Skocz do zawartości
Noone

Opinie neteasy.pl Net.easy

Polecane posty

Oferta jest ciekawa, tylko mam dość wysokie pingi bo ok. 56ms i również mam pytanie czy dla konkretnego konta można ustawić standardową skórkę? Te ikony jakoś mnie nie przekonują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
i również mam pytanie czy dla konkretnego konta można ustawić standardową skórkę?

W panelu wyboru nie masz, ale może neteasy.pl ma jakiegoś asa w rękawie :)

 

Ja mam konto na Apple.neteasy.pl i w DA mam takie info:

 

System Uptime 159 Days, 22 Hours and 25 Minutes

 

Wszystko śmiga elegancko.

 

Potwierdzam w 100%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tylko mam dość wysokie pingi bo ok. 56ms

 

a co Ci zmienia ping w hostingu www ? (mówię o tak małym pingu, poniżej 100).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Oferta jest ciekawa, tylko mam dość wysokie pingi bo ok. 56ms

 

wychwycisz oczami różnicę 56ms a np. 26ms lub 86ms ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BOSS ja miałem podaną nazwę serwera w emailu, który otrzymałem po rejestracji:

Dane serwera

 

Nazwa serwera: apple.neteasy.pl

...

 

Oferta jest ciekawa, tylko mam dość wysokie pingi bo ok. 56ms

~50ms do UK to dużo? Bo chyba nie. Z resztą w europie różnice w pingach są małe. Gorzej jak serwer jest w USA, albo gdzieś w Azji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jeśli używasz FF, to pewnie masz też FlagFoxa :D

Albo http://whois.domaintools.com/ i podajesz IP

 

Ja siedzę na lincolnie i tam jest: System Uptime 51 Days, 22 Hours and 43 Minutes

No właśnie ten mi nic konkretnego nie pokazał

 

Najszybciej będzie jak zrobisz tracert.

Traceroute pomógł ;) Jestem na lincoln: Uptime 52 Days, 12 Hours and 41 Minutes

 

P.S. Kod PROMO40 działa jeszcze tylko przez parę dni, więc trzeba się spieszyć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam konto w neteasy.pl od jakiegos czasu, jestem bardzo zadowolony.

Maja bardzo fajny panel, banalnie sie dodaje domeny, subdomeny, bazy, itp.

Wszystko dziala jak nalezy.

Na plus rowniez bardzo fachowy i szybki kontakt z supportem - tickety.

Dla mnie rowniez duzym plusem jest system platnosci kwartalnych i obsluga paypala.

Nie powiem wiele na temat serwerow, bo moje strony sa prawie statyczne, wiec ociazenie robia zadne, pasma tez zuzywam tyle co kot naplakal, ale dziala wszystko szybko i stabilnie jak dla mnie ;) Polecam, sprawdzona firma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie zadziwiła jedna rzecz ostatnio, wiadomo że moim konikiem jest WP + jak największa ilość zapytań (normanos raz naliczył 176 ;)). Od paru dni testuję WP na neteasy i wypada super ;) Czasy generacji nawet poniżej 0,3s.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem stronę firmy i nie znalazłem nic o rejestracji domen. Czy to oznacza, że neteasy.pl nie prowadzi tej usługi i można tylko podpinać domeny rejestrowane w innych firmach (ewentualnie korzystać z ich subdomeny)? Chyba, że nie zauważyłem tej opcji na stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

amator: jakoś umknęła mi Twoja wypowiedź, a do BOKu chyba nie napisałeś.. Domen niestety nie rejestrujemy i na razie rejestrować nie będziemy, możesz jednak podpiąć do konta dowolną domenę od innego rejestratora a na forum jest kilku dobrych :lol:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od kilkunastu dni korzystam z usług tej firmy i złego słowa nie mogę napisać. Kontakt błyskawiczny, odpowiedzi konkretne, technicznie wszystko spisuje się doskonale. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Założyłem tam konto testowe i 21 kwietnia napisałem o problemie technicznym z DA, do dnia dzisiejszego najmniejszej odpowiedzi. Dotychczasowy wynik bezpłatnych testów jest bardzo mizerny!

 

Pozdrawiam,

Michał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzi na tickety w ciągu dnia są udzielane przeważnie w ciągu 10 minut - wystarczy napisać na prawidłowy adres e-mail a Ty prawodpodobnie tego nie zrobiłeś. Jeśli podasz więcej informacji z chęcia sprawdze Twój "przypadek" :).

 

Edit:

Już mam. Mail wysłany z adresu wxxxxx@topxxxxx.pl, a zarejestrowany w systemie e-mail to hxxxxx@topxxxxx.pl. Informacja z naszej strony "kontakt": "Nasz system akceptuje tylko maile wysłane z adresu dodanego w Twoim panelu Klienta, więc przed wysłaniem wiadomości upewnij się czy jest ona wysyłana z prawidłowego adresu mailowego.". Wydaje mi się, że naprawdę "mizerne" to jest oczekiwanie odpowedzi na ticket, który się nawet nie otworzył bo nie miał jak..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może to być jena z przyczyn :) Jednak w pewnym stopniu jest to utrudnieni i mogła by być jakaś odpowiedź, ze trzeba z tego maila :)

 

Wysłałem ponownie zapytanie z maila na które zostało założone konto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AQQry, a czemu nie przeczytales tego tekstu ze strony kontakt? Znajac zycie, to pewnie gdyby przyszedl mail, ze adres zly, to pewnie bys napisal, ze powinien byc napisany wieksza czcionka, bo tej nie widac. Dziury zawsze mozna szukac, byleby tylko nie przyznac sie do swojego bledu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, może jetem odosobnionym przypadkiem, który nie ma czasu czytać wszystkiego tylko skanuje tekst w poszukiwaniu niezbędnej informacji w tym przypadku maiala :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ AQQry - Przyznam że i ja sprawdzam jakość usług w opisywanej firmie, jednak moje zdanie jest wręcz przeciwne. Jestem zadowolony. Korzystam z systemu ticketow w whmcs. Jakoś wydaje mi sie wygodniejszy, a i historia korespondencji łatwo dostępna. I tutaj jestem wręcz zaskoczony działaniem. Godzina 2 w nocy - zadałem pytanie. Parę minut później jest już odpowiedź na nie. Najmniejszych problemów z kontaktem nie mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

także muszę poprawić swoją opinię, gdyż kontakt po usunięciu problemu z mailem nie przypisanym do konta jest bardzo dobry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie korzystam z powodzeniem z usług Neteasy i jestem zadowolony.

Bardzo przyzwoite pingi, szybkie serwery, odpowiedzialny i konkretny support (nawet późno w nocy :().

 

Trzymam w Neteasy www.MyBBoard.pl i od kiedy tam jest - nie ma żadnych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Korzystam z usług net.easy (konto net.easy.large z opcja reseller) blisko miesiac i jak narazie jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim musze pochwalic support za szybkie i trafne odpowiedzi :) Polecam i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja króciutko.

 

Bardzo fajna firma, szybkie dobre serwery, taniocha.

Serwer nie lubi IPB 3, strasznie muli i często wywala 500-tkę. Jako konto testowe to mi zwisa. Ale jeśli ktoś chciał by postawić IPB3, to nie radzę.

 

Akurat konfiguracja do IPB3 nie pasuje :D

Ale poza tym daję 8/10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×