Skocz do zawartości


 

Zdjęcie
* * * * * 1 głosów

[dyskusje] Linuxpl.com

[dyskusje] Linuxpl.com

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
108 odpowiedzi na ten temat

[dyskusje] Linuxpl.com

#1 Tomasz Fiedoruk

Tomasz Fiedoruk

    BOSS

  • WHT+
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4762 postów

Napisany 19 grudzień 2011 - 16:24

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostin...70-linuxpl-com/
Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/170-linuxpl-com/
  • 0

#2 Gargoyle

Gargoyle

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 14 postów

Napisany 31 styczeń 2012 - 01:32

Od siebie mogę dodać, że linuxpl.com ma bardzo fajny support - na GG, live chat na stronie i mail. Odpowiedzi na pytania / problemy dostajemy praktycznie natychmiast. Jeśli dodatkowo klient gada po "informatycznemu" to ma wręcz pewność, że dogada się z adminem. Kolega potrzebował specjalnego ustawienia pod Ruby on Rails i administracja służyła pomocą. Nie ma także problemu z przywróceniem backupu (jeśli nie zrobiliśmy go we własnym zakresie np. poprzez DA). Mam u nich konto W1GB (2GB pojemność, 20GB / msc)

Edytowany przez Gargoyle, 31 styczeń 2012 - 01:33.

  • 0

#3 gezumatakan

gezumatakan

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisany 16 luty 2012 - 17:48

Co do supportu.
Dzisiaj siedząc z kolegą w pracy kupowaliśmy domenę.
Robił to on, ja mu zalecałem żeby o tym napisał ale powiedział że olewa to, wszyscy są ludźmi to mogą do końca nie wiedzieć kompletnie każdej rzeczy.
Ale ja nie mogę, muszę napisać że gdy kupował na linuxpl.com to rozmawiał przez czat online. Jaki jest taki jest miał trochę głupich pytań myślał że rozbawi Pana który tam siedzi bo pewnie cały dzień mu się nudzi.
Wiec na końcu przy zakupie domeny zauważyliśmy, co zauważył by każdy, że po dokonaniu przelewu przez mbank wyświetla się 'potwierdzenie' ale jakie ?
Beznadziejne. Źle kodowany tekst, w lewym górnym rogu bez jakiegokolwiek formatowania.
I w pierwszej chwili myślimy że przelew się nie udał, zawsze przecież większość firm przekierowuje na stronę z napisem gratulacje albo wszystko ok, ładnych stron w themes tego, jaka jest strona na której kupujemy.
A tu jakiś tekst nabazgrany bez polskich znaków tylko krzaczki.
No więc pomyślał że napisze to temu panu z czata.
Po chwili gdy już napisał to dostaliśmy odpowiedź : 'ale przecież to jest tekst mbanku!'.
I mu się już nie chciało rozmawiać, zamknął okno (tzn mój kumpel zobaczył wykrzyknik bo poczuł się zrezygnowany).
A ja go pytam - ej mogę mu odpisać ? Zgodził się więc szybko wkleiłem mu jeszcze ten tekst z mbanku jak się robi przekierowania:

http://www.mbank.pl/...mtr-rej-k1.html

Dodany obrazek URL powrotu pozytywnego
Adres strony, na którą zostaną przekierowane osoby wykonujące przelew mTRANSFER w przypadku powodzenia operacji.

Dodany obrazek URL powrotu negatywnego
Adres strony, na którą zostaną przekierowane osoby wykonujące przelew mTRANSFER w przypadku niepowodzenia operacji.


Nawet jeżeli to nie jest ich tekst to mogą zrobić żeby tak nie było. Dobra czepiam się ale w końcu to firma która ma, przyznaje że ma super usługi i jest ok, a w tym przypadku zwalili na mbank. OK może to błahe ale w pierwszej chwili widząc ten komunikat myślałem że coś się skopało.
  • 0

#4 Gość_pioklo_*

Gość_pioklo_*
  • Goście

Napisany 16 luty 2012 - 22:19

Witam
Programisci pracowali dzis nad podmiana paru rzeczy zwiazanych z platnosciami na stronie i panelu
i pana kolega trafil na ten moment gdzie wlasnie byl drobny blad z pokazaniem tresci po dokonaniu platnosci
Konsultant na czacie nie mial pojecia o tym,ze akurat sa zmiany wiec napisal ,ze to komunikat mbanku.

Przepraszam Pana za pracownikow i wynikle niejasnosci.

pozdrawiam
Piotr
  • 0

#5 xutupok

xutupok

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisany 17 luty 2012 - 15:42

Witam
Programisci pracowali dzis nad podmiana paru rzeczy zwiazanych z platnosciami na stronie i panelu
i pana kolega trafil na ten moment gdzie wlasnie byl drobny blad z pokazaniem tresci po dokonaniu platnosci
Konsultant na czacie nie mial pojecia o tym,ze akurat sa zmiany wiec napisal ,ze to komunikat mbanku.

Przepraszam Pana za pracownikow i wynikle niejasnosci.

pozdrawiam
Piotr

Nie chcę tu nikogo posądzać o kłamstwo, bo hosting na linuxpl.com jest naprawdę wyrąbisty, ale jakiś czas temu dokonywałem przelewu i też tak było. Nawet wracałem do mbanku żeby sprawdzić w historii czy przelew się udał czy nie bo nie byłem pewny.
Oczywiście mogło być tak że dokładnie w tym samym czasie w ten sam sposób pracowały jakieś osoby nad poprawieniem jakichś rzeczy, dlatego nie zaprzeczam w żaden sposób że tak było czy nie i nie posądzam o kłamstwo. Hosting jak też obsługa jest świetny a nawet polecam go znajomym jeżeli wybierają gdzieś i pytają gdzie jest git.
  • 0

#6 Darszboss

Darszboss

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisany 12 kwiecień 2012 - 11:36

Bardzo solidna i profesjonalna firma,byłem w niej kilka lat,ale sie pokłociłem i poszłem w diabły TERAZ WRACAM bo mam dość pewnego hostingu po kilkansćie padów dzienne. u niech jak sie konto to nie zna sie co to pomoc techniczna ,bo jest nie potrzebna :)

Polecam o każdej porze

nawet mozna sie dogadać co do opłat w innym terminie o przesunięcie nawet o 2 do 3 tygodni no Extra profes i szacunek do klienta
  • 0

#7 lament

lament

    Czasami na forum

  • Użytkownicy
  • 34 postów

Napisany 13 kwiecień 2012 - 06:03

Z mojej stronie hosting jak najbardziej na plus. Na odpowiedź supportu nie zdarzyło mi się dłużej czekać niż pół godziny. Problemy zawsze rozwiązane.
  • 0

#8 nesti

nesti

    Stały użytkownik

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 296 postów
  • Skąd:Manchester

Napisany 24 kwiecień 2012 - 21:42

Mam kilka domen podpiętych pod serwer, przyzwoite limity w rozsądnej cenie. Co więcej, dostęp SSH jest dla mnie bardzo ważny, moje strony stoją na bardzo dobrym serwerze a load nie jest zbyt wielki. 2X xeon e5620, 24gb ram. Load avg: 2.66, 2.32, 2.38 godzina ~22. W dodatku uptime jak na razie 100% :)
  • 0

#9 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 02 sierpień 2012 - 09:14

zalety: support szybki, dostęp ssh w standardzie, bardzo dobra cena

wady: lokalizacja DE (kiedy wreszcie PL?) sporo klientów tracą przez lokalizację
pewnie za jakiś czas także i mnie mnie jak znajdę dobrego hosta z SSH


w nocy 31/07-1/07 serwer czesto przytykał się
maile i ftp upload co 10 minut, wciąż padały i wstawały, naturalnie ping i mtr bezproblemowo
support na to: "Wszystko działa prosze nie zglaszac nam awarii ktorych nie ma"
czym mnie dobili i zniechęcili do siebie znacząco
  • 0

#10 arve_lek

arve_lek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 22 postów

Napisany 08 sierpień 2012 - 16:45

Ja póki co na hosting linuxpl nie mogę narzekać.

Mam u nich wykupionych parę standarowych kont i nigdy nie miałem żadnych problemów. A jak już jakiś się pojawił, to zazwyczaj szybko go rozwiązywali.

Hosting www polecam jak najbardziej. Szczególnie, że cena nie jest niska w stosunku do jakości.

Nie polecam jednak hostingu SEO, który więcej nie działa, jak działa.
  • 0

#11 lubiefutbol

lubiefutbol

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisany 09 sierpień 2012 - 13:38

Hosting w Linuxpl jak dla mnie działa bez zarzutu. Support faktycznie na wysokim poziomie.
  • 0

#12 statys

statys

    Regularny użytkownik

  • Użytkownicy
  • 79 postów

Napisany 16 sierpień 2012 - 10:10

http://www.wykop.pl/...m-hostingowych/

Kolejna afera z linuxpl w roli głównej. :)
  • 4

#13 pedro84

pedro84

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1486 postów
  • Imię:Andrzej

Napisany 16 sierpień 2012 - 10:19

http://www.wykop.pl/...m-hostingowych/

Kolejna afera z linuxpl w roli głównej. :)

Sorry za offtop, ale jakby nie było, jest to pewnego rodzaju opinia o firmie.

W wielu firmach miałem serwery, ale w żadnej, powtarzam w żadnej nie spotkałem się z tak żenującym poziomem supportu jak widocznyw tym wykopie. Tego się po prostu aż komentować nie chce.

To jakiś gimnazjalista z róznymi dysfunkcjami mózgowymi pisał czy pracownik "profesjonalnej" firmy? Już pomijam to, że dali dupy i nie potrafią z tego wyjść z twarzą, ale o sam styl pisania. Śmiech na sali. Porównując to do odpowiedzi z biznes-host.pl, ultimahost.pl czy progreso.pl (w tych trzech obecnie coś trzymam) po prostu chce się śmiać.
  • 0

#14 centrumweb

centrumweb

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 24 postów

Napisany 16 sierpień 2012 - 14:16

Nie bronię linuxpl, ale nioe jest to odosobniony przypadek o jakim słyszałem. To tylko wyjaśnia jak żenujący potrafi być poziom dbania o klienta w tak kluczowych kwestiach jak domena. Domeny bezpieczniej rejestrować w znanych i specjalizujących się w tej branży firmach - jak Masternet , gdzie poziom obsługi jest naprawdę dobry do tego pakiet ochrony prywatności w cenie.

Odnośnie samego hostingu LinuxPL to muszę powiedzieć, że pomimo upływu czasu host działa stabilnie od kilku lat, do tego support który szybko odpowiada i jest pomocny. Idealny hosting to taki, który nie wymaga interwencji ze strony użytkownika w razie awarii etc. a linuxpl radzi sobie to tej pory nieźle.
  • 0

#15 barnaba123

barnaba123

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisany 13 wrzesień 2012 - 18:33

Witam, To ja napiszę parę słów od siebie - z linuxpl.com mam doświadczenie ponad 2 lata.

[Pomoc]
Jeśli chodzi o pomoc i doradztwo to jest super. Zawsze pomogą, napiszą i zawsze ktos jest na gg.

[Opłaty]
Jeśli chodzi o ceny, to są bardzo konkurencyjni. Posiadam hosting W1GB i starcza na moje potrzeby

[Stabilność serwerów]
Tu jest gorzej. Ogólnie do niedawna jeszcze polecałem klientom hosting na linuxpl.com, niestety od niedawan tego juz nie robię.

Z moich obserwacji hostingu wynika, że posiadają oni maszyny dobre (np. moja strona na takiej stoi) i maszyny bardzo awaryjne. 2 moich klientów strasznie narzekało na hosting, bo co chwila był offline. Głównym powodem były dyski twarde, macierze dyskowe i inne takie rzeczy.

Mój znajomy posiada hosting seo na s3.seo-linuxpl.com . Niestety, strona bardzo często jest offline. Choćby wczoraj mieli problem z dyskami - to dziwne, ja zawsze jak się pytałem dlaczego hosting mojego klienta nie działa, to był problem z dyskami/macierzami dyskowymi czy czymś w tym stylu.

Czy brać hosting na linuxpl.com? To pozostawiam wam do oceny. Ja jednak przy zakładaniu jakiegokowiek konta tam, najpierw tworzę konto testowe, podłączam je na 14 dni do monitora który co 5-15m sprawdza czy serwer jest online i OK. Jeśli przez 14 dni nie będzie żadnej przerwy jest duże prawdopodobieństwo, że będzie OK.

Co do Seo-hostingu na linuxpl.com, proponuję pierwsze 3 miesiące płacić jedynie za miesiać. Jeśli będzie ok można przedłużać, jeśli będzie się psuło, to radzę nie przedłużać na rok - bo linuxpl.com raczej niechętnie zwraca pieniądze w momencie rezygnacji z hostingu (np. mojemu klientowo odmówiono zwrotu pieniędzy za resztę okresu jak chciał zrezygnować z powodu padów - ogólnie minusem jest to, ze firma moim zdaniem nie widzi/widziała problemu w tych padach i traktuje je jak coś normalnego - mój serwer roboczy w domu ma większy uptime od niektórych ich maszyn :( )

W momencie częstych padów serwera i "mulenia" nie było też możliwości zmiany maszyny (przeniesienia konta hostingowego na inny serwer). Gdy klientka pytała o taką opcję, odmówiono.

W tej chwili hosting został przeniesiony do innej firmy (nazwy nie będę pisał, bo z tego co widziałem to inni nie piszą gdzie się przenoszą i jest im lepiej). Skrypty wykonują się o wiele szybciej ( na linuxpl ~1100ms na nowym ~400ms).
Nie wiem, czy to kwestia wolnych podzespołów, czy zbytniego upychania klientów na 1 maszynę.

[Obsługa serwerów]
Dodatkowo, mogę wnioskować iż poziom obciążenia maszyn nie jest zbytnio kontrolowany. Już wyjaśniam:
Zdażyła się sytuacja, że był problem ze sklepem. Zgłosiłem to do administracji, sprawdzono to i odpisano mi (gg), że chcą zabokować konto bo zapytania generują zbyt duże obciażenie (Było to zwykłe zapytanie SELECT * from table - bez joinow na tabeli z 50 rekordami (statyczne ustawienia)).
Odkryto to dopiero w momencie gdy zgłosiłem sie z problemem "mulenia" sklepu - gdyby monitorowano hostingi na bierząco wiedzieli by o tym wcześniej niż ja.
Poprosiłem o czas na usunięcie usterki (tutaj na +, ze nie zablkowano konta od razu). Siedziałem, analizowałem kod około 2h i nic nie było źle - choć zapytania wykonywały się dziwnie długo. W pewnym momencie wszystkie problemy znikły, te same zapytania wykonywały sie już szybko - tutaj wnioskuję, że był to problem serwera - a nie zapytań.

Być może, to te wadliwe dyski twarde które ciągle się psuły.... Przyznam, że ja bym się szczerze mówiać bał hostingu na którym padają dyski i istnieje możliwosć straty danych.
Tak, wiem. Jest Backup, ale za którymś razem napisano mi, że padał jeden dysk a 2 pozostałe w macierzy też zaczynały sypać błędami (3 dyski na raz??!!). Aby poprawić mi humor konsultant napisał że to "wadliwa seria od prodcenta" :)
Moim zdaniem jak się taką rzecz wie, to taki sprzęd się wyrzuca przy tak nefralgicznych usługach.
  • 0

#16 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 06 listopad 2012 - 10:15

support 80% (zawsze szybko odpowiadają, jednak słaba reakcja na przeciążenia, co wpływa na stabilność)
lokalizacja 50% (po za polską bywają problemy na łączach)
stabilność 70% (zbyt często się przytyka, za dużo userów lub ktoś używa za dużo zasobów, raz dziennie dłuższy czas z połączeniem z bazą danych)
FTP 30% (zawsze się przytyka gdy koryguję wielokrotnie jeden plik, wogóle FTP często się przytyka)
cena 99% (rozsądna cena do możliwości)
limity 99% (kompletnie brak limitów, oprócz transferów, nawet dali dostęp SSH)

Edytowany przez kori, 06 listopad 2012 - 10:16.

  • 0

#17 kasek

kasek

    Nowy użytkownik

  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisany 03 grudzień 2012 - 14:05

Wszystko jest ok poza tym że nie działa jak należy :-[
Support jest naprawdę super, bardzo sympatyczni ludzie, szybki kontakt, ale niestety działanie serwera jest do niczego, na chwilę obecną serwer sprawia wrażenie wiecznie przeciążonego muła, gdzie zamiast zawartości strony po kliknięciu w link nic się przez kilkanaście sekund nie dzieje a na pasku chrome widać bardzo często "Trwa oczekiwanie na ..." ;/
  • 0

#18 Gość_pioklo_*

Gość_pioklo_*
  • Goście

Napisany 03 grudzień 2012 - 17:32

Wszystko jest ok poza tym że nie działa jak należy :-[
Support jest naprawdę super, bardzo sympatyczni ludzie, szybki kontakt, ale niestety działanie serwera jest do niczego, na chwilę obecną serwer sprawia wrażenie wiecznie przeciążonego muła, gdzie zamiast zawartości strony po kliknięciu w link nic się przez kilkanaście sekund nie dzieje a na pasku chrome widać bardzo często "Trwa oczekiwanie na ..." ;/



Zglos prosze to na admin@linuxpl.com i sprawdzimy Twoja strone bo ostatnio sa zmasowane ataki na dziurawe CMSy i dopisywany jest kod laczacy sie na zdalne serwery przez Curla co zwalnia strony.
Same serwery nie maja problemow dzisiaj zadnych wiec raczej tutaj bedzie winny kod strony lub jakies zle zapytania SQL do bazy lub wspomniane luki w CMsach

pozdrawiam
Piotr
  • 0

#19 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 20 grudzień 2012 - 00:20

cleaned


Edytowany przez kori, 09 listopad 2014 - 14:44.

  • 0

#20 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 07 październik 2013 - 20:10

coś ostatnio nie pisywano tu...

pozostałem z częścią stron na linuxpl.com
dziś skorzystałem z supportu... załatwione w 8 minut


  • 0





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników