Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* - - - - 1 głosów

Co się dzieje z masternet.pl

Co się dzieje z masternet.pl

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
64 odpowiedzi na ten temat

Co się dzieje z masternet.pl

#21 Gość_Bartosz Gadzimski_*

Gość_Bartosz Gadzimski_*
  • Goście

Napisany 29 luty 2016 - 14:49

Kilkadziesiąt razy. Dzisiaj kilkanaście. Ani raz nie odebrane połączenie.


  • 0

#22 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 29 luty 2016 - 14:53

Pewnie klienci się do nich z 2be.pl przenoszą :)


  • 0

#23 Gość_Bartosz Gadzimski_*

Gość_Bartosz Gadzimski_*
  • Goście

Napisany 29 luty 2016 - 14:55

Dobra, dostałem od znajomego maila to może się coś uda.

 

co do 2be.pl to kto wie :)


  • 0

#24 Gość_Łukasz_*

Gość_Łukasz_*
  • Goście

Napisany 29 luty 2016 - 23:32

Kilkadziesiąt razy. Dzisiaj kilkanaście. Ani raz nie odebrane połączenie.

 

Na pewno za krótko dzwoniłeś, w złej porze, albo akurat admin był w toalecie i nie zdążył dobiec do telefonu...

 

Na 100%.


  • 0

#25 Gość_Bartosz Gadzimski_*

Gość_Bartosz Gadzimski_*
  • Goście

Napisany 01 marzec 2016 - 11:26

Ma ktoś jakieś namiary aktualne? Bo tam jaja są jedne wielkie. Odpisują tak, że nie będę na własnym forum przeklinał.


  • 0

#26 lucaspl

lucaspl

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 211 postów
  • Skąd:Kielce

Napisany 01 marzec 2016 - 11:55

Czemu nie atakujecie bezpośrednio HRD?


  • 0

#27 Gość_Bartosz Gadzimski_*

Gość_Bartosz Gadzimski_*
  • Goście

Napisany 01 marzec 2016 - 11:57

Bo to nie o domenę chodzi, domena jest w netarcie. Chodzi o hosting + zawartość skrzynek mailowych


  • 0

#28 behemoth

behemoth

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1237 postów
  • Skąd:Łódź
  • Firma:swhosting.pl
  • Imię:Jakub

Napisany 01 marzec 2016 - 13:58

Jak skrzynki działają, to może nie proś się, tylko odpal imapsynca?


  • 0

#29 Gość_Bartosz Gadzimski_*

Gość_Bartosz Gadzimski_*
  • Goście

Napisany 01 marzec 2016 - 14:02

2 nie działały, 1 działała.

 

Po napisaniu, że chcemy opłacić konto, które jest aktywne -220 dni (tak, minus 200+ dni) to zablokowali całe konto.


  • 0

#30 Gość_Łukasz_*

Gość_Łukasz_*
  • Goście

Napisany 01 marzec 2016 - 14:59

Już się nie mogę doczekać wyjaśnień właściciela, który zawsze znajdował powód poza swoją firmą.

 

Rozumiem że teraz do żadnych skrzynek nie ma dostępu?


  • 0

#31 Gość_Bartosz Gadzimski_*

Gość_Bartosz Gadzimski_*
  • Goście

Napisany 01 marzec 2016 - 15:02

Tak, teraz już nie ma do skrzynek i strona zablokowana.

 

I to człowiek pisze, że chętnie zapłaci za zeszły rok i następny, a odpowiedź po prostu zwala z nóg.


  • 0

#32 Gość_Łukasz_*

Gość_Łukasz_*
  • Goście

Napisany 01 marzec 2016 - 15:16

Zawsze myślałem, że nic mnie w tej firmie już nie zdziwi, ale nic bardziej mylnego...


  • 0

#33 wygodad

wygodad

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 183 postów

Napisany 10 marzec 2016 - 15:14

Dodzwonić się, czy uzyskać informacje poprzez e-mail lub ticket to nie lada sztuka, pozwolę sobie zacytować znajomego, który również tego próbował, a którego usługi wykupione w masternet po raz kolejny nie działają - obecnie od kilku-godzin :

 


Na maila czeka się kilka dni. Na skargę dostaję odpowiedź "Serwer premium nie jest dla wymagających klientów".

 

 

 

piszę bo częściowo uderza to we mnie, korzystam z tego serwisu www...


  • 0

#34 nvu

nvu

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • Skąd:Warszawa

Napisany 10 marzec 2016 - 16:36

Ja już od pół roku mam z nimi problem, naszczęście tylko domeny i niedługo się wyprowadzam. Za moich czasów właściciel tak się tutaj udzielał i były oh i ahy na temat jakości ale niestety życie mocno weryfikuje. Masternet upada, hekko przejęte, 2be.pl w załamce. Gruby ten nowy rok :)


  • 2

#35 Qrcio

Qrcio

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisany 10 marzec 2016 - 21:02

Dodzwonić się, czy uzyskać informacje poprzez e-mail lub ticket to nie lada sztuka, pozwolę sobie zacytować znajomego, który również tego próbował, a którego usługi wykupione w masternet po raz kolejny nie działają - obecnie od kilku-godzin

Niestety potwierdzam. Dziś hosting leży. Serwer www niby wstał ale połączenia z bazą nie uświadczysz.

O kontakcie z supportem to nawet nie ma co marzyć, firma totalnie nieprofesjonalna, żałosne podejście do klienta.

Siedzę tam od 2010 i co roku sobie obiecuje, że przeniose wszystko na inny host ale przez pieprzone lenistwo siedze tam do dziś ale miarka sie przebrała, trzeba sie przeprowadzić, polecam to tez innym.


  • 0

#36 Gość_Łukasz_*

Gość_Łukasz_*
  • Goście

Napisany 10 marzec 2016 - 21:58

Pamiętam czasy, gdy właściciel przychodził tu i w sposób absolutnie groteskowy tłumaczył to, że ludzie narzekali tutaj na problemy z kontaktem, których według niego nie było (vide "za krótko dzwoniłeś"). Kiedy problemy już są tak często, że nawet kluczowe osoby z forum potrafią je dostrzec, jakoś się nie pojawia w swoich tematach, mimo że na forum bywa... ciekawe


  • 0

#37 Artix

Artix

    Stały użytkownik

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPip
  • 360 postów
  • Skąd:Toruń
  • Firma:Freelancer
  • Imię:Artur
  • Nazwisko:Główczyński

Napisany 10 marzec 2016 - 22:42

Cieszę się że przeniosłem swój grajdoł w odpowiednim czasie. ;)


  • 0

#38 MasterNETpl

MasterNETpl

    Klasyka Fantastyki

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2074 postów
  • Skąd:Kraków
  • Firma:MasterNET.pl
  • Imię:Adrian
  • Nazwisko:Szczepanik

Napisany 11 marzec 2016 - 04:00

Właściciel na tym forum już nie wypowiada się systematecznie jak kilka lat temu.
Kilka lat temu na tym forum, było wiele bardzo wiele ciekawych tematów do rozmów.
Obecnie ich nie ma, proszę sprawdzić ostatatnie tematy,nie ma nic innego jak tylko
wytykanie, co firma X może i jest w stanie zrobić dla "konkurencj" oczywiście negatywnego.

Najwięcej tradycyjnie ma do powiedzenia konkurencja - ona wie wszystko najelepiej jak działa firma - konkurencja X Y Z.

Dziękuje, moja firma ma się bardzo dobrze, każego dnia, rejestrują się nowi klienci,
a to forum nie jest zródłem pozyskiwania nowych klientów, oraz żadnym wyznacznikiem.
 

 


  • 1

#39 Gość_Bartosz Gadzimski_*

Gość_Bartosz Gadzimski_*
  • Goście

Napisany 11 marzec 2016 - 09:29

Tutaj piszą akurat klienci, że jest po prostu dramat, więc jeśli Adrian to Ty to zrób coś proszę bo i tak już jedno pismo od prawników masz wysłane za niewywiązanie się z umowy.


  • 0

#40 nvu

nvu

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 809 postów
  • Skąd:Warszawa

Napisany 11 marzec 2016 - 18:09

Właściciel na tym forum już nie wypowiada się systematecznie jak kilka lat temu.
Kilka lat temu na tym forum, było wiele bardzo wiele ciekawych tematów do rozmów.
Obecnie ich nie ma, proszę sprawdzić ostatatnie tematy,nie ma nic innego jak tylko
wytykanie, co firma X może i jest w stanie zrobić dla "konkurencj" oczywiście negatywnego.

Najwięcej tradycyjnie ma do powiedzenia konkurencja - ona wie wszystko najelepiej jak działa firma - konkurencja X Y Z.

Dziękuje, moja firma ma się bardzo dobrze, każego dnia, rejestrują się nowi klienci,
a to forum nie jest zródłem pozyskiwania nowych klientów, oraz żadnym wyznacznikiem.
 

 

 

Szczerze mówiąc mi osobiście to rybka gdzie się wypowiadasz bo faktycznie forum to nie support firmy... tylko żeby ten support w końcu zaczął poprawnie działać.

Jestem obecnym klientem z kilkoma domenami jak i kilka osób stąd wyraziło swoją opinię na temat usług a Ty się skupiłeś na temat tego jak złe jest forum, Jeżeli wyznacznikiem tego, czy Twoja firma się rozwija jest ilość nowych klientów to mógłbyś pracować w Poczcie Polskiej u nich też się liczy liczba nowych klientów.. co z tego, że liczba rezygnujących klientów ją przewyższa


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników