Skocz do zawartości

Polecane posty

No tak, Tylko teamspeak3 to normalna kolej rzeczy i nie potrzebuje serwera za kilka stówek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do teamspeak kup sobie voiceserver ;] i będziesz się żalił do supportu w sprawie problemów z ddosami :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już raz miałem taką usługę i nie byłem zadowolony, wolę mieć pełną kontrolę nad tym co robię. Jeżeli serwer nie będzie wystarczał to zawsze można kupić lepszy i zrobić migracje.

Pare let temu byłem adminem na serwerze, który był migrowany z vihostu do ovh i wszystko fajnie wyszlo, serwer długo się trzymał, lecz jakiś czas temu zrobili innego ts.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś zaobserwował jakieś ciekawostki odnośnie Anty-DDoS ? Ja od supportu otrzymałem odpowiedz że serwer jest blokowany w czasie ataku,ale jak to wygląda rzeczywiście to nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam atak na 10 minut serwer jest blokowany na pare godziny, nie odpowiada na ping i przez ssh też się nie połączysz.
Natomiast atak w alertach już dawno minoł i niby serwer stoi, ale nic nie wchodzi i nic z niego nie wychodzi.
Pisałem do supportu to dostałem odpowiedź że musze dokupić dodatkową ochrone za 25euro, a szczerze mówiąc z darmowego IP stresera wywalisz każda tam maszyne. :P
W kwietniu mam zamiar przejść do soyoustart.pl, bo tam jakoś ta zapora działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie czy wy również tak macie, że po restarcie sieci

 

service networking restart

serwer nie wstaje, ani nie reaguje na komendy z panelu? Jednym słowem trup? Mi to się przydarzyło 2 raz (0 zmian w plikach od sieci). Jedyne co pomaga to napisanie do nich, aby zrestartowali go ręcznie. A w panelu widnieje na czerwono "error" i nic nie działa (reinstalacja/reboot/tryb rescue). Czy tylko jak mam taki dziwny przypadek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 wiadomość: Sprawdzimy:
2 wiadomość: Twój serwer został zrestartowany

i tyle. No za 1 razem to jeszcze dosłali wiadomość po kilku minutach, aby ocenić pomoc (+ w podpisie, że jest do mojej dyspozycji w razie problemów). A tak to nie przejęli się zbytnio tym, że serwer nie ma połączenia z siecią/(panelem) :) A pytać się ich dlaczego to nie działa to chyba nie ma sensu bo i tak nie powiedzą jakie są błędy. A jakby to był jakiś poważny problem to by się tym zajęli bo pierwsza wiadomość była dawno (około 2 tygodni temu), albo jestem nielicznym co ma taki błąd i nie chce im się w to zagłębiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka maszyn u nich [różne konfiguracje] i na każdej ten sam problem - pady maszyny/freez po 1/2 tyg. uptime. Pomaga tylko restart.

Ma ktoś ten sam problem?

Support sam nie wie co jest przyczyną, twierdzą że nie jest to ich wina, syslogi czyste...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak różne konfiguracje? Co mają wspólnego? (Poza administratorem ;)

 

Przesiądź się gdzieś na kompletnie stockowe Ubuntu 12.04 na przykład, z dystrybucyjnym kernelem i zobacz czy nadal będą problemy.

Edytowano przez spindritf (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie czy wy również tak macie, że po restarcie sieci

service networking restart

serwer nie wstaje, ani nie reaguje na komendy z panelu? Jednym słowem trup? Mi to się przydarzyło 2 raz (0 zmian w plikach od sieci). Jedyne co pomaga to napisanie do nich, aby zrestartowali go ręcznie. A w panelu widnieje na czerwono "error" i nic nie działa (reinstalacja/reboot/tryb rescue). Czy tylko jak mam taki dziwny przypadek?

 

A po IPMI nie możesz wejść na serwer zobaczyć co się stało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marthelss,

 

wget -O speedtest-cli https://raw.github.com/sivel/speedtest-cli/master/speedtest_cli.py
chmod +x speedtest-cli
./speedtest-cli

 

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3 miesiące testów najtańszego dedyka - efekt - 21TB danych przewalonych, 0 awarii sprzętu, 100% uptime łącza i maszyny.

Za te pieniądze bardzo fajny sprzęcik pod backup, streaming czy jakieś torrenty.

Btw. z okazji 1 kwietnia dostępna nowa ciekawa funkcjonalność - expert mode ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z okazji błędu w OpenSSL nawet przesyłają informację, jeżeli serwer jest podatny. Zapomniałem zrestartować po aktualizacji i dostałem powiadomienie:

 

===== ENGLISH VERSION ====
Dear Online.net customer,

a major security issue has been disclosed these last few days concerning a well
known cryptology tool (openssl)
this security bug put your server's datas to high risk,
it is actually very easy with a simple request to gather random part of
unpatched servers memory
In the interest of our customer, we scanned our whole range of IPs to identify
vulnerable servers, we have identified the following IPs running a vulnerable
IMAP service for which you are the technical contact :
195.154.xxx.xxx

We urgely invite you to upgrade or patch your openssl version and restart
affected services on your servers (web, vpn, mail...)

For reference, a few links:
[EN] http://www.openssl.org/news/secadv_20140407.txt
[EN] http://heartbleed.com/
[FR] http://linuxfr.org/news/nouvelle-vulnerabilite-dans-l-implementation-openssl

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanie czy ktoś rezygnował z serwerów dedykowanych już tuż przed płatnościami?

 

Zapomniałem dodać, jeszcze ten komunikat:

We will start in a few days the collection of your unpaid bills by a bailiff.

Dodam jeszcze, że płatność nie została opłacona tylko raz, bo zrezygnowałem przed terminem płatności. Edytowano przez Marthless (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak - nie wystarczy, że nie opłacisz.

Musisz wypełnić formularz rezygnacji z serwera. Jeśli chcesz, żeby wygasł na koniec miesiąca, musisz ten formularz wypełnić przed 20 dniem miesiąca.

Jeśli zrobisz to po 20, będziesz musiał zapłacić jeszcze za kolejny miesiąc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×