Skocz do zawartości

Polecane posty

Pod czas awarii nie ma czasu na rozmowę tylko na działanie to chyba logiczne , tylko ta awaria zbyt długo trwa.

 

Awaria awarią, firmę poznaje się podczas awarii, w liveshicie support leży, a nawet powiedziałbym że on nie istnieje. Od grudnia na mailu mam potwierdzenie na mailu o zmianie terminu ważności serwera, do dzisiaj nie mogą tego zmienić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pod czas awarii nie ma czasu na rozmowę tylko na działanie to chyba logiczne , tylko ta awaria zbyt długo trwa.

 

Człowieku gadasz jakby pracowała tam jedna osoba..

U siebie w firmie też sadzasz technika z serwerowni do telefonu kontaktowego? i jak pracuje w terenie to supportu nie ma?

Support powinien być osobnym działem niezależnym od wszystkiego.

Tak nie można, informowanie klienta co się dzieje to podstawa bo to samo najczęściej musisz przekazać swoim klientom.

Już nie mówię o tym iż LN ma swoje zabezpieczenia na poziomie zerowym..

Nie wiem jak wygląda to jak NC to przejęło bo wcześniej się wyniosłem stamtąd.

Kto widział pad serwera bo prądu nie ma.. albo pingi 100-200 bo awaryjnego łącza nie ma, albo jest o wydajności 10x mniejszej.

 

Czas najwyższy się stamtąd zabierać.

Lepiej czasem dołożyć niż siedzieć bo tanio.. pomyśl ile użytkowników się traci przez takie awarie.

Edytowano przez romix (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mamy godzinę 21 a serwer mój jak padł po 2 w nocy tak leży. W tym tygodniu to już druga awaria. Poprzednio serwer leżał prawie trzy dni.

 

To jest firma z długimi latami stażu? Niby tak... Lecz się tak nie zachowują....!

W ubiegły poniedziałek wykonany został przelew za usługę dedykowaną, a do dnia dzisiejszego nie został uruchomiony mój serwer. Od dwóch dni staram się dodzwonić na infolinię, ale niestety zero odbioru z ich strony. Ludzie zacznijcie się tak zachowywać, jak piszecie o sobie na swoich stronach, a będzie dobrze.

W takim razie kolego uważaj bo ja zrobiłem tak samo i liczą mi teraz okres rozliczeniowy od dnia wpłaty a nie od dnia udostępnienia serwera mimo zapewnień, że będzie liczony od dnia udostępnienia. Serwer mam od września tamtego roku i do dzisiaj nie mogę się doprosić o zmianę terminu ważności serwera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pod czas awarii nie ma czasu na rozmowę tylko na działanie to chyba logiczne , tylko ta awaria zbyt długo trwa.

W jednoosobowej firmie hostingowej takie tłumaczenie jeszcze by uszło.

Ale nie w profesjonalnym centrum danych, któremu jak by nie było płaci się właśnie za to, że w przeciwieństwie do serwera w piwnicy postawionego na neostradzie i podłączonego do wspólnego pionu oświetleniowego, to coś niecoś można chyba wymagać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
W takim razie kolego uważaj bo ja zrobiłem tak samo i liczą mi teraz okres rozliczeniowy od dnia wpłaty a nie od dnia udostępnienia serwera mimo zapewnień, że będzie liczony od dnia udostępnienia. Serwer mam od września tamtego roku i do dzisiaj nie mogę się doprosić o zmianę terminu ważności serwera.

 

Od 400 pln nie zbiednienie, ale fakt, faktem, że źle robią... Wychodzi z tego, że to są naciągacze, dorabiający się na klientach z mniejszym budżetem, na utrzymanie swoich maszyn. itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak pingi u was? Niby wczoraj jeszcze szalały, później było w miarę ok, ale dostaje sygnały, że serwery głosowe przycinają :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że pracuję to na tpnet a nie na plixie jak było dawniej, więc coś z łączem musi być, ja również odczuwam przycinania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że pracuję to na tpnet a nie na plixie jak było dawniej, więc coś z łączem musi być, ja również odczuwam przycinania.

 

u mnie to samo, klienci mi się żalą ze serwery lagują.

 

Zostaw wiadomość..... Zostaw wiadomość..... Zostaw wiadomość..... Zostaw wiadomość..... Zostaw wiadomość..... infolinia działa pełną parą....

 

Oj tam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety u mnie też leży, helpdesk: 0, sms: 0, e-mail: 0.

Obawiam się, że to jeszcze potrwa – bardzo szkoda.

 

P.S. Dawno nie byłem a WHT.PL, pozdrowienia

dla @Fobiego! Hej Bartek :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piekło zamarzło ! Serwery wstały i odpisali na HelpDesku. W jednej podsieci pingi są w porządku (trasa przez sesje ATM) w drugiej tragedia (trasa przez TPNET a był PLIX).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak ładnie sobie radzili po przenosinach, że zaczynałem wierzyć, że to będzie się trzymało kupy. Mój niestety nadal leży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety u mnie też leży, helpdesk: 0, sms: 0, e-mail: 0.

Obawiam się, że to jeszcze potrwa – bardzo szkoda.

 

P.S. Dawno nie byłem a WHT.PL, pozdrowienia

dla @Fobiego! Hej Bartek :D

 

Już działa, dziękuję!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zero odezwu, zero wiadomości, serwery w już mają ponad 24h downtime w ciągu ostatnich 2 dób. Porażka a nie hosting.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Dajcie jakieś IPki waszych serwerów dla sprawdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matmaxalez

J:\Documents and Settings\0123>ping 91.203.223.140

Badanie 91.203.223.140 z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 91.203.223.140: bajtów=32 czas=52ms TTL=55
Odpowiedź z 91.203.223.140: bajtów=32 czas=57ms TTL=55
Odpowiedź z 91.203.223.140: bajtów=32 czas=51ms TTL=55
Odpowiedź z 91.203.223.140: bajtów=32 czas=53ms TTL=55

Statystyka badania ping dla 91.203.223.140:
   Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
   Minimum = 51 ms, Maksimum = 57 ms, Czas średni = 53 ms

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×