Skocz do zawartości
Robert Rodziewicz

Mintshost.pl - Wykupiona usługa i bark pomocy od administracji

Polecane posty

Witam.

 

Chciałem się Was zapytać bo chyba nie rozumiem w jakim stopniu firma Mintshost.pl udziela wsparcia do zakupionych usług.

 

Wykupiłem VPS z usługą Direct Admin z płatnością roczną. Mam tam dwie strony i uruchomiłem dla siebie OpenVPN ponieważ nie mieszkam w Polsce i nieraz korzystam z tej usługi.

 

Co sie stało:

 

- wszystko działało

- 22/09/2014 awaria serwera VPS - wysłałem zgłoszenie - naprawiono usługę

 

- zauważyłem, że usługa VPN nie działa

- zgłoszenie prze formularz

- rozmowa na czacie - informacja, że mam czekać na naprawę bo ktoś sie tym zajmuje

- po następnym dniu przypomnienie w formularzu i otrzymałem odpowiedź:

 

 

 

Witam,
Ma Pan serwer z samodzielną administracją, my pomagamy tylko w przypadku DA.
Gdy znajdzie Pan jakiś fragment w logach to wtedy nakierujemy.

 

 

Moje pytania.

 

1. Czy usługa OpenVpn zgodnie z informacja ze strony kiedy podejmowałem decyzje o zakupie usługi

(- Darmowa pomoc techniczna oraz wgranie dodatkowych opcji według wymagań)

jest opcją dodatkową

 

2. Czy po awarii serwera VPS po stronie firmy, usługodawca powinien przywrócić działalność serwera w taki sposób aby wszystko działało jak przed awarią?

 

 

 

 

Informacja ze stron Mintshost.pl dla VPS z Direct Admin:
Administracje serwerem,w której skład wchodzi:
- Instalacja, konfiguracja oraz zabezpieczenie serwera VPS wraz z panelem DirectAdmin
- Darmowe przeniesienie domen i stron
- Optymalizacja działania witryn
- Aktualizacje bezpieczeństwa
- Darmowa pomoc techniczna oraz wgranie dodatkowych opcji według wymagań

 

Edytowano przez Robert Rodziewicz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz Direct Admina na tym serwerze? Bo oni oferują pomoc przy administracji tylko dla VPS-ów z DA. Co zresztą napisali w odpowiedzi, sugerując, że Ty DA nie używasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz Direct Admina na tym serwerze? Bo oni oferują pomoc przy administracji tylko dla VPS-ów z DA. Co zresztą napisali w odpowiedzi, sugerując, że Ty DA nie używasz.

 

Wykupiłem VPS z usługą Direct Admin z płatnością roczną.

 

Mintshost_pl_-_Panel_Klienta.jpg

Edytowano przez Robert Rodziewicz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Informacja ze stron Mintshost.pl dla VPS z Direct Admin:

Administracje serwerem,w której skład wchodzi:

- Instalacja, konfiguracja oraz zabezpieczenie serwera VPS wraz z panelem DirectAdmin

- Darmowe przeniesienie domen i stron

- Optymalizacja działania witryn

- Aktualizacje bezpieczeństwa

- Darmowa pomoc techniczna oraz wgranie dodatkowych opcji według wymagań

 

Kiedyś pewna Pani określała takie rozwiązania tekstem typu - "bayern monachium"

https://www.youtube.com/watch?v=V3i90Gw4K_s

W tym przypadku również tak samo, najpierw ci powiedzą, że wszystko będzie fajnie - masz kupić sobie usługę itp, a po pewnym czasie będą Cię zlewać i robić tylko to co konieczne. Ogólnie mam wrażenie, że ta firma celuje w target domowego przedszkola.

  • Upvote 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dosyć sporny temat. Teoretycznie możesz się kłócić.

 

Ja nie chce się kłócić. Wykupiłem usługę i chcę aby działała. Mam aż 2 wymagania www i vpn.

Gdybym sam potrafił to naprawić to bym nie wysyłał zgłoszenia - ale nie umiem.

 

Rozumiem gdybym ja źle cos skonfigurował itp. ale po awarii o której wiedzieli i naprawiali czy to jest trudne przywrócić mi VPN?

 

W tym przypadku również tak samo, najpierw ci powiedzą, że wszystko będzie fajnie - masz kupić sobie usługę itp, a po pewnym czasie będą Cię zlewać i robić tylko to co konieczne. Ogólnie mam wrażenie, że ta firma celuje w target domowego przedszkola.

 

 

Tak więc chciałem zapytać jakie polecacie rozwiązanie innej firmy.

Zależy mi na VPS+DA z dobrym wsparciem technicznym.

 

Ile oczekuje wsparcia?

- Pierwsza konfiguracja

- Uruchomienie VPN

 

Preferuje płatności roczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, tak, ale

 

Ma Pan serwer z samodzielną administracją, my pomagamy tylko w przypadku DA.

Jak ten serwer uruchamiałeś, to zainstalowałeś na nim DA? Używasz DA? Możesz się do Direct Admina zalogować?

 

Jeśli tak, to odpisz, że Twój serwer jest z DA. Może po prostu ktoś źle spojrzał. Jeśli nie, to podejrzewam, że będziesz go musiał przeinstalować z DA, żeby skorzystać z pomocy u nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, tak, ale

 

 

Jak ten serwer uruchamiałeś, to zainstalowałeś na nim DA? Używasz DA? Możesz się do Direct Admina zalogować?

 

Jeśli tak, to odpisz, że Twój serwer jest z DA. Może po prostu ktoś źle spojrzał. Jeśli nie, to podejrzewam, że będziesz go musiał przeinstalować z DA, żeby skorzystać z pomocy u nich.

 

Wykupiłem sam serwer VPS i potem dokupiłem DA i poprosiłem o połączenie co firma zrobiła.

 

Jeżeli konsultant JUŻ WIE, ŻE MAM DA to ponawiam pytanie czy mogę prosić o pomoc w temacie OpenVPN, które przestało działac po awarii VPS i ponownym przywróceniem przez firmę.

 

Tutaj skrócona wersja rozmowy z (K) Konsultant:

 

K:

Ma Pan serwer z samodzielną administracją, my pomagamy tylko w przypadku DA.
Gdy znajdzie Pan jakiś fragment w logach to wtedy nakierujemy.
JA:
Mam serwer z VPS z opcją Direct Admin opłacana rocznie.
Prosze sobie poprawić dane.
K:
Witam,
Jakie dane mam poprawić? Wiem, widzę jaką ma Pan usługę.
JA:
Skoro Pan widzi jaka mam usługę to dlaczego pisze Pan, że mam to sam zrobić.
K:
Administracja dotyczy samego panelu Directadmin... więc ?
JA:
Proszę o informacje ponieważ za serwer zapłaciłem za cały rok. Jeżeli zgłoszę rezygnację z usługi w jakiej formie zwracane są nadpłacone środki?
Mintshost_pl_-_Panel_Klienta.jpg
Edytowano przez Gość (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj skrócona wersja rozmowy z (K) Konsultant:

K:

Administracja dotyczy samego panelu Directadmin... więc ?

 

To niestety, tak, zostaje znalezienie innego dostawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I stał się cud.

 

Zgłoszenie rozpoczęte 25/09 do dzisiaj 27/09 - brak pomocy.

 

 

Po założeniu tematu tutaj na stronie: 27/09 - 16:47

Naprawa VPN prze innego konsultanta: 27/09 - 17:29

 

Morał z tego taki, że zgłoszenia do firmy Mintshost.pl lepiej dodawać tutaj na forum, niż bezpośrednio przez formularz i czat.

 

 

Dziękuje: WebHostingTalk-Logo.png

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgłoszenia do mintshost nalezy kierowac wyłącznie poprzez tickety/mail - wht nigdy nie było, nie jest i nie będzie kanałem kontaktu.

 

Nie stał sie żaden cud, nie wszystkie problemy naprawia się "od ręki" gdyż nieraz trzeba nad tym troszkę usiąść - stąd brak odpowiedzi na zgłoszenie.

Niemniej jednak ciesze się że problem rozwiązany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Marek ale po tej wypowiedzi:

 

Witam,
Ma Pan serwer z samodzielną administracją, my pomagamy tylko w przypadku DA.
Gdy znajdzie Pan jakiś fragment w logach to wtedy nakierujemy.

 

Wnioskuję, że konsultant nie chciał pomóc, a nie że

 

nie wszystkie problemy naprawia się "od ręki" gdyż nieraz trzeba nad tym troszkę usiąść

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgłoszenia do mintshost nalezy kierowac wyłącznie poprzez tickety/mail - wht nigdy nie było, nie jest i nie będzie kanałem kontaktu.

To tylko zbieg okoliczności.

 

Nie stał sie żaden cud, nie wszystkie problemy naprawia się "od ręki" gdyż nieraz trzeba nad tym troszkę usiąść - stąd brak odpowiedzi na zgłoszenie.

Niemniej jednak ciesze się że problem rozwiązany.

Nad problemem z vpn siedzieliście dwa dni? no no.. W końcu dogłębna analiza zajmuje czasu... przy robocie na pare minut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

innym faktem jest to że vps w tej firmie mają bardzo małe ceny, i czy w takiej cenie może być administracja vpsa i naprawa za każdym razem gdy klientowi się coś sypnie przy czym np. w między czasie majstruje sobie nie znając się do końca na tym.

Wystarczy sprawdzić ile kosztuje administracja zewnętrznych firm i opieka nad serwerami i widzimy co może być w tej cenie a co nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak więc chciałem zapytać jakie polecacie rozwiązanie innej firmy.

Zależy mi na VPS+DA z dobrym wsparciem technicznym.

 

 

Takie prawdziwe usługi z administracją nie są tanie, jaki budżet przewidujesz pod taka usługę?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Niemniej jednak ciesze się że problem rozwiązany.

 

Dziękuję Panie Marku za pomoc.
Druga sprawa.
Zadałem też pytanie na czacie i formularzu o rozbudowę VPS z powodu wzrastającego ruchu i zauważyłem, że VPS czasami potrzebuje więcej RAM (3GB RAM - obecnie). Zdarza się to w momentach dodania linku np. na fb z nowym wpisem i VPS nie może podołać z początkowym ruchem.
Co mi Pan poleca mi aby zwiększyć możliwości do większego ruchu?
- dodatkowy RAM
- inny pakiet
- inna konfiguracja VPS - (to mi polecono: NGINX + PHP-FPM + fcgi cache.)
Co Zrobiłem - strona WordPress:
- Wtyczka W3 Total Cache - opcja Browser cache + CloudFlare
- CloudFlare - dodanie domeny - Ustawienia:
Auto Minify: JS, CSS, HTML
Rocket Loader: Automatic
Minimum expire TTL: 4 hours

 

Takie prawdziwe usługi z administracją nie są tanie, jaki budżet przewidujesz pod taka usługę?

 

 

Witam i dziękuję za odpowiedź.

 

- Potrzebuje VPS z Direct Admin dla strony www (odpowiednia początkowa konfiguracja pod większy ruch 100k - 200k miesiecznie)

- instalacja OpnenVPN

- jakiś panel do monitorowania wydajności serwera (Aktualne zużycie itp)

 

To całe moje wymagania. Jeżeli wszystko działa nie mam zapotrzebowania na administrację VPS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciales najtaniej to masz.

Panel DA nie wspiera wewnetrzenie openpn wiec moim zdaniem nie ma podstaw do swiadczenia administracji ze strony mintshost dla tej uslugi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cytaty ze strony chyba same mówią za siebie...

 

Oferta skierowana jest dla osób które chcą mieć pełny dostęp do serwera oraz nie martwić się o ograniczenia. Zawarta w usłudze pełna administracja techniczna pozwala na spokojny sen w trakcie nieoczekiwanych problemów. Osoby, które nie znają LINUXa nie muszą martwić, wystarczy do nas napisać a my zrobimy WSZYSTKIE niezbędne zmiany w konfiguracji czy optymalizacji serwera. Pamiętaj, administracja jest wliczona w cene..

oraz:

Administracje serwerem,w której skład wchodzi:

Darmowa pomoc techniczna oraz wgranie dodatkowych opcji według wymagań

 

Więc to samo mówi za siebie.

widocznie konsultant tylko Cię zbył.byłem w biznes host i takich problemów nie robili od słowa co napisałem było zrobione oczywiście miałem identyczną usługę jak ty.

W mints też byłem ale do czasu a dokładnie do wtedy kiedy wszystkie moje dane znikły przez awarię dysku i dziwnym trafem akurat moich danych nie dało się odzyskać... wtedy skreśliłem tą firmę całkowicie.

Teraz jestem w netdc.pl też spółka z BH albo już nie nie mam pojęcia i wszystko jest idealnie brak awarii wsparcie techniczne nic mi nie odmawia i też wszystko robią z miejsca o co tylko poproszę też na vps z DA i administracją jak we wszystkich firmach co wymieniłem.

Niby firma ta sama 3 marki a jakość obsługi u każdej z nich zupełnie inna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Jeżeli wszystko działa nie mam zapotrzebowania na administrację VPS.

 

Ale właśnie po to jest usługa administracji by w momencie gdy nie działa móc z niej skorzystać.

 

Jeżeli nie masz wiedzy to uwierz mi potrzebujesz administratora właśnie by w sytuacjach gdy jest jakiś problem mieć się do kogo zwrócić, a zakres administracji jaki oferuje Mintshost do tej usługi jest trochę inny niż oczekiwałeś.

 

 

Wykupiłem sam serwer VPS i potem dokupiłem DA i poprosiłem o połączenie co firma zrobiła.

 

Więc nadal masz serwer z samodzielną administracją tyle że dokupiłeś panel DirectAdmin.

 

Sprawa naprawdę jest bardzo jasna. Dokupiłeś panel, ale częścią panelu nie jest administracja usługą vps.

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci pada openvpn i masz dostęp do ssh to logujesz na konto admina i dajesz hostname twój numer IP. Oni czasami restartują matkę i jeśli nie masz ustawionego hostname przez konsole w HyperVM to tak musisz robić. Jeśli natomiast openvpn nadal nie wstaje to prosisz o doinstalowanie tun/tap o ile na Twojej maszynie jeszcze tego nie zrobili i robisz reboot vpsa.

Edytowano przez robson345 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę ogólnikowa i słaba ta instrukcja... ;).

 

Ale przecież nie ma w tym żadnej filozofii :) a jak ktoś nie zrozumie dopyta się albo po prostu zapłaci za administrację ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Więc nadal masz serwer z samodzielną administracją tyle że dokupiłeś panel DirectAdmin.

 

Sprawa naprawdę jest bardzo jasna. Dokupiłeś panel, ale częścią panelu nie jest administracja usługą vps.

 

Wiesz napisze to tak. Zakupiłem VPS na miesiąc bez DA. Potem poprosiłem o zmianę VPS na opcję z DA i rozliczenie roczne.

Przed tą operacją zapytałem konsultanta czy jest taka możliwość i dostałem odpowiedź, że tak. Płace za tego VPS według cennika jak za VPS z DA i otrzymałem informacje że to VPS z DA.

 

15/05/2014 Zmiana rozliczenia usług VPS + DA - #156808

 

Już uważałem tą sprawę za zakończoną i rozwiązaną ale czytając Twoją wypowiedź (@tgx Widzę, że pracujesz w tej firmie) napisze to tak:

 

1. Nie przekonuj mnie, że nie mam tej opcji skoro ją mam a w WASZEJ FIRMIE coś nie działa!

 

2. Zmienicie na stronie informacje co wchodzi w skład administracji w cenie.

3. Zróbcie zebranie pracowników, ustalcie co robicie w ramach usługi aby każdy konsultant mówił to samo.

 

 

WAŻNE:

 

4. Proponuję zadbać o szkolenia dotyczące profesjonalnej komunikacji z klientem

- nie jesteśmy znajomymi; kiedy się zwracam z pytaniem do konsultanta to oczekuje poważnego traktowania

- kiedy piszemy na czacie; nie rozłączamy się bez pożegnania i podania jakieś informacji

- kiedy się rozłączy czat; mamy podany email ostatniej rozmowy - wysyłamy jakąś informacje.

 

Kiedy klient jest niezadowolony z jakości świadczenia usług :

- AWARII PO WASZEJ STRONIE SPOWODOWAŁA TE BŁĘDY 22/09/2014

22/09/2014 o godzinie: 06:16 - #243144

 

 

TO PROPONUJĘ zająć się na poważnie PRZYWRÓCENIEM WSZYTKIEGO DO STANU PRZED AWARIĄ.

 

 

Dodam jeszcze, że nie jest to pierwsza AWARIA od maja kiedy kupiłem VPS a było już kilka, które zgłosiłem.

 

- poprzednio po przywróceniu błędy z bazą danych

- przeinstalowanie silnika forum IP.Board jw.

 

 

NA ZAKOŃCZENIE:

 

Zwracam się do firmy z pytaniem. Czy mam tą sprawę uważać juz za rozwiązaną i zakończoną czy mam pozostać w niepewności, że podczas kolejnej AWARII będę musiał tracić kilka dni na to czy mam VPS z DA czy bez aby ktoś mi przywrócił

 

WSZYSTKIE USŁUGI JAKIE OBECNIE DZIAŁAJĄ?

 

 

* przepraszam czytelników, za używanie CapsLock i koloru ale krew mi się zagotowała kolejny raz.

  • Upvote 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Zwracam się do firmy z pytaniem. Czy mam tą sprawę uważać juz za rozwiązaną i zakończoną czy mam pozostać w niepewności, że podczas kolejnej AWARII będę musiał tracić kilka dni na to czy mam VPS z DA czy bez aby ktoś mi przywrócił

 

 

Potraktuj sprawę jako zakończoną, a ja przeanalizuję wszystkie Twoje zgłoszenie i dopilnuję by taka sytuacja więcej nie miała miejsca. Wyjaśnię to z osobami odpowiedzialnymi i wyciągniemy z tego wnioski.

 

Przepraszam w imieniu mintsa i swoim z a to zamieszanie i tą sytuację.

 

 

 

Edytowano przez tgx (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Potraktuj sprawę jako zakończoną,

 

 

 

@tgx

Rozumiem i dla mnie nie ma sprawy.

 

Dodam, że rozważałem 2 opcje zakupu VPS. Firma OVH serwer Classic i po czytaniu tego forum Wasza firma.

 

Zasugerowałem się ocenami po prawej stronie na forum. Byliście na 3 miejscu i po sprawdzeniu cenny i informacja o pomocy w administracji serwera, która jest zamieszczona na Waszej stronie zdecydowałem się na to rozwiązanie. Jak wspomniałem mam tylko 2 wymagania: www + VPN

 

 

BTW:

 

Ja byłem zadowolony z odpowiedzi Pana Marka D w zgłoszeniu.

 

 

OpenVPN nie uruchomił się automatycznie z powodu błędnej konfiguracji - poprawiłem już to i nie powinno byc w przyszlości z tym problemów.

Gdyby cos się działo to jestesmy do dyspozycji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×