Skocz do zawartości

Jacek W.

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Jacek W.

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Sprawdziłem zarówno dla portu 110 jak i 25 i w tym pierwszym przypadku była odpowiedź "+Ok Hello There" Oczywiście adresy takie same więc nie było problemów Dzięki
  2. Po odpaleniu telnetu mam czarny ekran z migajacym kursorem bez żadnego komunikatu. Na wyjściu nie ma żadnego proxy, jak mówiłem problem występuje w wielu miejscach np. u osoby ktora ma modem i łączy się przez netię. Należy również wspomnieć, że wszystkie inne konta, które mam zarówno na darmowych serwerach jak i na home.pl czy na kei działają bez problemu. Dzieki Jacek W.
  3. Witam, Niestety, ale od administratorów z firmy ncgroup.pl nie mogłem uzyskać pomocy więc piszę tutaj. Mam u nich serwer menaged reseller i problemy z pocztą. Z niektórych miejsc/sieci (np. z toruńskiej neostrady) nie mogę wysyłać maili z jakiegokolwiek programu pocztowego. Program pocztowy podczas nawiązywania połączenia w celu wysłania poczty czeka i czeka na odpowiedz serwera, ale bezskutecznie. Nie jest to na 100% konfiguracja konta pocztowego, gdyż na tym samym laptopie podłączonym w innej sieci maile wysyłają się bez problemu. T Powyższy problem nie występuje przy odbieraniu poczty. O dziwo jeżeli ten sam komputer zabiore do domu i podłączę się do sieci w kablówce to poczta wysyła się bez problemu. Poprosiłem kilka osób, żeby sprawdziły czy konto u nich działa i w kilku przypadkach występował ten sam problem, a w innych wszystko działało bez zarzutu. Dzięki Pozdrawiam Jacek W.
×