Skocz do zawartości
artokon

Jaki VPS polecacie (bezawaryjnosc, support) ?

Polecane posty

Witam

 

Szukalem forum, ale brakuje mi odpowiedniego watku. Czy ktos moze mi polecic VPS z ktorego sam faktycznie korzysta od dluzszego czasu i ma dobre zdanie o jego stabilnosci i rzetelnosci supportu?

 

Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze zdania beda podzielone, ale przynajmniej bede mial jakis punkt zaczepienia ktore oferty zglebic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam ionic.pl

Mam tam VPS'a od pół roku i jestem bardzo zadowolony.

Uptime wynosi w tej chwili 64 dni (a wynosiłby więcej, gdybym nie zrebootował swojego VPSa).

No i od drugiego pakietu masz pół godziny w administracji w cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jakies inne?

 

Skontaktowalem sie z ionic.pl i o ile swietnie ze ktos odpowiada tam na maile w niedziele wieczorem, o tyle jestem przerazony podejsciem do klienta (jednozdaniowne odpowiedzi w stylu "nie da sie, nie mozna, etc".

 

Pierwszy raz spotykam sie tez z odmowa pomocy przy przenosinach (nie liczac enigmatycznego "30 zł netto za godzinę pracy technika, oczywiście trudo mi określić co do minuty ile to zajmie"

 

Dziwne jest taz ze przy zakupie servera na rok, przy rezygnacji nie mozna otrzymac zwrotu za niewykorzystany okres. Bo to przeciez standard.

 

Nie za dobrze mi to wrozy na przyszlosc.

 

Ps. I bylbym zapomnial - interesuja mnie tylko managed VPS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skontaktowalem sie z ionic.pl i o ile swietnie ze ktos odpowiada tam na maile w niedziele wieczorem, o tyle jestem przerazony podejsciem do klienta (jednozdaniowne odpowiedzi w stylu "nie da sie, nie mozna, etc".

no może masz rację, ale jak dla mnie konkretne, bez zbędnego bełkotu marketingowego i straty czasu.
Dziwne jest taz ze przy zakupie servera na rok, przy rezygnacji nie mozna otrzymac zwrotu za niewykorzystany okres. Bo to przeciez standard.
jak bierzesz na rok to dostajesz promocyjną, niższą cenę. Pamiętaj, że zwroty to też zabawa z księgowością i takie tam inne.

Jeszcze jakies inne?

Sam nie korzystam, ale wiele osób sobie ostatnio chwali. Mianowice chodzi mi o: hitme.net.pl, możesz spróbować zagadać do nich. BOSS pewnie poleciłby dvps.pl, tyle że tam dają "mało procesora"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ehhh niedzielny wieczór ale odpiszę bo naginasz rzeczywistość bo mi to troszkę uwłacza :)

 

po 1 dostałeś odpowiedź KONKRETNĄ na każde z zadanych pytań, (6-7 emaili na każde odpowiedź max kilka no może kilkanaście minut)

"nie da się" - nie mamy w ofercie cpanelu i whm - przepraszam nasz błąd

nie przenosimy bezpłatnie danych klientów dostałeś rzetelną informację (mieliśmy już przypadki z serwisami po kilkaset baz sql i setkami GB plików czas kosztuje)

 

bardzo mało znam osobiście firm (może jedną ?) które nie "dając plamy" (regulamin) zwrócą kasę za cokolwiek ...

Dodatkowo nie napisałeś, jak nie ładnie mi opisałeś procedurę zwrotu pieniążków (jakim epitetem).

 

Twoja wypowiedź na forum i porównanie jej z e-mailami na mojej firmowej skrzynce, również nie wróżą dobrze na przyszłość ;)

 

 

 

Pzdr PN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no może masz rację, ale jak dla mnie konkretne, bez zbędnego bełkotu marketingowego i straty czasu.

 

Ok, ale dostajac taka odpowiedz czuje sie jak intruz ktoremu ktos robi łaske, a nie jak kupujacy. Nie kupuje w koncu produktu, ale usluge - tak wiec forma kontaktu ma tu rowniez znaczenie.

 

jak bierzesz na rok to dostajesz promocyjną, niższą cenę. Pamiętaj, że zwroty to też zabawa z księgowością i takie tam inne.

 

Wiecej zabawy to bedzie gdy wezme to konto na miesiac i co miesiac trzeba bedzie fakturowac. A co do promocji - wystarczy opcja jakies karencji, czyli rezygnujac tracisz znizke lub dostajesz zwrot np. tylko za 80% niewykorzystanego czasu.

 

hitme.net.pl i dvps.pl

 

Dzieki, już patrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja IONIC mogę śmiało polecić. Chociażby dzisiejszy dzień. Pomimo tego, że niedziela, to poprzez system ticketów wymieniłem już "trochę korepsondencji. Odpowiedzi szybkiej i zawsze konkretne. Pomimo moich męczących pytań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok, to juz przesada... Co do naginania rzeczywistosci Panie Najdmen, to cala historia naszej mailowej korespondencji i Panskich wyczerpujacych odpowiedzi (zajmujacych kilkanascie minut) ponizej.

 

1.

 

> Jestem zainteresowany serwerem vps. Czym dokladnie rozni sie wersja

> managed od root? Rozumiem ze w tej pierwszej serwer jest zarzadzany

> przez Panstwa administratora, jednak co to praktycznie znaczy?

 

w root sam Pan administruje serwerem

 

> I jeszcze przy okazji - w jakis posob zarzadza sie takimi

> serwerami? Do tej pory wszystkie moje VPS byly oparte na cpanel/whm.

 

odbywa się ?(w przypadku managed) za pomocądirect admin-a.

 

2.

 

>A czy jest mozliwosc dodakowego zainstalowania whm do administrowania?

 

nie, nie uzywamy w ogóle cpanelu

 

>Jak wyglada proces migracji, czy w przypadku vps managed uzyskam tu

>jakas pomoc? Serwis ktory chce przenies ma dosc pokazna baze danych.

 

nie zakres administracji nie obejmuje przenosin - są one dodatkowo płatne

 

3.

 

>A ile taka przyjemnosc jest dodatkowo platna ?

>Juz dawno nie adminiostrowalem kontem z direct admin-a, czy przenoszac

>konto z cpanel/whm/ mozna zrobic to w jakis sposob zautomatyzowany,

>czy bede musial po kawalku przerzucac baze danych (401 mb)?

 

>Wiem ze troche tych pytan, ale na sama mysl o przenosinach i

>problemach z nimi zwiazanymi (chociazby kodowaniem pl znakow) robi mi sie slabo ;).

 

>Z drugiej strony podobaja mi sie Panstwa renoma wiec jesli sie juz zdecyduje to wezme i

>Managed VPS i pewnie SEO hosting.

 

mamy narzędzie które przenosi konto z cpanelowego backupu do DA,

30 zł netto za godzinę pracy technika, oczywiście trudo mi określić co

do minuty ile to zajmie na dzień dzisiejszy

 

4.

 

> Ostatnie pytanie - czy przy zakupie konta na rok, mozna uzyskac

> proporcjonalny zwrot za niewykorzystany okres w momencie rezygnacji?

 

Nie ma takiej możliwości o ile ze strony IONIC.pl obsługa jest zgodna z

regulaminem.

 

5.

 

> No to szczerze powiem ze to jest glupota, bo w takim razie lepiej

> dokonywac zakupu na miesiac i regularnie go przedluzac.

> Po raz pierwszy z czyms takim sie spotykam.

 

Nie jest to głupota - jeśli Panu to nei odpowiada nie wnikam i nie mam

zamiaru z tym dyskutować ponieważ to jest Pana opinia.

 

Gdzie tu jakies epitety? Tak jak napisalem - dla mnie jest to sytuacja niedopomyslenia, by w taki sposob prowadzic sprzedaz. Szczegolnie w przypadku klienta ktory chcial wydac w Panskiej firmie 2000 pln. Ale to juz nie moja sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://pl.wikipedia.org/wiki/Epitet

 

przesada, publikacja korespondencji to nei przesada ?

w sumie, dobrze że Pan wkleił bo z moich maili wynika tyle, że dostał Pan odpowiedź na każde zadane pytanie,

dodatkowo miał Pan czelność nazwać politykę płatności firmy jako głupią / głupotę - EOT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tu jakies epitety? Tak jak napisalem - dla mnie jest to sytuacja niedopomyslenia, by w taki sposob prowadzic sprzedaz. Szczegolnie w przypadku klienta ktory chcial wydac w Panskiej firmie 2000 pln. Ale to juz nie moja sprawa.

 

rotfl... majątek... 100pln brutto (uwzgledniajac 2 miesieczny rabat) za opcje managed... zarty sobie robisz? Taki pieniadz za takiego klienta? Przyjmie cie tylko ktos komu albo brakuje kasy, albo ma stalowe nerwy, albo sie zwyczajnie nudzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Picek

Cóż, takie uroki prowadzenia firmy na forach.

 

Łatwa kasa bo dużo naganiaczy, ale i ryzyko że komuś się to nie spodoba i będzie smarował.

 

Już nie jedna firma się na tym przejechała. Jakoś nie ma takich rzeczy o firmach typu home, superhost itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nrm z tym "konkretna" to bym polemizowal, bo np na pytanie "Czym dokladnie rozni sie wersja

managed od root" odpowiedz brzmi "w root sam Pan administruje serwerem", mozna chyba udzielic nieco bardziej rozbudowanej odpowiedzi ktora nie zawiera sie w samej definicji uslugi...

 

Podobnie z cena za pomoc przy przenosinach konta - zapytanie o okreslenie rozmiarow plikow i ilosci baz danych jest chyba czyms naturalnym. Bo to po stronie sprzedajacego lezy wycena uslugi.

 

tym Twoj komentarz jest chyba wyjety z epoki PRL-u. Ktos mi robi łaske ze chce mnnie "przyjac"? Ma stalowe nerwy? Za chwile okarze sie ze firmy hostingowe prowadza dzialalnosc charytatywna i klienci powinni byc szczesliwi ze moga cos u nich kupic. A juz zupelnie nie rozumiem wstawki o cenie - przeciez nie ja sobie wymyslilem, tylko taka jest w cenniku.

 

Z mojej strony rowniez EOT bo za bardzo juz ta dyskusja odjechala od meritum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@artokon: Chyba logicznym jest, że skoro w wersji root "sam Pan administruje serwerem", to w wersji managed ta administracja nie leży już w Twoich rękach.

 

Nawet jeżeli Paweł lub Jego technik znałby ilość baz danych i sumaryczną wagę plików, to nie jest w stanie podać Ci informacji na temat ilości czasu pracy technika nad takim zagadnieniem. Składa się na to sporo czynników (ilość plików, ich wielkość, łącze Twojego obecnego usługodawcy,...)

 

Mamy wolny rynek i jest to miecz obosieczny - Ty możesz zmienić usługodawcę, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań, natomiast usługodawca może Cię skutecznie zniechęcić do zakupu u niego usług, jeśli jesteś upierdliwym klientem.

 

Odnośnie odpowiedzi Pawła - wolisz słuchać (jak ktoś wyżej już napisał) bełkotu marketingowego w stylu home, nazwy itp? Dostajesz konkretne odpowiedzi na Twoje pytania. Krótkie i rzeczowe.

Nie doszukuj się w tym braku uprzejmości. Po prostu każdy informatyk dąży do maksymalnego upchnięcia pewnej ilości danych, na jak najmniejszej przestrzeni cool.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

behemoth to, że w wersji managed administracja nie leży w moich rękach to wiem bo mówi mi to przecież definicja ;). Stąd było moje pytanie - chciałem się bardziej szczegółowo dowiedzieć co się w tym pojęciu zawiera (np. robienie backupów).

 

Przenosiny - można chociaż podać wartość szacunkową, wystarczy przecież rząd wielkości w stylu "w zależności od ilość plików, ich wielkości, łącza zajmie to od 1 do 3 godzin).

 

Upierdliwość - całą historię korespondencji masz powyżej. To była ta upierdliwość przy której powinno się klienta zniechęcać?

 

PS. Morał z tego taki, że jakby we wszystkich branżach informatycy zajmowali się sprzedażą i odpowiadali na zapytania ofertowe, to konsumpcja spadłaby do 0 :).

 

A wracając do meritum - wybór zaważyłem do 4 firm:

 

mzhost.co.uk

hitmenet.pl

statnet.pl

provps.pl

 

Przeczytalem juz oczywiscie watki w opiniach o kazdej (poza ta ostatnia o ktorej nie ma wlasciwie nic). Ktos was z nich korzysta? Jakies rekomendacje lub krytyczne uwagi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do hitme mogę się wypowiedzieć odnośnie supportu i hostingu współdzielonego.

Zamówiłem ostatnio plan Biznes, natomiast najpierw trochę podpytywałem przez PW Marka o intrygujące mnie sprawy.

Odpowiedzi dostawałem w sensownym czasie (od kilkudziesięciu minut, do kilku godzin).

Zapłaciłem za jeden miesiąc i rozpocząłem testowanie - hosting śmiga dobrze, natomiast moje dwa tickety wiszą od 28 i 29 listopada do dzisiaj bez odpowiedzi. Interweniowałem przez PW, miałem wysłać maila, ale również bez reakcji.

Tak jak pisałem wcześniej - hosting działa poprawnie, z supportem już w moim przypadku gorzej.

Odpuściłem sobie i przeniosłem część dobytku do Vipower, z czego jestem bardzo zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nrm z tym "konkretna" to bym polemizowal, bo np na pytanie "Czym dokladnie rozni sie wersja

managed od root" odpowiedz brzmi "w root sam Pan administruje serwerem", mozna chyba udzielic nieco bardziej rozbudowanej odpowiedzi ktora nie zawiera sie w samej definicji uslugi...

 

No faktycznie masz rację, powinienem Ci wyłożyć historię powstania Linuxa w referacie na 4 strony a4 bo Ty zapytałeś o rzeczy które znajdują się na naszej stronie (specyfikacja administracji - link w menu) albo nie powinienem Cię zagłaskać po tym jak napisałeś o 2000 zł aby nie wiem mi zaimponować czy aby obudzić moją chciwość ? w niedzielę o 21 ..

 

Nie ważna jest kwota, ani to co klient chce kupić - nie widzę sensu owijania w zbędną papkę i bełkot 2 odpowiedzi na trywialne pytania,

wydaje mi się że dalsza dyskusja jest zbędna - bo jak widać w ionic nikt nigdzie nikomu wchodzić nie będzie ani w 4 litery ani z butami.

I tak zostanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Picek

bo jak widać w ionic nikt nigdzie nikomu wchodzić nie będzie ani w 4 litery ani z butami.

I tak zostanie.

 

Marketingowy strzał w nogę ;)

 

Widać przynajmniej jakąś ewolucję w rozwoju firmy..

 

Jak ktoś głodny to zje wszystko, w miarę nasycenia zaczyna być wybredny i zaczyna się łaska :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Niestety, Najdmen, ale "klient nasz pan"... ale po kolei.

Ten medal ma dwie strony. Na początek troszkę od strony firm(y - Najdmen i innych).

 

Nie musisz nikomu o niczym opowiadać, jeśli nie chcesz zdobyć klienta. W sumie "sami" doprowadziliście do sytuacji, że 10 firemek bije się o jednego klienta. Tniecie koszty na potęgę, ale jak tniecie też w obrazie firmy, w czystym kontakcie marketingowo-sprzedażowym, to możecie w końcu trafić na nie-gimnazjalistę, któremu będzie zależało na jakości współpracy. Wiesz, my tu wiemy, że sto złotych to jest "g... nie pieniądz", ale klient oczekuje wysokiej jakości w każdym momencie współpracy. Ja wiem, że przy pewnych kwotach "chce się" do pewnego momentu, ale teraz takie ciężkie są czasy, że trzeba starać się "o każdego". Tu już zwracam się ogólnie do tego stadka firm, które walczą o każdego klienta ...w sumie bezmyślnie - to tak, jak gościu wchodzi, mówi o supporcie 24/7 i że ma do wydania 200zł miesięcznie, a mu tu proponują usługi za 50zł miesięcznie z supportem "gdy nie ma mnie w szkole" byle tylko zgłosić ofertę, byle zarobić. Konsekwentnie, panowie, konsekwentnie. Nie każdy jest administratorem linuksa - gdyby ci ludzie szukający managedów wszystko wiedzieli o VPSach, to by nie szukali managedów. A że wy za tanio te managedy dajecie i wam się nie kalkuluje napisać mejla dłuższego niż "nie ma", to sorry... zresztą ja nie będę wam mówił jak prowadzić interesy : )

Po to, by być miłym i profesjonalnym, nie trzeba rzucać bełkotu marketingowego. W sumie to jest jakaś tam zdolność, którą się nabywa i niekoniecznie szef firmy musi obsługiwać BOK, tylko może wynająć jakiegoś złotoustego kogoś : ) tak, wiem, tniemy koszta... i kółko się zamyka.

 

Druga kwestia - tu troszkę do klienta, czyli tu powiedzmy, że do autora wątku.

Niestety, chcesz za wiele za zbyt niewiele... profesjonalny support i wszystko full wypas - to w takim wypadku musisz uderzać nie do firm "podwórkowych". Ja wiem, że ciężko wybrać dobrą firmę, ale... no w sumie to teraz, w bólach, to robisz. Niestety, gdy oferujesz niewiele (w sensie "możesz zapłacić za usługę"), to niewiele dostajesz... to tak w skrócie. Trafiłeś na firmę, która nie wkalkulowała w kontaktach z klientem mejla dłuższego niż pisany 4 minuty (przykład), ale za to nie płacisz za to, że utrzymują osobistego doradcę w krawaciku, który chrzani marketingową papkę byle tylko Cię na coś naciągnąć. Idziesz do taniego sklepu, to powinieneś być gotowy na ciutkę mniejszej jakości obsługę. Twój wybór, ale wiem, że Ty też tniesz koszta. I wreszcie, na koniec, drogi kliencie, wiedza kosztuje : ) nie możesz też wymagać zbyt wiele... nie możesz napisać mejla "proszę mi opisać jak z roota zrobić managed", bo te firmy na tym zarabiają właśnie - w sumie cały przemysł IT na tym zarabia, no ale to logiczne. Bądź gotowy na to, że za 100zł miesięcznie nikt nie odkryje całej wiedzy tajemnej przed Tobą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Piekło zamarzło, Sponsi napisał sensownego posta ;)

 

--

VPS - polecam sprawdzić dhosting.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę przesadzacie :)

Po 1 nikt nigdzie ni pisał o 100 zł - poza tymem któremu nie wiem do końca o co chodziło,

po 2 nikt nei napisał że mail do klienta to jakiś wielki problem - chodzi o to że na zadane pytanie była odpowiedź i nie ma mowy o tym by komuś się nie chciało tego robić,

nie tnę Sponsi kosztów (przykładowo od 1.12 została zatrudniona kolejna osoba ...)- uwierz mi inwestycja w ludzi i sprzęt to nie jest cięcie kosztów - wystarczy poczytać naszego bloga,

Nie mam zamiaru po prostu polemizować z klientem który wychodzi z założenia że to że coś jest w mojej firmie "głupotą" i mnie zwalnia w e-mailu ;) Po czym dumnie spamuje naszą korespondencją po forach.

Jako właściciel firmy mam do tego prawo, by nie dać sobą pomiatać itd. bo nie po to pracuję sam na siebie.

Idąc dalej - mam klientów którzy miesięcznie płacą wielokrotność tych wspomnianych wyżej 2 tysięcy złotych, to co oni powinni mieć prywatną masażystkę z logo ionic i nie wiem co jeszcze ? Pojęcie klient płaci i wymaga ma swoje podstawy, ale nie w powiązaniu z tym że klient płacić chce bluzga i wymaga - wymaga słusznie ale niezadowolony z jakiejś odpowiedzi stara się oczernić firmę - no proszę Was ...

Komuś może nie pasować to że zamiast 1 zdania dostał 5 i sytuacja będzie identyczna tylko odwrotna " po co oni mi to piszą jak ja zadałem krótkie pytanie " ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do hitme mogę się wypowiedzieć odnośnie supportu i hostingu współdzielonego.

Zamówiłem ostatnio plan Biznes, natomiast najpierw trochę podpytywałem przez PW Marka o intrygujące mnie sprawy.

Odpowiedzi dostawałem w sensownym czasie (od kilkudziesięciu minut, do kilku godzin).

Zapłaciłem za jeden miesiąc i rozpocząłem testowanie - hosting śmiga dobrze, natomiast moje dwa tickety wiszą od 28 i 29 listopada do dzisiaj bez odpowiedzi. Interweniowałem przez PW, miałem wysłać maila, ale również bez reakcji.

Tak jak pisałem wcześniej - hosting działa poprawnie, z supportem już w moim przypadku gorzej.

Odpuściłem sobie i przeniosłem część dobytku do Vipower, z czego jestem bardzo zadowolony.

 

Chciałeś przenieść wszystkie swoje usługi na jedno konto hostingowe i cały czas czekam na maila z danymi, do tych usług.

 

Zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najdmen początkowo miałem Ci napisać co sądzę o Twoich postach tutaj, ale jak mówiłem - dla mnie EOT. Nasza historia korespondencji u góry, niech sobie każdy sam wyciąga wnioski.

 

Sponsi masz duzo racji w tym co napisales. Ale najsmieszniejsze jest ze ja w zadnym miejscu nie napisalem ile chce wydac, bo akturat nie musze oszczedzac. Dlatego w pierwszym poscie i temacie klade nacisk na support - doswiadczenie mnie juz nauczylo ze przy hostingu to kluczowa sprawa. Ionic wybralem nie ze wzdlegu na cene, ale ze jako pierwsza zostala w tym watku polecona.

 

behemoth dzieki za info, hitme.pl odpisalo mi wczoraj blyskawicznie i rzeczowo. Tak wiec plus dla nich.

 

Ma ktos jeszcze jakies opinie? Ktora z tych 4 firm jest najwieksza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×