kacper3355 0 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2014 (edytowany) Czy nie myśleliście o włączeniu możliwości wydania opinii o danej firmie hostingowej od kilku postów (np. 10)? Tak sobie z ciekawości obejrzałem profile sześciu osób, które pod rząd "wydały opinię" o Futurehost.pl - wszystkie konta po 0 postów. Nie wiem jak Was, ale mnie takie opinię nie przekonują, bo wątpię w ich wiarygodność. 6 nowych kont, bez żadnych postów, zarejestrowanych tylko po to by dodać opinie o jakiejś firmie? Seems legit. Edytowano Listopad 28, 2014 przez kacper3355 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2014 Problem by wałkowany wiele razy na forum, nie wiem czy akurat zmiana o 10 postów coś zmieni. Nabicie 10 postów to kilka minut roboty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kacper3355 0 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2014 (edytowany) No to w takim wypadku "opinię" nie mają sensu. Przecież widać gołym okiem, że te konta są zrobione tylko po to by pochwalić firmę - i założę się, że to nie są klienci. 25-30 postów minimalnie - myślę, że byłoby dobrym pomysłem. Po prostu ktoś musi to też moderować, bo tak jak mówiłem, to nie są prawdziwe opinie klientów. klient9101, klient1818 - zbieżność osób i nicków przypadkowa. Edytowano Listopad 28, 2014 przez kacper3355 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Hekko.pl 239 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2014 Dodając opinie, tworzone jest automatycznie konto o takiej nazwie klient*. Stąd nowe konta bez postów w opiniach głównie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kacper3355 0 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2014 A to nie wiedziałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Listopad 29, 2014 (edytowany) Nie przejmuj się, jest tylko kilka firm (i prawdopodobnie jeden potencjalny klient) poważnie traktujących te opinie i bawiących się w maratony głównie między sobą. Nikt rozsądny nie kieruje się takimi bzdetami Te opinie i to niżej ma wiele wspólnego Edytowano Listopad 29, 2014 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mcbarlo 61 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2014 Wczoraj Zenbox spadł z podium za sprawą negatywnej opinii, która BYŁA pod adresem: http://www.webhostingtalk.pl/opinie/firma/316-zenbox-pl/zobacz_opinie/23168/ Dziś już opinii nie ma, a Zenbox jest spowrotem w trójce. Czary? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2014 Takich różnych czarów widzieliśmy w tym module już miliony. Dyskusja na temat działania modułu też była już nie raz, nic się nie zmieni w tym temacie. Te opinie nie są w żaden sposób miarodajne, po prostu nie należy na nie zwracać uwagi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
konradex 0 Zgłoś post Napisano Listopad 30, 2014 Te opinie nie są w żaden sposób miarodajne, po prostu nie należy na nie zwracać uwagi. Pamiętajcie proszę, że na forum to wchodzą również amatorzy (tacy jak ja), którzy szukają również pewnych wskazówek, informacji i dla nas takie info pomoże przynajmniej wskazać firmy, które zajmują się przykładowo hostingiem. A co do porównania ich oferty i wybrania z nich najlepszej pod serwis to już raczej nie jest problemem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2014 Takich różnych czarów widzieliśmy w tym module już miliony. Zgadza się, sam kilka razy widziałem takie przypadki przynajmniej w opiniowaniu dwóch firm. I jakby co to nie chodzi o Twoją firmę Irek Te opinie nie są w żaden sposób miarodajne, po prostu nie należy na nie zwracać uwagi. Niby jo, ale jeżeli ktoś jest zielony w temacie hostingu to siłą rzeczy będzie się wzorował na tych opiniach, jaka firma ma ile pozytywów, jaka ma ile negatywów. Jedna firma ma zdecydowaną większość pozytywnych to jest przez takiego klienta brana pod uwagę, druga ma 50/50 to może warto poszukać innej, trzecia nie ma w ogóle żadnej wystawionej opinii i klient nie wie czy jest dobra czy niedobra. Ja wiem że na te opinie należy patrzeć z mocniejszym przymrużeniem oka, Ty też to wiesz, ale nowi mogą się na tym opierać i później wychodzi klops. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2014 Niby jo, ale jeżeli ktoś jest zielony w temacie hostingu to siłą rzeczy będzie się wzorował na tych opiniach, jaka firma ma ile pozytywów, jaka ma ile negatywów. Jedna firma ma zdecydowaną większość pozytywnych to jest przez takiego klienta brana pod uwagę, druga ma 50/50 to może warto poszukać innej, trzecia nie ma w ogóle żadnej wystawionej opinii i klient nie wie czy jest dobra czy niedobra. Ja wiem że na te opinie należy patrzeć z mocniejszym przymrużeniem oka, Ty też to wiesz, ale nowi mogą się na tym opierać i później wychodzi klops. Masz całkowitą rację że wszyscy kierują się opinią o danej firmie. Jednak znając życie wcale nie zdziwiłbym się jak by się kasa szerokim strumieniem lała za utrzymanie firmy w top 3. Takie mamy chore czasy że firmy zniekształcają marketing hojnymi darami dla tych co dobrze gadają, a tym co prawdę mówią zamyka się buzie. Biznes jest biznes... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz Ostrowski 593 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2014 Jednak znając życie wcale nie zdziwiłbym się jak by się kasa szerokim strumieniem lała za utrzymanie firmy w top 3. Te miljony które lecą na wht.. A tak całkiem serio - jakiś screen ktoś coś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 2, 2014 Te miljony które lecą na wht.. Przykro mi że wciąż nie dostajesz pieniędzy za moderowanie wht Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Grudzień 5, 2014 a tym co prawdę mówią zamyka się buzie. śpieszmy się czytać opinie - tak szybko odchodzą Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2014 Opinia była ewidentnie z tyłka, szczegółów nie pamiętam. Nie wiem czemu nie jest ukryta (moderatorzy wtedy je widzą), to nie powinno mieć miejsca. Co do płacenia czy utrzymywanie wyników to proszę nie rozśmieszajcie mnie. Ja już nie mam 16 lat. Nikt nigdy nie dostał nawet 50 groszy za napisanie opinii na WHT, zniżki czy innych przywilejów. Firma ma ponad 5000 aktywnych klientów, gdybyśmy "płacili" to opinii byłoby 500+. To jest to o czym pisałem zawsze, a teraz mając firmę hostingową mogę tylko potwierdzić. Moduł jest ok, opinie są pisane przez normalne żywe osoby i prawdziwych klientów. Jeśli ktoś nie potrafi klientów przyciągnąć czy zadowolić to już nie jest moja wina, a tym bardziej modułu opinii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2014 Nikt nigdy nie dostał nawet 50 groszy za napisanie opinii na WHT, zniżki czy innych przywilejów. Czy aby na pewno nie było N I G D Y sytuacji w stylu "napisz pan opinię to damy ci miesiąc gratis"? Jesteś w stanie rzucić na szalę cały swój autorytet i publicznie tutaj zagwarantować że opisana wyżej sytuacja nie miała nigdy miejsca ? A tak całkiem serio - jakiś screen ktoś coś? Nie chcę rozpętywać wojny i chcę jeszcze trochę pożyć ale uwierz mi - znalazłby się nie jeden i nie dwa screeny dotyczące różnych firm gdzie była opinia i nagle jej ni ma I nie chodzi mi wcale o firmy z TOP10 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2014 Czy aby na pewno nie było N I G D Y sytuacji w stylu "napisz pan opinię to damy ci miesiąc gratis"? Jesteś w stanie rzucić na szalę cały swój autorytet i publicznie tutaj zagwarantować że opisana wyżej sytuacja nie miała nigdy miejsca ? Na tak zadane pytanie nie ma sensu odpowiadać. Nie chcę rozpętywać wojny i chcę jeszcze trochę pożyć ale uwierz mi - znalazłby się nie jeden i nie dwa screeny dotyczące różnych firm gdzie była opinia i nagle jej ni ma I nie chodzi mi wcale o firmy z TOP10 Widzisz i tutaj jest błędne podejście do tematu. Nawet kilka opinii nie ma żadnego znaczenia. Zawsze są nieprawidłowości, tego się nie uniknie. Natomiast statystyki nie oszukasz. Świetnym przykładem mogłoby być hekko.pl . Firma jest na 2 pozycji z liczbą 321 opinii. Biorąc pod uwagę #5 miejsce w http://top100.wht.pli liczbę prawie 65000 domen (powiedzmy 40000 klientów) to jak chcesz zmanipulować ranking? Jeśli byłaby dupa to wpisów byłoby kilkaset negatywnych, nie "kilka". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2014 Ostatnio coś wszyscy się uczepili Hekko.pl. Ja nie piszę ani o Hekko.pl ani o Zenbox.pl. Może robię tutaj za dyżurnego oszołoma, ale uwierz mi - nie raz i nie dwa razy widziałem negatywną opinię o danej firmie w której zawarte były argumenty zdatne do ich uznania i nagle takiej opinii nie ma. Nie zdążyłem nawet strzelić zrzutu ekranu. Nie ma opinii - nie ma tematu. Dowodów niby brak. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
blfr 225 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2014 Natomiast statystyki nie oszukasz. Świetnym przykładem mogłoby być hekko.pl . Firma jest na 2 pozycji z liczbą 321 opinii. Biorąc pod uwagę #5 miejsce w http://top100.wht.pli liczbę prawie 65000 domen (powiedzmy 40000 klientów) to jak chcesz zmanipulować ranking? Jeśli byłaby dupa to wpisów byłoby kilkaset negatywnych, nie "kilka". Jeśli byłaby kompletna dupa, to tak. Ale jeśli hosting jest tylko słaby albo przeciętny, ale ogólnie działa, to ilu z tych 40k klientów pofatyguje się napisać opinię z własnej inicjatywy? Jak trudno byłoby za jakiś bonus skłonić użytkowników do wbicia pięciu gwiazdek? Ktoś chyba nawet tak robił. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2014 (edytowany) Jak działa moduł opinie, widać po naszej ostatniej opinii, napisana dzisiaj. Mamy klientów co są z nami po kilka lat, kilku nawet od samego początku działalności firmy, niestety żaden z tych klientów nie napisał słowa o naszych usługach, napisał ten co jest bardzo niezadowolony z usługi (chociaż problem leży po stronie klienta nie nas), link do modułu znalazł na naszym helpdesku. Chyba zatrudnię kogoś ze zmiennym IP do poprawienia naszej opinii (to oczywiście żart), bo naprawdę przykro mi czytać takie idiotyczne opinie "klienta" kiedy cały nasz zespół daje serce firmie i robi wszystko by było idealnie i czasami spędza nawet czas do później nocy, tylko by klienci byli zadowoleni. Szkoda też, że nasze negatywne opinie nie znikają w jakiś cudowny sposób, jak to miało miejsce kilka razy w już i co osobiście zauważyłem przy niektórych innych firmach. Opinie tego "klienta" przyjmę na klatę bo marka firmy na tym na pewno nie ucierpi, ale jest to subiektywna opinia klienta, który nie ma zielonego pojęcia o tym co pisze i nie życzę żadnej firmie takiego klienta. Edytowano Grudzień 16, 2014 przez www.mzone.uk (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Grudzień 16, 2014 Dlatego trzeba zachęcić klientów do pisania opinii. Zachęcić, nie płacić czy przekupywać. Ci dziwni klienci są zawsze, codzienność można śmiało powiedzieć. @Pokuć: klienci sami często proszą o wycofanie opinii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 (edytowany) Opinia była ewidentnie z tyłka, szczegółów nie pamiętam. Nie wiem czemu nie jest ukryta (moderatorzy wtedy je widzą), to nie powinno mieć miejsca. My też mamy opinie "z tyłka". Inne firmy też mają. Co tam, rzekłbym że większość firm notuje co jakiś czas opinie "z tyłka", ale tylko kilka firm sobie te opinie usuwa. Inni muszą je mieć, i mogą co najwyżej na nie odpowiedzieć, nie usunąć. Dlaczego więc Wy je usuwacie, a nie zostawiacie z odpowiedzią? Serio, to jest żenujące. Dno i 10 metrów mułu. Jeśli iść tą drogą, to może zacznijmy usuwać wszystkim firmom opinie "z tyłka", gdzie o tym, co z niego jest, a co nie jest będzie decydował właściciel firmy, ok? Dawanie miesiąca gratis za wystawienie opinii czy inne podobne zagrywki to jest analogiczne do płacenia za opinię. Nie można się spodziewać, że w takiej sytuacji klient napiszę opinię dla samego faktu podzielenia się swoim zdaniem. Nie napisze też obiektywnie. Sam ranking to jednak wielka kpina i żart, z czym się zgadza 99% właścicieli firm w tej branży i co widać na każdym kroku. Tylko garstka walczy o każdy jeden, coraz mniej istotny punkcik na tej liście. Więcej byście zyskali, gdyby to było obiektywne. Wtedy, po realnym dołączeniu się większości firm z rynku ranking byłby znacznie większy, ale też nie bylibyście już nawet w TOP10, więc można łatwo wywnioskować do jakich celów on tutaj jest. Natomiast dalsze robienie debili z każdego dookoła raczej nie przysporzy Wam większej popularności. Edytowano Grudzień 19, 2014 przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Chyba się nie zrozumieliśmy, chodziło o lewą opinię, a nie że nam się nie podoba, że klientowi się nie podoba. Po to są mechanizmy weryfikacji, aby opinie weryfikować. Kto daje coś za opinie? Super, że znasz 99% branży. Te wycieczki o TOP10 pominę (bardzo dojrzałe), ale uważaj z tymi zarzutami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
UnixStorm.org 327 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 (edytowany) To dlaczego nie odpowiedzieliście na nią merytorycznie, tylko ją usunęliście? Kto decyduje o tym, co jest lewe, a co nie jest? To nie jest pierwsza znikająca opinia, o czym wiem ja i wie dużo innych użytkowników WHT. Niestety, nie mam wyrobionego zwyczaju robienia screenshotów opinii, a chyba powinien zacząć go sobie wyrabiać. Prawda jest taka, że robicie co chcecie i co Wam pasuje. To nie jest obiektywne forum, tylko zaplecze marketingowe ZenBoksa i tyle. I Tomku, proszę Cię, nie strasz mnie. Nie schodźmy do poziomu przedszkolaków. Obaj już mamy za dużo na karku aby na takim poziomie dyskusje prowadzić. Edytowano Grudzień 19, 2014 przez UnixStorm.org (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
robson345 53 Zgłoś post Napisano Grudzień 19, 2014 Chyba się nie zrozumieliśmy, chodziło o lewą opinię, a nie że nam się nie podoba, że klientowi się nie podoba. Po to są mechanizmy weryfikacji, aby opinie weryfikować. A skąd wiecie że dana opinia jest lewa? Macie detektor kłamstw zamontowany w tym module? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach