shaker 0 Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2010 Jak to jest z promocją "przenosimy bazę danych"? Przenosimy bazę danych plus pliki? Jak to potem chodzi, wygląda, sprawdza się? Klient sam zmienia dane w plikach czy wszystko jest robione, tak aby nawet kompletny laik mógł cieszyć się ruchem na swojej stronie? Do ilu dni można się wycofać płacąc za hosting? Jeśli np. nie spełnia moich oczekiwań? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pioklo Zgłoś post Napisano Marzec 23, 2010 Jak to jest z promocją "przenosimy bazę danych"? Przenosimy bazę danych plus pliki? Jak to potem chodzi, wygląda, sprawdza się? Klient sam zmienia dane w plikach czy wszystko jest robione, tak aby nawet kompletny laik mógł cieszyć się ruchem na swojej stronie? Do ilu dni można się wycofać płacąc za hosting? Jeśli np. nie spełnia moich oczekiwań? Witam Staramy sie tak przenosic strony i dane aby wszystko dzialalo po przenosinach lacznie z kodowaniem baz i wpisaniem danych w konfiguracyjne pliki do bazy.. Na test hostingu jest 10 dni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DJKRSS 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2010 Zawiodłem się, ch*lera, zawiodłem się! Linuxpl.com, w Linuxpl.com pierwsze dwa miesiące były piękne. Kupiłem VPSa nr 3 (180gb transferu, 55% procesora, 60gb dysk, 1024 mb gwarantowanego ramu). Mam nie duża stronkę (niecałe 3000 uu dziennie) i od razu ją przerzuciłem. Było wspaniale. W ciągu pierwszych 2 miesięcy miałem 3 nieduże offline, łącznie może z 30 minut. Później (i trwa do dziś) zaczęła się moja bolączka. Serwer zaczął wariować. W samym miesiącu kwietniu miałem już 11 offlinów, o łącznej wartości ponad 16 godzin (mogę dać raport z monitora, jeśli nie wierzycie). Taką jakość miałem na resellerze za 20 zł /m-c! Coś takiego jest niedopuszczalne na VPSie. Support raczej słaby, od zgłoszenia do naprawy błędu "Fatal error: Out of memory", nie wiem z czym to jest związane, ale minęły ponad 2h. Support firmy dwa miesiace temu (bo wtedy się zaczęło) po trzecim dużym offlinie twierdził, że to wina jakiegoś "uciążliwego klienta" i obiecał że go przeniesie na dniach. Jak widać, nie przenieśli do dziś. Później prosiłem o to, aby przenieśli mnie. Odpowiedzi nie dostałem do dziś, a serwer dalej wariuje. Żal i smutek moje serce ściska... Mam nadzieję, że linuxpl.com wróci do dawnej świetlności w moich oczach, ale obecnie BARDZO NIE POLECAM. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pioklo Zgłoś post Napisano Kwiecień 26, 2010 Zawiodłem się, ch*lera, zawiodłem się! Witam Tak jak pisalismy Panu na maila ,problem byl i z jednym klientem ktory zapuszczal sciaganie torrentow i obciazal caly dysk serwera jak i z wadliwym kontrolerem dyskow ktory zawieszal na chwile ich dzialanie co powodowalo skoki obciazenia. Jako rekompensate kazdy klient z tego serwera otrzyma miesiac czasu gratis czasu dzialania vpsa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wiktor12348 12 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2010 Ja mam u nich konto www od Stycznia...(w2gb) po za jednym dniem w który padała co chwile baza mysql i brakowało pamięci wszystko było ok. Z tego co widzę maja serwery 8 procesorowe przynajmniej tak wynika z DirectAdmin. Kontakt też bezproblemowy.. max czeka się godzien na odpowiedz. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Sierpień 2, 2010 Jak obecnie wygląda jakość firmy linuxpl.com? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Designer 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 3, 2010 Ja jestem tam już ponad rok i przez ten czas nie zauważyłem żadnej przerwy w działaniu serwera. Nikt też mi się nie skarżył, ze strona nie działa.. Kontakt z pracownikami na wysokim poziomie, odpowiedzi na gadu-gadu w ciągu kilku minut.. na maila do godziny. Polecam wszystkim. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jay 13 Zgłoś post Napisano Sierpień 12, 2010 Jak obecnie wygląda jakość firmy linuxpl.com? Jak na shared hosting jest elegancko i zgadza się z tym co opowiada Designer. Z małym wyjątkiem: odp. na maile otrzymuję z reguły do pół godziny, chyba że jest po północy. Wtedy odp. do max 2 godzinek. Admini też ludzie, a kto nie ucina drzemki w robocie ? btw. poza dużymi możliwościami konfiguracji w panelu DA, w przypadku braku potrzebnych usług (np. jakowaś orientalna biblioteka php) można liczyć na adminów. aaa, wspominali dawno temu na forum o promo dla przedłużających umowę, ale wciąż nic nie wiadomo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nuCode 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 31, 2010 Jak obecnie wygląda jakość firmy linuxpl.com? Pierwsze konto zamówiłem u nich już ponad 2 lata temu. Jestem tak zachwycony poziomem ich usług, że gdy tylko ktoś pyta o polecany przeze mnie hosting zawsze mówię tylko o linuxpl Reszta po prostu wypada gorzej, nie znaczy że znacznie gorzej ale ich stosunku jakość/cena nikt jeszcze nie przebił Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juzikvip 0 Zgłoś post Napisano Październik 5, 2010 Powiem tak 2 lata w tej firmie. Serwer dedykowany , VPS tez liznąłem , o hostingu nie wspomnę . Nigdy nie miałem problemów , suport miły . Szybka obsługa przez e-mail , GG . E-mail max 15 minut. GG max 2 minuty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
micmar 10 Zgłoś post Napisano Październik 5, 2010 Być może lizałeś nie tylko VPSa , skoro piszesz takie pochwały... Niestety moje wrażenia z kontaktu z tą firmą są zupełnie odwrotne - na 3 kontakty przez chat 3 razy osoba po drugiej stronie przestawała się odzywać, kiedy pisałem o tym , że nie działa strona, za każdym razem była odpowiedź że to wina mojego dostawcy Internetu a argument, że bład pojawia się nie tylko w Netii, ale i w UPC - kontakt się urywał. Hosting tani, ale kontakt dziadowski, wolę trochę dopłacić i mieć 100% to samo co w linuxpl jeżeli chodzi o zakres usług + lepszy uptime + kompetentny miły support. A w linuxpl niestety support daje do zrozumienia że klient jest najgorszym złem i po prostu nienawidzi klienta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krzysiuus 0 Zgłoś post Napisano Październik 5, 2010 Tak tak ja właśnie zacząłem w tamtym miesiącu drugi rok u nich. Serwer i domena. I wszystko chodzi superr. Żadnych problemów. Szybka reakcja adminów na moje zachcianki. POLECAM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czoobek 0 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2010 Dostałem dziś mail'a że przenoszą serwer(y) do "nowego centrum danych". Z czystej ciekawości; wiecie może coś więcej na ten temat? Zmiana serwerowni, czy Hetzner otwiera nowe zaplecze? Co do działania/funkcjonalności - również jestem bardzo zadowolony z linuxpl. Sensowny, stabilny hosting. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2010 Dostałem dziś mail'a że przenoszą serwer(y) do "nowego centrum danych". Z czystej ciekawości; wiecie może coś więcej na ten temat? Zmiana serwerowni, czy Hetzner otwiera nowe zaplecze? szczerze mówiąc nie wiem, ale jak patrzę na ip kilku ostatnich serwerów np. tego http://s63.linuxpl.com/ to być może przenoszą się do Plus Server AG (to się chyba jeszcze jakoś inaczej też nazywa) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Czoobek 0 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2010 MTR nadal wskazuje Hetznera, więc radykalnych zmian brak. I całe szczęście. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Październik 8, 2010 Plus Server AG (to się chyba jeszcze jakoś inaczej też nazywa) Dokładniej PlusServer Aktiengesellschaft Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jay 13 Zgłoś post Napisano Październik 8, 2010 A to nie jest tak że być może portują najstarsze serwery ? Ja się dostałem w zeszłym roku z miejsca na najnowszy hardware w hetznerze ( 8-rdzeniowe i7), ale serveradmin miało jeszcze kilka starych maszyn z wolnym miejscem, na które już nie alokowano nowych klientów. Skąd w ogóle info o zmianie serwerów ? Pytał ktokolwiek supportu ? Hosting tani, ale kontakt dziadowski, wolę trochę dopłacić i mieć 100% to samo co w linuxpl jeżeli chodzi o zakres usług + lepszy uptime + kompetentny miły support. A w linuxpl niestety support daje do zrozumienia że klient jest najgorszym złem i po prostu nienawidzi klienta. Nigdy nie miałem problemu z supportem, ani nie odczułem jakiejkolwiek opryskliwości. Może to kwestia tego, że nie podchodzę po chamsku do rzeczy ? btw. najszybszy re: jaki dostałem na ticketa to <2min. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo 15 Zgłoś post Napisano Październik 16, 2010 1. support sprawny 2. pierwszy tydzień drogra przez piekło, co chwilę strona mi nie działała, już chciałem zwrotu kasy, ale jakoś się poprawiło coś tam poprawili, znowu kilka dni raz chodziło raz nie, znów coś poprawili 3. w tej chwili nie narzekam, sprawnie działa, zrobiłem wszystko co chciałem na co nie pozwalało OVH.PL (bardzo ograniczone możliwości) p.s. po przebojach którymi mnie poczęstowano na początku następnego roku przejde do LOGOUT.PL Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jay 13 Zgłoś post Napisano Październik 16, 2010 Zlotowinfo: możesz trochę szerzej nakreślić całą sprawę ? Co dokładnie nie działało ? Który serwer ? Jaka usługa ? Cały czas się zastanawiam skąd ja mam tyle szczęścia że jeszcze żadnych problemów z tym hostingiem nie doznałem, ani żadna z 2 osób które tam zaalokowałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo 15 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2010 serwer padł, admin twierdzi że wszystko działa, podobno coś na łączach ftp, www, ssh leży serwer nie odpowiada na pingi Badanie 78.46.82.172 z 32 bajtami danych: Upłynął limit czasu żądania. Upłynął limit czasu żądania. Upłynął limit czasu żądania. Upłynął limit czasu żądania. Statystyka badania ping dla 78.46.82.172: Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 0, Utracone = 4 (100% straty), Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2010 pascal@pascal-laptop1:~$ ping 78.46.82.172PING 78.46.82.172 (78.46.82.172) 56(84) bytes of data. 64 bytes from 78.46.82.172: icmp_req=1 ttl=54 time=51.1 ms 64 bytes from 78.46.82.172: icmp_req=2 ttl=54 time=50.6 ms 64 bytes from 78.46.82.172: icmp_req=3 ttl=54 time=51.2 ms 64 bytes from 78.46.82.172: icmp_req=4 ttl=54 time=52.8 ms 64 bytes from 78.46.82.172: icmp_req=5 ttl=54 time=50.7 ms 64 bytes from 78.46.82.172: icmp_req=6 ttl=54 time=51.5 ms 64 bytes from 78.46.82.172: icmp_req=7 ttl=54 time=52.0 ms 64 bytes from 78.46.82.172: icmp_req=8 ttl=54 time=51.0 ms 64 bytes from 78.46.82.172: icmp_req=9 ttl=54 time=51.2 ms 64 bytes from 78.46.82.172: icmp_req=10 ttl=54 time=50.4 ms ^C --- 78.46.82.172 ping statistics --- 10 packets transmitted, 10 received, 0% packet loss, time 9012ms rtt min/avg/max/mdev = 50.485/51.287/52.837/0.706 ms Albo się szybko uwinęli albo masz problemy z netem, bo coś dużo u Ciebie tych padów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo 15 Zgłoś post Napisano Październik 28, 2010 Albo się szybko uwinęli albo masz problemy z netem, bo coś dużo u Ciebie tych padów potwierdzam już działa od ok.5 minut, gdzie mam dużo padów? na początku coś było skopane w dnsach odpowiedzialnych za moje domeny i działało na przemian, np. po odświeżeniu działało w sumie dziwne, bo działające dnsy albo odpowiadają albo nie, a nie na widzi mi się ;p p.s. co do vps to jakaś łajza się włamała, dla wygody hasło 123123123 zostało w jedną noc złamane ;p Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jay 13 Zgłoś post Napisano Październik 29, 2010 Sprawdzanie czy usługa padła wyłącznie z jednej lokalizacji nie jest w ogóle wiarygodne ani miarodajne. Następnym razem pokuś się o równoczesne sprawdzenie z innych miejsc na świecie. Serwisów typu "is it down" jest mnóstwo, tak samo możliwości puszczenia icmp z różnych lokalizacji. btw. na sharedzie na którym jesteś, jest zaalokowanych prawie 200 domen i nie uwierzę w to, że tylko 1 konto miałoby problemy z dostępem do wszystkich usług jednocześnie, zakładając że nie przekracza dostępnych limitów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Astron Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2010 http://internetsupervision.com/ jak tutaj się nie wczytuje to znaczy, że padł. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zlotowinfo 15 Zgłoś post Napisano Listopad 2, 2010 kolejny pad trwający ok. 30 minut, może przeciążenie serwera bo tym razem ping OK strona się ładuje ponad 10 sekund, albo wcale czasami odpali, ale nie wiem czy to nie zasługa cache przeglądarki ruszyło po 5 minutach od maila do adminow Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach