc ONLINE. Więc proszę nie wziskać marketingowej ciemnoty ludziom. Się płaci, się rząda. Inni to rozumieją.
  5. No, ale w maszynie serwerowej to nic jesli padnie wentylator w zasilaczu, bo np. Compaq 5500 ma mozliwosc montazu 2 zasilaczy, to samo tyczy sie wentylatorow z przodu, ktore specjalnie sa podwojnie montowane jak hot-swap. Rozumiem jak mi w domu pojdzie wentylatorek to maszyna lezy, ale nie maszyna serwerowa!
  6. Możliwe. Strasznie mnie za to zastanawia wprost proporcjonalna zależność od napisanego postu na forum, a naprawieniem ticket-a, ponieważ jak ręką odjął ticket do zamknięcia. Nie moglibyście tak na codzień pracować? To jest słabe wytłumaczenie, że jedne serwer padł i wszystkie recę do niego... bo macie chyba kilkanaście maszyn? To nie jest kapitalistyczne, bo co z innymi klientami? Chociażby głupi komentarz w tikecie że w tej chwili nie można, że za 24h.
  7. Koledze chyba chodziło o możliwość Plan hostingowy->zmiana planu.
  8. TO PO CHOLERE MAJA NAPISANE 24H przy HELPDESK PRZEZ NET? Chyba po to zeby mozna bylo zgloszenia dodawac 24h, a i tak leja.... TO JEST FIRMA SWIADCZACA USLUGI INTERNETOWE, GDYBYM CHCIAL WCIAZ DZWONIC PRZEZ TELEFON TO KUPILBYM popsyty komputer aby moc skontaktowac sie z serwisem. Niech w koncu zrobia sie slowni, Usuna helpdesk 24h jesli nie nie ma kto tego czytac, wywala Domeny Adminstracja jesli nie dziala PS: Jak maja kilka set dziennie ticketow, a NIE kaza sobie placic za uslugi po 20 zl, to niech ludzi zatrudnia dodatkowych. PS2: Pozatym w obecnych czasach nie kazdy ma stacjonarny ze na 0801 liczy jak jeden impuls, a nie mam zamiaru placic za darmowy support i rozwiazywanie nie moich problemow (to im nie dzialaja poprawnie uslugi swiadczone dla klientow, ze cokolwiek chce robic to telefon).
  9. Miesiąc temu naczytałem się właśnie na tym forum, jakie to progreso nie jest fantastyczne, pomoc techniczna boska, każdą dziwną zachciankę spełnia i wiele innych lizań pup. Od wczoraj jestem jako dodatkowa osoba opiekująca się kontem naszej firmy w progreso.pl. Do tej pory swoje własne prywatne domeny utrzymywałem w home.pl Wiem, że Panowie z progreso prosili już tutaj w postach, żeby nie publicznie, ale nie chcę żeby ktoś inny miał tą nieprzyjemność kontaktu z nimi. Do rzeczy: Wczoraj musiałem na zabój stworzyć nową poddomenę, okazało się że domena jest chyba obsługiwana właśnie przez progreso. Dostalem dane do extranet.progreso.pl , widzę zakładkę Domeny->administracja tam napis "brak domen", szkoda. Ale jak juz tutaj jestem popatrze co oferuja... I w innym miejscu informacja że mamy 7 domen podpiętych, coś nie tak. Skorzystałem z ich cudownego helpdesk 24h. Okazało się że moduł do Zarządzania domenami jest jeszcze nie napisany (to czemu nie ma takich informacji na stronie????? tylko napis 'brak domen') i mogą to zrobić ręcznie, tylko niech napiszę co i jak. Byłem podwrażeniem, chociaż niedoróbki w stylu wprowadzania w błąd klienta, odpowiedź na moją wiadomość była w ciągu kilku minut... Szybko napisałem jakie chce wpisy A i CNAME... Czekam na odpowedź, po kilku godzinach napisałem przypomnienie, podniosłem priorytet nic... Mija 28h i nic. Jest to roboty na minutę niecałą plus przeładowanie usługi. W home.pl panel jaki jest każdy widzi, ale PODSTAWOWE funkcje posiada, i mogę bez żywych ludzi, modyfikować wpisy w domenie, szybko rozchodzą się nowe wpisy. A jeśli potrzebuje support jest prawdziwa pomoc ONLINE, która rozwiązuje moje problemy. Ale to komentarz na boku, ponieważ w poście jakieś podstawione osoby pochwalały progreso, pytam się za co?
×