Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
site

[Opinie] cal.pl

Polecane posty

Chciałem ostrzec wszystkich przed firmą cal.pl,

 

moja sytuacja którą opisałem już w innym wątku na tym forum wygląda następująco:

 

 

 

 

od ponad półtora roku jestem klientem firmy cal.pl, mam u nich wykupione konto Ace.

 

Na początku było wszystko fajnie ale od dłuższego czasu zauważyłem problemy. Często jak chciałem wejść na jedną ze swoich stronek to serwer nie odpowiadał. zazwyczaj trwało to kilka/kilkanaście minut i wszystko wracało do normy. Najczęściej padała baza mysql.

 

Objawy w ostatnim czasie miały miejsce coraz częściej...

 

przez 17 godzin jest bez żadnego dostępu do swoich stron.

 

Wysłałem do nich e-maila z prośbą o wyjaśnienie sytuacji (nie mogłem tego zrobić ze swojego e-maila, gdyż jest utrzymywany na tym właśnie serwerze, więc napisałem z o2) dostałem odpowiedź że mam się skontaktować wyłącznie z autoryzowanego adresu e-mail. Więc odpisałem - w jaki sposób mam to uczynić skoro nie mam dostępu do poczty - w odpowiedzi otrzymałem ponownie to samo - że mam używać wyłącznie mail autoryzowanego. Wpadłem na pomysł żeby zmienić swój e-mail w centrumklienta.pl na ten z o2 i ponownie napisałem prośbę o jak najszybszą reakcję. 

 

 

Po jakimś czasie dostałem odpowiedź, że  nastąpił atak na ip serwera i mam sobie odświeżyć dns'y.  

 

 

Pomimo zapewnień, serwer wciąż nie działa prawidłowo. Strony chwile

działały, chwile nie, chwile część stron działała, chwile nie,

często przekierowywało po prostu na stronę cal.pl lub po prostu

wyskakiwał błąd. Teraz cały czas wyświetla się komunikat "This IP is

being shared among many domains. To view the domain you are looking for,

simply enter the domain name in the location bar of your web browser.".

Sprawdzane było na wielu komputerach i łączach - wszędzie jest to samo.

 

 

mija  ponad 40  godzin  jak moje strony nie działają prawidłowo - masakra.

 

Napisałem ponownie do boku i czekam na odpowiedź.

 

 

w ten sposób tracę użytkowników których zdobywałem przez ponad rok, i tracę w oczach ludzi dla których robiłem strony i trzymam je na tym serwerze. poza tym, żebym nawet nie miał żadnego użytkownika, a serwer stał pusty to i tak mam prawo wymagać żeby coś za co płacę działało prawidłowo.

 

 

 

 

 

obecnie jestem na etapie poszukiwania nowego hostingodawcy.

 

cal.pl - nie polecam !

 

 

 

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

mija ponad 40 godzin jak moje strony nie działają prawidłowo - masakra.

 

 

 

to chyba norma u nich niestety po ostatniej awarii gdzie przenieśli mi pliki na inny serwer zapominając o kilku mam backup i wgrywam sobie sam ale już raczej nie zostanę z nimi dłużej,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prosze poszukac moich postow o tej firmie na tym forum.

Strona została wyrzucona, na podstawie pewnych wymysłów administracji, dowodów do tej pory nie otrzymalem, a minelo juz 1,5 - 2 lata.

Downtime mojej działalności na poziomie 2-3 miesiecy, pozbawił mnie jakichkolwiek nadzieji na reaktywacje serwisu.

 

Dorzuce linka do tematu: http://www.webhostingtalk.pl/topic/14909-porada-prawna-problem-z-hostingodawca/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może oni z nimi zrobią porządądek, a jak nie to z tej ich wiochy gdzie niby siedzibę mają może chłopcy z kijami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Komenda Główna Policji :)

Komenda Główna Policji to jest w Warszawie, a nie w Poznaniu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

W Poznaniu co najwyżej KWP.

O to mi właśnie chodziło i o pojęcie osoby piszącej o KGP w Poznaniu, a raczej o jego braku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jeśli ktoś chce mieć często w logach coś takiego:

 

ping -t www.ajaxpoland.com

 

Badanie www.ajaxpoland.com [178.63.212.198] z 32 bajtami danych:

Upłynął limit czasu żądania.

Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=74ms TTL=55

Upłynął limit czasu żądania.

Upłynął limit czasu żądania.

Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=72ms TTL=55

Upłynął limit czasu żądania.

Upłynął limit czasu żądania.

Upłynął limit czasu żądania.

Upłynął limit czasu żądania.

Upłynął limit czasu żądania.

Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=82ms TTL=55

Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=73ms TTL=55

Upłynął limit czasu żądania.

Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=72ms TTL=55

Upłynął limit czasu żądania.

Upłynął limit czasu żądania.

Upłynął limit czasu żądania.

Upłynął limit czasu żądania.

Upłynął limit czasu żądania.

Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=73ms TTL=55

Upłynął limit czasu żądania.

Upłynął limit czasu żądania.

Upłynął limit czasu żądania.

 

to jak najbardziej polecam cal.pl. Natomiast jeśli interesuje Was stabilny serwer, który nie będzie się zawieszał, to powiem wam, że nawet cyf.pl, którego utrzymanie w najniższej opcji kosztuje 6zł za 3 miesiące lepiej sobie poradzi niż cal.pl.

 

Obsługa klienta drogą mailową - DNO i 10 metrów mułu!!! - przed końcem okresu testowego wysłałem zapytanie czy serwery wytrzymają obciążenie generowane przez vortal AjaxPoland.com. Jest to na tą chwilę 1500 - 2000, czasem zdarzy się trochę więcej wejść na dobę, czyli stosunkowo niewiele. Odpowiedzi nie otrzymałem do dziś. Natomiast serwer średnio raz dziennie na co najmniej godzinę znika. Jak sią później okazało, nie możemy sobie pozwolić na relację tekstową, bo zostaje wysłanych za dużo zapytań do serwera. Dodam, że cyf.pl za 6zł sobie radził z tym bez problemu. Po tym jak w godzinach najlepszej oglądalności, czyli tuż po meczu, serwer znowu wywaliło w kosmos niezmiernie wkurzony napisałęm kolejnego maila. Było to chyba tydzień temu. Jak myślicie, dostałem odpowiedź??? HAHAHAHAHA. A najlepsze jest to, że problem dotyczył również logowania do panelu admina, w związku z czym od tygodnia nie mogę dodać nowej domeny. Prawda, że super??

 

Podsumowując: w cal.pl pracują nieodpowiedzialni ludzie, przez których jeśli prowadzicie jakiś biznes staniecie się również nieodpowiedzialni w oczach waszych klientów. Nie polecam absolutnie żadnych usług pod tą pseudo-marką. Generalnie firma mieści się w Biedrusku, nasza firma jest z Poznania, więc jeśli ktoś to czyta - bo moich wiadomości e-mail z pewnością nie czytają - powiem krótko: zbieramy dowody, szacujemy straty i analizujemy regulaminy cal.pl . Nie znacie dnia ani godziny kiedy sprawa trafi do sądu, a zawiadomienie o tym (jeśli istnieje taka możliwość) z przyjemnością sam dowiozę osobiście. Właśnie dlatego jeszcze nasze strony są na waszych serwerach, im więcej dowodów, tym mniej ludzi już nabierzecie na swoje usługi.

 

Jeśli ktoś uważa, iż również został oszukany przez tą firmę, proszę o kontakt poprzez wiadomość na forum.

 

EDIT: oczywiście w trakcie pisania tego posta serwer cal.pl znowu przestał działać. Jest 20:25 i trwa to dobre 25 minut.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może czas zmienić swojego dostawcę łącza :)

 

C:\Users\Konrad>ping -t www.ajaxpoland.com

Badanie www.ajaxpoland.com [178.63.212.198] z 32 bajtami danych:
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=162ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=143ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=1206ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=318ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=256ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=298ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=279ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=305ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=267ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=349ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=330ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=322ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=273ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=315ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=256ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=248ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=1263ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=112ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=131ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=122ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=129ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=120ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=122ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=113ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=115ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=116ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=118ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=120ms TTL=56
Odpowiedź z 178.63.212.198: bajtów=32 czas=121ms TTL=56

Statystyka badania ping dla 178.63.212.198:
   Pakiety: Wysłane = 29, Odebrane = 29, Utracone = 0
            (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
   Minimum = 112 ms, Maksimum = 1263 ms, Czas średni = 276 ms
Control-C
^C
C:\Users\Konrad>

From Play Mobile z Zakopanego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba kolego nie do końca zrozumiałeś sens wklejenia przeze mnie tych pingów. Miało to na celu ukazanie, że serwer zwyczajnie nie działa, bo jak działa to średni czas przy włączonym sopkascie mam poniżej 30ms . Mój dostawca z tematem nie ma nic wspólnego. Powiem więcej, od stycznia do marca ajaxpoland.com był na moim domowym serwerze z 1mbps uploadu i było to stabilniejsze niż to co mam teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Większość sewerów w cal.pl to wykupione maszyny z ovh i robią co chcą z klientami. Niech przyszły klient, który czyta te same minusy na forum w opiniach o cal.pl będzie przekonany, że ten usługodawca to zły wybór i wiele osób może to udowodnić oraz tak samo jak ja przestrzegać przed tą firmą !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
Chyba kolego nie do końca zrozumiałeś sens wklejenia przeze mnie tych pingów. Miało to na celu ukazanie, że serwer zwyczajnie nie działa, bo jak działa to średni czas przy włączonym sopkascie mam poniżej 30ms . Mój dostawca z tematem nie ma nic wspólnego. Powiem więcej, od stycznia do marca ajaxpoland.com był na moim domowym serwerze z 1mbps uploadu i było to stabilniejsze niż to co mam teraz.

 

To że serwer nie odpowiada na ping, nie oznacza że nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Puść traceroute, może gdzieś na styku Twojego ISP-a jest problem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To że serwer nie odpowiada na ping, nie oznacza że nie działa.

 

A co może oznaczać dla serwera produkcyjnego podłączonego do sieci? (nie biorę pod uwage blokady echo request).

Skoro jest niedostępny, to dla każdej osoby mającej tam konto oznacza, że nie działa.

Także twój post jest tu nie na miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
(nie biorę pod uwage blokady echo request).

Właśnie to miałem na myśli, bo przedstawienia pingów, na dowód tego że nie działa strona jest najmniej trafny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdarzają im się bardzo nieprzyjemne akcje, tak jak ta opisana przez jednego usera, dot. usunięcia całego konta po opłaceniu usługi:

 

http://www.przemo.or...43edbc77#598539

 

Widać, że na tym forum i nie tylko firma cal.pl=żal.pl jest już przegrana. Mam nadzieję, że będzie więcej takich wpadek bo życzę im zniknięcia z rynku firm hostingowych. Ja sprawy sądowej zakładać nie będe, ale zawsze potwierdzę jeśli ktoś będzie chciał z nimi współpracować żeby uważali na tą pseudo firmę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY
życzę im zniknięcia z rynku firm hostingowych. Ja sprawy sądowej zakładać nie będe,

Takim sposobem, to nigdy nie znikną :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdarzają im się bardzo nieprzyjemne akcje, tak jak ta opisana przez jednego usera, dot. usunięcia całego konta po opłaceniu usługi:

 

http://www.przemo.or...43edbc77#598539

 

 

 

Jeśli konto usunęli nawet przypadkiem, to kopię zapasową również?

Przywrócenie konta z kopii zapasowej to już najmniejszy problem.

 

Dobrze by było gdyby firma się wypowiedziała na ten temat, bo nie zawsze to wygląda tak jak jest opisane na jakimś forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dobrze by było gdyby firma się wypowiedziała na ten temat, bo nie zawsze to wygląda tak jak jest opisane na jakimś forum.
momentami byś się zdziwił... Ja czasami jak patrzę na to, co jest w nazwie tematu, to mnie już niewiele potrafi zaskoczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam cal.pl a wręcz przestrzegam bo u nich klient jest tylko od dostarczania kasy!!!

opiszę wam co mi sie u nich ostatnio przytrafiło:

mam u nich konto a w nim kilka domen

 

ze dwa tygodnie temu moje konto zostało zablokowane (oczywiście bez powiadamiania mnie, to u nich norma)

po wielokrotnych próbach by ustalić powód tej blokady, po ok dobie otrzymałem informację że to przez treści dla dorosłych...

OK, uprosiłem by odblokowali by pokasować wszystko co ociera sie o takie treści...

po chwili po pokasowaniu wszystkiego co sporne, nastąpiła kolejna blokada

i ponownie wielokrotne maile (bo prze telefon nikt niczego się tam nie dowie) by sie dowiedzieć o powód kolejnej blokady

doczekałem się pierwszej informacji po prawię 2 dniach!!! że spalam za dużo ramu...

i ponownie wielokrotnie próbuję sie dowiedzieć która strona/domena generuje aż taki ruch...

niestety tego nie zdołałem sie dowiedziećwykrzyknik.gif

po prawie tygodniowych przepychankach z nimi powiedzieli mi że aby rozwiązać problem muszę wykupić srwer VPS i to rozwiąże problem...

OK. myślę sobie co tam kilkadziesiąt złotych miesięcznie ale wszystko będzie śmigać bez problemu...

przenosiny trwały prawie dwa dni a i tak nie zdolali wszystkiego przenieść to po pierwsze a po drugie kilka serwisów mialo błędy itp...

po interwencjach, po wielokrotnych interwencjach dowiaduję sie że zbyt dużo spalam tego ramu nawet jak na serwer VPS więc każą mi dopłacić kolejne 20 zlotych miesiecznie by problem znikł...

mialem już dość po to wszystko trwalo ok 1,5 tygodnia...

napisalem im że rezygnuje z ich usług i zależy mi tylko na jednej domenie, chciałem ją przenieść do innego dostawcy...

musialem wypelnić wniosek o wydanie kodow AuthInfo potrzebne do przetransferowania domeny...za co otrzymalem fakturkę na prawie 100 pln

więc pisze do nich że to oni naciągneli mnie niepotrzebnie na zakup tego VPS że oni powinni wiedzieć czy to rozwiąże wcześniejszy problem...

napisałem im niech tą fakture za wydanie kodow potrzebnych do trasferu domeny uznają za zapłaconą i rozstajemy sie w zgodzie itp...

 

z ich strony totalna olewka....

 

za nic mają klienta, jeśteśmy tam tylko od dostarczania kasy... i zastanawiam sie czy te wcześniejsze problemy to nie jest ich celowa polityka by od nas klientów wyciągać kasę...

 

tak więc przestrzegam przed cal.pl... bo po pierwsze kontakt z nimi jest poniżej krytyki, po drugie dla nich liczy sie tylko kasa i wcale nie wiem czy w perfidny sposób nie wyciągają kasy...

 

ZŁODZIEJE, OSZUŚCI... ot cała o nich prawda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja skończyłem z nimi współpracę po 3 miesiącach od opłacenia rocznego konta. Niedawno otrzymałem wiadomość e-mail z propozycją przedłużenia oferty (oczywiście odmówiłem przedłużenia) po kolejnych dwóch dniach otrzymuję wiadomość e-mail o takiej treści (pogrubionym drukiem jest zaznaczone to co najbardziej mnie dziwi i dowód na kłamstwa tej firmy) :

 

Witam serdecznie, pragnę poinformować, że minął już termin płatności za usługę serwera w cal.pl. Dzwoniłem na podany w centrum klienta numer telefonu, ale niestety nie udało mi się z Państwem porozmawiać. Bardzo mi zależy na dalszej współpracy. Jeżeli chcą Państwo dalej z nami współpracować bardzo proszę o opłacenie faktury proforma.

 

Po pierwsze odmówiłem przedłużenia więc po co pisać znów żebym opłacił fakturę proforma, po drugie co to za bzdura, że ktoś do mnie dzwonił. Nikt do mnie nie dzwonił, nikt też się nie nagrał na automatyczną sekretarkę i żadnych połączeń na mój numer telefonu nie było w sprawie przedłużenia konta w firmie żal.pl.

 

Więc widać jak potrafią kłamać i oszukiwać tak jak pisze to również użytkownik talent.

Każdy zanim zabierze się za współpracę z tą firmą niech 100 razy się zastanowi nad tym czy warto ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować  

×