xfm 0 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2009 Oferta jest ciekawa, tylko mam dość wysokie pingi bo ok. 56ms i również mam pytanie czy dla konkretnego konta można ustawić standardową skórkę? Te ikony jakoś mnie nie przekonują. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WPNJ 0 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2009 i również mam pytanie czy dla konkretnego konta można ustawić standardową skórkę? W panelu wyboru nie masz, ale może neteasy.pl ma jakiegoś asa w rękawie Ja mam konto na Apple.neteasy.pl i w DA mam takie info: System Uptime 159 Days, 22 Hours and 25 Minutes Wszystko śmiga elegancko. Potwierdzam w 100%. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2009 tylko mam dość wysokie pingi bo ok. 56ms a co Ci zmienia ping w hostingu www ? (mówię o tak małym pingu, poniżej 100). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2009 W resellerze można sobie zmieniać samemu Jak sprawdzić na której maszynie jestem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniack 403 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2009 Jak sprawdzić na której maszynie jestem? Jeśli używasz FF, to pewnie masz też FlagFoxa Albo http://whois.domaintools.com/ i podajesz IP Ja siedzę na lincolnie i tam jest: System Uptime 51 Days, 22 Hours and 43 Minutes Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas22333 0 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2009 Najszybciej będzie jak zrobisz tracert. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Luty 24, 2009 Oferta jest ciekawa, tylko mam dość wysokie pingi bo ok. 56ms wychwycisz oczami różnicę 56ms a np. 26ms lub 86ms ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
WPNJ 0 Zgłoś post Napisano Luty 25, 2009 BOSS ja miałem podaną nazwę serwera w emailu, który otrzymałem po rejestracji: Dane serwera Nazwa serwera: apple.neteasy.pl ... Oferta jest ciekawa, tylko mam dość wysokie pingi bo ok. 56ms ~50ms do UK to dużo? Bo chyba nie. Z resztą w europie różnice w pingach są małe. Gorzej jak serwer jest w USA, albo gdzieś w Azji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Luty 25, 2009 Jeśli używasz FF, to pewnie masz też FlagFoxa Albo http://whois.domaintools.com/ i podajesz IP Ja siedzę na lincolnie i tam jest: System Uptime 51 Days, 22 Hours and 43 Minutes No właśnie ten mi nic konkretnego nie pokazał Najszybciej będzie jak zrobisz tracert. Traceroute pomógł Jestem na lincoln: Uptime 52 Days, 12 Hours and 41 Minutes P.S. Kod PROMO40 działa jeszcze tylko przez parę dni, więc trzeba się spieszyć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
cvxxx 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2009 Mam konto w neteasy.pl od jakiegos czasu, jestem bardzo zadowolony. Maja bardzo fajny panel, banalnie sie dodaje domeny, subdomeny, bazy, itp. Wszystko dziala jak nalezy. Na plus rowniez bardzo fachowy i szybki kontakt z supportem - tickety. Dla mnie rowniez duzym plusem jest system platnosci kwartalnych i obsluga paypala. Nie powiem wiele na temat serwerow, bo moje strony sa prawie statyczne, wiec ociazenie robia zadne, pasma tez zuzywam tyle co kot naplakal, ale dziala wszystko szybko i stabilnie jak dla mnie Polecam, sprawdzona firma. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2009 Mnie zadziwiła jedna rzecz ostatnio, wiadomo że moim konikiem jest WP + jak największa ilość zapytań (normanos raz naliczył 176 ). Od paru dni testuję WP na neteasy i wypada super Czasy generacji nawet poniżej 0,3s. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
amator 2 Zgłoś post Napisano Marzec 21, 2009 Przeglądałem stronę firmy i nie znalazłem nic o rejestracji domen. Czy to oznacza, że neteasy.pl nie prowadzi tej usługi i można tylko podpinać domeny rejestrowane w innych firmach (ewentualnie korzystać z ich subdomeny)? Chyba, że nie zauważyłem tej opcji na stronie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Marzec 30, 2009 amator: jakoś umknęła mi Twoja wypowiedź, a do BOKu chyba nie napisałeś.. Domen niestety nie rejestrujemy i na razie rejestrować nie będziemy, możesz jednak podpiąć do konta dowolną domenę od innego rejestratora a na forum jest kilku dobrych . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
amator 2 Zgłoś post Napisano Kwiecień 8, 2009 Od kilkunastu dni korzystam z usług tej firmy i złego słowa nie mogę napisać. Kontakt błyskawiczny, odpowiedzi konkretne, technicznie wszystko spisuje się doskonale. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AQQry 1 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2009 Witam, Założyłem tam konto testowe i 21 kwietnia napisałem o problemie technicznym z DA, do dnia dzisiejszego najmniejszej odpowiedzi. Dotychczasowy wynik bezpłatnych testów jest bardzo mizerny! Pozdrawiam, Michał Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2009 Odpowiedzi na tickety w ciągu dnia są udzielane przeważnie w ciągu 10 minut - wystarczy napisać na prawidłowy adres e-mail a Ty prawodpodobnie tego nie zrobiłeś. Jeśli podasz więcej informacji z chęcia sprawdze Twój "przypadek" . Edit: Już mam. Mail wysłany z adresu wxxxxx@topxxxxx.pl, a zarejestrowany w systemie e-mail to hxxxxx@topxxxxx.pl. Informacja z naszej strony "kontakt": "Nasz system akceptuje tylko maile wysłane z adresu dodanego w Twoim panelu Klienta, więc przed wysłaniem wiadomości upewnij się czy jest ona wysyłana z prawidłowego adresu mailowego.". Wydaje mi się, że naprawdę "mizerne" to jest oczekiwanie odpowedzi na ticket, który się nawet nie otworzył bo nie miał jak.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AQQry 1 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2009 Może to być jena z przyczyn Jednak w pewnym stopniu jest to utrudnieni i mogła by być jakaś odpowiedź, ze trzeba z tego maila Wysłałem ponownie zapytanie z maila na które zostało założone konto. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2009 AQQry, a czemu nie przeczytales tego tekstu ze strony kontakt? Znajac zycie, to pewnie gdyby przyszedl mail, ze adres zly, to pewnie bys napisal, ze powinien byc napisany wieksza czcionka, bo tej nie widac. Dziury zawsze mozna szukac, byleby tylko nie przyznac sie do swojego bledu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
amator 2 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2009 Mi się wydaje, że na stronie jest jakieś info na ten temat. Dokładnie tutaj http://neteasy.pl/kontakt.html . Wystarczy poczytać ze zrozumieniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AQQry 1 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2009 Nie wiem, może jetem odosobnionym przypadkiem, który nie ma czasu czytać wszystkiego tylko skanuje tekst w poszukiwaniu niezbędnej informacji w tym przypadku maiala Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
przemu 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2009 @ AQQry - Przyznam że i ja sprawdzam jakość usług w opisywanej firmie, jednak moje zdanie jest wręcz przeciwne. Jestem zadowolony. Korzystam z systemu ticketow w whmcs. Jakoś wydaje mi sie wygodniejszy, a i historia korespondencji łatwo dostępna. I tutaj jestem wręcz zaskoczony działaniem. Godzina 2 w nocy - zadałem pytanie. Parę minut później jest już odpowiedź na nie. Najmniejszych problemów z kontaktem nie mam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AQQry 1 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2009 także muszę poprawić swoją opinię, gdyż kontakt po usunięciu problemu z mailem nie przypisanym do konta jest bardzo dobry Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DamYan 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2009 Aktualnie korzystam z powodzeniem z usług Neteasy i jestem zadowolony. Bardzo przyzwoite pingi, szybkie serwery, odpowiedzialny i konkretny support (nawet późno w nocy ). Trzymam w Neteasy www.MyBBoard.pl i od kiedy tam jest - nie ma żadnych problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krakers 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2009 Witam! Korzystam z usług net.easy (konto net.easy.large z opcja reseller) blisko miesiac i jak narazie jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim musze pochwalic support za szybkie i trafne odpowiedzi Polecam i pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
traqo 0 Zgłoś post Napisano Październik 3, 2009 Ja króciutko. Bardzo fajna firma, szybkie dobre serwery, taniocha. Serwer nie lubi IPB 3, strasznie muli i często wywala 500-tkę. Jako konto testowe to mi zwisa. Ale jeśli ktoś chciał by postawić IPB3, to nie radzę. Akurat konfiguracja do IPB3 nie pasuje Ale poza tym daję 8/10. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach