Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Janszuster

Konfiguracja serwera pod torrent

Polecane posty

Witam!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że w temacie jestem całkowicie zielonytongue.gif

Mam zamiar kupić serwer VPS, który służyłby mi do wysyłania torrentów. Myślę, że owego VPS'a kupię na santrex.net.

Problem w tym, że kompletnie nie znam się na tym, więc na razie nie chcę nic zamawiać w ciemno.

Czytałem poradnik o konfiguracji serwera Bluemana, jednak nie znalazłem w nim żadnych informacji o instalowaniu klienta torrent na serwerze. Tak więc mam ogromną prośbę do kogoś, kto zna się na rzeczy, żeby objaśnił mi krok po kroku jak skonfigurować serwer i zainstalować na nim klient torrent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale tym torrentem chciałbyś ściągać rzeczy zgodne z prawem np. dystrybucje linuxa, itp. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale tym torrentem chciałbyś ściągać rzeczy zgodne z prawem np. dystrybucje linuxa, itp. ?

No weź nie żartuj...

 

Prawda jest taka, że większość dostawców ma głęboko to jak wykorzystujesz VPSa, do czasu aż nie dostaną listu na abuse@ albo nie będzie zżeranych za dużo zasobów. Szczególnie dotyczy to lowendowych dostawców - oni w większości nawet dobrze nie monitorują serwerów (trudno, żeby to robili, skoro większość z nich to "one man show").

 

Żeby postawić seedboxa, wystarczy jakakolwiek standardowa dystrybucja (polecam Debiana 5 lub 6), instalujesz bittorrent (na Debku apt-get install bittorrent) i do tego jakieś GUI, np. TorrentFlux, czyli instalujesz MySQL i Apache (apt-get install mysql apache2), zasysasz ToffentFluxa z http://sourceforge.net/projects/torrentflux/ i instalujesz zgodnie z zawartą instrukcją.

Od razu zaznaczam, że jest to najgłupszy poradnik instalacji seedboxa, nikt rozsądny nie powinien z niego korzystać ;)