Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

[DC] Sprint Data Center

[DC] Sprint Data Center

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
241 odpowiedzi na ten temat

[DC] Sprint Data Center

#1 theONE

theONE

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1253 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Firma:Dataspace.pl

Napisany 12 lipiec 2012 - 08:42

Za ich informacją:

Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym (9.07.2012) o godzinie 18:17 wystąpiła awariaczęści łącz internetowych Sprint Data Center.Dokładaliśmy wszelkich starań, aby problemy wynikające z awarii były jaknajkrótsze i możliwie najmniej dotkliwe dla klientów.Pełna widoczność sieci została przywrócona o godzinie 19:24, do tegoczasu mogły występować problemy z połączeniami, głównie spoza sieci TPNET.Natomiast pełna przepustowość łącz została przywrócona o godzinie 20:58.Stwierdzoną przyczyną przerwy były prace drogowe prowadzone na terenieOlsztyna. W ich wyniku zostały przerwane linie światłowodowe, z którychkorzysta także Sprint Data Center. Przerwa ta wystąpiła w takniefortunnym miejscu, że dotknęła połączeń do dwóch, z trzech, naszychoperatorów internetowych.Przepraszamy Państwa bardzo za zaistniałe problemy. Zapewniamy, żedołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wyeliminować tego typupojedyncze punkty awarii znajdujące się poza naszą infrastrukturą.Z poważaniem
---*Sprint S.A.*ul. Jagiellończyka 26, 10-062 OlsztynTel.: +48 89 522 12 30Fax: +48 89 522 11 25


Szanowni Państwo,
w dniu wczorajszym (10.07.2012) o godzinie 12.10 wystąpiła awariajednego z 3 łącz internetowych Sprint Data Center.W trakcie awarii nastąpiło pogorszenie parametrów w sieci, z możliwościączęściowej utraty widoczności sieci(na styku sieci Pionier oraz TK Telekom).Pełna przepustowość łącz została przywrócona o godzinie 19:48.Stwierdzoną przyczyną przerwy były prace drogowe na liniiWarszawa-Gdańsk. W trakcie wykonywania przecisku sterowanego pod drogązostał uszkodzony kabel światłowodowy relacji Mława-Ciechanów. Naprawauszkodzenia polegała na przeniesieniu transmisji na nowy kabelświatłowodowy.W celu minimalizacji skutków awarii łącz operatorów zewnętrznych dosieci Internet, Sprint Data Center zwiększa przepustowość swoichobecnych łączy, tak by w przypadku awarii któregokolwiek z operatorów,opóźnienia na pozostałych łączach były minimalne.Dodatkowo Zarząd Sprint S.A. podjął decyzję o budowie 4 przyłączaświatłowodowego do kolejnego niezależnego operatora. Dodatkowe łącze maprzede wszystkim uniezależnić SDC od awarii w relacjachmiędzymiastowych. Dodatkowe łącze zostanie dobrane pod kątem całkowitejrozłączności trasy w stosunku do obecnie wykorzystywanych operatorów.Całość prac w związku z budową nowego przyłącza planowana jest na okres6 miesięcy (projektowanie, budowa i uruchomienie).Jesteśmy przekonani, iż to rozwiązanie bardzo podniesie niezawodnośćcałej infrastruktury, a tego typu awarie, nawet jeśli się trafią, niebędą zauważone przez użytkowników sieci Internet.Bardzo przepraszamy Państwa za zaistniałe problemy. Jednocześnieinformujemy, iż rekompensata z powodu pogorszenia jakości łączy, będzieautomatycznie naliczona na fakturze wraz z abonamentem za miesiąc sierpień.Z poważaniem---*Sprint S.A.*ul. Jagiellończyka 26, 10-062 OlsztynTel.: +48 89 522 12 30Fax: +48 89 522 11 25



#2 ksk

ksk

    Rugot

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1444 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Firma:ING Services Polska
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Kisielewski

Napisany 12 lipiec 2012 - 13:09

Tak to była dosyć odczuwalna awaria. Telefony także nie działały w okresie awarii.

#3 is_wm

is_wm

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 939 postów

Napisany 01 styczeń 2013 - 19:49

Leży i kwiczy od kilkunastu minut:

C:\Users\hp>ping sprintdatacenter.pl
Żądanie polecenia ping nie może znaleźć hosta sprintdatacenter.pl. Sprawdź nazwę
i ponów próbę.


Infolinia nie działa (początkowo ktoś się rozłączał zaraz po wpisaniu PINu, teraz nawet nie idzie się połączyć z automatem). Wczoraj był podobny problem, ale po chwili się naprawiło.

#4 strefapc

strefapc

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 608 postów
  • Skąd:Białystok
  • Firma:PHU StrefaPC
  • Imię:Piotr
  • Nazwisko:Wyszyński

Napisany 01 styczeń 2013 - 19:51

Cos ostatnio częste awarie w sprint

#5 MikeJones

MikeJones

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 208 postów

Napisany 01 styczeń 2013 - 19:57

Wyglada na to, ze to kolejna serwerownia, ktora duzo obiecuje, a jak przychodzi co do czego to sie okazuje, ze to tylko obiecanki-cacanki ;)

#6 rasputin

rasputin

    Często na forum

  • Zbanowani
  • 53 postów

Napisany 01 styczeń 2013 - 21:24

Od 4 dni maja losowe awarie łacza. Wczoraj była identyczna lecz krótsza przedwczoraj były dużo częstsze lecz krótsze ;/. Współczuje osobom, które posiadaja tam serwery gier, dla www to tam pikuś ale gry to zero zarobku jak wywala pół dnia. W zasadzie jak oferuja taki uptime powinni dac sporą zniżke za takie działanie gdzie ovh z badziewiem wypada lepiej.

#7 Gość_Kamikadze_*

Gość_Kamikadze_*
  • Goście

Napisany 01 styczeń 2013 - 22:22

Od 4 dni maja losowe awarie łacza. Wczoraj była identyczna lecz krótsza przedwczoraj były dużo częstsze lecz krótsze ;/. Współczuje osobom, które posiadaja tam serwery gier, dla www to tam pikuś ale gry to zero zarobku jak wywala pół dnia. W zasadzie jak oferuja taki uptime powinni dac sporą zniżke za takie działanie gdzie ovh z badziewiem wypada lepiej.


To chyba tylko dla ciebie pikuś ;)

#8 Jarosław Szmańda

Jarosław Szmańda

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1410 postów
  • Skąd:Malbork
  • Firma:datpol.pl
  • Imię:Jarosław
  • Nazwisko:Szmańda

Napisany 01 styczeń 2013 - 22:30

MI działa poprawnie - kolokuję u nich maszynę.

#9 rasputin

rasputin

    Często na forum

  • Zbanowani
  • 53 postów

Napisany 02 styczeń 2013 - 02:08

MI działa poprawnie - kolokuję u nich maszynę.


Przeciez wysiada im całe łacze :) all uslugi, wraz z strona główna, cieżko nie zauwazyc http://host-tracker....ajx/11895076-0/ przyklad, zrobilem tylko raz dzis to trwalo z 30 min albo i lepiej


Maile do nich też nie smigaja, gdy chciałem im z dobrego serca zglosic mailbox Full, pelne wiec klienci wala albo sypneło sie cos zdrowo, wszak wolne teraz mamy :)



This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

save to /home/virtmail/sprintdatacenter.pl/noreply/Maildir
generated by noreply@sprintdatacenter.pl
mailbox is full

------ This is a copy of the message, including all the headers. ------

#10 tgx

tgx

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 925 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl

Napisany 02 styczeń 2013 - 10:51

Przeciez wysiada im całe łacze :) all uslugi, wraz z strona główna, cieżko nie zauwazyc http://host-tracker....ajx/11895076-0/ przyklad, zrobilem tylko raz dzis to trwalo z 30 min albo i lepiej


Maile do nich też nie smigaja, gdy chciałem im z dobrego serca zglosic mailbox Full, pelne wiec klienci wala albo sypneło sie cos zdrowo, wszak wolne teraz mamy :)


Całe nie, ciężko nie zauważyć, że Gdańsk (i nie tylko_- OK ;)

Nie jest to żadne pocieszenie, ale wyjaśnia że niektórym działa (nie monitorują serwera dokładnie?) a niektórym nie działa.

Edytowany przez tgx, 02 styczeń 2013 - 10:55.


#11 Gość_nrm_*

Gość_nrm_*
  • Goście

Napisany 02 styczeń 2013 - 10:55

ta awaria trwa nadal?!?

#12 is_wm

is_wm

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 939 postów

Napisany 02 styczeń 2013 - 11:40

Nie, trwała jakieś 30 min. Pan technik w końcu odebrał telefon i z rozbrajającą szczerością powiedział "nie wiem co się dzieje" :D

#13 set80

set80

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 30 postów
  • Skąd:WWA

Napisany 07 luty 2013 - 17:32

To chyba jakaś permanentna awaria he he.

dzisiaj leży już 6 godzin!

traceroute to sprintdatacenter.pl (46.29.16.100), 30 hops max, 60 byte packets
 1  vss-9a-6k.fr.eu (5.39.88.253)  40.386 ms * *
 2  rbx-g1-a9.fr.eu (91.121.131.155)  1.063 ms  1.285 ms  1.565 ms
 3  * fra-1-6k.de.eu (91.121.131.194)  8.140 ms *
 4  * * *
 5  hawe.plix.pl (195.182.218.235)  30.113 ms  30.071 ms  30.300 ms
 6  * * *
 7  * * *
 8  Z010SWCE01-loonar.net.pbthawe.eu (77.242.225.93)  38.133 ms  38.288 ms  38.145 ms
 9  loonar-Z010SWCE01.net.pbthawe.eu (77.242.225.94)  38.488 ms *  38.497 ms
10  * * n16h14.rev.sprintdatacenter.pl (46.29.16.14)  39.269 ms
11  * * *
12  * * *
13  * * *
14  * * *
15  * * *
16  * * *
17  * * *
18  * * *
19  * * *
20  * * *
21  * * *
22  * * *
23  * * *
24  * * *
25  * * *
26  * * *
27  * * *
28  * * *
29  * * *
30  * * *


 

I oczywiście nikt nie odbiera telefonu, echhhhh....



#14 xorg

xorg

    Webmaster & programista

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2009 postów
  • Skąd:Łódź
  • Firma:Web Systems
  • Imię:Sebastian
  • Nazwisko:Bort

Napisany 07 luty 2013 - 20:58

Ode mnie śmiga.

#15 eider

eider

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 12 postów

Napisany 08 luty 2013 - 13:20

Leży, leży i leży...

 

traceroute to 46.29.20.213 (46.29.20.213), 30 hops max, 40 byte packets
 1  80.50.231.201 (80.50.231.201)  58.017 ms  46.267 ms  48.776 ms
 2  195.205.0.10 (195.205.0.10)  2.690 ms  2.653 ms  5.521 ms

 



#16 Jarosław Szmańda

Jarosław Szmańda

    Weteran WHT

  • Firma Bronze
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1410 postów
  • Skąd:Malbork
  • Firma:datpol.pl
  • Imię:Jarosław
  • Nazwisko:Szmańda

Napisany 08 luty 2013 - 13:34

traceroute 46.29.20.213
traceroute to 46.29.20.213 (46.29.20.213), 30 hops max, 60 byte packets
 1  fritz.box (192.168.1.1)  1.910 ms  2.215 ms  2.588 ms
 2  x.tktelekom.pl (x)  23.899 ms  24.274 ms  35.587 ms
 3  fone-gw.pix.net.pl (185.1.4.11)  47.489 ms  49.835 ms  50.270 ms
 4  * * *
 5  * * *
 6  * * *
 7  Z010SWCE01-loonar.net.pbthawe.eu (77.242.225.93)  45.216 ms  82.404 ms  82.785 ms
 8  loonar-Z010SWCE01.net.pbthawe.eu (77.242.225.94)  49.863 ms  57.984 ms  58.848 ms
 9  n16h14.rev.sprintdatacenter.pl (46.29.16.14)  69.012 ms  59.828 ms  48.318 ms
10  n20h213.rev.sprintdatacenter.pl (46.29.20.213)  64.786 ms  64.845 ms  65.718 ms


#17 eider

eider

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 12 postów

Napisany 08 luty 2013 - 14:20

Pady są po 3-5 minut. Teraz znowu nie działa. Dosyć irytujące. Pada wszystko razem ze stroną główna.


Edytowany przez eider, 08 luty 2013 - 14:20.


#18 Gość_nrm_*

Gość_nrm_*
  • Goście

Napisany 08 luty 2013 - 14:21

Co mówią o tym na infolinii?



#19 eider

eider

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 12 postów

Napisany 08 luty 2013 - 14:26

Wczoraj twierdzili, że jest DDoS na jednego klienta. Dzisiaj nie wiem.

 

 

 

15:23 - kolejny pad. To już nawet nie jest irytujące, to jest żałosne.


Edytowany przez eider, 08 luty 2013 - 15:24.


#20 przemon

przemon

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 149 postów
  • Skąd:Kraków
  • Imię:Przemyslaw
  • Nazwisko:Nowakowski

Napisany 08 luty 2013 - 15:32

Cholera. Miałem u nich kupić dedyka, ale chyba się wstrzymam.







0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników