Skocz do zawartości
Tomasz Fiedoruk

[szukam] Vps / Dedyk - Co Doradzicie

Polecane posty

Witam,

 

Sprawa wygląda następująco. Szukam czegoś z przeznaczeniem dla klientów z Danii.

 

Ponieważ nie znam się na administracji musi to być albo usługa managed VPS albo managed Dedyk (jest coś takiego?) albo dedyk, vps + administrator (administrator nie na wyłączność, tylko typu, który obsługuje kilka / naście dedyków).

 

Z racji grupy docelowej (Dania) i kosztów utrzymania (jeśli chodzi o sprzęt bo ewentualny admin musi być z PL oczywiście), rozwiązania w PL odpadają.

 

Z jakimi kosztami muszę się liczyć?

 

Będą to strony wizytówki w większości nawet bez mysql tylko z prostymi bazami w .txt.

 

Startuję z kontem resellerskim ale myślę o przyszłości, jak by to mogło wyglądać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie problem z administratorem . A Vps managed w provps z DA a jak nie to niemcy dedyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie problem z administratorem...

Tzn. ? Jakie są firmy / osoby świadczące tego typu usługi? Oczywiście szukam wyłącznie sprawdzone firmy / osoby, abym miał pewność że za parę miesięcy nie odwidzi mu się świadczenie usług czy też coś popsuje.

 

...A Vps managed w provps z DA...

http://provps.pl/managed_vps.vps . Przed ich podwyżką (delikatnie mówiąc :lol:) rozważałem taki wariant, obecnie za drogo i za małe limity.

 

... a jak nie to niemcy dedyk ...

Gdzie i jaki? Zależy mi na tym aby serwerownia miała rozsądny czas reakcji w razie awarii fizycznej jakiegoś komponentu czy całego serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy napisać ogłoszenie ze szukasz administratora to znajdziesz dobrego ;) a nie widziałem ich podwyżki kurde wysokie teraz te ceny . A jak dedyk to w webperoni.de

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wystarczy napisać ogłoszenie ze szukasz administratora to znajdziesz dobrego :P ...