theONE 526 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2012 Za ich informacją: Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym (9.07.2012) o godzinie 18:17 wystąpiła awariaczęści łącz internetowych Sprint Data Center.Dokładaliśmy wszelkich starań, aby problemy wynikające z awarii były jaknajkrótsze i możliwie najmniej dotkliwe dla klientów.Pełna widoczność sieci została przywrócona o godzinie 19:24, do tegoczasu mogły występować problemy z połączeniami, głównie spoza sieci TPNET.Natomiast pełna przepustowość łącz została przywrócona o godzinie 20:58.Stwierdzoną przyczyną przerwy były prace drogowe prowadzone na terenieOlsztyna. W ich wyniku zostały przerwane linie światłowodowe, z którychkorzysta także Sprint Data Center. Przerwa ta wystąpiła w takniefortunnym miejscu, że dotknęła połączeń do dwóch, z trzech, naszychoperatorów internetowych.Przepraszamy Państwa bardzo za zaistniałe problemy. Zapewniamy, żedołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wyeliminować tego typupojedyncze punkty awarii znajdujące się poza naszą infrastrukturą.Z poważaniem---*Sprint S.A.*ul. Jagiellończyka 26, 10-062 OlsztynTel.: +48 89 522 12 30Fax: +48 89 522 11 25 Szanowni Państwo,w dniu wczorajszym (10.07.2012) o godzinie 12.10 wystąpiła awariajednego z 3 łącz internetowych Sprint Data Center.W trakcie awarii nastąpiło pogorszenie parametrów w sieci, z możliwościączęściowej utraty widoczności sieci(na styku sieci Pionier oraz TK Telekom).Pełna przepustowość łącz została przywrócona o godzinie 19:48.Stwierdzoną przyczyną przerwy były prace drogowe na liniiWarszawa-Gdańsk. W trakcie wykonywania przecisku sterowanego pod drogązostał uszkodzony kabel światłowodowy relacji Mława-Ciechanów. Naprawauszkodzenia polegała na przeniesieniu transmisji na nowy kabelświatłowodowy.W celu minimalizacji skutków awarii łącz operatorów zewnętrznych dosieci Internet, Sprint Data Center zwiększa przepustowość swoichobecnych łączy, tak by w przypadku awarii któregokolwiek z operatorów,opóźnienia na pozostałych łączach były minimalne.Dodatkowo Zarząd Sprint S.A. podjął decyzję o budowie 4 przyłączaświatłowodowego do kolejnego niezależnego operatora. Dodatkowe łącze maprzede wszystkim uniezależnić SDC od awarii w relacjachmiędzymiastowych. Dodatkowe łącze zostanie dobrane pod kątem całkowitejrozłączności trasy w stosunku do obecnie wykorzystywanych operatorów.Całość prac w związku z budową nowego przyłącza planowana jest na okres6 miesięcy (projektowanie, budowa i uruchomienie).Jesteśmy przekonani, iż to rozwiązanie bardzo podniesie niezawodnośćcałej infrastruktury, a tego typu awarie, nawet jeśli się trafią, niebędą zauważone przez użytkowników sieci Internet.Bardzo przepraszamy Państwa za zaistniałe problemy. Jednocześnieinformujemy, iż rekompensata z powodu pogorszenia jakości łączy, będzieautomatycznie naliczona na fakturze wraz z abonamentem za miesiąc sierpień.Z poważaniem---*Sprint S.A.*ul. Jagiellończyka 26, 10-062 OlsztynTel.: +48 89 522 12 30Fax: +48 89 522 11 25 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ksk 67 Zgłoś post Napisano Lipiec 12, 2012 Tak to była dosyć odczuwalna awaria. Telefony także nie działały w okresie awarii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2013 Leży i kwiczy od kilkunastu minut: C:\Users\hp>ping sprintdatacenter.plŻądanie polecenia ping nie może znaleźć hosta sprintdatacenter.pl. Sprawdź nazwę i ponów próbę. Infolinia nie działa (początkowo ktoś się rozłączał zaraz po wpisaniu PINu, teraz nawet nie idzie się połączyć z automatem). Wczoraj był podobny problem, ale po chwili się naprawiło. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
strefapc 69 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2013 Cos ostatnio częste awarie w sprint Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MikeJones 25 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2013 Wyglada na to, ze to kolejna serwerownia, ktora duzo obiecuje, a jak przychodzi co do czego to sie okazuje, ze to tylko obiecanki-cacanki Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rasputin 42 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2013 Od 4 dni maja losowe awarie łacza. Wczoraj była identyczna lecz krótsza przedwczoraj były dużo częstsze lecz krótsze ;/. Współczuje osobom, które posiadaja tam serwery gier, dla www to tam pikuś ale gry to zero zarobku jak wywala pół dnia. W zasadzie jak oferuja taki uptime powinni dac sporą zniżke za takie działanie gdzie ovh z badziewiem wypada lepiej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2013 Od 4 dni maja losowe awarie łacza. Wczoraj była identyczna lecz krótsza przedwczoraj były dużo częstsze lecz krótsze ;/. Współczuje osobom, które posiadaja tam serwery gier, dla www to tam pikuś ale gry to zero zarobku jak wywala pół dnia. W zasadzie jak oferuja taki uptime powinni dac sporą zniżke za takie działanie gdzie ovh z badziewiem wypada lepiej. To chyba tylko dla ciebie pikuś Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Styczeń 1, 2013 MI działa poprawnie - kolokuję u nich maszynę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rasputin 42 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2013 MI działa poprawnie - kolokuję u nich maszynę. Przeciez wysiada im całe łacze all uslugi, wraz z strona główna, cieżko nie zauwazyc http://host-tracker.com/check_res_ajx/11895076-0/ przyklad, zrobilem tylko raz dzis to trwalo z 30 min albo i lepiej Maile do nich też nie smigaja, gdy chciałem im z dobrego serca zglosic mailbox Full, pelne wiec klienci wala albo sypneło sie cos zdrowo, wszak wolne teraz mamy This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: save to /home/virtmail/sprintdatacenter.pl/noreply/Maildir generated by noreply@sprintdatacenter.pl mailbox is full ------ This is a copy of the message, including all the headers. ------ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2013 (edytowany) Przeciez wysiada im całe łacze all uslugi, wraz z strona główna, cieżko nie zauwazyc http://host-tracker....ajx/11895076-0/ przyklad, zrobilem tylko raz dzis to trwalo z 30 min albo i lepiej Maile do nich też nie smigaja, gdy chciałem im z dobrego serca zglosic mailbox Full, pelne wiec klienci wala albo sypneło sie cos zdrowo, wszak wolne teraz mamy Całe nie, ciężko nie zauważyć, że Gdańsk (i nie tylko_- OK Nie jest to żadne pocieszenie, ale wyjaśnia że niektórym działa (nie monitorują serwera dokładnie?) a niektórym nie działa. Edytowano Styczeń 2, 2013 przez tgx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2013 ta awaria trwa nadal?!? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Styczeń 2, 2013 Nie, trwała jakieś 30 min. Pan technik w końcu odebrał telefon i z rozbrajającą szczerością powiedział "nie wiem co się dzieje" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
set80 4 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2013 To chyba jakaś permanentna awaria he he. dzisiaj leży już 6 godzin! traceroute to sprintdatacenter.pl (46.29.16.100), 30 hops max, 60 byte packets 1 vss-9a-6k.fr.eu (5.39.88.253) 40.386 ms * * 2 rbx-g1-a9.fr.eu (91.121.131.155) 1.063 ms 1.285 ms 1.565 ms 3 * fra-1-6k.de.eu (91.121.131.194) 8.140 ms * 4 * * * 5 hawe.plix.pl (195.182.218.235) 30.113 ms 30.071 ms 30.300 ms 6 * * * 7 * * * 8 Z010SWCE01-loonar.net.pbthawe.eu (77.242.225.93) 38.133 ms 38.288 ms 38.145 ms 9 loonar-Z010SWCE01.net.pbthawe.eu (77.242.225.94) 38.488 ms * 38.497 ms 10 * * n16h14.rev.sprintdatacenter.pl (46.29.16.14) 39.269 ms 11 * * * 12 * * * 13 * * * 14 * * * 15 * * * 16 * * * 17 * * * 18 * * * 19 * * * 20 * * * 21 * * * 22 * * * 23 * * * 24 * * * 25 * * * 26 * * * 27 * * * 28 * * * 29 * * * 30 * * * I oczywiście nikt nie odbiera telefonu, echhhhh.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Luty 7, 2013 Ode mnie śmiga. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eider 0 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2013 Leży, leży i leży... traceroute to 46.29.20.213 (46.29.20.213), 30 hops max, 40 byte packets 1 80.50.231.201 (80.50.231.201) 58.017 ms 46.267 ms 48.776 ms 2 195.205.0.10 (195.205.0.10) 2.690 ms 2.653 ms 5.521 ms Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2013 traceroute 46.29.20.213 traceroute to 46.29.20.213 (46.29.20.213), 30 hops max, 60 byte packets 1 fritz.box (192.168.1.1) 1.910 ms 2.215 ms 2.588 ms 2 x.tktelekom.pl (x) 23.899 ms 24.274 ms 35.587 ms 3 fone-gw.pix.net.pl (185.1.4.11) 47.489 ms 49.835 ms 50.270 ms 4 * * * 5 * * * 6 * * * 7 Z010SWCE01-loonar.net.pbthawe.eu (77.242.225.93) 45.216 ms 82.404 ms 82.785 ms 8 loonar-Z010SWCE01.net.pbthawe.eu (77.242.225.94) 49.863 ms 57.984 ms 58.848 ms 9 n16h14.rev.sprintdatacenter.pl (46.29.16.14) 69.012 ms 59.828 ms 48.318 ms 10 n20h213.rev.sprintdatacenter.pl (46.29.20.213) 64.786 ms 64.845 ms 65.718 ms Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eider 0 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2013 (edytowany) Pady są po 3-5 minut. Teraz znowu nie działa. Dosyć irytujące. Pada wszystko razem ze stroną główna. Edytowano Luty 8, 2013 przez eider (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Luty 8, 2013 Co mówią o tym na infolinii? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eider 0 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2013 (edytowany) Wczoraj twierdzili, że jest DDoS na jednego klienta. Dzisiaj nie wiem. 15:23 - kolejny pad. To już nawet nie jest irytujące, to jest żałosne. Edytowano Luty 8, 2013 przez eider (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
przemon 35 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2013 Cholera. Miałem u nich kupić dedyka, ale chyba się wstrzymam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eider 0 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2013 (edytowany) Znowu pad :-) Na DDoS to nie wygląda. 13:20, 14:20, 15:20... Tylko ten nie pasuje (15:40). Niby działa, ale są straszne utraty. Po chwili znikają. Edytowano Luty 8, 2013 przez eider (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tgx 575 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2013 może ktoś do crona wpisał flood Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
eider 0 Zgłoś post Napisano Luty 8, 2013 (edytowany) Punktualnie - kolejny pad ;-) Żeby kolej tak jeździła jak te pady są... |------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| | 192.168.100.1 - 0 | 56 | 56 | 0 | 0 | 6 | 0 | | 192.168.0.1 - 0 | 56 | 56 | 0 | 0 | 6 | 0 | | 84-10-192-1.dynamic.chello.pl - 0 | 55 | 55 | 12 | 59 | 1740 | 256 | | 89-75-4-65.infra.chello.pl - 0 | 56 | 56 | 6 | 10 | 43 | 10 | | pl-krk01a-rd4-ae0-2183.aorta.net - 0 | 56 | 56 | 12 | 14 | 36 | 25 | | pl-waw04a-rd1-ae12-2158.aorta.net - 0 | 56 | 56 | 12 | 21 | 63 | 14 | | 84.116.135.226 - 0 | 56 | 56 | 11 | 19 | 50 | 14 | | efuzja.plix.pl - 0 | 56 | 56 | 12 | 14 | 25 | 14 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |________________________________________________|______|______|______|______|______|______| WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider EDIT: Wstał z wielką utratą pakietów. |------------------------------------------------------------------------------------------| | WinMTR statistics | | Host - % | Sent | Recv | Best | Avrg | Wrst | Last | |------------------------------------------------|------|------|------|------|------|------| | 192.168.100.1 - 0 | 95 | 95 | 0 | 0 | 6 | 0 | | 192.168.0.1 - 0 | 95 | 95 | 0 | 0 | 6 | 0 | | 84-10-192-1.dynamic.chello.pl - 0 | 94 | 94 | 9 | 42 | 1740 | 9 | | 89-75-4-65.infra.chello.pl - 0 | 95 | 95 | 6 | 10 | 43 | 8 | | pl-krk01a-rd4-ae0-2183.aorta.net - 0 | 95 | 95 | 12 | 14 | 37 | 14 | | pl-waw04a-rd1-ae12-2158.aorta.net - 2 | 91 | 90 | 12 | 19 | 63 | 13 | | 84.116.135.226 - 0 | 95 | 95 | 11 | 17 | 50 | 13 | | efuzja.plix.pl - 0 | 95 | 95 | 12 | 14 | 25 | 13 | | No response from host - 100 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | No response from host - 100 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | n20h213.rev.sprintdatacenter.pl - 82 | 22 | 4 | 0 | 18 | 20 | 20 | |________________________________________________|______|______|______|______|______|______| WinMTR v0.92 GPL V2 by Appnor MSP - Fully Managed Hosting & Cloud Provider Edytowano Luty 8, 2013 przez eider (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
seniu123 0 Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2013 Dzisiaj też padł nie wiem jak długo nie odpowiadał lecz przed chwilką wrócił Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Marzec 7, 2013 http://public.serwerstatus.pl/index.php?id=563 No nie przesadzajmy... 2-3 minuty to nie tragedia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach