Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

[praca zdalna] Specjalista ds. pomocy technicznej

[praca zdalna] Specjalista ds. pomocy technicznej praca support helpdesk linux admin

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

[praca zdalna] Specjalista ds. pomocy technicznej

#1 seoway

seoway

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Firma:SEOWAY Sp. z o.o.

Napisany 13 luty 2014 - 10:44

SEOWAY Sp. z o.o. - www.seoway.pl - to dynamicznie rozwijająca się firma w branży internetowej. Zajmujemy się sprzedażą usług hostingowych takich jak serwery wirtualne, hosting SEO, VPS, serwery dedykowane, 
domeny i usługi oraz oprogramowanie SEO/SEM.

 

Opis stanowiska:

 

Osoby zatrudniane na tym stanowisku będą pracować nad przyjmowaniem i rozwiązywaniem problemów technicznych zgłaszanych przez klientów firmy. Będą brać również udział w tworzeniu nowych, innowacyjnych projektów w firmie.

 

Główne zadania:

  • obsługa klienta w zakresie diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych telefonicznie i mailowo,
  • tworzenie dokumentacji technicznej,
  • testowanie i pomoc we wdrażaniu nowych usług,
  • współpraca z zespołami IT.

Wymagania:

  • dobra znajomość systemu Linux (Debian i CentOS),
  • znajomość protokołów HTTP, DNS, SMTP, POP3 i IMAP, FTP, SSH,
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
  • zdolności szybkiego uczenia się oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • dyspozycyjność,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

Dodatkowo:

 

  • mile widziana znajomość języków skryptowych Bash/Perl/Python/Php,
  • mile widziana znajomość SQL i silnika bazy danych MySQL,
  • mile widziana znajomość iptables,
  • mile widziana znajomość zagadnień związanych z load balancingiem (Haproxy).

Oferujemy:

  • interesującą i samodzielną pracę w wiodącej w swojej branży firmie,
  • samodzielność w pracy i możliwości awansu,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • praca zdalna!

Wynagrodzenie w zależności od umiejętności od 1500 zł do 2500 zł netto.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"


Edytowany przez seoway, 13 luty 2014 - 10:46.


#2 LANcaster (kotkowicz.pl)

LANcaster (kotkowicz.pl)

    Regularny użytkownik

  • Firma Bronze
  • 90 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Firma:Angry Bytes
  • Imię:Krzysztof
  • Nazwisko:Kotkowicz

Napisany 15 luty 2014 - 16:44

Nie rozważaliście podziału na dwa odrębne stanowiska? Support + Administrator i ew. outsourcing tego drugiego?



#3 Rbit

Rbit

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 138 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Imię:Krzysztof

Napisany 15 luty 2014 - 17:23

Przecież On właśnie szuka pracownika na support.


Edytowany przez Rbit, 15 luty 2014 - 19:24.


#4 seoway

seoway

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Firma:SEOWAY Sp. z o.o.

Napisany 17 luty 2014 - 09:16

Administratora już mamy, chodzi o pomoc techniczną.



#5 seoway

seoway

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Firma:SEOWAY Sp. z o.o.

Napisany 18 marzec 2014 - 10:36

Chciałbym podbić ofertę, wciąż aktualna. Jeśli znasz DirectAdmin od strony administratora, konfigurowałeś niejednokrotnie usługi serwerowe (www, poczta) to nie bój się do nas zgłosić.


Edytowany przez seoway, 18 marzec 2014 - 10:36.







Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: praca, support, helpdesk, linux, admin

0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników