Skocz do zawartości


 

Zdjęcie

linuxpl.com - pady

linuxpl.com - pady

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
91 odpowiedzi na ten temat

linuxpl.com - pady

#41 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 31 lipiec 2012 - 23:00

dzisiaj ciągłe pady serwera, już nie mam sił, a oni mowia ze wszystko działa
maile nie działają, ftp odczytać się da, ale wysłać, to czasem wyśle czasem stoi i nic sie nie dzieje

kilka minut działa dobrze potem kolejne kilka minut padu
i tak już chyba od 23ej

"Wszystko dziala prosze nie zglaszac nam awarii ktorych nie ma"
ping ok, mtr ok, czyli wina u nich

Edytowany przez kori, 31 lipiec 2012 - 23:04.


#42 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 03 sierpień 2012 - 19:43

|------------------------------------------------------------------------------------------|
| WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 10.0.0.20 - 0 | 6 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 195.39.208.221 - 0 | 6 | 6 | 33 | 37 | 47 | 37 |
| decix-gw.hetzner.de - 0 | 6 | 6 | 36 | 38 | 40 | 36 |
| hos-bb1.juniper2.rz12.hetzner.de - 0 | 5 | 5 | 39 | 41 | 44 | 44 |
| hos-tr4.ex3k1.rz12.hetzner.de - 34 | 3 | 2 | 40 | 41 | 42 | 42 |
| s69.linuxpl.com - 0 | 6 | 6 | 40 | 42 | 44 | 43 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider



|------------------------------------------------------------------------------------------|
| WinMTR statistics |
| Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last |
|------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------|
| 10.0.0.20 - 0 | 11 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| 195.39.208.221 - 0 | 11 | 11 | 32 | 37 | 71 | 71 |
| decix-gw.hetzner.de - 0 | 11 | 11 | 35 | 42 | 103 | 37 |
| hos-bb1.juniper2.rz12.hetzner.de - 67 | 3 | 1 | 0 | 45 | 45 | 45 |
| hos-tr4.ex3k1.rz12.hetzner.de - 20 | 5 | 4 | 40 | 43 | 47 | 46 |
| s69.linuxpl.com - 0 | 11 | 11 | 39 | 41 | 44 | 41 |
|________________________________________________|______|______|______|______|______|______|
WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider



coraz bardziej wydaje mi się że ten cały hetzner przereklamowany i wogole d....e

Edytowany przez kori, 03 sierpień 2012 - 19:47.


#43 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3412 postów

Napisany 03 sierpień 2012 - 23:21

coraz bardziej wydaje mi się że ten cały hetzner przereklamowany i wogole d....e

Twierdzisz tak dlatego, że routery brzegowe nie mają kaprysu odpowiadać na wszystkawe śmieciowate requesty UDP/ICMP?

Zauważ, że na ostatniej mili (od routera do serwera docelowego) strat nie masz, wzrostu opóźnień też nie.

#44 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 01 listopad 2012 - 11:18

na pingi odpowiada, mtr trybi, sypnął się dysk, ok. 10tej
ponoć dysk padł, ciekawe ile zejdzie

#45 Bartosz Zięba

Bartosz Zięba

    Nowy użytkownik

  • Firma Bronze
  • 8 postów
  • Skąd:Dzierzgoń

Napisany 01 listopad 2012 - 12:30

Niby ma potrfać to godzinę, z tego co mi powiedział konsultant. Korzystam z Linuxpl.com już od 3 lat i po raz pierwszy jestem zawiedziony. Utrzymuje u nich strony moich klientów, nie zostałem poinformowany o żadnej awarii. Temat zamieciony pod dywan przez bok - może klient się nie szczai, że serwer nie działa. Wgl. sposób w jaki rozmawiają konsultanci, prosi się o pomstę do nieba. Najlepiej, to żeby klient siedział cicho i płacił. Dziękuję wiele razy za takie usługi.

#46 tgx

tgx

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 925 postów
  • Firma:Biznes-Host.pl

Napisany 01 listopad 2012 - 13:03

Utrzymuje u nich strony moich klientów, nie zostałem poinformowany o żadnej awarii.


Ludzie ogarnijcie się... mamy święto przydarzyła się awaria, pracują rozwiązują ją. Jeżeli wyobrażasz sobie że będą informować, wysyłać e-maile, oddzwaniać itp to nie przy takich usługach.

Jak masz awarię prądu, telefonu, kablówki itp to też oczekujesz że usługodawca będzie Cię powiadamiał?

Z drugiej strony jakby dzwonili do klientów że awaria to pewnie byłoby że "właśnie jestem na cmentarzu a tu dzwonią i przeszkadzają bo jakąś awarię mają".


Czy ty obdzwoniłeś i poinformowałeś już swoich wszystkich klientów o awarii, czy liczysz że część nie zauważy? ;)

#47 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 01 listopad 2012 - 14:17

to już 5 godzin, ludzie mają czas dziś a nie mogą kupować
tani hosting, okazał się być bardzo drogi

Edytowany przez kori, 01 listopad 2012 - 15:25.


#48 Gość_pioklo_*

Gość_pioklo_*
  • Goście

Napisany 01 listopad 2012 - 17:07

to już 5 godzin, ludzie mają czas dziś a nie mogą kupować
tani hosting, okazał się być bardzo drogi


Od 4 lat narzekasz na tym forum na nas a potem przedluzasz konto na kolejny okres.
Mamy awarie serwera s69 padl kontroler macierzy dyskow SSD zostaly zmienione dyski na SAS i dane sie zgrywaja na nowa macierz a to chwile musi potrwa lacznie ze sprawdzeniem potem calosci.

Pracujemy i naprawiamy cena hostingu nie ma tutaj nic do rzeczy.

pozdrawiam
Piotr

#49 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 01 listopad 2012 - 17:27

pierwsza faktura: 2010-09-11, więc raczej 2 lata ;p
na początku było sporo problemów, na które narzekałem potem dość dobrze działało
później was raczej chwaliłem i polecałem, między innymi za cenę i nielimitowanie ilości domen

ale z tydzień temu znów była skucha, podlinkowane foldery przez FTP
przestały wyglądać jak foldery, a jak pliki

nie znam się za bardzo co i ile danych macie ale to już 8 godzin od rana
cały dzień, prawdopodobnie kilka stówek poszło...

#50 regdos

regdos

    regdos.com

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2459 postów
  • Skąd:Poznań
  • Firma:PayU
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Regdos

Napisany 01 listopad 2012 - 17:39

nie znam się za bardzo co i ile danych macie ale to już 8 godzin od rana
cały dzień, prawdopodobnie kilka stówek poszło...

Jak tracisz te miliony i Ci to przeszkadza to przenieś się do takiego usługodawcy, który zapewni Ci naprawę każdej awarii w ciągu godziny ale wtedy musisz wysupłać z portfela o wiele więcej kasy.

#51 Bartosz Zięba

Bartosz Zięba

    Nowy użytkownik

  • Firma Bronze
  • 8 postów
  • Skąd:Dzierzgoń

Napisany 01 listopad 2012 - 18:11

Ludzie ogarnijcie się... mamy święto przydarzyła się awaria, pracują rozwiązują ją. Jeżeli wyobrażasz sobie że będą informować, wysyłać e-maile, oddzwaniać itp to nie przy takich usługach.

Jak masz awarię prądu, telefonu, kablówki itp to też oczekujesz że usługodawca będzie Cię powiadamiał?

Z drugiej strony jakby dzwonili do klientów że awaria to pewnie byłoby że "właśnie jestem na cmentarzu a tu dzwonią i przeszkadzają bo jakąś awarię mają".


Czy ty obdzwoniłeś i poinformowałeś już swoich wszystkich klientów o awarii, czy liczysz że część nie zauważy? ;)


Jak mam problem z łączem internetowym jestem na bierząco informowany o każdej awari. Mam konto w biznes-host.pl i również jestem informowany. Nie do pomyślenia jest, że awaria trwa tyle godzin.

Pioklo jeżeli klienci się skarżą to chyba coś jest nie tak, przynajmniej jak tak wnioskuje na podstawie swojej działalności. I coś z tym trzeba zrobić. I tłumaczenie, że klient się czepia, nie jest tłumaczeniem. Oferujesz usługę, to pilnuj tego, aby ta usługa działała należycie.

tgx nikt nie mówił, że ma dzwonić po klientach, wystarczy wsyłać e-maila. Przecież ma liste meilingową. Spam umieją wysyłać a powiadomień zwyczajnych już nie? Tak moi wszyscy klienci zostali poinformowani o awarii, po tym jak dowiedziałem się o tym od konsultanta. Większość z nich dzowniła już wcześniej do mnie co się dzieje, że ich strona nie działa.


redgos nie mówimy tu o milonach, ale w tych czasach każda złotówka się liczy, a Ty jako moderator tego forum powinieneś o tym wiedzieć najlepiej.

Edytowany przez Bartosz Zięba, 01 listopad 2012 - 18:21.


#52 kafi

kafi

    Weteran WHT

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3412 postów

Napisany 01 listopad 2012 - 19:19

Nie do pomyślenia jest, że awaria trwa tyle godzin.

Nie do pomyślenia powiadasz... Spójrz więc do regulaminu swojej usługi. Znajdź tam parametr określający gwarantowaną dostępność. Następnie policz, czy został on przekroczony. Jeśli tak, to składaj reklamację. Jeśli nie, to przestań biadolić i skoro wymagasz niewspółmiernie do oferowanych parametrów, to przenieś się gdzieś indziej, gdzie sztab adminów będzie warował w dzień ustawowo wolny od pracy przy twoim koncie, czy przypadkiem się nie stało coś gdzieś, a jeśli, to rozpoczną procedurę awaryjną.
SĄ takie usługi. Ale nijak w takiej budżetowej cenie ;).

#53 kori

kori

    tibiawt.pl

  • Zbanowani
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 998 postów
  • Skąd:Złotów
  • Imię:Sławek

Napisany 01 listopad 2012 - 21:11

ich odpowiedzi chyba jednak gra na zwłokę i naprawią dopiero jutro
kiedy tylko spytać: za godzinę, za dwie

#54 Bartosz Zięba

Bartosz Zięba

    Nowy użytkownik

  • Firma Bronze
  • 8 postów
  • Skąd:Dzierzgoń

Napisany 01 listopad 2012 - 21:21

Nie do pomyślenia powiadasz... Spójrz więc do regulaminu swojej usługi.


5 ZOBOWIĄZANIA SERVERADMIN.PL S.C.

1. Serwery dostępne są do użytku abonenta przez całą dobę. Serveradmin.pl s.c. zastrzega sobie prawo do krótkich przerw w działaniu usługi wynikających z okresowych konserwacji (aktualizacji) systemu lub spowodowanych sytuacjami nieprzewidywalnymi (klęski żywiołowe, awarie łącz międzynarodowych itp).
2. W przypadku planowanej przerwy w działaniu usług, usługodawca zobowiązuje się do poinformowania wszystkich abonentów o tym fakcie z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym.
3. Usługodawca nie ma ponosi odpowiedzialności prawnej za materiały umieszczone na koncie klienta.
4. Usługodawca może wypowiedzieć usługe abonentowi przy nagminnym łamaniu regulaminu.
5. W przypadku braku dostępu do usługi z winy usługodawcy dłużej jak 24h w trybie ciągłym, usługodawca zobowiązuje się do wydłużenie o 1 miesiac abonamentu za każde rozpoczęte 24h przerwy.


kafi to twoim zdaniem są krótkie przerwy? No wybacz kolego, jestem klientem płacę i wymagam. Po za tym nie rozumiem dlaczego na tym forum uważa się ze hosting www, może zawierać nie wiamdomo ile godziny przerwy w dostępie? A czy on jest gorszy od vpsa czy serwera dedykowanego? A gdy np. jakaś wielka korporacja wykupi hosting www w Linuxpl.com i ma przerwę klilkunastu godzin przez co traci swoich klientów? Dajmy na to, że z jej strony www korzysta dziennie 100 klientów którzy płacą przez paypal średnio po 500 zł za daną usługę. Czyli logicznie myślać linuxpl.com swoimi usługami taką korporację narażają na 50 000 zł straty.

Nikt nie każe robić takich budżetowych cen. Albo robi się niskie cenny, albo stawia się na jakość świadczonych usług.

Jeżeli korzystam z ich usług mam prawo biadolić. jest godzina 21:20, o 11:10 konsultant powiedział mi, że naprawa potrwa maksymalnie 6 godzin. Do tej pory strona nie działa. Nijak ma się taki pad do zapewnień, że serwery działają 99,9 % w skali miesiąca.

Tłumaczenie się, że dzisiejszy dzień jest wolnym ustawowo, też nie ma żadnego sensu. Jeżeli komuś zależy na klientach i płynności finansowej firmy, to dba o sowich klientów nawet w dni wolne.

Edytowany przez Bartosz Zięba, 01 listopad 2012 - 21:25.


#55 Gość_pioklo_*

Gość_pioklo_*
  • Goście

Napisany 01 listopad 2012 - 21:36

Tłumaczenie się, że dzisiejszy dzień jest wolnym ustawowo, też nie ma żadnego sensu. Jeżeli komuś zależy na klientach i płynności finansowej firmy, to dba o sowich klientów nawet w dni wolne.


Przeciez my nie siedzimy i nie czekamy na dzien pracy tylko awarie naprawiamy caly czas
Wymagala ona wymianu sprzetu fizycznego a teraz sa naprawiane bledy logiczne na macierzy plus sprawdzanie czy wszystkie bazy danych sa ok i wlaczamy za chwile wszystko online

pozdrawiam
Piotr

#56 regdos

regdos

    regdos.com

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2459 postów
  • Skąd:Poznań
  • Firma:PayU
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Regdos

Napisany 01 listopad 2012 - 21:37

kafi to twoim zdaniem są krótkie przerwy? No wybacz kolego, jestem klientem płacę i wymagam. Po za tym nie rozumiem dlaczego na tym forum uważa się ze hosting www, może zawierać nie wiamdomo ile godziny przerwy w dostępie?

Są awarie, które można naprawić w 10 minut i takie w kilkanaście godzin tez istnieją.
Przypomnij sobie ile trwała awaria e24cloud.com.

5. W przypadku braku dostępu do usługi z winy usługodawcy dłużej jak 24h w trybie ciągłym, usługodawca zobowiązuje się do wydłużenie o 1 miesiac abonamentu za każde rozpoczęte 24h przerwy.

Awaria będzie trwała ponad 24h to dostaniesz miesiąc gratis.

Dajmy na to, że z jej strony www korzysta dziennie 100 klientów którzy płacą przez paypal średnio po 500 zł za daną usługę. Czyli logicznie myślać linuxpl.com swoimi usługami taką korporację narażają na 50 000 zł straty.

http://stratakazika.pl/ :)

Nikt nie każe robić takich budżetowych cen. Albo robi się niskie cenny, albo stawia się na jakość świadczonych usług.

Przypomnę Ci też e24cloud.com gdzie nie można było powiedzieć, ze to usługa budżetowa.

Do tej pory strona nie działa. Nijak ma się taki pad do zapewnień, że serwery działają 99,9 % w skali miesiąca.

Nie ma tego 99,9% w regulaminie.

#57 Bartosz Zięba

Bartosz Zięba

    Nowy użytkownik

  • Firma Bronze
  • 8 postów
  • Skąd:Dzierzgoń

Napisany 01 listopad 2012 - 21:57

Nie ma tego 99,9% w regulaminie.


Ale tak zapewniają konsultanci.

regdos a co ty tak zawzięcie bronisz linuxpl.com. Czyżbyś miał jakieś udziały w tej firmie? Co robisz gdy na tyle godzin wyłączą Ci telefon, przez co tracisz swoich kluczowych klientów? Zadowalasz się tym, że dostaniesz po 24 godzinach miesiąc gratis?

Edytowany przez Bartosz Zięba, 01 listopad 2012 - 21:58.


#58 Gość_nrm_*

Gość_nrm_*
  • Goście

Napisany 01 listopad 2012 - 22:01

regdos a co ty tak zawzięcie bronisz linuxpl.com.

To się nazywa zdrowy rozsądek. Gdyby za to płacili udziałami to ja chętnie... ;)

#59 regdos

regdos

    regdos.com

  • WHT Pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2459 postów
  • Skąd:Poznań
  • Firma:PayU
  • Imię:Tomasz
  • Nazwisko:Regdos

Napisany 01 listopad 2012 - 22:13

Ale tak zapewniają konsultanci.

regdos a co ty tak zawzięcie bronisz linuxpl.com. Czyżbyś miał jakieś udziały w tej firmie? Co robisz gdy na tyle godzin wyłączą Ci telefon, przez co tracisz swoich kluczowych klientów? Zadowalasz się tym, że dostaniesz po 24 godzinach miesiąc gratis?

Nie bronię.
To, że coś mówią konsultanci lub jest na stronie a nie ma w regulaminie to po prostu bajka. Nie odsiałeś bajki od konkretów (na taki regulamin się zgodziłeś) i masz teraz pretensje.
Dodatkowo jak by nawet regulamin zapewniał te 99,9% to i tak najczęściej odpowiedzialność finansowa jest do wysokości opłaconego abonamentu.

A jak mi wyłączą telefon to będę robił to samo co ty czyli się burzył ale nic z tego nie będzie wynikać.

Jak naprawdę prowadzisz taki poważny biznes i tyle kasy Ci ucieka to zainwestuj w odpowiednia usługę, która nie będzie podatna na takie awarie np. https://www.cloudflare.com/plans

#60 Bartosz Zięba

Bartosz Zięba

    Nowy użytkownik

  • Firma Bronze
  • 8 postów
  • Skąd:Dzierzgoń

Napisany 01 listopad 2012 - 22:19

A jak mi wyłączą telefon to będę robił to samo co ty czyli się burzył ale nic z tego nie będzie wynikać.


Czyli się rozumiemy. A jeśli chodzi o usługę, to mogę zapewnić, że po takiej awarii na pewno wszystko przeniose, mam nadzieję, w odpowiednie miejsce.





0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników