Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ioo

Uwaga na Netie

Polecane posty

Drodzy forumowicze,

chcialbym wszystkich potencjalnych klientow uprzedzic przed pomyslem kolokacji w Netii. Cena - owszem - bardzo kuszaca, ale:

- zasilanie wylaczane jest w miare regularnie co pol roku

- mimo zapisu o niezwlocznym powiadamianiu o awariach jeszcze nigdy nie wyslali mi maila

- dostep do maszyny jest ograniczony do 9-17 w dni robocze

 

A na koniec troche humoru - pare kwiatkow z dyskusji z helpdeskiem pt. "co sie stalo z pradem":

ja: "dzien dobry dzwonie w sprawie kolokacji w DC w Ursusie"

N: "poprosze o numer telefonu wraz z numerem kierunkowym, na ktorym jest usluga"

ja: "dlaczego dnia X w godzinach Y nie bylo zasilania serwera?"

N: "informujemy, że problem z usługa kolokacji związany był z awarią zasilania".

ja: "dlaczego nie zadzialaly UPSy i agregat?"

N: "w wyniku kilkukrotnego zaniku zasilania wystąpiły problemy zasilaniem awaryjnym"

ja: "dlaczego nie zostalem powiadomiony o awarii?"

N: "nasza infolinia jest czynna 24h i po wybraniu numeru naszej infolinii otrzyma pan informacje o usłudze którą pan posiada. Dlatego nasi konsultanci nie oddzwaniają do abonentów jak wystąpi problem z łączem"

 

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To netia ma w ogóle jakąs lokalizację w Ursusie? :). Myślałem, że tylko Datacom aka MNI Telecom. Gdzie oni tam coś postawili? :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To netia ma w ogóle jakąs lokalizację w Ursusie? :). Myślałem, że tylko Datacom aka MNI Telecom. Gdzie oni tam coś postawili? :).

A to nie w Datacomie? Tam sie kolokowalo ProFuturo, ktore przejela Netia i _chyba_ zostawili tam szafy klientow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Po przejęciu Futuro czy jak to tam było, widać było, że Netia raczej "kładzie lachę" na hosting... i nethosting.pl nie zmieni mojego zdania (ciekawe jak tam sobie radzą klienci heh)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ertcap: A to całkiem możliwe. Jeśli rzeczywiście Netia tam coś ma to mimo tych problemów opisanych przez ioo (typowych dla relacji mały klient-moloch telekomunikacyjny) lokalizacja mogłaby być ciekawa bo mimo tego, że dc Datacomu jest już troszkę przykurzone, to w tej dzielnicy Warszawy raczej nic lepszego nie ma.

 

Niestety sam Datacom nie sprzedaje mniej niż 42U a ciągłe zmiany właściciela raczej im nie służą :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po przejęciu Futuro czy jak to tam było, widać było, że Netia raczej "kładzie lachę" na hosting... i nethosting.pl nie zmieni mojego zdania (ciekawe jak tam sobie radzą klienci heh)

Netia "tak już właśnie ma", że co jakiś czas lubi sobie na coś po prostu "położyć lachę". Tak swego czasu było z usługami VoIP Netii (a szkoda, bo wyglądało to nieźle- ładny panel dla partnerów biznesowych z możliwością pełnej personalizacji, a jeśli dobrze pamiętam to udostępniali również jakieś API związane z tym panelem/zarządzaniem usługami). Czekam teraz (z nieukrywaną niecierpliwością) kiedy Netia "położy lachę" na Play'a (ileż można w końcu dopłacać do usług?).

 

ertcap: A to całkiem możliwe. Jeśli rzeczywiście Netia tam coś ma to mimo tych problemów opisanych przez ioo (typowych dla relacji mały klient-moloch telekomunikacyjny) lokalizacja mogłaby być ciekawa bo mimo tego, że dc Datacomu jest już troszkę przykurzone, to w tej dzielnicy Warszawy raczej nic lepszego nie ma.

Właśnie przez takie "typowe problemy" kolokowanie się w tego typu instytucjach z mniejszą ilością sprzętu niż jedna pełna szafa nie jest najlepszym pomysłem, a stawianie Netii jako głównego partnera biznesowego (np. kolokacja) jest jak przechodzenie przez jezdnię, na czerwonym świetle, z zamkniętymi oczyma- wielu ludziom się udaje, ale chyba jednak nie warto ryzykować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak, Netia i jej "usługi"...

Kumpel, będący informatykiem jednej z poważnych instytucji publicznych narzekał ostatnio na futuro.pl. Posiadają u nich proste konto hostingowe, żanych wielkich kolokacji itp. Działa tam prosta stronka, bez bajerów, oskryptować czy innych udziwnień + zwykła poczta POP/SMTP (chyba nawet z webmaila nie korzystają). Wszystko zdaje się działać elegancko - szybki ping, stronka działa jak powinna, poczta niby też. Ale w momencie, kiedy potrzeba komuś założyć kolejną skrzynkę pocztową zaczynają się schody. Niby prosta operacja - wchodzisz do panelu, zakładasz nowe konto... 10 sekund i po sprawie, prawda? EEEEE! Nie prawda! Ich panel robi z tej, zdawałoby się dziecinnie prostej i szybkiej operacji, prawdziwą drogę przez mękę. Założenie konta pocztowego trwa kilka, kilkanaście, albo i kilkadziesiąt minut. Klik... wait.... wait.......... wait.................. A co na to support? NIC.

Trochę przypomina mi to problemy, jakie wiele osób miało z dostępem do netu, oferowanym przez Netię. Ile się naodbierałem telefonów typui "Net mi nie działa, weź wpadnij i zrób coś, bo muszę to, tamto, siamto i owamto, a tu nie działa, chyba komp się popsuł." Wpadam, sprawdzam... No nie, komp jest OK. Ale łącze już nie.

 

Od dłuższego czasu na widok logo Netii słabo mi się robi. Ile jeszcze się nasłucham o różnego rodzaju problemach z tą firmą? Ile jeszcze tysięcy ludzi da się nabrać na ich zabawne reklamy? "TP to zły moloch, Netia to jest rozwiązanie!" - ile razy wszyscy to słyszeliśmy? Na techników z TP, którzy potrafili rozwiązać wszelkie występujące problemy ne czekałem nigdy więcej niż kilka godzin. Techników z Netii widziałewm na oczy RAZ. Po niemal tygodniu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Netia sprzedała swoje udziały w Play już dawno temu. A co do kolokacji u nich to, czy coś się zmieniło w kwestii cen? Jak dowiadywałem się jakiś czas temu to bynajmniej nie wyglądało to kożystnie na tle warszawskiej konkurencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK
Proszę... mimo że to wakacje, miejcie litość.

 

 

lucas wyluzuj :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A to nie w Datacomie? Tam sie kolokowalo ProFuturo, ktore przejela Netia i _chyba_ zostawili tam szafy klientow.

 

Wlasnie tam!

Choc przez kilka nocnych godzin mogli przeniesc te 4 szafy gdziekolwiek w promieniu 20km... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

myślałem że to tylko w TP olewją klienta :) ale jednak się myliłem... w TP to czy płacisz im 50, 300 czy 3000 zl miesięcznie to i tak mają cie w d... Chcesz nowe łącze to tylko słychać: "nie ma możliwości", "będzie zrywać".. itp.... no i najlepiej nic z tym nie zrobić. z 400 m do centrali i DSL 15 mbitów już nie chodzi, ba.. na 8 mbitów z uploadem 1 są cyrki. Kable to pewnie jeszcze Gierka pamiętają... Teraz widze że Netia po tych samych piniundzach jest..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do TP jakis czas temu zwiekszalem abonament i co sie okazalo? Ze dostalem umowe bez kwoty ile bede placil msc i nawet ich "niebieska linia" nie wiedziala o co chodzi ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakieś 2 tygodnie po mocnych buzach w ciągu dnia spowolnił mi się internet działał jakby był z tamtego stulecia, zadzwoniłem na infolinię do TP po czym mnie Pan skierował na inną infolinię (niby właściwa) wspomnę ze mam usługę "XDSL dla biznesu" po skierowaniu na inną linię Pani mi powiedziała że problem jest w całym obrębie ze linię się po zrywały i skierowała mnie na inną infolinię na której usłyszałem żebym wyłączył router i podłączył pod modem np. laptopa to mi będzie dobrze internet działał tak jak wcześniej to ja się spytałem tego Pana a ja chce mieć wszytko przez router a ten Pan proszę go wyrzucić a ja powiedziałem ze jest nowy a On to nie moja wina a Ja chwilką podłącze tak jak to wszystko było chwilkę proszę czekać a ten Pan nie możemy a Ja po 2 minutach naprawione i powiedziałem co świadczę o usługach Telekomunikacji Polskiej .

 

Po prostu tak jest tylko w Polsce. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

marioside może oddaj tacie kabelek do Internetu i przypomnij sobie zasady interpunkcji, bo czytać się tego nie da....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myślałem że to tylko w TP olewją klienta :) ale jednak się myliłem... w TP to czy płacisz im 50, 300 czy 3000 zl miesięcznie to i tak mają cie w d... Chcesz nowe łącze to tylko słychać: "nie ma możliwości", "będzie zrywać".. itp.... no i najlepiej nic z tym nie zrobić. z 400 m do centrali i DSL 15 mbitów już nie chodzi, ba.. na 8 mbitów z uploadem 1 są cyrki. Kable to pewnie jeszcze Gierka pamiętają... Teraz widze że Netia po tych samych piniundzach jest..

TP po przejęciu przez Telecom zmieniło się na gorszę.

 

W TP to normalka akurat, ale pytanie. Co ma Twój post do tematu u netii? :P .

No nic do siebie nie mają moja pomyłka. :P

 

marioside może oddaj tacie kabelek do Internetu i przypomnij sobie zasady interpunkcji, bo czytać się tego nie da....

Nie muszę tego robić, Sponsi dla twojej informacji ten post był pisany na szybko - wiadomo interpunkcja to ważna rzecz. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przenoszę jednemu klientowi sklep na konto w netii (dawne futuro). Nie działa mod rewrite

 

dzwonię na infolinię bo chcę się dowiedzieć czy można włączyć i do kogo napisać

 

- Po 10 minutach odbiera pani, która nie połączy mnie z technikiem dopóki nie wyjaśnię o co chodzi.

- Wyjaśniam

- Pani przełącza mnie do technika

- Przez 20 minut słucham muzyki

- Tłumacze technikowi że nie działa mod rewrite i chciałbym żeby to włączyli

- Pan na to:

- To żeby to coś włączyli to trzeba do specjalisty i mnie przełącza

- 15 minut muzyki

- Specjalista nie wie co to jest to coś co ja chcę, próbuję tłumaczyć, ale nie ma szans, radzi mi napisać do supportu na maila.

 

Teraz cierpliwie czekam, choć biorąc po uwagę techników i specjalistów z infolinii nie ma szans na szybkie załatwienie sprawy.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przenoszę jednemu klientowi sklep na konto w netii (dawne futuro). Nie działa mod rewrite

 

dzwonię na infolinię bo chcę się dowiedzieć czy można włączyć i do kogo napisać

 

- Po 10 minutach odbiera pani, która nie połączy mnie z technikiem dopóki nie wyjaśnię o co chodzi.

- Wyjaśniam

- Pani przełącza mnie do technika

- Przez 20 minut słucham muzyki

- Tłumacze technikowi że nie działa mod rewrite i chciałbym żeby to włączyli

- Pan na to:

- To żeby to coś włączyli to trzeba do specjalisty i mnie przełącza

- 15 minut muzyki

- Specjalista nie wie co to jest to coś co ja chcę, próbuję tłumaczyć, ale nie ma szans, radzi mi napisać do supportu na maila.

 

Teraz cierpliwie czekam, choć biorąc po uwagę techników i specjalistów z infolinii nie ma szans na szybkie załatwienie sprawy.

 

 

Pozdrawiam

 

Czy udało się włączyć Mod Rewrite? Mam ten sam problem, a właściwie mój Klient...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×