Skocz do zawartości

Polecane posty

I znów, 7 godzin czekania na odpowiedź tylko po to by usłyszeć, że maila wysłałem z niewłaściwego adresu. Jak by nie można było odpisać od razu czegoś takiego, a zależy mi na czasie.

 

Pomijam, że wysyłałem z panelu supportowego z konta które miało dwa adresy, sprawdzili tylko pierwszy - nie pasował do żadnego serwera i ticket zamknięty. Gdyby sprawdzili drugi, zobaczyliby, że pasuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wysłany mail 20maja, ponowiony 24maja - brak reakcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Norma, ja zdecydowałem, że jednak w związku z supportem wynoszę się od nich, niestety, za takie pieniądze u konkurencji są zarówno lepsze serwery jak i z normalnym supportem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też nie moge napisać dobrego zdania o ich supporcie.. Bo o ile serwery chodzą bosko, support kuleje..

 

Nie chce mi się opisywać sprawy, więc przekleje mojego maila ze skargą wysłaną do hitme

 

Kilka dni temu napisałem ticketa, o wystawienie faktury na 3 mc z góry. W treści podałem nazwe serwera (dokładnie taka sama jaka wisi w panelu) oraz cenę. W odpowiedzi supportu otrzymałem info, że "faktura została wystawiona, po opłaceniu proszę o kontakt". W tym samym czasie panel billingowy automatycznie wystawił mi rachunek do zapłaty. Poszedł kolejny ticket, z informacją o opłaceniu proformy oraz o anulowanie rachunku.

 

Kilka dni później, otrzymałem potwierdzenie. Przedłużyliście drugi serwer, wart 20 zł [/ mc] więcej (sic!), a anulowanie faktury polegało na zmniejszeniu kwoty do 0,00zł i "opłaceniu jej" (więc serwer o którym była mowa na początku, docelowo został przedłużony tylko o 1 mc).

 

Mail co prawda napisany chaotycznie, ale ważne że da się rozczytać sens..

Edytowano przez surma (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety musze potwierdzic problemy z supportem. Mimo, ze mam usluge premium to i tak do dzisiaj nie doczekalem sie na odpowiedz na zgloszenie z 31 maja. Zmienilem status najpierw na pilny, teraz na krytyczny + mail do Pana Bajerskiego. Niestety jak tak dalej pojdzie bede musial zmienic dostawce... bo nie wyobrazam sobie co by byly gdyby moj serwer mial na prawde powazny problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wow, to coś nowego wnosi do sprawy, myślałem, że traktują tak tylko tych którzy nie zapłacili extra za dodatkowy support (chociaż i ich nie powinni), ale skoro tak samo zlewają osoby z supportem premium to pozostaje życzyć powodzenia tej firmie, która jak widać wychodzi z założenia, żeby stworzyć hosting który sam się będzie prowadził a do pracy można wpadać raz na kilka dni zobaczyć co tam i jak tam, ewentualnie poświęcić czas klientowi ale nie koniecznie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Wsparcie nawet premium - leży. (czas odpowiedzi kilka dni)

"Prawdziwy support 24/7/365 to żart

PS. mam u nich VPS przygotowanego pod www (xen DA 1024) może polecicie innych dostawców (podobne parametry , podobna cena)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem problem ze stroną na zwykłym współdzielonym i support odpisał mi natychmiastowo. Było to w tygodniu w godzinach popołudniowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Wsparcie nawet premium - leży. (czas odpowiedzi kilka dni)

"Prawdziwy support 24/7/365 to żart

PS. mam u nich VPS przygotowanego pod www (xen DA 1024) może polecicie innych dostawców (podobne parametry , podobna cena)

 

Heh, dawniej Pan Marek sobie odpisywał tutaj na WHT w tym temacie ale coś ostatnio przestał, a szkoda. Jeżeli support premium leży to powinniście im napisać co o tym myślicie, że płacicie extra 30zł (bodajże tyle?) w błoto i postraszyć rezygnacją. Macie do tego większe prawo niż klienci zwykłej usługi (choć i ja im wysłałem list pożegnalny)

 

Ostatnio miałem problem ze stroną na zwykłym współdzielonym i support odpisał mi natychmiastowo. Było to w tygodniu w godzinach popołudniowych.

 

To zależy jak trafisz. Czasem zdarzy się, że akurat ktoś łaskawie przegląda tickety supportowe i wtedy odpisze Ci od razu. Miałem tak z raz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sytuacja powtarza się po raz n-ty...

Firma ma okres pomocy klientowi, wszyscy się zachwycają, później przychodzi okres olewania klienta, jednakże zawsze znajdą się osoby, które będą próbować tłumaczyć firmę.

Po jakimś czasie, jak sytuacja trochę ucichnie, firma wraz z właścicielem powracają a osoby, które kiedyś zrezygnowały z usług firmy znowu liżą jej 4 litery i myślą, że sytuacja się nie powtórzy + znajdują się nowi 'naiwni'.

W tym monencie schemat się powtarza.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firma twierdzi, ze kazdy jest obslugiwany na poziomie. Czkawki supportu tlumacza spora iloscia zlecen.

Podobno nie patrza na to ile klient wydaje u nich $.

 

Dostałem identyczną odpowiedź. Odpisałem, że skoro mają tyle zleceń to powinny być raczej środki na dodatkową osobę do supportu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem identyczną odpowiedź. Odpisałem, że skoro mają tyle zleceń to powinny być raczej środki na dodatkową osobę do supportu ;)

 

Mentalność Polaków jest po prostu fenomenalna. Co krok dobre rady.

Czasami mam wrażenie, że klienci mieliby ochotę za mnie poprowadzić firmę. Nic tylko oddać support w ręce społeczności!

 

(Oczywiście nie przywalam się osobiście do Ciebie Kubofonista, tylko nawiązałem do podobnych zachowań).

EOT ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nic tylko oddać support w ręce społeczności!

 

A wiecie ze to nie jest do konca glupi pomysl....

 

No właśnie w tym przypadku to byłby bardzo dobry pomysł prawdopodobnie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to już piąty dzień jak próbują znaleźć miejsce blokady mojej centralki trixbox

nawet nie spróbowali odpalić na innej maszynie z innym IP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Firewall na pewno Ci nie blokuje?

 

nie, coś u nich blokuje

zapłaciłem za rok z góry :/ puściłem już pytanie czy mi zwrócą kasę

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bardzo chętnie bym zmienił, niech mi kasę oddadzą i spadam do alvotech lub netdc

zaplacone mam jeszcze za 5 miechow, trochę szkoda, no ale co robić

 

chyba że ktoś by chciał odkupić ten serwer, tyle że pod centralkę voip on przestał funkcjonować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bardzo chętnie bym zmienił, niech mi kasę oddadzą i spadam do alvotech lub netdc

zaplacone mam jeszcze za 5 miechow, trochę szkoda, no ale co robić

 

chyba że ktoś by chciał odkupić ten serwer, tyle że pod centralkę voip on przestał funkcjonować

 

Obawiam się, że zwrot pieniędzy nie będzie możliwy, znajomemu przy VPSie odmówili takowego zwrotu, ale próbuj ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pożegnanie z HitMe (bo zmieniłem firmę, na tańszą z lepszymi parametrami i istniejącym supportem) wysłałem im mail pożegnalny na który odpisał sam Pan Marek. Zapewniał mnie, że nie ma już obecnie problemów z supportem, dla mnie nie miało to znaczenia bo i tak rezygnowałem ale pomyślałem, że może coś jednak się u nich zmieni (twierdził, że mają inwestora), ale mówicie, że jednak nic z tych rzeczy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oplacone za rok z góry (09/11/2011), wszystko śmigało, aż do 31czerwca

telefony przestali odbierać, widać pad na całego, mam nadzieję że zacznie to dziś działać

Edytowano przez kori (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×