Skocz do zawartości
Andrzej

[opinie] ehost.pl

Polecane posty

Interesuje mnie opinia uzytkownikow vps`ow oferowanych przez ehost.pl. Ich oferta, to wlasciwie oferta hosteurope.de - oczywiscie poza cena, ale czy czyms jeszcze :?:

 

Jak wyglada support, pomoc administracyjna i wydajnosc vps`ow, ktore nie maja w ofercie minimalnych/ gwarantowanych zasobow (proc,pamiec) serwera?

 

Poprosze szybko i konkretnie - wady i zalety 8)

 

Moduł dodawania opinii o firmie: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/dodaj_opinie/137-ehost-pl/

Profil firmy: http://www.webhostingtalk.pl/katalog/firma/137-ehost-pl/

Dyskusje o ofercie i firmie: http://www.webhostingtalk.pl/topic/34259-dyskusje-ehostpl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

- pomoc techniczna

- doinstalowanie komponentow do pleska

- pomoc po Polsku

 

= Cena normalna i zarobek bardzo mały, na VPSach nie liczymy na zarobek, mają one uzupełniać ofertę, być ofertą dla tych, którzy wymagają dużej ilości dysku i transferu a nie chcą płacić 500-1000zł za serwer dedykowany...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co prawda krótko, ale miałem do czynienia swego czasu. Założyłem konto testowe, pobawiłem się i wspomnienia mam bardzo przyjemne. Polecam, znają się na rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam w ehost konto od 1,5 roku dla kilku małych stronek i jednego niewielkiego phpBB i jestem bardzo zadowolony. Przez ten czas wszystko było ok poza tylko jednym tygodniem gdy w kółko padał serwer i poczta co było z tego pamiętam awarią u dostawcy maszyn (hosteurope.de).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak, dokładnie tak, też mam serwer tam od dłuższego czasu (listopad 2004) i dwie domeny również - jak dotąd wszystko było sprawnie, świetny time response BOKu ;) fakt, była jedna nieplanowana awaria a właściwie awarie postepujące jedna za drugą, ale w zamian przy kolejnym przedłużaniu każdy klient (a przynajmniej dostałem takiego maila) otrzyma 10% rabatu z powodu tych problemów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogę sie podpisać. Bardzo dobry hosting. Trochę kiedyś było drogo ale wiadomo za co się płaci. Mają nieco niedopracowany system lojalnościowy, ale za to bardzo dobre usługi hostingowe i indywidualne podejście do klienta. Dobry hosting dla małej firmy czy bardziej wymagającego Kowalskiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie miałam okazji korzystać ale też słyszałam pozytywne opinie od znajomych którzy mieli przyjemność z tą firmą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BOSS - zadałem im ostatnio to samo pytanie o smf czy phpbb i proponowali phpbb ale i tak zainstalowałem smfa.

Jestem z nimi od października 2006 mam 3 konta standard i jak na dzień dzisiejszy nie narzekam. Hosting polecam chociaż ceny nie są najniższe. Domen u nich nie polecam, bo mają wysokie ceny! Co do kontaktu z adminem to jest szybki oraz potrafią pomóc np: przy przenosinach itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakieś nowe infomacje o firmie ? Czy nadal są ok, czy pojawiają się problemy, i w konsekwencji czy warto u nich być, pytam głównie o VPS. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam,

jestem klientem eHost od ok. 7 lat. Poza tym wykupilem tam wiele serwerow dla swoich kilentow, wielu klientom polecalem ta firme gdyz bylem bardzo zadowolony z ich uslug. NESTETY TYLKO DO DZISIAJ. Wszystko jest cacy gdy tylko placimy co rok za miejsce na serwerze i sie nie odzywamy zbytnio, nie pytamy, nie prosimy o cos.

Nie bede tlumaczyl co i jak. Przytocze tylko moja korespondencje z wlascicielem tejze firmy panem K. Dziewonskim, ktory zreszta jest na tym forum jak widze. Ocencie sami czy podejscie do klienta jest ok i chcecie tam utrzymywac swoje domeny..

 

Moj mail ze zglaszanym problemem:

AS> witam,

AS> mam dosc dziwny problem ze skrzynka pocztowa jesli chodzi o SpamAssassin'a

AS> Mam dwie skrzynki pocztowe:

AS> - jedna pod domena asagencja.com

AS> - druga pod domena baildonit.pl

AS> Oczywiscie obie domeny sa u Panstwa na serwerze. Obie skrzynki

AS> mam tak samo ustawione i w obu wlaczonego SpamAssassina.

AS> Ktos mi przesyla maila z zalacznikiem doc (dzisiejszy przyklad) i

AS> w przypadku konta na domecie baildonit.pl mail ten laduje w spamie

AS> na serwerze tym samym nie docierajac do mnie. Natomiast ta sama

AS> wiadomosc z tym samym zalacznikiem bez problemu dochodzi do mnie

AS> pod domena asagencja.com i nie zostaje przechwycona przez SpamAssassina.

AS> Jak to jest? I czemu tak sie dzieje?

AS> Generalnie wiele juz razy mialem podobny problem z ta skrzynka

AS> pod baildonit.pl (wiele dobrych i poprawnych maili zostawalo na serwerze).

 

K.Dziewonski>

Ma Pan na baildonit.pl włączony spambox więc tam lądują maile uznane za spam i może je Pan na bieżąco przeglądac. SpamAssasisn to algorytm który sprawdza maila pod bardzo wieloma względami.

Jeśli chce Pan wiedzieć trochę więcej (bo wszystkiego co jasne nikt nie ujawnia) o zasadach działania tego algorytmu polecam google...

 

AS> No ale wlasnie o to chodzi, ze na asagencja.com tez mam wlaczony

AS> spambox, a jednak identyczny mail w jednym przypadku przeszedl, a w drugim zostal zatrzymany.

AS> Ma Pan na to jakies rozsadne wytlumaczenie?

 

No i potem juz poszlo z gorki.. Pare 'fachowych' rad i 'pomocy' ze strony Pana K.Dziewonskiego z eHost:

K.Dziewonski>

Czy mam Panu załączyć całą dokumentacje SpamAssasna? Bo nie rozumiem jakiej oidpowiedzi Pan oczekuje. To nie jest nasz program tylko ogólno dostepny najpopularniejszy algorytm antyspamowy jest o nim wystarczająco dużo w internecie

K.Dziewonski>

Proszę najpierw przeczytać moje maile po raz 10ty nie będę pisał jak działa spam assasisn, napisałem to już kilkukrotnie. Jeśli nie podoba się Panu praca tego programu proszę go wyłączyć. Temat uważam za zakończony.

K.Dziewonski>

Wie Pan co na prawde już mi się odechciało pisać 10 razy to samo. Pisałem Panu 10 razy ale pisał nastepny nie będę. Niech Pan sobie przepnie domene będzie miał Pan może lepiej a może to samo, wkońcu algorytm sprawdza całego maila a nie tylko treść ale Pan i tak tego nie zrozumie. Domeny dopisuje się w Panelu samodzielnie.

K.Dziewonski>

A czego Pan oczekiwał kodu źródłowego algorytmu rozpisanego na 200 stron co konkretnie ocenia, prawdopodobnie dlaczego i ile za każdą linijkę przyznał punktów? Wolne żarty, proszę najpierw zastanowić się o czym Pan pisze bo chyba nie ma Pan zielonego pojęcia czego Pan ode mnie żąda ale z tego co widzę u Pana to normalka. Nudzi się Pan w pracy że z każdego prostego pytania i jasnej odpowiedzi robi Pan sobie maraton na 20 bezsensownych maili tak jak odstatnio z maili o programie partnerskim.

Gratuluje jest Pan rekordzistą z 9tysięcy klientów z ostatnich 5 lat.

K.Dziewonski>

To Pan przeczyta 10 razy każdy mój mail może zrozumie Pan z nich coś więcej... Na kolejne Pańskie maile nie mam już zamiaru odpisywać to nie kącik samotnych serc czy nudzących się w pracy. Nic tylko na bash przesłac...

 

Prawda, ze bardzo fachowa i mila obsluga klienta! i to dla klienta, ktory od 7 lat korzysta z ich uslug i poleca ich sulugi innym :)

Zycze Panu Panie Dziewonski samych sukcesow w businesie i dobrze radze zatrudnic jakas fachowa i mila osobe do kontaktow z klientami bo chyba Pan zapomina, ze to my jestesmy Panskimi klientami i dzieki nam rosnie Panskie konto w banku. Ale to sie moze zmienic z takim podejsciem do klienta..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

A czemu nie napisałeś swoich mejli? Bo to wygląda na to, że same odpowiedzi tego gościa pocytowałeś...

 

może naprawdę jakieś bzdety tam wypisywałeś między jego odpowiedziami : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależnie od tego jak jest skonfigurowany Spamassasin to na 2ch różnych kontach może działać inaczej. Niektórzy nie rozumieją prostych słów :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zależnie od tego jak jest skonfigurowany Spamassasin to na 2ch różnych kontach może działać inaczej. Niektórzy nie rozumieją prostych słów :)

To wytlumacz prosze. Bo admin nie byl w stanie odsylajac do google.

Sponsi jesli bardzo chcesz to ja moge zamiescic dokladnie wszystkie maile ale chyba nie o to tu chodzi. Moi klienci (agencji) czesto mnie irytuja i zadaja milion idiotycznych pytan ale niegdy bym sobie nie pozwolil na takie odpowiedzi bo sa moimi KLIENTAMI i maja do tego prawo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To wytlumacz prosze. Bo admin nie byl w stanie odsylajac do google.

 

Jeśli jeszcze nie zrozumiałeś jak napisałem, że na 2ch różnych kontach spamassasin może się inaczej zachować to jaki sens ma dalsza dyskusja. Zadawanie idiotycznych pytań to jedno ale nie zrozumienie odpowiedzi to drugie (to nie jest problem odpowiadającego). Program jest tak napisany i skonfigurowany i działa jak działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli jeszcze nie zrozumiałeś jak napisałem, że na 2ch różnych kontach spamassasin może się inaczej zachować to jaki sens ma dalsza dyskusja. Zadawanie idiotycznych pytań to jedno ale nie zrozumienie odpowiedzi to drugie (to nie jest problem odpowiadającego). Program jest tak napisany i skonfigurowany i działa jak działa.

No to w takim razie bardzo idiotycznie dziala ten program i bez zadnego sensu i prawidel. Wg mnie prowider powinien dac jakas inna alternatywe lub chociaz uprzedzac o tym fakcie skoro promuje tego typu kretynski program w swoim panelu sterowania. A moze poprostu rozwiazaniem jest umieszczanie domen jednego uzytkownikam na tym samym serwerze. Wowczas przynajmniej konta uzytkownika w ramach roznych domen by sie identycznie zachowywaly. A juz napewno moglby to zrobic na prosbe uzytkownika (niestety eHost tego nie zrobil mimo iz prosilem o to).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
No to w takim razie bardzo idiotycznie dziala ten program i bez zadnego sensu i prawidel.

 

Działa poprawnie i zgodnie z oczekiwaniami. Zamiast pisać głupoty lepiej przeczytać jego dokumentację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze Pan nie ma pojęcia, że aby cytować czyjąś prywatną korespondencje należałoby go zapytać o zgodę ale u tego Pana brak podstawowej wiedzy i umiejętności czytania mnie już nie dziwi. Jest rekordzistą od kilku lat nikomu podstawowych rzeczy nie tłumaczyliśmy w kilkudziesięciu mailach z których Pan i tak niczego nie zrozumiał (przykre to ale i taki jeden na 5 lat musi się trafic)

 

Może Pan się przedstawi, poda namiar na swoją agencje aby nie ośmieszać się anonimowo? i zacytuje trochę ze swoich maili gdzie pod odpoiedzią na pytanie zadaje to samo pytanie ponownie mając linijkę wyżej odpowiedź na swoje pytanie i tak w 15 mailach przez jeden dzień.

 

Najpierw przez 10 maili tłumaczyłem mu, że link do PP wygląda tak

 

Ale czy ten link: http://www.ehost.pl/in.php?user=LOGIN

jest tozsamy z tym linkiem?: http://www.ehost.pl/in.php?user=mojligin

 

i w 10 mailach Pan nie potrafił tego zrozumiec, później spamassasisn, Pan chyba nie podał, że zażądał opisania dokładnej zasady działania dlaczego jakiś tam mail dostał taką a nie inną ilość punktów. Na odpowiedź czy mam mu załączyć dokumentacje obraził się i żądał abyśmy najlepiej wytłumaczyli mu w mailu na 200 stron jak działa ten algorytm, dlaczego, jak i kiedy skad i ma miec to opisane i koniec bo on jest klientem i on będzie żądał co tylko chce...

 

Szkoda więcej pisać sami widzicie z jego postów, że nie ma już o czym z tym Panem dyskutować bo on i tak nic nie zrozumie, wszyscy są źli a on najmądrzejszy ale z 15 maili nie mógl zrozumieć, dlaczego nie chcę mu opisać dokładnej zasady działania czyjegoś algorytmu.

 

Oczywiście Pan nie poda, że na każdy list otrzymywał odpowiedź w kilka minut w sobote z konkretną informacją, którą każdy inny pytający o to samo klient zrozumiał od razu, nie ten Pan musi jeszcze wysłać 15 maili bo taki ma styl. Lepiej zacytować wyrwane z kontekstu zdania nie załączając swoich pytań, które ukazały by problem tego Pana przecież my tacy źli jesteśmy ;-) bo nie prowadzimy korespondencyjnego kursu nauki czytania ze zrozumieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Może Pan się przedstawi, poda namiar na swoją agencje aby nie ośmieszać się anonimowo?

Odpowiem Panu tak jak Pan odpowiadal mi: prosze poszukac w google! Wystarczy wpisac asagencja.. wszystkie moje dane tam Pan znajdzie. A moze Pan sie tez przedstawi bo jakos nie widze zbyt duzo informacji w Pana profilu procz nazwiska.

 

Najpierw przez 10 maili tłumaczyłem mu, że link do PP wygląda tak

Ale czy ten link: http://www.ehost.pl/in.php?user=LOGIN

jest tozsamy z tym linkiem?: http://www.ehost.pl/in.php?user=mojligin

i w 10 mailach Pan nie potrafił tego zrozumiec, później spamassasisn,..

I co? To jest takie dziwne i straszne tak? Ze klient ma czelnosc po 10 razy pytac bo czegos nie potrafi zrobic lub czego nie rozmumie?? To swiadczy raczej o Panu i Panskim podejsciu do klienta..

 

Szkoda więcej pisać sami widzicie z jego postów, że nie ma już o czym z tym Panem dyskutować bo on i tak nic nie zrozumie, wszyscy są źli a on najmądrzejszy ale z 15 maili nie mógl zrozumieć, dlaczego nie chcę mu opisać dokładnej zasady działania czyjegoś algorytmu.

Nie no to Pan jak widac z korespondencji jest namadrzejszy na swiecie.. do tego stopnia, ze z glupimi i irytujacymi klientami nie bedzie Pan dyskutowa. Gdybym ja byl taki madry jak Pan to przeciez nie pytal bym bez konca o istotne dla mnie sprawy.

 

Oczywiście Pan nie poda, że na każdy list otrzymywał odpowiedź w kilka minut w sobote z konkretną informacją, którą każdy inny pytający o to samo klient zrozumiał od razu, nie ten Pan musi jeszcze wysłać 15 maili bo taki ma styl. Lepiej zacytować wyrwane z kontekstu zdania nie załączając swoich pytań, które ukazały by problem tego Pana przecież my tacy źli jesteśmy ;-) bo nie prowadzimy korespondencyjnego kursu nauki czytania ze zrozumieniem.

Tak zagdza sie. To jedyny Wasz plus.. blyskawiczne odpowiedzie. Szkoda tylko, ze w tak niskim i chamskim stylu.. Sloma Panu Panie Dziewonski z butow wystaje i tyle. Moze sobie Pan pisac i sie tlumaczy jak Pan tylko chce. Traktowanie w tym stylu swoich klientow napewno fairplay nie jest i predzej czy pozniej Pan to w koncu zrozumie. Poklask i zrozumienie to Pan moze i znajdzie tutaj na forum wsrod innych swiadczacych uslugi hostingowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
I co? To jest takie dziwne i straszne tak? Ze klient ma czelnosc po 10 razy pytac bo czegos nie potrafi zrobic lub czego nie rozmumie?? To swiadczy raczej o Panu i Panskim podejsciu do klienta..

Gdybym ja byl taki madry jak Pan to przeciez nie pytal bym bez konca o istotne dla mnie sprawy.

Jeśli nie jest się mądrym, to albo się dokształca samemu (np. kupując literaturę), albo też płaci komuś za kurs/przeszkolenie.

Firma hostingowa nie jest ośrodkiem szkolącym lamerów nie potrafiących dodatkowo czytać ze zrozumieniem...

Może jeszcze mają ci w HTMLu pomagać, bo kupiłeś hosting, chcesz mieć stronę, a nie wiesz jak się pogrubia tekst?

 

 

PS: Jeśli ci tak SpamAss nie odpowiada, to po prostu go wyłącz i nie marudź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Panu już pisałem dyskutować z Panem nie zamierzam bo nie ma to sensu co widać.

 

Odpowiedziałem tylko żeby czytający nie mieli wątpliwości, że nie jesteśmy chamscy, podchodzimy do klientów poważnie co zresztą widać na próżno szukać w google jakiś złych opinii o naszej działalności i prawie 10tys klientów nie ma z tym problemu a Pan jak zawsze ma... cóż jak pisałem i tacy się zdarzają i takim też odpowiadamy grzecznie ale jeśli w 15 mailach klient nie rozumie jak mu się cały czas to samo tłumaczy a żąda coraz to więcej najlepiej napisania nowego SpamAssasisna specjalnie dla niego bo przecież propozycja aby zainstalował sobie jakiś inny filtr antyspamowy jest dla niego nie do pomyślenia odrzuca ja od razu przy pierwszej propozycji z naszej strony.

 

Ale jeśli klient odrzuca przez 15 maili wszystkie rady, opisy itp a gra biednego oszukanego to już przegięcie...

 

Zwłaszcza jeśli ten klient to właściciel agencji reklamowej tworzącej strony internetowe

 

:D

 

Nic więcej już do Pańskich wywodów dodawać nie zamierzam nie mam takiego parcia do pisania 25 razy tego samego o tym samym... Jeśli Pan sobie życzy od ręki oddajemy całą kwotę (czyli jeszcze Pan na tym zarobi) i może Pan sobie zawsze wykupić konto w takiej firmie do której będzie Pan mógł pójść na kawę i przesiedzieć cały dzień pytając dlaczego Gates napisał windowsa tak a nie inaczej...

 

Po drugie kochany Panie 2009 - 2006 = 7 lat - gratuluje umiejętności liczenia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak jak Panu już pisałem dyskutować z Panem nie zamierzam bo nie ma to sensu co widać.

Odpowiedziałem tylko żeby czytający nie mieli wątpliwości, że nie jesteśmy chamscy, podchodzimy do klientów poważnie co zresztą widać na próżno szukać w google jakiś złych opinii o naszej działalności i prawie 10tys klientów nie ma z tym problemu a Pan jak zawsze ma... cóż jak pisałem i tacy się zdarzają i takim też odpowiadamy grzecznie ale jeśli w 15 mailach klient nie rozumie jak mu się cały czas to samo tłumaczy a żąda coraz to więcej najlepiej napisania nowego SpamAssasisna specjalnie dla niego bo przecież propozycja aby zainstalował sobie jakiś inny filtr antyspamowy jest dla niego nie do pomyślenia odrzuca ja od razu przy pierwszej propozycji z naszej strony.

Ale jeśli klient odrzuca przez 15 maili wszystkie rady, opisy itp a gra biednego oszukanego to już przegięcie...

To jak grzecznie i fachowo Pan udziela porad to widac z przytoczonych przeze mnie maili wiec nie musze tego komentowac.

Natomiast wszystkich Panskich maili bylo rowno 10 szt., a nie 15 jesli juz mamy trzymac sie faktow (wszystkie miedzy 4 a 6 czerwca).

Nic więcej już do Pańskich wywodów dodawać nie zamierzam nie mam takiego parcia do pisania 25 razy tego samego o tym samym...

Jeszcze chwila i sie okaze, ze odpowiadal mi Pan 100 razy na moje pytanie ;)

Jeśli Pan sobie życzy od ręki oddajemy całą kwotę (czyli jeszcze Pan na tym zarobi) i może Pan sobie zawsze wykupić konto w takiej firmie do której będzie Pan mógł pójść na kawę i przesiedzieć cały dzień pytając dlaczego Gates napisał windowsa tak a nie inaczej...

Wystarczy jesli Pan umiesci obie domeny na tym samym serwerze (na tym gdzie jakos dziwnym trafem SpamAssassin zawsze chodzi dobrze).. Ale pewnie o zbyt wiele prosze..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę Pana żarty proszę sobie robić z kolegów. Sam Pan odpisywał kilka razy na maila, że już Pan wie jak przepisać domene jak Panu 5 razy napisałem: Panel serwera/Dopisane lub zaparkowane domeny dodaj domene uprzednio kasując ją ze starego serwera. teraz nagle znów Pan zapomniał, dawno Pańska ignorancja przestała mnie bawić. CZYTAĆ trzeba umieć!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CZYTAĆ trzeba umieć!

Tak, REGULAMIN forum takze!

Powinien Pan juz dawno bana dostac od admina tego forum za zasmiecanie watku swoimi prywatnymi do mnie uwagami. Ja wyrazilem jedynie swoja opinie o Panstwa dziale BOK. Prosze sie wiec nie wcinac lub pisac na prv (poza tym ponoc Pan z upierdliwymi i nic nie rozumiejacymi klientami nie dyskutuje).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×