Skocz do zawartości
Kris

Progreso lepsze od Home ?

Polecane posty

Gość

Problemy z pocztą na progreso przez chwilę były dość uciążliwe, ale to tak 4-6 miesięcy temu.. niedawno, już po zmianie maszyny testowałem sobie konto, żeby zobaczyć jak sytuacja i było całkiem bombowo... hmmm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziś podobno ostatni etap migracji...

Nic się nie wczytuje więc chyba działają <: Zobaczymy co z tego będzie.

 

oby nie rozlegl sie wielki lament tych ktorzy zapomnieli zrobic sobie kopie zapasowe

 

btw. mialo byc do 8 , jest juz sporo po czasie a nawet glowna progreso.pl nie dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta, i chyba w tym zamęcie Panowie z Progreso zapomnieli locale na pl_PL ustawić. Nie wiem jak na innych maszynach, ale na p23 stoi en_US. pl_PL nawet nie jest zainstalowane, bo nie ma siły by na stronie via php je sobie ustawić. Czas natomiast ustawiony na sztywno i ignoruje wczorajszą przestawianie zegarków. Podobnie jak z lokalami, zmiana strefy czasowej w php nic nie daje.

 

edit: Tak czy owak, z migracji jestem zadowolony i ufam, że powyższe to jedynie drobne niedociągnięcia.

edit2: locale pl_PL jednak są zainstalowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
oby nie rozlegl sie wielki lament tych ktorzy zapomnieli zrobic sobie kopie zapasowe

 

Macierz z odswiezonym przed migracja backupem byla w nowej lokalizacji znacznie wczesniej - nie bylo zadnego ryzyka utraty danych z transportowanych serwerow / dyskow.

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość adamszendzielorz
ja juz wolalem p4 niz p24 na nowej platformie - http://yyy.pl/la.png

tickety wisza po kilkanascie dni, brak lacznosci z antyspamem

 

Jutro bedzie juz OK - istotnie przy przenosinach lekko przesadzilismy z iloscia userow na p24 ;)

Ale nie popadajmy w paranoje - to 8 procesorowa maszyna ktora w czasie testow smigala tylko lekko ociezale nawet przy LA=150 :)

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Relayed no wiesz? spróbuj zapytać o webmaila/extranet : )PPPP

 

mruwek ..na Święta, panie, na Święta będzie : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Badziewie, badziewie i jeszcze raz badziewie. Wstaję dziś rano i co?

1. Moja strona nie działa (Nie można odnaleźć serwer...)

2. Nie mogę zalogować się do extranetu

3. Nie mogę zalogować się na FTP.

 

Nie polecam nikomu kto chce, aby jego strona działała bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość papaj

ojej! a na telefon cie nie stac? Moze problem jest po twojej stronie? Badziewie rotfl...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ojej! a na telefon cie nie stac? Moze problem jest po twojej stronie? Badziewie rotfl...

ojej! progreso Ci płaci za wypisywani takich bredni? Skoro napisałem, że serwer nie działa to znaczy, że to sprawdziłem i tak właśnie jest. Poza tym nie leży w moim obowiązku, aby wydzwaniać do nich o 6 rano. Za to do ich obowiązków należy utrzymanie serwera od strony technicznej. Tymczasem mój łączny uptime wynosi nieco ponad 95%. To trochę mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ojej! progreso Ci płaci za wypisywani takich bredni? Skoro napisałem, że serwer nie działa to znaczy, że to sprawdziłem i tak właśnie jest. Poza tym nie leży w moim obowiązku, aby wydzwaniać do nich o 6 rano. Za to do ich obowiązków należy utrzymanie serwera od strony technicznej. Tymczasem mój łączny uptime wynosi nieco ponad 95%. To trochę mało.

 

a jak to 95% wyliczyles ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam zainstalowaną modyfikacje na forum do zliczania uptime serwera? Pewnie Cię zaskoczę, ale nie każdy korzysta z phpBB :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam zainstalowaną modyfikacje na forum do zliczania uptime serwera?

 

nie wiem czy masz zainstalowana :)

 

Pewnie Cię zaskoczę, ale nie każdy korzysta z phpBB :P

 

to moze ja tez cie zaskocze: a co to jest phpbb?

 

:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i proszę... Znów jeden serwerek progreso nie działa od ponad 1,5 godziny. Na infolinii podali, że mają błąd 124. 250 stron leży. :mellow: Oby tak dalej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już się przebrnie przez wszystkie strony tego wątku i ponownie zerknie na temat to ma się wrażenie, że chyba dyskusja rozwinęła się w inną stronę. Z mojego punktu widzenia to dobrze, bo cenie sobie bardziej Progreso niż Home, ale temat może być troszkę mylący.

 

Ja ze swojej perspektywy, nawiązując do tematu tego wątku, oceniam Progreso jako dobrą opcję hostingową i godną polecenia. To, co lubie w progreso to administratorzy. Goście są skłonni do pomocy, cierpliwi i wyrozumiali. Jak coś potrzeba to wytłumaczą sytuację i odpowiedzą jasno na zadane pytanie. Osobiście wolę taką współpracę niż wojna z gburowatym adminem, który traktuje mnie jak @!#%%& i wiecznie daje do zrozumienia, że nie ma dla mnie czasu, mimo, że mu za to płacę. Wole to nawet kosztem parametrów serwera. Dlatego uważam, że chociaż oferta Progreso nie powala, to czasami warto spróbować i ocenić całokształt współpracy. Kiedyś ktoś mi właśnie w ten sposób ich polecił i nie narzekam.

 

Jedno, co mnie tylko zastanawia, bo dla niektórych może to być warunek krytyczny i nie do przyjęcia przy podejmowaniu decyzji odnośnie hostingu. Dlaczego informacje odnośnie zmian, poprawek, aktualizacji, ble ble... nie są podawane publicznie? Nawet nikomu nie chce się pofatygować by wysłać maile do właścicieli kont, że jest planowany jakiś upgrade, czy chwilowy pad w godzinach x-y. Uważam, że mimo wszystko Progreso w tej kwestii powinno nieco bardziej dopieszczać swoich użytkowników, bo czasami to oni dostają po łbie za to, że nie poinformowali swoich klientów o chwilowej przerwie w dostępie do serwisu-usługi. To powinien być ważny punkt w polityce firmy, imho.

 

Ktoś zauważył już wcześniej także braki na stronie www Progreso. Osobiście nie przeszkadza mi to, bo w tej kwestii otrzymuję odpowiedź via helpdesk, ale czy nie było by łatwiej raz coś napisać i już nic nie tłumaczyć? Strona firmy, chociaż wizualnie ok, merytorycznie jakby obumierała. Aktualności niezwykle rzadko, w działach niewiele idzie się dowiedzieć. Tutaj faktycznie konkurencja oferuje znacznie, znacznie więcej.

 

Progreso spodobało mi się ze względu na stosunkowo szybkie aktualizacje PHP. Szkoda, że ostatnimi czasy zauważam problem z aktualizacją drugiego, kluczowego elementu jakim jest MySQL. Wersja 5.0 jest już długo na rynku. Aż dziw bierze, że problemem dla administratorów jest jej udostępnienie. Wersja MySQL 5.1 beta równie dobrze mogła by już wchodzić w grę bo na obecnym etapie jest od wieków i większe bugi już dawno zostały wyeliminowane. Warto także zauważyć, że MySQL 6.0 w wersji alfa już powoli przeciera szlak. Strasznie w tej kwestii Progreso się ociąga, a brak polityki informacyjnej uniemożliwia określenie powodów. Szkoda. Dla mnie tym większa, że najbliższy projekt będę musiał wdrożyć na innym hostingu.

 

Reasumując ze swojego doświadczenia, a na Progreso posiadam kilka kont swoich klientów od blisko 4 lat, chłopaki za mały nacisk kładą na informowanie swoich klientów. Powinni to zmienić, tak samo jak swoją www od strony merytorycznej. Myśle, że i nowych klientów było by więcej, ci starzy - bardziej nerwowi, także byli by zadowoleni, a sami admini mieli by mniej roboty na helpdeskach i innych forumach. Wadą na dzień dzisiejszy jest też problem z aktualizacją bazy danych. Fajnie, że jest Postgre, ale jak robisz coś poważniejszego wykorzystując możliwości MySQL 5 lub 5.1 to Progreso stwarza Ci problem.

To co jest wg. mnie ok to współpraca z administratorami, czy to w sprawie lokalizowania problemu, czy głupiej wątpliwości dotyczącej konfiguracji serwera, czy planów na przyszłość. Są pomocni i udzielają konkretnych, jasnych odpowiedzi na pytania, a dla mnie to b. duży plus.

 

Co do home.pl napiszę mniej, bo zraziłem się po roku bycia ich klientem. Uciekłem jak się tylko dało najszybciej (niestety, aż po roku). Miałem wrażenie, że kontakt z tą "wielką firmą HOME.PL" jest jak z TPSA, czyli do dupy. Ciężko się z czym kolwiek przebić, bo jest się tylko małym klientem. Skutecznie dawali mi to na każdym kroku do zrozumienia. Kilka zapytań bez odpowiedzi. Kilka zapytań z taką odpowiedzią, że równie dobrze mogli by jej nie dawać, czyt. zbywanie klienta. Osobiście nie mogłem na tyle komfortowo pracować by móc ich polecić. Może miałem pecha, może nie w tych godzinach wysyłałem zapytania, może za dużo wymagam, nie wiem. Już mnie to dzisiaj obchodzi mniej.

 

P.S. pozwoliłem sobie trochę więcej napisać i trochę się popowtarzać :P , bo wiem, że ludzie z Progreso klikają w ten wątek. Może uda mi się chociaż w minimalnym stopniu wpłynąć na te dwie niedogodności jakie oferują swoim klientom (brak info, aktualizacje bazki) lub może chociaż wyjaśnią dlaczego jest tak, a nie inaczej, lepiej.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to Progreso ma polityke nie instalowania wersji Beta (lub innych niefinalnych) może to i dobrze. Od tej zasady chyba był wyjątek z roundcube ale to była alternatywa wiewiórki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fajnie, że jest Postgre(…)

A jest? Chętnie bym skorzystał, ale jakoś nigdzie nie widzę ani na stronie, ani w extranecie o tym informacji. W specyfikacji serwerów i dokumentacji też nic nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×