Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

[pytanie] Konto reseller z wymienionymi opcjami

Polecane posty

Gość

Witam,

 

Szukam dla swoich klientów (sieć około 50 różnych stron, głównie hobbystycznych i wizytówek firmowych) hostingu, nad którym będę miał łatwą administracę oraz moi klienci, będą w stanie łatwo sobie zarządzać kontem.

 

Do wybory mam VPS lub jakieś konto resellerskie - jestem programistą, głównie zajmuje się tworzeniem stron/cms/crm, a nie administracją serwerów - chciałbym znaleźć coś w stylu:

 

http://nets.pl/najlepsze,serwery,resellerskie,w,polsce

 

I teraz pytania - opinie w tym wątku - co o tym sądzić?

 

 

Hosting ma być dla moich klientów, zależy mi na poczuciu bezpieczeństwa wśród nich, jak i u siebie samego, dlatego chciałbym coś wykupić u jakiegoś sprawdzonego providera.

 

EDIT: Dobrze, by było jakby to było na DA.

 

 

Czy jest na polskim rynku coś, co odzwierciedla ofertę nets.pl ? Zakres cenowy 50-150 zł miesięcznie.

 

Dziękuję z góry za odpowiedzi, jeśli ktoś ma interesująca ofertę - proszę śmiało pisać: bok@seoservice.pl

 

Pozdrawiam,

 

Łukasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do wybory mam VPS lub jakieś konto resellerskie - jestem programistą, głównie zajmuje się tworzeniem stron/cms/crm, a nie administracją serwerów - chciałbym znaleźć coś w stylu:

Mam klienta, który jest w podobnej sytuacji jak Ty ... i niestety podobnie jak Ty nie ma wysokiego budżetu.

 

Tutaj mogę Ci polecić tak jak jemu usługi VPS managed:

http://statnet.pl/vps/managed-vps-m.html

http://statnet.pl/vps/managed-vps-l.html

 

Szukałem mu czegoś do 200zł w pełni zarządzalnego i z pełnym supportem i póki co oferta statnetu sprawdza się znakomicie :)

 

Co do kwestii czy zwykły reseller czy managed vps to jeśli jednak wolisz więcej zapłacić i dostać w przełożeniu więcej to jednak zdecydowanie lepiej własny VPS.