Skocz do zawartości
swierszcz

Zabezpieczenie serwera

Polecane posty

Witam,

 

Jestem początkującym webmasterem. Opanowałem HTML w stopniu zadowalającym i JS oraz PHP XML w stopniu mniej niż zadowalający. Prowadzę stronę internetową hostowaną przez active24. Na stronie zainstalowany jest CMS Webspell. Co jakiś czas zdarza się coś w rodzaju włamania na stronę. Nie wiem dokłanie co to jest dlatego tu piszę. Pliki PHP zostają modyfikowane np. dodawane są kody iframe, odnośniki do niebezpiecznych stron i inne. Po takim włamaniu niektórych folderów na serwerze nie da się usunąć przez program FTP. Proszę paradźcie mi co mam z tym zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jestem początkującym webmasterem. Opanowałem HTML w stopniu zadowalającym i JS oraz PHP XML w stopniu mniej niż zadowalający. Prowadzę stronę internetową hostowaną przez active24. Na stronie zainstalowany jest CMS Webspell. Co jakiś czas zdarza się coś w rodzaju włamania na stronę. Nie wiem dokłanie co to jest dlatego tu piszę. Pliki PHP zostają modyfikowane np. dodawane są kody iframe, odnośniki do niebezpiecznych stron i inne. Po takim włamaniu niektórych folderów na serwerze nie da się usunąć przez program FTP. Proszę paradźcie mi co mam z tym zrobić.

 

 

 

 

Zabezpiecz swojego peceta i zainwestuj w antywirusa. Zadbaj również o bezpieczeństwo skryptów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mruczek

Wyczyść z wirusów swój komputer. Masz robaka, który wykorzystuje hasła zapisane w starszych wersjach Total Commandera lub Filezilli. Tak więc, odwirusuj się i zmień hasła do FTP itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam program antywirusowy Nod32 codziennie aktualizowany i skanowałem komputer. Nod niczego nie znajduje. Powinienem kupić inny program antywirusowy? Skoro wykrada hasła z TC to jakiego programu FTP powinienem używać ?

Udostępnij ten post


Link to postu