Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Bartosz Gadzimski

Ogicom Sp. Z O.o. - Informacja Prasowa, 25/01/2007

Polecane posty

Gość Bartosz Gadzimski

OGICOM Sp. z o.o. - INFORMACJA PRASOWA, 25/01/2007

 

 

 

 

2007 rokiem konsolidacji na rynku hostingu

 

Rozpoczynający się rok minie pod znakiem przejęć i konsolidacji na rynku usług hostingowych. Zjawisko to w 2007 roku osiągnąć może swoje apogeum, zmieniając oblicze rynku – zapowiada OGICOM, lider rynku hostingowego w Polsce.

 

 

 

Proces konsolidacji polskiego rynku usług hostingowych trwa od dłuższego czasu, ale w 2006 roku nabrał widocznego przyspieszenia. Rynek coraz bardziej polaryzuje się wokół kliku głównych graczy. Trend ten stanie się jeszcze bardziej widoczny w 2007 roku.

 

 

 

„Brak środków na inwestycje w nowe usługi i poprawę stabilności usług powoduje systematyczne odchodzenie klientów od małych dostawców, którzy są obecni na rynku hostingu. W rezultacie lawinowo rośnie liczba chętnych do sprzedania swoich firm większym graczom. Przykładowo, tylko pod koniec mijającego roku zgłosiło się do nas 7 firm hostingowych. Wszyscy chcieli sprzedać nam swoje firmy lub klientów. OGICOM bez wątpienia jest dobrym adresem na tego typu zgłoszenia. Ze względu na dobry miniony rok, w 2007 będziemy mogli przeznaczyć jeszcze więcej pieniędzy na przejęcia mniejszych firm” - mówi Krzysztof Szyszka, Prezes Zarządu firmy OGICOM Sp. z o.o.

 

Postępująca konsolidacja rynku stanowi pozytywną wiadomość zarówno dla klientów, jak i dostawców usług. Klienci mogą liczyć na poprawę jakości i rozszerzenie wachlarza dostępnych usług, natomiast dla wielu dostawców usług to szansa na wyjście z zyskiem ze sprawiającego coraz więcej kłopotów interesu.

 

 

 

OGICOM, który jest wiodącym na rynku polskim dostawcą kompleksowych usług internetowych dla biznesu, od kilku lat z powodzeniem prowadzi działania konsolidujące polski rynek hostingu. Na swoim koncie ma udane przejęcia szeregu znanych na rynku firm hostingowych, jak: Spider.pl, 4me.pl, 21net, And.pl, Arges, Centrum.pl, Dialcom, Netnova, Mojekonto.pl, Poltronic, Powerweb, RST, Spider BMP.net i wielu innych. Z usług OGICOM korzysta ponad 20 tys. klientów - firm i instytucji w Polsce i zagranicą. Więcej informacji na stronie: http://www.ogicom.pl/.

 

 

 

 

 

 

 

DODATKOWE INFORMACJE:

---------------------------------------------------

Jakub Duraj, Specjalista ds. PR, tel. 602740864

jakub.duraj@prsolutions.pl; PR Solutions, www.prsolutions.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tego typu tematy stylizowane na "informację prasową" (wypadało by przynajmniej uczciwie napisać, że to tekst w 100% reklamowy i sponsorowany) mogą mieć bardzo zły wpływ na wizerunek forum. Chyba nikt nie lubi jak się mu robi wodę z mózgu pod pozorem informacji.

 

Dla mnie to tragiczna porażka obiektywizmu w starciu z wpływami za reklamę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że kolejne firmy prześcigają się w wymyślaniu coraz głupszych metod marketingu "po amerykańsku" czyli wciskamy kit na maksa używając swojej nazwy tak często jak się da. Jedzie na kilometr, ale oni wciąż wierzą, że to działa... eh...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

shive to jest najzwyklejsza informacja prasowa. Nie rozumiem problemu (jeśli masz konkretny pomysł na lepsze jej przekazanie to proszę się nią podziel).

 

Jeśli firma taką informację przysyła to ja ją bardzo chętnie umieszczam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

informacja prasowa = reklama . Może nie bardzo daleko idące porównanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wręcz przeciwnie, idące BARDZO daleko.

 

Informacja (Ťwiadomość o czymś lub zakomunikowanie czegośť) z definicji jest ukierunkowana na suche poinformowanie o czymś - tyle. Reklama ma na celu wpłynięcie na odbiorcę, aby ten wybrał konkretny produkt/usługę. Odbywa się to za pomocą:

 

- dezinformacji

- manipulacji

- ukrywania faktów

- zaniechania jakichkolwiek porównań

- lub zastosowania porównań tendencyjnych

 

Ten tekst to już nawet nie jest marketing, to jest marketoidalny bełkot i nijak nie podchodzi pod "informację". Sugerowanie, że jest to informacja, w połączeniu z charakterem tekstu jedynie wprowadza w błąd czytającego.

 

Odkładając na bok definicje: ta "informacja" jest tak tendencyjna, że najwyżej śmiać się chce na jej widok. Mogliby się ci od marketingu już trochę powstrzymać, bo jest pewna granica powyżej której nonsens przestaje być akceptowalny.

 

W takim wypadku można zwyczajnie dać gruby nagłówek: REKLAMA i wsio. A zgadnij czemu oni sami nie nazwali tego reklamą? Bo podając jako "informację" można skuteczniej zmanipulować niektórych ludzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

To porównanie miało pokazać jak jest faktycznie, a nie jak powinno być. Niestety informacje prasowe tak najczęściej wyglądają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

To tekst w stylu "uwaga, to my, wielcy, rozwijamy się".. a prawda jest taka, że nikt wielki nie musi się chwalić, że jest wielki.. a nikt rozwijający się, że się rozwija... przynajmniej do chwili, gdy nie zrobi czegoś naprawdę efektownego na rynku (przejęcie home.pl czy coś hehe) ...jeśli naprawdę coś konkretnego zrobią, to i tak o nich usłyszymy.. a tak zasmierdziało tandetą... co więcej, kumaty człowiek wręcz będzie niuchał, czy oni tak naprawdę nie mają kłopotów z klientami, rynkiem itd.. a nie tak, jak piszą..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Ale parę ciekawych informacji można uzyskać, jak na przykład dalsze plany Ogicomu na przejęcia firm. Jestem ciekaw ile przejęli w zeszłym roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można też uzyskać informację, że Ogicom jest liderem tego i owego, że są dobrym wyborem na to i tamto, że z powodzeniem się rozwija itp itd. Obiektywizm pełną gębą.

 

Większego syfu dawno nie widziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pan Jakib Duraj to jakiś Trol? Nie wystarczy mu jednorazowe zapodanie tematu w identycznym wątku. To wraca z identycznym spamem w "drugiej mańki". Progreso powinno mu chyba wystawić f-rę za powierzchnię reklamową. I poinformować mocodawcę tego Pana o braku smaku. Jakoś inni usługodawcy bywają tu często i to nawet giganci jak home.pl czy netart.pl, superhost, sisco i inni i rozumieją że forum jest do dyskusji a do reklamy są boxy po prawej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×