Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Taq

Kimsufi 2G z gentoo czy z DA

Polecane posty

Witam,

zastanawiam się nad wyborem pomiędzy DA czy gentoo. Pracowałem trochę już z DA, ale zauważyłem, że są różne panele gdyż w jednym jest blokada hot linków, a gdzie indziej niema. Z gentoo jestem prawie zielony trochę pracowałem na linuksach, a chciałbym to zmienić. Więc gentoo czy DA ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli posiadasz wiedzę by administrować bez panelu(np. posiadasz tylko kilka domen) to nie ma sensu instalowania paneli, skoro będziesz sam w stanie wszystko zrobić.

 

PS. Gentoo to dystrybucja linuksa, nie panel (nie jestem przekonany, czy o tym wiesz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem, że to dystrybucja linuksa, tylko jak napisałem jestem z niego słaby, tyle co o ile miałem w szkole, a resztę muszę się sam nauczyć, mam na razie 2 domeny do administracji maksymalnie będzie ich 5 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Blokada hot linków to 2-3 linijki w htaccess. Po co Ci do tego panel ;)..

 

Czyste Gentoo dla początkującego to też taki sobie pomysł, a to coś co OVH oferuje jako release 2 (bazujące na dystrybucji sprzed 6 lat i podobnie aktualnych wersjach sql/php itd) to już w ogóle jest lekki dramat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to kupie z DA , a możecie mi jeszcze powiedzieć czym różni się :

 

 

Z: Licencja DirectAdmin - 1 m + 39.99PLN / m-c Wybierz

Bez: Licencja DirectAdmin - 1 m

 

z licencją a bez ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czym różnią się komputery, gdzie na jednym jest napisane z licencją Microsoft Windows a na drugim bez licencji Microsoft Windows ?

 

Po prostu za przyjemność posiadania licencji DirectAdmin musisz ~40zł miesięcznie dopłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach