Skocz do zawartości
graffitiDruk

masterNet i BOK a właściwie jego BrAK

Polecane posty

W czwartek 9 lutego dokonaliśmy płatności za odnowienie 11 domen utrzymywanych przez firmę masterNet. Przelew został wysłany z konta w mBanku (płatności online wymagają poniesienia dodatkowego kosztu w wysokości 20zł). Niestety termin ich płatności mija 16 lutego a domeny nadal widnieją jako Nieopłacone. Dane przelewu były w 100% zgodne z podanymi na stronie.

 

Zarówno kontakt mailowy jak i telefoniczny z firmą masterNet kończy się niepowodzeniem. Nikt nie odbiera telefonu (żadnej z 9 prób dodzwonienia się). Nikt też nie odpisuje na maile (tych z kolei było 5).

 

Informacja na forum wydaje się ostatnią deską ratunku. Pozostaje mieć nadzieję na pozytywny obrót sprawy, co nie zmienia faktu, że firma masterNet nie traktuje poważnie swoich klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Szykuj się na odpowiedź gatunku "jest wtorek, mamy 8957938754 zgłoszeń z niedzieli, wszystko zostanie zrealizowane w odpowiednim momencie", bo już nieraz widziałem takowe, sam zresztą zostałem nazwany "nie umiejącym czytać" ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałeś dodać, że jak coś nie pasuje, to możesz iść do innej firmy. Bo oni takich klientów natarczywych nie chcą.

 

http://www.webhostingtalk.pl/topic/34278-dyskusje-masternetpl

http://www.webhostingtalk.pl/topic/109-opinie-masternetpl jakoś od połowy 21 strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Forum wht wydaje się być ostatnią deską ratunku dla szukających kontaktu, bo Pan Adrian szybciej reaguje na wpisy niż maile.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Forum wht wydaje się być ostatnią deską ratunku dla szukających kontaktu, bo Pan Adrian szybciej reaguje na wpisy niż maile.

A żebyś wiedział.

Ale ma pretensje, że sie na support nie pisze, tylko tu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowna konkurencjo !

Daruj sobie takie komentarze, Twoje zachowanie można bez problemu podpiągnąć pod działanie na szkodę konkurencji.

Do Twojej świadomości - konsultowałem to już z prawnikiem, zwyczajnie mam już dość czepialstwa się przez konkurencję i dobrze wiesz, że nie tylko ja Ci na to zwracałem uwagę.

Odp. została udzielona przed upływem 24h nie licząc weekendu, niedzieli w której support nie pracuje o czym wyraźnie został poinformowany (a z tego co zostało napisane w pierwszym poście, autor tego nie widzi, ale ok rozumiem), a im więcej w jednej sprawie wysyłanych jest wiadomości to tym dłużej będzie czekał na odp.

Łukasz - trafiłeś w 100% w sedno, dosłownie tak jest, ale Ty akurat wiecznie jesteś niezadowolny.

 

Nie będę wdawał się w bezsensowne pyskówki, a zwłaszcza z konkurencją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

A co z tymi nieodbieranymi telefonami? Bo ostatnio czytałem, że ta epoka się skończyła.

 

Dzwonił po godzinach otwarcia helpdesku, czy może macie tak dużo roboty, że nie możecie odebrać?

Czy jeszcze jakiś inny powód typu gotująca się woda w czajniku, albo pracownik, który czasem musi mieć przerwę?

Edytowano przez theqkash (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem Łukasz specjalnie dla Ciebie i będzie to wyłącznie potwierdzeniem tego co wielokrotnie pisałem.

Rozłączenie po zaledwie kilku czasem kilkunastu sekundach.

> Czy jeszcze jakiś inny powód typu gotująca się woda w czajniku, albo pracownik, który czasem musi mieć przerwę?

Czasem też tak jest, w końcu to przecież tylko człowiek.

 

Z drugiej strony zaczynam się zastanawiać po co w ogóle odpisuje na Twoje posty, ciąge te same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Z drugiej strony zaczynam się zastanawiać po co w ogóle odpisuje na Twoje posty, ciąge te same.

I vice versa, wciąż ta sama papka.

 

Tym razem dla odmiany: "Klient to cep, nawet porządnie zadzwonić nie umie".

 

Korzystałem z usług kilkunastu firm hostingowych i nikt tak głupio nie tłumaczył tego co robi. Dlatego wysłałem zapytanie o kody authinfo wszystkich moich domen i dziś jeszcze je zabieram.

 

Zdrówka życzę i powodzenia w biznesie.

Edytowano przez theqkash (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Tym razem dla odmiany: "Klient to cep, nawet porządnie zadzwonić nie umie".

To wyłącznie Twoje słowa.

Może ja zaczne dzwonić po konkurencji, rzucał słuchawką po paru sekundach i rzucał mięsem w stronę firmy?

Kody zostaną wydane Ci zgodnie z regulaminem, bardzo się cieszę, że w końcu przenosisz się do innnej firmy smile.png

 

Dziękuje za życzenia, to już praktycznie 8 lat na rynku :)

 

END.

Edytowano przez MasterNETpl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Może ja zaczne dzwonić po konkurencji, rzucał słuchawką po paru sekundach i rzucał mięsem w stronę firmy?

Ojoj, wszędzie ta konkurencja.

 

Pan graffitiDruk to pewnie tez konkurencja.

 

Fobie się leczy u odpowiednich lekarzy, polecam.

 

I taka jeszcze jedna rada - jak się ma problem z wyrabianiem się i odbieraniem telefonów to się zatrudnia dodatkową kadrę.

Edytowano przez theqkash (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowna konkurencjo !

Sądziłem, że jestem Twoim klientem, skoro utrzymuje domeny u Ciebie.

 

Gratuluje 8 lat na rynku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem Łukasz specjalnie dla Ciebie i będzie to wyłącznie potwierdzeniem tego co wielokrotnie pisałem.

Rozłączenie po zaledwie kilku czasem kilkunastu sekundach.

Moze dlatego, ze owe osoby irytuje natychmiastowy autoanswer i platny MoH?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szanowna konkurencjo !

Daruj sobie takie komentarze, Twoje zachowanie można bez problemu podpiągnąć pod działanie na szkodę konkurencji.

Do Twojej świadomości - konsultowałem to już z prawnikiem, zwyczajnie mam już dość czepialstwa się przez konkurencję i dobrze wiesz, że nie tylko ja Ci na to zwracałem uwagę.

Odp. została udzielona przed upływem 24h nie licząc weekendu, niedzieli w której support nie pracuje o czym wyraźnie został poinformowany (a z tego co zostało napisane w pierwszym poście, autor tego nie widzi, ale ok rozumiem), a im więcej w jednej sprawie wysyłanych jest wiadomości to tym dłużej będzie czekał na odp.

Łukasz - trafiłeś w 100% w sedno, dosłownie tak jest, ale Ty akurat wiecznie jesteś niezadowolny.

 

Nie będę wdawał się w bezsensowne pyskówki, a zwłaszcza z konkurencją.

 

Konkurencja, czy nie konkurencja, ale ma prawo wyrazić swoją opinię tym bardziej, ze korzystają z waszych usług smile.png

Najlepiej jest przekręcić kota ogonem i zwalić winę na klienta, że źle dzwoni, albo wysyła majle. Wiem, bo sam korzystałem z waszych usług i nie byłem zadowolony. W sumie to mam u was domeny, ale już dawno poprosiłem o authinfo i w razie czego mogę się ewakuować smile.png Zamiast pisać na forum, mógłbyś w3yjasnić sprawę z klientem, ale przecież trzeba ratować swoją markę, w końcu 8 lat na rynku, poważna firma.

 

Pozdrawiam!

Edytowano przez Kolopik (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klient dzwoni, rozłącza się zaledwie po paru sekundach i przychodzi na forum walić mięsem, że firma nie odbiera telefonów (pokazywał palcem nie będę ale kto z tego forum tak robi i to często wiem), jeżeli dla Ciebie obiektywne to ok, przemilczę.

Mi osobiście nigdy nie udało się dodzwonić (od ok pół roku) na infolinię firmy Aster (teraz ups) przed ponad 15 minutowym oczekiwaniu :)

Z ciekawości przejrzałem sobie Twoją korespondencje z supportem od lipca zeszłego roku i tak:

- notoryczne zlecanie zleceń z innych adresów niż autoryzowany, tu muszę przyznać, że nawet przepraszałeś za to i doceniam, inaczej się na takie e-mail'e odpisuje.

- napisałeś, że nie wiesz co to forward wiadomości, prowadzisz hosting? ok bez komentarza.

- odpowiedzi otrzymywałeś w ciągu kilkunastu/-dziesięciu minut, czasem po ok 2h

Ale ok, rozumiem, że z tego powodu możesz nie być zadowolony, chociaż nie widzę w archiwum aby były jakieś wiadomości z ogromnymi pretensjami, no ale to pewnie znowu ja się mylę.

 

A sprawa z Klientem została już dawno temu załatwiona.

 

Nie będę dalej wdawał się w publiczne dyskusje z konkurencją, sprawę gdy będzie tego wymagać, będzie załatwiana na odpowiedniej drodze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Czekamy zatem na te słynne pozwy od Masternet za oczernianie poprzez publikowanie opinii, gdzie do negatywnych firma się nigdy, ale to nigdy nie przyznała.

Choć zamiast pisać o prawnikach i bawić się w jakieś sprawy, możnaby po prostu poprawić to na co od tak dawna zwracana jest uwaga, zamiast udawać, że problemu nie ma..

Ja tak jak pisałem też dzwoniłem i nie było to 10 sekund. Wtedy jeszcze był telefon komórkowy i dopóki mnie nie "wykopało" dzwoniłem, też bez skutku.

Ale to pewnie wina mojego telefonu, operatora, czy czegoś... Teraz to wszystko przecież takie zawodne i beznadziejne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klient dzwoni, rozłącza się zaledwie po paru sekundach i przychodzi na forum walić mięsem, że firma nie odbiera telefonów (pokazywał palcem nie będę ale kto z tego forum tak robi i to często wiem), jeżeli dla Ciebie obiektywne to ok, przemilczę.

Mi osobiście nigdy nie udało się dodzwonić (od ok pół roku) na infolinię firmy Aster (teraz ups) przed ponad 15 minutowym oczekiwaniu smile.png

Z ciekawości przejrzałem sobie Twoją korespondencje z supportem od lipca zeszłego roku i tak:

- notoryczne zlecanie zleceń z innych adresów niż autoryzowany, tu muszę przyznać, że nawet przepraszałeś za to i doceniam, inaczej się na takie e-mail'e odpisuje.

- napisałeś, że nie wiesz co to forward wiadomości, prowadzisz hosting? ok bez komentarza.

- odpowiedzi otrzymywałeś w ciągu kilkunastu/-dziesięciu minut, czasem po ok 2h

Ale ok, rozumiem, że z tego powodu możesz nie być zadowolony, chociaż nie widzę w archiwum aby były jakieś wiadomości z ogromnymi pretensjami, no ale to pewnie znowu ja się mylę.

 

A sprawa z Klientem została już dawno temu załatwiona.

 

Nie będę dalej wdawał się w publiczne dyskusje z konkurencją, sprawę gdy będzie tego wymagać, będzie załatwiana na odpowiedniej drodze.

Prowadzę hosting darmowy, co z tego ? Co ma do tego, że nie wiedziałem co to jest "forward" ? Kupowałem domenę w polskiej firmie, może zaczniecie sypać grypsami więziennymi na boku ? W moim poście nie napisałem, że długo czekałem na odpowiedź, więc po kija sam sobie coś dopowiadasz ? Robisz z siebie ofiarę czy co ? No wybacz, ale to jest śmieszne. Domenę, która była na koncie została przeze mnie kupiona, dlatego nie miałem dostępu do autoryzowanego adresy email. Konto było na moje dane, dlatego nie rozumiem waszej polityki. Wszędzie mogę otrzymać kod authinfo bez żadnych problemów, tylko u was nie mogłem. HRD nie robiło żadnych problemów, wyjaśniłem sprawę i otrzymałem kod, a wy chyba chcieliście zyskać klienta, no cóż, każdy orze jak może smile.png

O jakiej konkurencji mówisz, bo nie rozumiem. Dziś już drugi raz użytkownik, próbuje mi coś wmówić, ale nie będę się kłócił. Masternet istnieje 8 lat na rynku, jest pro firmą.

 

Ta, to była ironia, nie polecam waszych usług.

 

Jednak najgorsze jest to, że pod każdą negatywną opinią o waszej firmie zaraz pojawia się wasz post, w którym twierdzicie, że to nie wasza wina tylko klienta...

 

Pozdrawiam wink.png

 

 

 

Edycja: Co do konkurencji, to uważasz, że darmowy hosting może z wami konkurować ? W porządku!

 

 

Edycja 2: Proszę, http://www.webhostingtalk.pl/topic/109-opinie-masternetpl/page__view__findpost__p__271053

Edytowano przez Kolopik (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisales ze nie jestes zadowolony, ja przedstawilem fakty na podstawie wymiany emaili z supportem gdzie nie widac bys nie byl zadowolony.

Jakbys czytal dokladnie to co pisalem to bys zauwazyl, ze o konkurencji nie pisze do kazdej osoby.

Kody authinfo wydawane se wylacznie po przeslaniu z autoryzowanego emaila, jezeli firma by taki kod wydala na podstawie innego adresu niz autoryzowanego to ciekawe czy byl bys zadowolony.

Nigdzie nie napisalem, ze firma jest pro, sam to dopisales, prawda czy tez nie?

Nigdy moja firma nie utrudniala uzyskania authinfo, ale jezeli dla Ciebie utrudnianie bo firma nie chce go wydac gdy zlecenie przychodzi z obcego adresu to ok, to na pewno wina firmy.

Skoro sam prowadzisz hosting to powinines wiedziec, ze jednak czesto jest tak, ze jednak wina nie lezy po stronie firmy.

Z drugiej strony rozumiem, ze skoro masz/miales duzo wspolnego z castpol to jak jego wlasciciel ma jaka opinie taka ma, to Ty. Rowniez.

Ale to dla pewnych osob tylko moja teoria.

Powiem na zakonczenie tylko tyle: moja opinie podziela wiele firm konkurencyjnych ;)

 

Sprawa autora zostala dawno zakonczona, temat mozna zamknac, hmm byl zamkniet? Zainteresowani moga przeslac wiadomosc bo BOK

 

// bez pl znakow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×