Skocz do zawartości

Polecane posty

Różnie sie urywa

 

Mtr od Nas:

 

Host Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev

1. 201.seven.greendata.pl 0.0% 452 0.1 0.0 0.0 2.9 0.2

2. biznes-host-gw-pri.horyzont.net 0.0% 451 3.9 1.7 0.4 50.5 4.4

3. jBR2-int.hti.pl 0.0% 451 0.5 3.0 0.3 75.1 8.2

4. z-hti.virtuaoperator.net 0.2% 451 8.4 9.8 8.1 53.3 5.8

5. ae48-48.r7.poland-rs.thinx.atman 0.0% 451 8.3 9.6 8.1 43.9 4.5

6. 195.85.195.98 98.4% 451 48.6 174.5 48.6 329.4 93.0

 

 

Kimsufi:

Host Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev

1. vhost1065.ip-176-31-171.eu 0.0% 24 0.1 0.1 0.1 0.2 0.0

2. mil-1-6k.it.eu 4.3% 23 1.0 12.3 0.8 164.8 36.0

3. fra-1-6k.de.eu 13.6% 23 12.3 23.5 10.7 158.6 33.6

4. var-1-6k.pl.eu 0.0% 23 48.3 44.3 32.8 234.0 41.5

5. wdc.tpix.pl 0.0% 23 33.0 44.0 32.9 234.7 41.6

6. ???

 

Ślaskdatacenter to samo:

 

Keys: Help Display mode Restart statistics Order of fields quit

Packets Pings

Host Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev

1. hosted-by.slaskdatacenter.pl 0.0% 451 0.0 0.0 0.0 0.1 0.0

2. hosted-by.slaskdatacenter.pl 0.2% 451 0.4 10.5 0.3 127.0 24.8

3. sitel-do-livenet.sitel.net.pl 0.4% 450 0.2 0.7 0.2 63.0 4.0

4. WDC.plix.pl 0.0% 450 5.9 30.7 5.7 617.5 62.2

5. ???

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś awaria w Wawie.

 

Edit: Coś im na plixie wisi. Moje linki w Wawie już wstały.

Ewentualnie to jakiś zbieg okoliczności :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie i u znajomego wawka leżała. Aktualnie sytuacja wróciła do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moj VPS zlokalizowany w infrastrukturze WDC nie dzialał jakoś od 19 do 20:30, teraz już jest ok. Z kolei ich główny adres wdc.pl chyba nigdy nie pingował, ale też leżał w trakcie awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moj VPS zlokalizowany w infrastrukturze WDC nie dzialal jakos od 19 do 20:30,

Właśnie mniej więcej w tych godzinach była ta awaria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co tam się stało, ja nawet z netią miałem problem... Ma ktoś jakieś informacje ? (jeśli można o pw, i usuniecie posta.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka słów sprostowania, ponieważ co poniektóre wypowiedzi mogą świadczyć o niezłych predyspozycjach na dziennikarza popularnych dzienników z dużą ilością zdjęć i wciągającymi tytułami :-)

 

W piątek wieczorem rzeczywiście w Warszawie zaszły dość istotne zdarzenia sieciowe które dotyczyły licznych operatorów, nie tylko Warsaw Data Center. Jak zostało to bardzo trafnie zauważone w samym PLIX ruch spadł o połowę, a do tak dużego ruchu nie przyznajemy się :-) Zaistniała sytuacja była dość specyfiaczna, dla przykładu sesje BGP działały poprawnie, a pingi zwracały poprawne odpowiedzi, jednak z części sieci dostęp był utrudniony. Podczas diagnozowania zaistniałej sytuacji wyniki mogły się zmieniać, nawet w odstępie kilku minut. Jak wszyscy zapewne wiemy sieci są coraz bardziej rozbudowane, połączenia coraz bardziej skomplikowane, stosowane są coraz liczniejsze rozwiązania mające zapewnić dostępność. Pozwala to osiągnąć sytuacje w której większość zdarzeń nie jest zauważalna przez użytkowników usług, czasami jednak jest inaczej.

 

Załączone wyniki śledzenia tras pakietów do adresu wdc.pl nie różnią się, chyba we wszystkich przypadkach, od tych które można teraz wykonać kiedy sytuacja jest poprawna. Jest to spowodowane celowym brakiem odpowiedzi na ping dla adresu wdc.pl, zatem teraz także w tym samych miejscach urywać się bedzie traceroute :-) nie wyciągajmy za szybko pochopnych wniosków :-)

 

Stwierdzenie że "infolnia nie żyje" może błednie sugerować, że nikt się zaistniałym zdarzeniem nie zajmuje lub nie obsługuje klientów, a jest wręcz przeciwnie! Infolinia jak sama nazwa wskazuje i zgodnie z informacją na stronie służy do sprzedaży usług i działa jedynie w standardowych godzinach pracy większości ludzi. Przyznajemy się, że nie sprzedajemy całodobowo, a osoby odpowiedzialne za tą cześć w piątek wieczorem zapewne były na spotkaniu ze znajomymi lub z rodziną w domu :-) Jednak każdy klient Warsaw Data Center posiada bezpośredni numer telefonu do wsparcia technicznego, który przykro mi ale nie znajduje się na stronie :-) Wysoka jakość obsługi klienta, a wręcz fanatyczne dążenie do osiągnięcia coraz wyższego poziomu obsługi, pozwoliło nam na odebranie dziś wszystkich telefonów od klientów, po czym oddzwonienie do wszystkich jak sytuacja osiągneła stabilizację. Pomimo sytuacji która nie jest przyjemna dla nas wszystkich, koleżanki i koledzy obsługujący klientów oraz Ci którzy pozostali za kurtyną diagnozując sytuację, spisali się według mnie pierwszorzędnie za co niezmiernie im dziękuję. Co jednak najbardziej cieszy to, że dziś wielokrotnie od klienów usłyszeli dziękuję za swoją pracę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×