Skocz do zawartości
SuperMarker

DROPPED.PL absolutnie naganne postępowanie

Polecane posty

Od ok. 6 tygodni w odstępach co kilka dni usiłuję skontaktować się z obsługą dropped.pl

Mój problem jest banalny technicznie lecz wymaga działania obsługi serwisu.

Wysyłam im korespondencję zarówno przez formularz na stronie jak i na podany e-mail.

Zero odzewu.

 

Jak widać są bardzo poważne argumenty aby nie korzystać z usług tej dziwacznej polsko-amerykańsko-cypryjskiej pokraki.

Zanim ktoś zarzuci mi niesłuszne obrzucanie inwektywami proszę sobie wyobrazić że nawaliło Ci coś NAPRAWDĘ WAŻNEGO a korzystasz z usług dropped.

Masakra.

Jak rozumiem zdolni polacy z Michau Enterprises Limited próbują zdefiniować wyrażenie "cypryjska jakość".

 

Mam kilka pytań do forumowiczów

1. Czy kiedykolwiek potrzebowaliście kontaktu z OBSŁUGĄ dropped.pl i się udało.

2. Jak uzyskać AuthInfo do trzymanych tam domen, gdy panel klienta nie działa prawidłowo. Czy zwrócić się do NASK gdy chodzi o .pl czy innego rejestratora w sprawie np. .com, .eu ?

3. Czy wie ktoś jak namierzyć tych "biznesmenów" w Polsce, z tego co wiem Aftermarket pojawia się czasami w mediach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewien czas temu (ok. 2 tygodnie) kontaktowałem się z Dropped poprzez e-mail. Odpowiedź uzyskałem po kilku godzinach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twoja odpowiedź jest dla mnie zdumiewająca.

Nie kwestionuję jej prawdziwości ale może masz na myśli płatność online lub inną operację automatyczną np. wygranie aukcji czy zarejestrowanie domeny.

Jeśli był to skuteczny kontakt z obsługą to w jaki sposób to zrobiłeś ? formularz/e-mail/inny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1. Czy kiedykolwiek potrzebowaliście kontaktu z OBSŁUGĄ dropped.pl i się udało.

 

Zadałeś pytanie, odpowiedziałem ;).

 

Nie kwestionuję jej prawdziwości ale może masz na myśli płatność online lub inną operację automatyczną np. wygranie aukcji czy zarejestrowanie domeny.

 

Zadałem pytanie związane z płatnością.

 

Jeśli był to skuteczny kontakt z obsługą to w jaki sposób to zrobiłeś ? formularz/e-mail/inny ?

 

Skuteczny, przez e-mail.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość xtd

Ja kilkukrotnie korzystałem z supportu. Odpowiedzi od kilku godzin do kilku dni.

Możesz też spróbować kontaktu przez PW na forum di.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sorry #xtd ale to nie on powinien szukać ich po forach i pisać pw, jak dają d.... i nie odpowiadają na oficjalnej formy kontaktu to trzeba o tym pisać - może jak się po nich "pojeździ" to coś z tym zrobią...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zanim ktoś zarzuci mi niesłuszne obrzucanie inwektywami proszę sobie wyobrazić że nawaliło Ci coś NAPRAWDĘ WAŻNEGO a korzystasz z usług dropped.
I wszystko wiadomo co nawaliło i kiedy :) I o co dokładnie masz pretensje do dropped.

 

Jeśli tak samo im tłumaczysz o co ci chodzi, to nie dziwię sie, że nie mają zamiaru odpowiadać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontaktowałem się kilkakrotnie z obsługą dropped via e-mail i zawsze dostawałem odpowiedzi w przeciągu kilku godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Od ok. 6 tygodni w odstępach co kilka dni usiłuję skontaktować się z obsługą dropped.pl

Mój problem jest banalny technicznie lecz wymaga działania obsługi serwisu.

Wysyłam im korespondencję zarówno przez formularz na stronie jak i na podany e-mail.

Zero odzewu.

 

Jak widać są bardzo poważne argumenty aby nie korzystać z usług tej dziwacznej polsko-amerykańsko-cypryjskiej pokraki.

Zanim ktoś zarzuci mi niesłuszne obrzucanie inwektywami proszę sobie wyobrazić że nawaliło Ci coś NAPRAWDĘ WAŻNEGO a korzystasz z usług dropped.

Masakra.

Jak rozumiem zdolni polacy z Michau Enterprises Limited próbują zdefiniować wyrażenie "cypryjska jakość".

 

Mam kilka pytań do forumowiczów

1. Czy kiedykolwiek potrzebowaliście kontaktu z OBSŁUGĄ dropped.pl i się udało.

2. Jak uzyskać AuthInfo do trzymanych tam domen, gdy panel klienta nie działa prawidłowo. Czy zwrócić się do NASK gdy chodzi o .pl czy innego rejestratora w sprawie np. .com, .eu ?

3. Czy wie ktoś jak namierzyć tych "biznesmenów" w Polsce, z tego co wiem Aftermarket pojawia się czasami w mediach.

 

Za każdym razem pracownik obsługi odpowiadał na Twoje zgłoszenie w ciągu kilku godzin. Natomiast emaile do Ciebie nie docierały, ponieważ Twój serwer pocztowy nie działa:

 

195.149.226.43 does not like recipient.

Remote host said: / Zdalny host odpowiedzial: 451 qmail-spp failure: /var/qmail/control/plugins/config: child crashed (#4.3.0)

 

Tak więc obrzucanie inwektywami jest jak najbardziej niesłuszne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam z dropped od kilkunastu miesięcy i nigdy nie miałem problemów z uzyskaniem odpowiedzi. Generalnie czas oczekiwania od kilkunastu minut do ok. 1 dnia.

Z kodami authinfo też nigdy nie było problemów - mają chyba najprostszą metodę na uzyskanie authinfo, nie jak niektóre inne firmy, gdzie trzeba wysyłać maile, faxy i jeszcze napiszą, że fax nieczytelny ;)

Generalnie na dropped nie mogę narzekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja dziś zabierałem stamtąd 2 domenyy i bez problemu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Współpracowałem z dropped.pl wcześniej i nigdy nie miałem problemów, zawsze byłem zadowolony. jednakże od ostatniego tygodnia tragedia, a to co się stało w dniu dzisiejszym zakrawa na kpinę lub może nawet gorzej... wysłałem e-maile rano do chwili obecnej 0 kontaktu. Wysłałem e-mail na ręce Pana Michała Plebana i czekam na oddzew... jeżeli nie nastąpi to sprawa kwalifikuje się trochę w kierunku innych działań... Wybaczcie mi, że na teraz nie będę zagłębiał się w szczegóły, jednakże jeżeli Dropped.pl nabrał wody w usta to opubklikuję list wysłany do Pana Michała Plebana.

 

Potwierdzam jednak, że ... źle się dzieje w państwie duńskim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy po wysłaniu maila otrzymałeś potwierdzenie z numerem ticket ? Ja poprzednio nie. Zarówno na zgłoszenia z formularza jak i mailowe.

Z informacji jakie do tej pory zebrałem wynika, że ich serwer nieprawidłowo formatuje nagłówki e-maili. Dokładnie admin kei.pl opisał mi to tak:

ich serwer jest źle skonfigurowany, ponieważ pole from podaje w "dziwnym" formacie:

Jun 17 20:13:49 643 qmail: 1245262429.945552 msg: 9044493,delivery 172719:

success:

qmail-inject:_fatal:_unable_to_parse_this_line:/From:_CUT_CUT:_CUT@note.pl_<kontakt@dropped.pl>/autorespond_out_of_date/1245189600/1234479600/1236034800/did_0+0+1/

Możliwe że chodzi o znak : i brak cudzysłowia.

(tam gdzie CUT były moje dane). Z kolei Michau przez forum di.pl odpisał mi:
Państwa serwer pocztowy jest źle skonfigurowany - przy każdej próbie wysłania emaila dostaję błąd:

<CUT CUT <CUT@note.pl>:

195.149.226.43 does not like recipient.

Remote host said: / Zdalny host odpowiedzial: 451 qmail-spp failure: /var/qmail/control/plugins/config: child crashed (#4.3.0)

Dlatego żadna z naszych wiadomości wysłanych do Państwa nie dotarła. Pozdrawiam, Michał Pleban

Nie mam wiedzy żeby to rozstrzygnąć. Przed chwilą wysłałem testowe zgłoszenia

1) z mojego maila 2) z gmaila 3) z formularza podając adres na moim serwerze 4) z formularza podając adres na gmailu

warianty 1 i 2 dały odpowiedź mailem z nr ticket i linkiem do ticket-serwisu (czyli OK)

Na wariant 3 dostałem maila z kopią wiadomości, bez nr ticket. Może do zgłoszeń przez formularz numerów ticket nie przyznają. ALE gdy próbowałem odpisać to program pocztowy wstawił mój adres jako odbiorcy. Jednak najciekawszy efekt dał wariant 4:

capture_06272009_011713.jpg

Wydaje mi się, że powyższa interpretacja Gmaila potwierdza, że mają źle ustawiony serwer pocztowy

 

ufff ale elaborat się zrobił, powinienem od nich dostać co najmniej kubek długopisów za tą robotę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ujmę to w ten sposób...

 

Sądziłem, że problemem w dropped.pl jest czynnik ludzki (zazwyczaj tak się dzieje) i można powiedzieć, że dostałem wręcz szału..., ale teraz wręcz jestem PEWIEN! Problemy które się ostatnimi czasy pojawiły w tej firmie nie są winą pracowników dropped.pl

 

Problem leży po stronie oprogramowania...

 

Moje e-maile zawsze dochodziły bez błędów (wysyłane z moich - różnych serwerów zarówno w UK jak i USA). Natomiast cała "otoczka" problemów oraz fakt, że wszystkie zostały usunięte ręcznie po ingerencji pracowników dropped.pl w program to sugerują.

 

Co się tyczy sprawy o której wczoraj wspominałem... publicznie dziękuję Panu Michałowi Mazur za pomoc i polubowne załatwienie sprawy. Firma dropped.pl stanęła na wysokości zadania i rozwiązała problem tak jak sobie tego życzyłem - za co dziękuję.

 

Co zaś się tyczy dalszej współpracy z tą Firmą - nie mam zamiaru z nich rezygnować, nigdy nie miałem problemów. Sądzę, że poprawienie oprogramowania rozwiąze problemy.

 

I Kolego mały prztyczek... nie ważne jaki jest "stwór" cypryjski czy nie... Moja firma zajmuje się hostingiem i jest "tworem" polsko-angielskim a to z takiej racji, że mieszkam w UK już wiele lat, ale jestem polakiem.

ważne gdzie tkwi problem, a ten w ich przypadku tkwi w oprogramowaniu (błędy lub coś innego...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego CI-UK ja byłem skłonny nazwać ich "polsko-amerykańsko-cypryjską pokraką" po 6 tygodniach (słownie: sześciu) kompletnego braku odzewu od załogi.

Ty w piątek wieczorem napisałeś posta bo nie zareagowali na ranną korespondencję.

Przyznasz mi więc chyba rację że moje określenie można uznać za całkiem wyważone.

 

Postanowiłem zrezygnować z ich usług dla najważniejszych domen bo brak kontaktu telefonicznego mógłby mieć katastrofalne skutki. Mogliby chociaż cypryjski numer Voip założyć, rozumiem, że polskiego telefonu nie chcą podawać, bo muszą konsekwentnie udawać że są firmą zagraniczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×