Skocz do zawartości
Jacek W.

Problem Z Pocztą Na Serwerze Ncgroup.pl (administatorzy Rozkładają Ręce)

Polecane posty

Witam,

Niestety, ale od administratorów z firmy ncgroup.pl nie mogłem uzyskać pomocy więc piszę tutaj.

Mam u nich serwer menaged reseller i problemy z pocztą.

 

Z niektórych miejsc/sieci (np. z toruńskiej neostrady) nie mogę wysyłać maili z jakiegokolwiek programu pocztowego. Program pocztowy podczas nawiązywania połączenia w celu wysłania poczty czeka i czeka na odpowiedz serwera, ale bezskutecznie.

Nie jest to na 100% konfiguracja konta pocztowego, gdyż na tym samym laptopie podłączonym w innej sieci maile wysyłają się bez problemu. T

Powyższy problem nie występuje przy odbieraniu poczty.

O dziwo jeżeli ten sam komputer zabiore do domu i podłączę się do sieci w kablówce to poczta wysyła się bez problemu. Poprosiłem kilka osób, żeby sprawdziły czy konto u nich działa i w kilku przypadkach występował ten sam problem, a w innych wszystko działało bez zarzutu.

 

Dzięki

 

Pozdrawiam

Jacek W.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
Z niektórych miejsc/sieci (np. z toruńskiej neostrady) nie mogę wysyłać maili z jakiegokolwiek programu pocztowego. Program pocztowy podczas nawiązywania połączenia w celu wysłania poczty czeka i czeka na odpowiedz serwera, ale bezskutecznie.

 

Zrob przede wszystkim prosty test, co sie stanie po:

 

start -> uruchom -> telnet nazwa.serwera.pop3 25

 

Czy ta neostrada jest dzielona, to jakas siec ? Moze na wyjsciu czuwa jakis "smtp proxy" ktory jest zle skonfigurowany ? :P

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zrob przede wszystkim prosty test, co sie stanie po:

 

start -> uruchom -> telnet nazwa.serwera.pop3 25

 

Czy ta neostrada jest dzielona, to jakas siec ? Moze na wyjsciu czuwa jakis "smtp proxy" ktory jest zle skonfigurowany ? :P

pozdr.

 

Po odpaleniu telnetu mam czarny ekran z migajacym kursorem bez żadnego komunikatu. Na wyjściu nie ma żadnego proxy, jak mówiłem problem występuje w wielu miejscach np. u osoby ktora ma modem i łączy się przez netię. Należy również wspomnieć, że wszystkie inne konta, które mam zarówno na darmowych serwerach jak i na home.pl czy na kei działają bez problemu.

 

Dzieki

Jacek W.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
Po odpaleniu telnetu mam czarny ekran z migajacym kursorem bez żadnego komunikatu. Na wyjściu nie ma żadnego proxy, jak mówiłem problem występuje w wielu miejscach np. u osoby ktora ma modem i łączy się przez netię. Należy również wspomnieć, że wszystkie inne konta, które mam zarówno na darmowych serwerach jak i na home.pl czy na kei działają bez problemu.

 

Opz, oczywiscie wpisales telnet nazwa.serwera.smtp a nie pop3 ? :P Chyba ze to ten sam, pomylilem sie w poprzednim poscie.

 

Rozumiem ze w tym samym czasie telnet na port 110 dziala normalnie ?

 

Jezeli dzieje sie tak z roznych sieci to ewidentnie wina lezy po stronie ncgroup (albo im cos filtruje na wejsciu do ich sieci albo maja cos z serwerem smtp nie tak). Rozwiazanie: nekac dalej adminow ncgroup :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Opz, oczywiscie wpisales telnet nazwa.serwera.smtp a nie pop3 ? :P Chyba ze to ten sam, pomylilem sie w poprzednim poscie.

 

Rozumiem ze w tym samym czasie telnet na port 110 dziala normalnie ?

 

Jezeli dzieje sie tak z roznych sieci to ewidentnie wina lezy po stronie ncgroup (albo im cos filtruje na wejsciu do ich sieci albo maja cos z serwerem smtp nie tak). Rozwiazanie: nekac dalej adminow ncgroup :-)

 

Sprawdziłem zarówno dla portu 110 jak i 25 i w tym pierwszym przypadku była odpowiedź "+Ok Hello There" Oczywiście adresy takie same więc nie było problemów :)

 

Dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×